libero Vloženo 9. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2015 toto bude únik niekde vyššie,hadica je len pozatekaná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 9. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2015 Mě, když prolínala kapalina kolem starší svorky na hadici, tak to taky nebylo skoro vidět. Podle mě to z toho teče když se okruh prohřeje a natlakuje. Já dolíval 1 litr týdne, nakonec nové svorky na hadici a mám klid. Takže bych začal nejprve u tohoto lehkého úniku a uvidíš, třeba se to zlepší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 9. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2015 toto bude únik niekde vyššie,hadica je len pozatekaná To uz bolo spravene...tam tieklo cez slabu sponu. Bola ohnuta a nedrzala dobre. Ako som pisal, po jej vymene som este nepozeral kde tecie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spidee84001 Vloženo 12. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2015 (editace) U mě proběhla výměna těsnění pod hlavou + její srovnání + výměna všech možný těsnění k turbu, gumiček a bůh ví čeho atd ... a nyní je vše v pořádku, 13000 Editováno: 12. Listopad 2015, autor: Spidee84001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 16. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 Tak nakoniec unik bol cez dalsiu sponu z druhej strany hadice. Skusobna jazda na plny plyn a zatial netecie. Avsak po otvoreni expanzky po dojazde naspat do servisu a beziacom motore (samozrejme, ze tam bol tlak jak svina) vidiet v expanzke ako vychadzaju bublinky. Nie je to pravidelne bublanie. Kedze motor bol uz nahriaty a voda mala 90 stupnov, tak nevidim dovod preco by sa tam mali robit bubliny. Je ro ale divne, ze nemam ziaden olej v expanzke a ani tie bubliny nevychadzaju pravidelne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 16. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 To bude asi těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava. utíká ti tlak do vody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamhain Vloženo 5. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2016 Dobry den, neviem ci sa to uz riesilo, mam Skodu Superb II 2.0 TDI 125kw motor CBBB, po vymene rozvodov a vodnej pumpy sa mi zacala stracat chladiaca kvapalina z nadrzky, po jazde cca 100 - 150 km zostane nadrzka prazdna co zacne signalizovat aj na palubnom pocitaci. Pred vymenou rozvodov som taky problem nemal. Nejake rady? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CentriFUGA Vloženo 5. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2016 Špatná nebo špatně namontovaná vodní pumpa... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamhain Vloženo 5. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2016 Mal som to u servisaka co to robil, ze znovu vsetko pozreli, rozobrali a nic netecie, nic nie je mokre ani vlhke ani zatecene, povedal mi, ze bude problem v hadici, ktora ide z nadrzky, ze za tepla sa hadica roztiahne a tam sa kvapalina nahromadi, a nasledne ked povolim viecko na nadrzke sa kvapalina da do normalu. Ako zacarovany kruh.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZTD Vloženo 6. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2016 (editace) pokud opravdu pumpa nerosí ,, tak podle toho co píšeš závěrem , začni výměnou víčka na expanzce .... Editováno: 6. Prosinec 2016, autor: HANZTD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hrnca Vloženo 6. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2016 Mám stejný problém na uplně stejném motoru...Jen jsem nikdy neměl nádržku uplně práznou...Vždy chybělo jen trochu...Po povolení víčka stoupla hladina do normálu...Vyměnil jsem nádržku i víčko (original Škoda) a nepomohlo...Dnes jsem dal auto do servisu a budou hledat kde to uniká...Taky říkal něco o nafouknuté hadičce...Pokud nic nenajdou, mohlo by to být prý prasklé těsnění pod hlavou...Auto jede normálně, teplota drží jak má a emulzi na víčku taky nemám...Tak uvidíme co mi zítra řeknou a dám vědět...Třeba za poslední týden se to neozvalo ani jednou, ale předtím skoro každý den...Snad to bude nějaká prkotina... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 10. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2016 (editace) Uz sa to tu riesilo. Ja mam tiez CBBB motor a tiez sa mi stale straca. Najma ked idem sviznejsiu jazdu. Uz som bol na meranie tlaku a nic. Jeden znamy mi povedal, ze to moze byt chladic vyfukovych plynov. Vymenil som za novy a robi to stale. Tiez nemam ziadnu emulziu v expanzke a ani necmudim. Vymenil som aj viecko expanzky a stale to iste. V expanzke sa mi robili kedysi bublinky pri nastartovanom motore, no teraz ich vidiet ovela menej. Ja viem...poviete tesnenie pod hlavou. No uz som najazdil vyse 20000 km a skor sa to zlepsilo ako zhorsilo. Cele toto leto som napriklad nemusel dolievat. Kazdopadne je to s tou vodou nestastne riesenie od Skodovky. Editováno: 10. Prosinec 2016, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hrnca Vloženo 19. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2016 Tak u mě problém vyřešen...Voda se ztrácela přes vodní pumpu...Při výměně rozvodů ihned po koupi auta (před 2 lety) mi frajeři v servise namontovali neoriginal rozvodovou sadu...Samozřejmě za cenu originalu...Pumpa vydržela 50 tisic km a bylo mi doporučeno vyměnit i zbytek,takže komplet nové rozvody a je klid... Motor CBBB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 3. Duben 2017 Sdílet Vloženo 3. Duben 2017 (editace) Tak i já se bohužel přidávám do "klubu" ztráty vody...... ach jo. Mám CFFB, najeto 207.000 km Po té co Superb dostal před nedávnem nové rozvody a setrvák se mě rozhodl pozlobit. V horizontu posledních 3 týdnů 2x dolití nádržky G12kou vždy tak 0,5 l..... tedy ztráta cca 1L/1000 km. Projevy žádné, olej čistý, nádobka také. Vůz je nyní v servisu a při pohledu za motor je unik mezi blokem a hlavou. Tento týden by měla jít hlava dolů a uvidí se co se najde. (zatím předběžná prognóza servismana je těsnění, popř. hlava nebo blok) Auto jsem neuvařil, ani nejsem žádný závodník, SW motoru je původní, studený motor nevytáčím, auto dostává co potřebuje, olej měním do 15 tis.km a v DSG v půlce intervalu. To mám za tu péči! Editováno: 3. Duben 2017, autor: prassat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CentriFUGA Vloženo 3. Duben 2017 Sdílet Vloženo 3. Duben 2017 Možná auto moc rozmazuješ ... hovada co mění olej po 30t a ještě to o 5tisíc přejíždí , v DSG o 20přejíždí a vše jim funguje :-D 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 7. Duben 2017 Sdílet Vloženo 7. Duben 2017 Tak hlava bez prasklin, jen se srovnala+těsnění a zase jezdí.... Doufám že už o ní neuslyším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 7. Duben 2017 Sdílet Vloženo 7. Duben 2017 Vela stastnych km s plnou expanzkou... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 21. Květen 2017 Sdílet Vloženo 21. Květen 2017 (editace) Mohol by mi niekto vysvetlit naco su v chladiacom systeme tieto skrtiace klapky (7 a 13)? Dalej... Naco je "4/2-cestný ventil s termoregulátorem chladicí kapaliny" (14)? Vdaka. Tieto suciastky viem co su: 10 - Čerpadlo 2 chladicí kapaliny -V178 - 12 - Snímač teploty chladicí kapaliny - výstup chladiče -G83- Editováno: 21. Květen 2017, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jordibravo Vloženo 5. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2017 On 7. 4. 2017 at 6:02 PM, prassat said: Tak hlava bez prasklin, jen se srovnala+těsnění a zase jezdí.... Doufám že už o ní neuslyším. ako si dopadol? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 6. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2017 Od opravy najeto asi 13.000 km, voda drží, ani se nehne. Oprava stála necelých 10 tis. Kč a týden v servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 6. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2017 (editace) Aby som pridal aj ja moje poznatky. Najazdil som uz od vymeny chladica klimy cca 2000km a voda vyzera byt ok. Takze u mna to robilo zrejme to, ze prvy chladic v poradi je chladic klimy. Ten mal znicene rebrovanie v dolnej casti a tym, ze pravdepodobne prepustal cca 40% vzduchu cez seba na intercooler a chladic kvapaliny, tak zadny chladic nestihal a vyrazalo mi vodu cez expanzku. Samozrejme je mozne, ze bolo potrebne urobit aj odvzdusnenie systemu cez diagnostiku, ktoru som predtym nikdy nerobil. Editováno: 6. Prosinec 2017, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamhain Vloženo 7. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2017 (editace) U mna vymena hlavy, nakolko bola prasknuta, od vymeny najazdene cca 15 tisic km, zatial bez zavad. Editováno: 7. Prosinec 2017, autor: adamhain Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 9. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2017 Teď jsem kontroloval po delší době hladinu chladící kapaliny a musel jsem asi 0,2 dolít, to je ještě ok, ne? Za celých 126 tis. km jsem pokud si pamatuji nedoléval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N@pster Vloženo 9. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2017 To je dobry. Ja to teda nejak nesleduju. Ale kapalinu meni kazdy 4roky snad. Nedoleval jsem nikdy. Aktualne najeto 500tkm. CBBB 125kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 9. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2017 (editace) @Lancelot teraz je chladnejšie a chladiaca kvapalina mení svoj objem... V teple sa rozpína a v zime sťahuje. Zároveň sa aj vyparuje... Takže je to v poho, že ti ubudlo 0,2 l. Editováno: 9. Prosinec 2017, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.