Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Omlouvám se za nové téma, ale tuto problematiku jsem tu našel jen u motorů PD.

 

Mám Superb 2009 s tímto motorem a po výměně rozvodů mám průměrnou spotřebu na běžných trasách kolem 6,5 - 6,7 l/100km. Běžně jsem tyto cesty ale jezdil (bez rozdílu ročního období) za 4,9 - 5,2 l/100km. Snažil jsem se podle dostupných informací změřit rozdíl kliky a vačky na 4 kanále, blok 4, ale tato veličina tam není. Našel jsem jen na kanále 51 a bloku4 hodnotu "Idle Stabilization" a ta má hodnotu -3,2 stupně.

 

Dokážete mi někdo prosím říct, jestli je to špatně, nebo ten údaj najdu jinde? Spotřeba je otřesná. Dělal mi to autorizovaný servis (rozvody, pumpa), tak jestli to mám reklamovat. Auto jde i méně za plynem.

 

Děkuji

Vloženo

Asi je to hloupost, ale zkusím to, když jsem dělal rozvody na Octavii 1 1,9Tdi, 66kW tak jsem měl velkou spotřebu, ale ten mechanik co mi to dělal, tak mi tam nenastavil předvstřik a to byl ten problém, potom jsem jel k jinému a ten to zjistil a klepal si na čelo, co to bylo za blbce. Ale skutečně nevím, toto je asi úplně jiný motor, takže to tam asi bude jinak... jen takový nápad... 

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

mám na Vás dotaz , kolik stupnů má být na vačkovém hřídeli úhel natočení ?

v kanále 51 mám na volnoběh studený -3,6 a teplý motor 4,05 údajně by mělo být +- 1,5 , PD nastavuju co nejklíže k nule ale cr nejsem si jist .

post-5660-0-93753500-1455171995_thumb.pn

Vloženo

Jedine překontrolovat nastaveni znovu na přípravky. Kdyz na klice , vacce a cerpadle sednou tak je vse v poradku. Jedine tak budes mit klid. Nic jinyho se tam nenastavuje

Vloženo

mám ten istý motor a rozvody som si robil sám a nastavujú sa len cez prípravy pri montáži, niečo ti zle nastavili al. tam máš inú poruchu, radia ti tu dobre že si musíš dať skontrolovať rozvod cez prípravky a potom hľadať inú príčinu.

Aretuje sa aj vysokotlakové čerpadlo - kvôli tlaku paliva (pripojil by som prílohu ale neviem nájsť ikonku - spinka?? )

Taktiež treba skontrolovať prídavné čerpadlo nafty, ovládacie ventily, filtre paliva  atď.

Vloženo

Tak sem nechal rozvody zkontrolovat jinde v autorizovaném servisu a byly posunuté - mimo toleranci. Znovu je nastavili, motor běží klidněji a spotřeba se zlepšila - více méně na původní hodnoty před výměnou rozvodů. Mechanik mi říkal, že se to u CR tak moc nestává, ale že už to několikrát zažil, že to někde někdo neudělá úplně dobře a auto se pak chová takhle. V původním servisu, kde rozvody dělali mi při reklamaci asi měsíc po opravě tvrdili že to dělají na přípravky a že je to nemožné udělat špatně, ani to nechtěli zkontrolovat, tak sem musel jinam a ejhle.. ono to jde :)

Vloženo

Presne tak jak pise libero asi by se to dalo klasicky poznacit fixou jako se to delalo driv .ale pak ty ruzny odchylky takhle si zastavis vsechny kola a nejde to dat spatne. Napr. Na rotacce treba predvstrik taky neudelas bez diagnostiky. A proto na vsechno jsou pripravky a pomucky aby to bylo ok..

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Paradoxne se mi zda ze se mi spotreba trochu zvedla vse na pripravkach, co pozoruju tak co dilek na budiku paliva to je cca 50 km kdyz jedu prahu a zpet tak mi to vycuclo 1/4nadrze neco kolem 200km ale zpet jsem zase jel furt 180.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...