NNNTomas Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 To je píst jako "odřený" , že má menší průměr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haness Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 na znazornenie pridavam foto piestov To foto jsi asi nepřidal že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superb10 Vloženo 2. Duben 2010 Sdílet Vloženo 2. Duben 2010 no rad by som ale neda sa vlozit..............ano ta teflonova vrstva je komplet prec a uz to zacalo chrumat aj ziatinu hlinika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 2. Duben 2010 Sdílet Vloženo 2. Duben 2010 (editace) Tak to jóó, o tý odřený teflonový vrtsvě jsem už slyšel. Co to způsobí? Jen výrobní vada nebo i větší vůle třeba na čepu? Když mi to uzná Škodovka na kulanci u 6let staRýho auta , rád je to nechám vyměnit Editováno: 2. Duben 2010, autor: NNNTomas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superb10 Vloženo 2. Duben 2010 Sdílet Vloženo 2. Duben 2010 (editace) vysoke otacky motora za studena alebo podtoceny motor.......aj ked ide o vyrobnu vadu pri dobrom zaobchadzani vydrzi vela km Editováno: 2. Duben 2010, autor: Standis pozor na citace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Volvak Vloženo 2. Duben 2010 Sdílet Vloženo 2. Duben 2010 TO NEVIM JESLI NA TO MAJI NASVEDOMI OTACKY MOTORU JA BYCH TO VIDEL SPIS NA PREHRATI MOTORU NEBO POZDNI VYMENY OLEJE V MOTORU NEBO SPATNA KVALITA NEBO SPECIFIKACE OLEJE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superb10 Vloženo 2. Duben 2010 Sdílet Vloženo 2. Duben 2010 samozrejme ze kvalitny olej je najdolezitejsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panTvorstva Vloženo 5. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2010 ...mě klepe dohc 100 jen při nízkejch otáčkách, je to po němčourovi 110tkm pravidelně servisovaný...ale bůhví jak s tim jezdil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 13. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2010 Neznám přesně mazací schéma tohoto motoru (mapu olejových kanálů), ale jestliže je v rozvodu nižší tlak (nízké otáčky) a ten první válec je "nejdál od čerpadla", tak mu bude scházet olej na pístním čepu = bude se přidírat a bude mít snahu se "vrtět" ve vložce během zdvihu podle směru, kterým je nakloněná ojnice. Takže se oblejská a taky tím šikmým pohybem "vyšábruje" vložku válce. Je to bolest těchto silně odlehčených pístů, které vlastně nejsou ve vložce vedené ničím jiným než tím horním krajem kolem kroužků a snadno dojde k jejich protočení "našišato". Kdybyste někdy jezdili s kombajnem "FORSCHRITT E-51X" nebo s náklaďákem IFA L-60, nezapomínejte na to, že tento motor má ještě ošizenější písty a dokud není prohřátý na provozní teplotu, vysloveně se mu NESMÍ naložit víc jak 1800rpm, jinak dopadne blbě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panTvorstva Vloženo 3. leden 2011 Sdílet Vloženo 3. leden 2011 (editace) Teď jsem měnil komplet olej (Elf10w40) s doměním že se to změní, ale v těch nízkejch třeba do stoupání na 3. stupeň a ot. tak 2000 je to stále patrné. Někdy aj na dvojku... zase ale jsem našel lehce poškozený pletenec pod motorem, tak dávám vinu jemu :-). Bůh ví co to nakonec bude. Každopádně teda nepodtáčet a dávat tomu motoru co chce. Otáčky! Editováno: 3. leden 2011, autor: panTvorstva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondraasek Vloženo 22. Únor 2011 Sdílet Vloženo 22. Únor 2011 Já mám rozvody 30 tis km nové, byl jsem teď v servise na kontrole a vše oka. AUto mi taky klepe po nastartování (16V 74 kW). Nastartuju to, klepe to, nechám to vždycky chvilku zahřát tak 1-2 min a vyjedu. Při zahřátém motoru už nic. Já bych to neřešil. . Nemá to cenu, u některých takovýchto věcí, co nemají vliv na funkčnost, jsem už u fabie rezignoval. Nemá cenu to řešit. Ve výsledku dáš spoustu penez za opravu a zachvilku ten zvuk je zpátky, jak se to ojede. . Mám najeto 121 tis km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Únor 2011 Sdílet Vloženo 22. Únor 2011 Njn,mě cvakají hydroštely u studeného motoru,po zahřátí to přestane,ale pak je slyšet na volnoběh jiný druh klepání...Dělá to už dlouho,tak to neřeším. S tímto motorem je pořád nějaká "zábava" (najeto 90 000 km)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 22. Únor 2011 Sdílet Vloženo 22. Únor 2011 mam najeto 100 000 km, 1.4 16V 74kW, rok 2001. neklepe, ale noramlne jen 2 sekund , vubec nezere olej (65 000 Km vymena krouzku, gufer ventilů) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondraasek Vloženo 7. Březen 2011 Sdílet Vloženo 7. Březen 2011 (editace) taky to časem udělám během tohoto roku, ale zatím to žere cca 1l na 7 tis, takže to moc neřeším. EDIT: btw kolik tě ta výměna tak nějak orientačně stála? Editováno: 30. Březen 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarin57 Vloženo 29. Březen 2011 Sdílet Vloženo 29. Březen 2011 Tak motor 1.4 16V 55kw už neklepe.Už nejede vůbec.Praskla vačková hřídel.Asi budu shánět jiný. Už se to někomu stalo?Asi se z toho picnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 2. Duben 2011 Sdílet Vloženo 2. Duben 2011 A při kolika km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarin57 Vloženo 3. Duben 2011 Sdílet Vloženo 3. Duben 2011 No těžko říct,podle tacho to je 142000 km.Ale už dřív byl problém s tlakem mazání.Po vyčištění sacího koše se tlak oleje zvýšil.Motor stále klepal,ale méně.No a pak.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucashr Vloženo 15. Duben 2011 Sdílet Vloženo 15. Duben 2011 Zdravím pánové, tak jsem nějak přelouskal tuto diskuzi a mám smíšené pocity. Mám Fabii rok 2005 1.4 16V 55kW najeto cca 131000 a rovněž se mi děje to co jiným po startu, motor klepe.Pozoroval jsem to už dříve, ale nevěnoval jsem tomu pozornost. Včera jsem vyměnil olej dal jsem nový shell helix 5w40. Ten kovový zvuk sice ustane za nějakých 5 min, někdy až po zahřátí motoru, ale pokud šlápnu více naplyn i po 5 minutách třeba při rozjezdu pořád to jde slyšet, přo dojezdu do práce cca 7km je ticho a motor přede jako kočka. Je už to na nějakou výměnu nějakých dílů, co vy na to, já vím že pokud to člověk neslyší nemůže moc soudit, ale prosím poraďte.DÍÍÍKY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georgecz28 Vloženo 18. Duben 2011 Sdílet Vloženo 18. Duben 2011 Zdravím, Koupil jsem před půl rokem Fabii 1.4 16V 55Kw,kod motoru BKY.Měla najeto 136700 by oko motor šel jak hodinky.Vyměnil jsem hned olej dal jsem tam 5W40 Valvoline. Je to tak asi týden co jsem začal slyšet ono klepání co se tady zminuje,myslel jsem že mi Je..e.Najeto asi tak 144800 Km Ale je to tak a ne jinak klepe 1 píst ve válci,závada se dá odstranit pouze výměnou za nový píst. Jeden píst se dá sehnat s kroužkama za cca 3100 s Dph. Ted jde o to jestli by stačilo měnit jen jeden píst ,nebo celou sadu. Uvidím jestli se to bude zhoršovat pokud ano asi nic jiného nezbyde než to shodit a vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondraasek Vloženo 18. Duben 2011 Sdílet Vloženo 18. Duben 2011 (editace) dle mě musíš vyměnit určo všechny, nebo je to aspon lepší. Ale cena za matroš bude asi to nejmenší Editováno: 19. Duben 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zipo Vloženo 11. Květen 2011 Sdílet Vloženo 11. Květen 2011 Dopočul som sa že už predávaju na to nejake prisady do motorového oleja ale neviem či to funguje treba vyskúšať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondraasek Vloženo 12. Květen 2011 Sdílet Vloženo 12. Květen 2011 aditiva nepomůžou . vyzkoušeno. Mě to dělají hydroštely, ale řešit to nebudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucashr Vloženo 22. Červen 2011 Sdílet Vloženo 22. Červen 2011 Zdravím pánové, tak jsem nějak přelouskal tuto diskuzi a mám smíšené pocity. Mám Fabii rok 2005 1.4 16V 55kW najeto cca 135000 a rovněž se mi děje to co jiným po startu, motor klepe.Pozoroval jsem to už dříve, ale nevěnoval jsem tomu pozornost. Ve 130 tis jsem vyměnil olej, dal jsem nový shell helix 5w40. Ten kovový zvuk sice ustane za nějakých 5 min, někdy až po zahřátí motoru, ale pokud šlápnu více naplyn i po 5 minutách třeba při rozjezdu pořád to jde slyšet jak bych slyšel ventily, pří dojezdu do práce cca 7km je ticho a motor přede jako kočka. Je už to na nějakou výměnu nějakých dílů, co vy na to, já vím že pokud to člověk neslyší nemůže moc soudit, ale prosím poraďte.DÍÍÍKY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z142 Vloženo 10. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2011 (editace) Těžko říct. 90% lidí by s tím jezdilo a řeklo, že to nevadí. U takhle starého auta měnit motor (tak byla odstraněna závada u mě) je IMHO nesmysl, resp. finanční harakiri. Nevím, zda by nešlo vyměnit jen píst s vložkou... Záleží, jak moc máš to auto rád jsem na auta überpünktlich, takže by mě to štvalo pokaždé, když bych nastartoval. Tudíž bych to buď nechal vyměnit (máš mechanika, co to dovede? A je to vůbec píst, nedělají to hydrostavy, nebo nerezonuje něco jiného?), nebo auto prodal. Ale je to jen můj názor btw - u mě se to projevovalo při studeném motoru, hned po nastartování. Zmáčknul jsem spojku při řazení z 1 na 2 a než spadly otáčky, tak to kovově zacinkalo (asi jako když klepneš kladívkem na svěrák). Nejlíp to šlo ukázat, když byl studený motor, na neutrál přidat tak na 2500-3000rpm a pustit plyn. To pak bylo cililink. Editováno: 10. Červenec 2011, autor: z142 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rommi Vloženo 16. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2011 No tak sa hlasim do klubu, Roomster 1/2010 1,4 63 kW po roku a pol najazdenych 13000 km motor zacal pri studenom starte klepat robi to asi 2 tyzdne a amam pocit ze je to zo dna na den horsie... klepe viac a viac ked sa zahreje tak klepanie po cca 2-3 mintach prestane, ale po precitani celej vetvy mi ostala sanka dole... klepavy zvuk ide fakt od prveho piestu... auto je este pol roka v zaruke, takze ma caka asi maraton zo servisom..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.