Prochaine Vloženo 29. Září 2015 Vloženo 29. Září 2015 V katalogu je zajímavá zmínka o tom, že přestože motor 1.8 TSI 132kW má 320 Nm, tak ve spojení s DSG převodovkou nabízí jen 250 Nm. Zajímavé - čekal bych spíš, že místo DQ200 (7°, suchá s omezením na 250 Nm) nabídnou např. DQ250 (6°, mokrá s omezením 350 Nm). Citovat
Martin Bednář Vloženo 30. Září 2015 Vloženo 30. Září 2015 Myslím že tentokrát dostal motor 1.8 tsi roli Cerneho Petra a moc prodeju nebude. U dsg davaji slabsi prevodovku proto, aby moc neohrozil 2.0 tsi. Puvodne jsem tento motor chtel, byla by to moje treti preplnovana 1.8 (a zatim plna spokojenost), ale diky tomu omezeni a po vyzkouseni, jsem se rozhodl pro 1.4 tsi. I na novinarskych dnech Skoda tlacila 1.4. 1.8 bud nebyla nebo jen par kousku. Citovat
Prochaine Vloženo 30. Září 2015 Autor Vloženo 30. Září 2015 Další věcí je, proč je Škodovka nucená používat staré (ale přesto asi osvědčené DQ250) místo nových 7° (mokrých) převodovek DSG. Ale je fakt, že u Passatu je tato převodovka jen u BiTDI. Citovat
5icz Vloženo 30. Září 2015 Vloženo 30. Září 2015 (editace) To omezeni kroutaku u 1.8 TSI DSG je to, co mne od tohoto motoru odrazuje (DSG chci). Takhle uvazuji o 2.0 TDI 140 kW, ale tam mam zase problem, ze to vypada, ze ten motor je nejaky slaby, protoze mu vsude meri zrychleni na 100 cca 9 vterin, coz je fakt bida, kdyz muj stary S2 s 1.8 TSI to da bez problemu pod 8 vterin. Editováno: 30. Září 2015, autor: 5icz Citovat
Martin Bednář Vloženo 30. Září 2015 Vloženo 30. Září 2015 Jojo. V SII 1.8tsi platilo za takrka "luxusni" motorizaci. To tdi 140kw mi taky prislo takovy mdly. Kdyby mi netvrdili co to je za motor, tak bych to tipoval slabsi. Citovat
SUP 2016 Vloženo 5. Říjen 2015 Vloženo 5. Říjen 2015 Já byl u prodejce rozhodnut původně pro 1,8 TSI manuál (320 Nm). Nic méně na druhý den jsem si byl nakonfigurovat za příplatkových myslím 65.000,-Kč DSG 7* automat i za cenu toho, že se tím sníží kroutící moment dolů na 250 Nm. Začal něco o tom, že do takových aut by už manuál zakázal montovat atpod. Zkrátka pohodlnost zvítězila nad nějakým "razantnějším" dovádění. Nemyslím si, že to bude "černý Petr" každý sám, jak komu co vyhovuje přeci. Citovat
vavrorr Vloženo 5. Říjen 2015 Vloženo 5. Říjen 2015 Ja mam 110kw tdi ale z manualom a bal som sa ze to bude slabe ale s tym manualom to je omnoho zivsie ako s dsg. Citovat
Martin Bednář Vloženo 6. Říjen 2015 Vloženo 6. Říjen 2015 SUP2016: ta 1.8 urcite nebude spatnej motor. Spis je ta 1.4 moc dobra. Proto pak 1.8 nema moc vyhod. Skoda, ze tam nedavaji tu novou 1.8, v Audi ma 140kw. Citovat
SUP 2016 Vloženo 6. Říjen 2015 Vloženo 6. Říjen 2015 Čau Martine. Já kdysi chtěl když vyjela nová Octavia - 3.gen. tu 1,8 TSI i k vůli tomu, že ta jediná měla vzadu víceprvkovou nápravu. Ale jsem rád, že jsem vydržel čekat až na toho Supa lll, no. Uvidíme. Na Vánoce by se to mělo rozlousknout. Tedy prakticky zrealizovat. Záloha už je zaplacena a jsem ... čekatel ... Citovat
Martin Bednář Vloženo 6. Listopad 2015 Vloženo 6. Listopad 2015 Ahoj. At ti to utece, urcite budes spokojen :-) Me taky puvodne strasili pul rokem a po 3 mesicich bylo auto doma. Citovat
rimsy2 Vloženo 10. Říjen 2017 Vloženo 10. Říjen 2017 Neplánuje se na příští rok v rámci faceliftu Superbu nová převodovka pro motor 1.8 (v reakci na stávající omezení 250 Nm)? Citovat
bojler Vloženo 10. Říjen 2017 Vloženo 10. Říjen 2017 Hlavně by měla přijít náhrada v podobě 2.0TSI, tak snad to vezmou najednou. Citovat
rimsy2 Vloženo 16. Říjen 2017 Vloženo 16. Říjen 2017 V 10. 10. 2017 na 20:27, bojler napsal: Hlavně by měla přijít náhrada v podobě 2.0TSI, tak snad to vezmou najednou. Dá se tohle někde ověřit včetně přibližného termínu?:) (převodovka pro zmíněný motor má být DQ500?) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.