Přejít na obsah

Chiptuning


Albrecht

Doporučené příspěvky

tim mne hodně odradili no.... Ale jak rikam, taky bych nechtel nejakyho rejpala co porad neco chce a nenecha mne v klidu pracovat, někde se mi plete a nebo se diva co presne kde delam aby to mohl pak obšlehnout.

No nicmene vysledek je znat a to je hlavní.

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A pokud mužu dodat k těm neexistujícím typům-prostě chtěli říct, že umí všechno udělat, právě upravou mapy v ECU.... Asi se spletli a napsali tam toho víc, nebo ten seznam jen kopírovali odněkud z blbych zdrojů.

Ano, umí všechno udělat ... z osmi ventilů šestnáct a z jednačtverky jednašestku ... buhužel fakt blbě kopírují, protože stejné kraviny tady prezentovalo nebo možná ještě prezentuje x firem .... dokážou načipovat lambo, ale neví, jaké motory jsou v jedničkové Oktávce ....

A k tomu naprosto obyč turbodehet s potenciálem +30% sice upraví z 64kW na 77, ale u již v sérii vyhoněné atmosférické benzíny upravují pomalu v podobném poměru :)

A tohle je fakt perla, za kterou by se nemuselo stydět sportovní oddělení Audi:

http://www.chiptuning.cz/galerie-chipovanych-vozidel.php?id=5419

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně při chipování auta byl a běžnej laik tam nemá zas co moc obšlehnout.. ;) Navíc u mě vážně vzbudí víc důvěru firma, kde právě u chipování mohu být...

A ten Leon Pěkně.. u benzínu nárust 41%.. :):D - co jsem pochopil, neměnili turbo, žádnej FMIC, jen přehráním softu?? :) no počeš koště..

Ale web maj pěknej.. :) a dokonce chipujou i benzínový FI 1,4 16V 74KW, který skoro nikdo nechtěl dělat, nic proti, možná toho umí dost, ale některý věci co uvádí, moc důvěru nevzbuzují, navíc co jsem tady procházel, zas tolik referencí na ně není, ale nadruhou stranu, co kdysi děla ABC Tuning.. :D na ně asi nikdo nemá... :);)

Editováno: , autor: Jarys
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taková Fabia 1,2 HTTP a neexistující 1,6tky u kterých ale mají i údaje o tom, o kolik se výkon zvedne... Řekl bych že seznam mají někde zkopírovaný a některé z těch motorů nikdy ani neviděli (někdy to není ani možné). Což budí pocit klasických "nalévačů", který ještě trochu umocňuje nemožnost být u auta v době úpravy.

Já jsem kdysi chiptuning absolvoval, bylo to od jednoho místního člena a úprava probíhala tak, že se udělala diagnostika, auto se projelo a naměřily se hodnoty. Bylo mi řečeno, že je slabší váha vzduchu, že čip udělá s tím, že až se váha vymění, tak to bude na 100 %. Poté upravil mapy, projeli jsme auto - zeptal se mě na dojmy, pak zas něco upravil - jestli je to lepší, pak zase... prostě jsem si mohl říct, jaká úprava mi vyhovuje nejvíc. Samozřejmě celou dobu jsem byl v autě s ním a něco okoukat? Není co, maximálně uvídíš, že opravdu ty mapy dělá, hraje si s nimi a upravuje je a nebo, že má někde několik souborů, které tam tupě nahraje a hotovo...

Ale dobře, uznávám, že pokud mají opravdu nějakou certifikovanou válcovou zkušebnu a provedou testování před úpravou a pak po úpravě, tak je asi nárust výkonu prokazatelný, ale ten se dá udělat i PowerBoxem, což není zrovna to, co motoru dělá dobře. :D

Když bych měl zas diesel, tak bych šel buď zase za tím člověkem z fóra, nebo rovnou na DieselPower, vyměnit trysky a upravit soft na míru... tam snad nikdo nediskutuje o kvalitách...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně při chipování auta byl a běžnej laik tam nemá zas co moc obšlehnout.......

Běžný laik jistě ne, ale ty by jsi jistě již jen z pohledu na člověka poznal kdo je běžný laik že ??? :feve: Jinak k tomu co mají napsáno na stránkách se nevyjadřuji a ani jsem to nějak zvlášť nestudoval, tatík je spokojen takže ani nemám potřebu něco číst :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uz jsem si jedno auto sam "cipoval" (prepajeni pameti). Kdo nekdy neco podobneho pajel tak vi, ze to je o zrucnosti, dobrejch ocich a soustredeni...

S ohledem na vysledek bych nikoho u toho nikoho nevyrusoval a radsi si pockam venku. Ale poptam se jake na to ma vybaveni, jak to dela, jakej cin atd...

Staci mi kdyz mi ukaze, jak je to tam naletovany.

Pak je taky dulezite spravne smontovani ridici jednotky, utesneni....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobní zkušenost s firmou nemám, tak jen moje postřehy. Že někde okopírují a ani se nepodívají co vlastně si na web dávají je trestuhodné a člověk, kterej se o nějakým čipu rozhoduje by měl o autě mít nějaký povědomí. Ne jen, že má 4 kola, volant...ale taky jaký potencionál jeho motor má a co se od něho dá očekávat. To se dá mimo jiné zjistit i u jiných úpravců motorů, kteří ve většině případů weby mají. Přece nepojedu k prvnímu, kterého najdu v seznamu. O ceně se dá diskutovat. Ne vždycky platí, že nejdražší je nejlepší, ale zrovna tak nízká cena může být hodně podezřelá.

Pakliže nemůžu být přítomen úpravě auta byl bych na pozoru. Pro člověka, kterej to má v paži a je solidní, není problém udělat a eventuelně k probíhajícím úpravám i něco povědět...

O nárůstech výkonu u benzínových motorů přes čip u jejich firmy bych snad ani nepřemýšlel. K tomu grafu z brzdy...bylo toho hodně napsáno o nejmenované firmě, která grafy a chipy jednoduše zfušovala...Takže při pochybnostech doporučuju zajet na brzdu i k někam jinam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani jsem se zde moc nechtěl zapojovat.. protože vím, že ti co obhajují (stejně něčím přispějí).. tak se to vždycky zvrhne v neřízenou debatu, plnou osočování.. ale nedá mi to a ještě něco dopíšu:

to pnf: laik, nelaik, když sedíš vedle odlaďovanýho auta, dejme tomu i nelaik s tím nic moc nenadělá, napíchne se konektor a ladí přímo na míru.. (+ brzda...) ;) to že ten odladěnej soft přímo na míru potom (ten nelaik) vytáhne a leje ho do dalších aut, jak na sériovým páse, k tomu nepotřebuje být ani při úpravě auta. ;) Prostě a jednoduše ve mě budí víc důvěru úpravce, kterýmu nedělá problém, pokud u svýho auta chceš zůstat, na což máš určitě právo. ;)

to silarm: Souhlasím s tebou - ano to bych pochopil, taky by mě štvalo, když bych měl odletovat nějakou pamět (ať už zručnej člověk, či odpájecí stanicí), nedejbože v SMD pouzdru a někdo mi funěl za zády, ale "VĚTŠINA" (záměrně je většina v uvozovkách) úprav se již obejde bez těchto HW zásahů a řeší se pouze doladěním SW. ;)

Teď již se nebavíme o konkrétní firmě, ale pouze odpovídám na názory jiných... samozřejmě, že tady nechci vyvolat žádný flejm... je to jen diskusní fórum, tak diskutujeme.. :palec2:

A pokud mám ještě zmínit PowerTec, nás vždycky učili, že pokud chci něco dělat kvalitně a pořádně, tak začít se má od základů! Barevnej web plnej referencí a ujištění je super, ale když se uvádějí milný a špatný informace, tak to o něčem vypovídá (třeba že na web stránky kašlou) a nebo jim jde jen o to, co nejvíc nalákat (kvantitu). ;)

Hou domluvil jsem... :);) brou noc.. lol

Editováno: , autor: Jarys
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 3 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...