Přejít na obsah

Chiptuning


Albrecht

Doporučené příspěvky

srýpal štítky.Buh ví,odkut to má,třebas to není čisté? :D;)
Presne tak......Jednoduse.Dobra reklama je pul uspechu.Ale zavolejte mu, ze mate jine vstriky,turbo,hlavu cerpadla a ze to chcete bez vahy vzduchu aby to jelo a tak o 70 koni zvednout vykon...Ze to auto je na sprinty, tak bych byl zvedavy kam az vas posle.No me tohle ceka opet a znovu..Chceme s TDI 81kw prolomit hranici 200 koni...Zatim jen 182 PS, odbrzdeno.Ted se dava turbo z 2.5TDI, poradny macek to je a odladit to bude taky poradna makacka.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A takhle vypadala Mr. Cimbu jednotka...

Ta uz asi neco zazila...Nejak nevidim vsechny udaje na ni.Neco tam je seskrabane.By me zajimalo odkud je bere.Protoze, tohle je uz docela dost jezdena RJ. :feve:

Zajímavé je, že se na VAGu hlásila jako 06A 906 018C a na jednotce bylo přitom napsáno 06A 906 018 H. O té jedné ulomené "pacce" která drží ten menší konektor na pravo ani nemluvím...

-ještě jsem si všiml, že u Mr. Cimbu jednotky po otočení klíčku do startovací polohy cvaklo nějaké relé pod pojistkovou skříni, kde jsou různá relátka. Na orig. jednotku to nedělalo. Docela by mě zajímalo co to bylo.

-dále po startu studeného motoru nedržely vysoké otáčky - 1200 ot./min. Podle VAGu to bylo 960 ot./min. Dle dílenské příručky Škoda má studený motor držet 1200 ot./min. kvůli rychlejšího zahřátí katalyzátoru - na dotaz mi odpověděl, že když ten studený motor nechcípá, tak proč by měl držet 1200 ot./min. Zřejmě ještě žije někde v období 120tek...

-při montáži zpět mé původní jednotky, už byl docela naštvaný, tak mi řekl, že nemá čas na 10 let staré vraky - sám příjel v Pickupu asi z roku 1995... a nemá rád lidi, kteří si koupí VAG a pak mají prý hloupé dotazy a připomínky...

Editováno: , autor: ///M5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem objednaný až na příští týden, ale vycházím ze dvou zkušeností s Cimbu.

První je z roku 2001, kdy si nechal táta načipovat O1 TDI 66kW. Úprava se prováděla přes autorizovaný servis Škoda (i faktura šla přes servis), ale na autě pracoval Janda. Tenkrát se ještě ŘJ nedaly flashovat bez odletování čipu, takže se úprava prováděla výměnou jednotky kus za kus, auto bylo nové - najeto 2.000 km. Zrovna včera táta auto prodal s najetými 167.000 km. Jediný problém, který se za tu dobu musel řešit, byla prokluzující spojka při plném plynu na 4 a 5 převodový stupěň v 70.000 km. Sehnali jsme levně novou spojku na 81kW TDI i s přítlačákem a od té doby bez problémů. V té době se snažila škodovka ušetřit, ale problémy se začali vyskytovat i u seriových TDI. Od MR2003 by to už mělo být zase OK.

Druhá zkušenost - známá si po Felicii 1.6 pořídila Fabii 1.4 a nebyla spokojena s dynamikou motoru. Tak jsem jen tak plácnul, že by byla možnost to načipovat, ale ať od toho moc nečeká a ukázal jsem jí stránky Cimbu. Po asi 14 dnech mi překvapivě oznámila, že už má načipováno. Že rozdíl je znát, sice to na feldu 1.6 stále nemá, ale že jí to stačí. Ač je automobilový laik, tak se jí setkání s Jandou líbilo, prý příjemný pán. ŘJ zůstala původní, flashoval se jen soft. Je to tak 3 roky a též bez problémů.

Jinak co vím, tak ten jeho pickup je také trošku poladěný. Umí ukázat záda i 2.5 TDI V6. :scooter:

Editováno: , autor: rkonf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Furt nechapu o co Vam tu jde? Nikdo Vam nerika at chipujete u nej, jdete si ke komu chcete a prestante pomlouvat! U me je Mr. Cimbu dobrej, vykon mi zvednul, zadny saze mi z toho nelitaj, VAG mi vse hlasi, jak ma atd.... Ja jsem nadmiru spokojen.

M5: To by me zajmalo, jak se o sve auto staras?

PS Jak rkonf, taky mam plno znamich co chipovali u Cimbu a ze u nekterych je to uz par let a vsichni jsou spokojeni. Vse jim slape bez jedine chybky.

Jo a nevim, jak ostatni, ale ja jsem od Mr. Cimbu dostal fungl novou ŘJ

Editováno: , autor: Dragonetti
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Furt nechapu o co Vam tu jde? Nikdo Vam nerika at chipujete u nej, jdete si ke komu chcete a prestante pomlouvat! U me je Mr. Cimbu dobrej, vykon mi zvednul, zadny saze mi z toho nelitaj, VAG mi vse hlasi, jak ma atd.... Ja jsem nadmiru spokojen.

M5: To by me zajmalo, jak se o sve auto staras?

PS Jak rkonf, taky mam plno znamich co chipovali u Cimbu a ze u nekterych je to uz par let a vsichni jsou spokojeni. Vse jim slape bez jedine chybky.

Jo a nevim, jak ostatni, ale ja jsem od Mr. Cimbu dostal fungl novou ŘJ

Já nikoho nepomlouvám, poněvadž pomulva je něco co není pravda, a já jen sděluji co jsem zažil, i s fotkama...

A jak se starám o své auto? Asi hrozně, však můžeš posoudit dle fotky... :smich:

post-5928-1178277569_thumb.jpg

Editováno: , autor: ///M5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavé je, že se na VAGu hlásila jako 06A 906 018C a na jednotce bylo přitom napsáno 06A 906 018 H. O té jedné ulomené "pacce" která drží ten menší konektor na pravo ani nemluvím...

-ještě jsem si všiml, že u Mr. Cimbu jednotky po otočení klíčku do startovací polohy cvaklo nějaké relé pod pojistkovou skříni, kde jsou různá relátka. Na orig. jednotku to nedělalo. Docela by mě zajímalo co to bylo.

-dále po startu studeného motoru nedržely vysoké otáčky - 1200 ot./min. Podle VAGu to bylo 960 ot./min. Dle dílenské příručky Škoda má studený motor držet 1200 ot./min. kvůli rychlejšího zahřátí katalyzátoru - na dotaz mi odpověděl, že když ten studený motor nechcípá, tak proč by měl držet 1200 ot./min. Zřejmě ještě žije někde v období 120tek...

-při montáži zpět mé původní jednotky, už byl docela naštvaný, tak mi řekl, že nemá čas na 10 let staré vraky - sám příjel v Pickupu asi z roku 1995... a nemá rád lidi, kteří si koupí VAG a pak mají prý hloupé dotazy a připomínky...

- nj, Céčko je AGN z A3, proč měla upravená jednotka tento identifikátor ví asi jen Cimbu...

- relé čerpadla už tě dráždit nebudu :p

- podle DP mají být otáčky zvýšené, o 1200 ot/min tam není ani slovo, navíc myslím, že je tato funkce poměrně dost adaptabilní takže nějakou exaktní hodnotu bych nečekal. Každopádně pokud ti tam mrsknul soft z nějakého tahače není se asi čemu divit :kol-48: Předpokládám, že reset adaptací a učební jízdu si dělal a auto máš jinak v pořádku.

- je to jistě velmi milý a distingovaný pán :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Furt nechapu o co Vam tu jde? Nikdo Vam nerika at chipujete u nej, jdete si ke komu chcete a prestante pomlouvat! U me je Mr. Cimbu dobrej, vykon mi zvednul, zadny saze mi z toho nelitaj, VAG mi vse hlasi, jak ma atd.... Ja jsem nadmiru spokojen.

M5: To by me zajmalo, jak se o sve auto staras?

PS Jak rkonf, taky mam plno znamich co chipovali u Cimbu a ze u nekterych je to uz par let a vsichni jsou spokojeni. Vse jim slape bez jedine chybky.

Jo a nevim, jak ostatni, ale ja jsem od Mr. Cimbu dostal fungl novou ŘJ

Já nikoho nepomlouvám, poněvadž pomulva je něco co není pravda, a já jen sděluji co jsem zažil, i s fotkama...

A jak se starám o své auto? Asi hrozně, však můžeš posoudit dle fotky... :smich:

Hmmm, pekna potvurka, koukam, ze se o ni dobre staras. Hele abych ti rek pravdu, ty jsi prvni od koho slysim, ze mu to delalo v aute bordel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Furt nechapu o co Vam tu jde? Nikdo Vam nerika at chipujete u nej, jdete si ke komu chcete a prestante pomlouvat! U me je Mr. Cimbu dobrej, vykon mi zvednul, zadny saze mi z toho nelitaj, VAG mi vse hlasi, jak ma atd.... Ja jsem nadmiru spokojen.

M5: To by me zajmalo, jak se o sve auto staras?

PS Jak rkonf, taky mam plno znamich co chipovali u Cimbu a ze u nekterych je to uz par let a vsichni jsou spokojeni. Vse jim slape bez jedine chybky.

Jo a nevim, jak ostatni, ale ja jsem od Mr. Cimbu dostal fungl novou ŘJ

Já nikoho nepomlouvám, poněvadž pomulva je něco co není pravda, a já jen sděluji co jsem zažil, i s fotkama...

A jak se starám o své auto? Asi hrozně, však můžeš posoudit dle fotky... :smich:

Hmmm, pekna potvurka, koukam, ze se o ni dobre staras. Hele abych ti rek pravdu, ty jsi prvni od koho slysim, ze mu to delalo v aute bordel.

Díky. Za to já nemůžu, že to dělalo bordel, prostě na orig. ŘJ to jezdí perfektně, hladce - úplný luxus proti Cimbu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám jen 1.6/55kw teď by měla mít 68kw.

Já z toho mám dobrej pocit.Táhne pěkně od spoda nechá se lehce vytáčet. :palec2:

Jsme na tom motorově stejně. Jedu tam 8.5. hezky o svátek. I pro mé autíčko to asi bude svátek, když bude potom lépe jezdit.... ;)

Tak rozdíl je tedy znát ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám jen 1.6/55kw teď by měla mít 68kw.

Já z toho mám dobrej pocit.Táhne pěkně od spoda nechá se lehce vytáčet. :palec2:

Jsme na tom motorově stejně. Jedu tam 8.5. hezky o svátek. I pro mé autíčko to asi bude svátek, když bude potom lépe jezdit.... ;)

Tak rozdíl je tedy znát ?

Jo jo,je a v tech vyšších otáčkách to valí jěště líp!Pak napiš svoje dojmy.Co na to budeš říkat ty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám jen 1.6/55kw teď by měla mít 68kw.

Já z toho mám dobrej pocit.Táhne pěkně od spoda nechá se lehce vytáčet. :palec2:

Jsme na tom motorově stejně. Jedu tam 8.5. hezky o svátek. I pro mé autíčko to asi bude svátek, když bude potom lépe jezdit.... ;)

Tak rozdíl je tedy znát ?

Tak jak si dopadl ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám jen 1.6/55kw teď by měla mít 68kw.

Já z toho mám dobrej pocit.Táhne pěkně od spoda nechá se lehce vytáčet. :palec2:

Jsme na tom motorově stejně. Jedu tam 8.5. hezky o svátek. I pro mé autíčko to asi bude svátek, když bude potom lépe jezdit.... ;)

Tak rozdíl je tedy znát ?

Tak jak si dopadl ?

Ahoj, jsem zde... Tak to probíhalo přesně jak se tady už psalo, za 30 min jsem byl hotov. Jednání naprosto v pohodě, Janda si na nic nehraje a jednání s ním je opravdu dobré. Jen ještě na VAGu zjistil, že mi nepracuje naplno lambda a tak i ten výkon nebyl zcela 100%. Ale každopádně už při jízdě domů do Lbc jsem poznal, že auto je živější. Sbírá se hezky od spoda a i na zrychlení při předjíždění je to znát. Cestou tam jsem zkoušel na 4rychl. stupeň z 80 na 120 km a tak to mi to udělalo za nějakých 12 sek. zpátky jsem to nezkoušel, měl jsem v hlavě prostě tu sondu. Ještě dnes jedu se poohlédnout po nějaké sondě - prý to potom bude ještě lepší.... A já proč mi stoupla spotřeba o 1 lt, příčital jsem to ještě zimnímu období....

Jinak se chlapi zeptám, před Příšovicemi naproti přes dálnici je prodej spojovacího mat Vrabec a Vrabec, je obrovský plac a jsou tam samé Fabky a Octavie a vše na číslech. Vím že se tam zamýšlelo, že by se tam pro Škodovku konzervovaly auta pro transport, ale snad to nedopadlo. Ale ty auta mne zaujaly, různé barvy, motoráže, prostě jen si vybrat.....

Nevíte co to tam je ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud vim, tak to jsou fabie vzate zpet z leasingu z cele CR. Ale co je na tom pravdy.

Zvědavost mi nedala a tak jsem to trochu okouknul, vpředu Fabky a vzadu na place za barákem Octavie. Trochu mne překvapilo, že na plotě je cedule Cartech....no a ty pražský SPZ by vysvěrlovaly ty leasovaný auta...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také jsem byl dnes za Mr. Cimbu. Hotovo bylo asi za 30 minut. Mám doma VAG, takže jsem si nechal ukázat, jak se nastaví volnoběžné otáčky (u standardního SW to nejde). Vše ochotně vysvětlil. Zatím jsem nenajel moc km, takže první pocity: Díky mírně zvýšenému volnoběhu se s autem příjemněji rozjíždí a jde ochotněji za plynem. Naopak při přechodových režimech (ubírání a přidávání) a při jemné manipulaci s plynem je motor daleko kultivovanější. Necuká, nemá žádné prodlevy. Celkově se mi zdá chod motoru takový měkčí. Dynamika se nejlépe zlepšila mezi 3 - 4.000 ot. Spotřebu zatím nemůžu hodnotit.

Doporučil mi, abych zkrátil výměny oleje (na 10.000 km a nezávisle na tom, jestli mám SW od něj nebo původní). Stačí nějaký levný olej. Problém je ve velkém obsahu síry v benzínu v ČR, který znehodnocuje aditiva. Prý řeší celkem dost problémů s HTP na toto téma.

Takže já jsem spokojen, za ty peníze je to odpovídající.

Děkuji Dragonettimu za zprostředkování a panu Jandovi za realizaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také jsem byl dnes za Mr. Cimbu. Hotovo bylo asi za 30 minut. Mám doma VAG, takže jsem si nechal ukázat, jak se nastaví volnoběžné otáčky (u standardního SW to nejde). Vše ochotně vysvětlil. Zatím jsem nenajel moc km, takže první pocity: Díky mírně zvýšenému volnoběhu se s autem příjemněji rozjíždí a jde ochotněji za plynem. Naopak při přechodových režimech (ubírání a přidávání) a při jemné manipulaci s plynem je motor daleko kultivovanější. Necuká, nemá žádné prodlevy. Celkově se mi zdá chod motoru takový měkčí. Dynamika se nejlépe zlepšila mezi 3 - 4.000 ot. Spotřebu zatím nemůžu hodnotit.

Doporučil mi, abych zkrátil výměny oleje (na 10.000 km a nezávisle na tom, jestli mám SW od něj nebo původní). Stačí nějaký levný olej. Problém je ve velkém obsahu síry v benzínu v ČR, který znehodnocuje aditiva. Prý řeší celkem dost problémů s HTP na toto téma.

Takže já jsem spokojen, za ty peníze je to odpovídající.

Děkuji Dragonettimu za zprostředkování a panu Jandovi za realizaci.

přesně stejné pocity jsem měl před dvouma rokama :palec2: olej mám 5W-40, měním po 15.000km, svíčky a vzduch. filtr po 30.000km a no-problem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...