Pawouk Vloženo 14. Květen 2016 Vloženo 14. Květen 2016 Motor EA211 1.0 TSI 1.0 TSI.pdf 111 Moteur trois cylindres à essence 1.0l TSI 85kW de la série EA211.pdf Citovat
David C3 Vloženo 14. Květen 2016 Vloženo 14. Květen 2016 Jezdil v tom u někdo? Zajímalo by me porovnání s 1.2 tsi 81kw co mám. Citovat
houmr Vloženo 15. Květen 2016 Vloženo 15. Květen 2016 Som sice odporca 3-valcov a hlavne 1,0 v Octavii......... Mozno sa hecnem a pojdem na predvadzaciu jazdu ( isli by sme 4 osoby v aute ) asi by bola sranda. Este je problem, ze u nas predajcovia zatial nemaju resp. moc neobjednavaju octaviu s 1,0 TSI. Sam predajca naznacil, ze pokial nie je problem priplatit 1500 eur za 1,4 TSI 110kW, urcite by priplatil. Citovat
dodge Vloženo 8. Červen 2016 Vloženo 8. Červen 2016 http://www.autorevue.cz/skoda-octavia-10-tsi-vykon-i-spotreba-lepsi-nez-u-12-tsi-a-14-tsi-g-tec Citovat
mcz Vloženo 8. Červen 2016 Vloženo 8. Červen 2016 https://www.novinky.cz/auto/testy/405834-litrovy-trivalec-poprve-v-octavii-vykonu-se-nebojte-zvukem-nepotesi.html Citovat
Pawouk Vloženo 8. Červen 2016 Vloženo 8. Červen 2016 http://www.auto.cz/skoda-octavia-zkusili-jsme-1-0-tsi-a-adaptivni-tlumice-mame-se-neceho-bat-videa-95777 http://www.autoforum.cz/testy-aut/prvni-test-skoda-octavia-1-0-tsi-lze-ji-vubec-milovat/ Citovat
Pawouk Vloženo 14. Červen 2016 Vloženo 14. Červen 2016 Do příspěvku č.2 přidány některé technické detaily motoru 1.0 TSI. Citovat
schneefall Vloženo 14. Červen 2016 Vloženo 14. Červen 2016 Nebál bych se toho. Minimálně ten kdo jezdí s 1.6 75 Kw ve starších oktávkách a od novýho vozu očekává srovnatelné svezení tak proč ne. Životnost motoru bude jako vždy záviset na chování šoféra a na poctivosti servisu.Tedy ovšem za předpokladu zda na tom nebudou nějaká závažná konstrukční pochybení. 1 Citovat
Martab Vloženo 15. Červen 2016 Vloženo 15. Červen 2016 Zatím jsme tím nejel, motor to může být dobrý, ale proti 1.2 TSI mi to přinde jako krok zpět... Uvidíme po zkušební jízde a podle toho jaká bude spotřeba... Citovat
Sranki Vloženo 16. Červen 2016 Vloženo 16. Červen 2016 Mne nevadi, ze Skoda prisla s tymto motorom aj do Octavie, ale vadi mi, ze za menej techniky musi clovek platit vyssiu cenu. To sudruhovia trosku prestrelili. Samozrejme nikto nikoho nenuti kupovat auto s tymto motor, len mi to nedava logiku ponukat tento motor za vyssiu cenu ako 1.2TSI 81kW. Citovat
dodge Vloženo 16. Červen 2016 Vloženo 16. Červen 2016 http://www.autorevue.cz/skoda-octavia-s-trivalcem-10-tsi-ostudu-neudela-prvni-jizdni-dojmy?utm_expid=9488624-6.72z8JyFRRbSW3ukkYIZ7Lw.0&utm_referrer=http%3A%2F%2Fredir.netcentrum.cz%2F%3Fnoaudit%26url%3Dhttp%253A%252F%252Fwww%252Eautorevue%252Ecz%252Fskoda%252Doctavia%252Ds%252Dtrivalcem%252D10%252Dtsi%252Dostudu%252Dneudela%252Dprvni%252Djizdni%252Ddojmy%2523utm%255Fmedium%253Dselfpromo%2526utm%255Fsource%253Dnewsletter%2526utm%255Fcampaign%253Dautorevue%255Fnewsletter%255Ftydenni#utm_medium=selfpromo&utm_source=newsletter&utm_campaign=autorevue_newsletter_tydenni Citovat
Martin Bednář Vloženo 27. Červen 2016 Vloženo 27. Červen 2016 http://www.auto.cz/test-skoda-octavia-1-0-tsi-85-kw-staci-litr-96143 Citovat
pava Vloženo 15. Červenec 2016 Vloženo 15. Červenec 2016 Dneska jsem jel a pohoda. Jak už je psáno výše, majitel dvojkové 1,6 bude nadšený, výkonem, kultivovaností i lehkosti ovládání. Že je to tříválec je znát pouze na volnoběh, vibrace tam maličko jsou a když se motor vytočí na čtyři a více tisíc otáček. Citovat
Dix1 Vloženo 13. Srpen 2016 Vloženo 13. Srpen 2016 Jezdil jsem s ní včera.V karosérii LB.Tichý,pružný.Zátah od nízkých otáček.Na dálinici ve 130 také tichý.Oproti 1.2 TSI 81 KW tahá líp.Jediné vibrace při volnoběhu,kde vrní do řadící páky.Jinak žádné. Citovat
Martab Vloženo 22. Srpen 2016 Vloženo 22. Srpen 2016 Další test: http://www.autorevue.cz/test-skoda-octavia-10-tsi-otazka-na-kterou-nezname-odpoved Nevypadá to špatně, ale furt nevidím důvod (pro uživatele) proč dát přednost 1.0 TSI před 1.2 TSI třeba v Golfu nebo Leonu... Citovat
09kada Vloženo 5. Září 2016 Vloženo 5. Září 2016 O vikendu jsem byl na testovaci jizde 1.0 TSI ve verzi LB Ambition Fresh, byl jsem z toho opravdu prekvapeny, motor je relativne svizny a uvnitr vozu neni vubec slyset. Porad vaham zda-li objednat ve verzi Combi nebo se tomuto modelu radeji vyhnout, jelikoz na forech je odsuzovana jeho zivotnost.... Nema nekdo jiz uzivatelske zkusenosti po nekolika destikach tisic km? Citovat
Martab Vloženo 5. Září 2016 Vloženo 5. Září 2016 (editace) Vzhledem k tomu, že se jedná o nový motor, tak mnoho zkušeností nebude... (snad jen v DE se prodával Golf s litrem už dříve, možná ještě nějaké jiné trhy, myslím, že Polo, Leon, Ibiza ho mají o něco dýl než Octavia, ale né u nás a i tak se to moc zatím neprodávalo co vím...). Ale stran výkonu bych se toho motoru ani v Combi nebál, je to podobné jako 1.2 TSI a to je ve verzi 81kW celkem důstojný motor a ani naložené to nejede špatně (Seat Leon ST). Editováno: 5. Září 2016, autor: Martab Citovat
o3viki Vloženo 9. Září 2016 Vloženo 9. Září 2016 Měl jsem možnost jezdit s tímto motorem asi 10 dnů (najeto cca. 500 km), než mi opravili moji 1.4 tsi. Na volnoběh vibrace, ale po čase si člověk na ně zvykne a pak už mu to nepřijde. Při jízdě pokud se nevytáčí motor, tzn. rozumná jízda, není motor skoro slyšet. Vhodný pro řidiče, co jezdí s rozumem a nikam nespěchají. Pokud jsem vezl rodinu a plně naložený kufr, na okamžité předjíždění mi chyběl výkon, ani podřazení a vytočení motoru moc nepomohlo. Nutno dodat, že když jsem auto dostal, když mělo natočeno 1500 km. Překvapil 6-ti kvalt, to jsem u této motorizace nečekal. Štval SS - permanentně. Citovat
stanmar Vloženo 2. Říjen 2016 Vloženo 2. Říjen 2016 Také se mi dostala tato motorizace pod ruku. Abych pravdu řekl, čekal jsem to daleko horší. Ano, při rozjezdu na 1. převod. stupeň je citelně slyšet takové vrčení , na 2 už je to slabší a pak už je chod motoru slyšet minimálně - pokud to ovšem někdo není zvyklý točit až k maximu. Volnoběh = vibrace a to nejen pohonné jednotky. Myslím, že se dá s touto motorizací jezdit docela v pohodě, pokud je vůz plně obsazen a naložen, tak je dynamika samozřejmě slabší, ale to je snad u takového obsahu jasné. Zato průměrná spotřeba jde udržet jízdě okolo 5 lit. / 100km. Foto ukazuje více, ale je v tom cca. 60km ostré jízdy , často k maximálním otáčkám a také zhruba 200 km po dálnici, jinak město a něco mimo město - skoro vše na hranici povolených rychlostí. Citovat
kapl Vloženo 16. Únor 2017 Vloženo 16. Únor 2017 Nevím, zatím jsem s ním nejel a ani po tom moc netoužím. Uznávám, že jsem v tomhle směru ortodoxní, držím se starého konstruktérského hesla, že "objem ničím nehradíš" a dobrovolně bych si nekoupil žádný motor s méně než 4 válci, byť třeba "oturbený". Ani v Německu tento motor právě nechválí. Tak například dnešní "Focus" přináší jízdní dojmy s faceliftovaným Golfem 7 s novým motorem 1,5 TSI, kde autor hned v první větě píše: Zatímco základní Golf i nadále se "vzduchovou pumpou 1,0 TSI s 85 PS" (1.doslovný překlad! 2. autor uvádí chybně PS místo kW)) na dálnici drnčí - před tímto agregátem je také potřeba spíše varovat pro jeho v praxi vysokou spotřebu - je 1,5 TSI podstatně suverennější a příjemnější. To, že není tento motor v N. zrovna oblíben, svědčí i skutečnost, že zatímco faceliftovaná Octavia má v Česku jako základní motor právě 1,0TSI (a motor 1,2 TSI byl z nabídky vyřazen), tak v N. je sice tento motor také v nabídce, ale jako základní motorizace pro O. i nadále zůstává v nabídce oblíbená 1,2 TSI s 63 kW a to i přes počáteční problémy tohoto motoru... Citovat
Borovic Vloženo 17. Únor 2017 Vloženo 17. Únor 2017 Tak najeto prvních 1000 km a zatím vše v poho.Je pravda že 1,2 TSI 81kw co jsem měl v rapidu to není,ale jde o zvyk.;-) Citovat
lubosh_ Vloženo 17. Únor 2017 Vloženo 17. Únor 2017 @Borovic V jakém smyslu se ti zdá odlišný oproti 1.2 TSI v Rapidu? Chci právě taky objednat Octavii liftback 1.0 TSI, ve zkušebním autě mi to přišlo až překvapivě živé, alespoň živější než 1.2 TSI 66kw, co jsem měl dříve taky v Rapidu. Ještě předtím jsem měl rok a půl 1.2 TSI 77kw (ten 8 ventilový), taky v Rapidu a jelo to krásně, jen to bylo citlivější na spotřebu. Během půlhodinové zkušební jízdy toho člověk zas tak moc nezjistí, ale přišlo mi, že se ten litr krásně sbírá odspodu a to ticho bylo taky příjemné. Nicméně to ve mě pořád hlodá, jestli nezvolit radši 1.4 TGI nebo 1.6 TDI. Teď mám 1.6 TDI v Rapidu a spotřeba není tak rozdílná oproti TSI, jak by člověk čekal a topí to o dost později. U TGI mě zase moc neláká ta představa toho, že budu 2x týdně tankovat. Budu moc rád, když svoje zkušenosti ještě trochu rozvedeš, díky :-) Citovat
Drahosh Vloženo 21. Únor 2017 Vloženo 21. Únor 2017 me tak napada, jestli nahodou nemaj ten 1.0 TSI u prodejcu nacipovanej, aby pri zkusebni jizde z toho byl lepsi pocit... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.