Květen 14, 20169 r Motor EA211 1.0 TSI 1.0 TSI.pdf 111 Moteur trois cylindres à essence 1.0l TSI 85kW de la série EA211.pdf
Květen 15, 20169 r Som sice odporca 3-valcov a hlavne 1,0 v Octavii......... Mozno sa hecnem a pojdem na predvadzaciu jazdu ( isli by sme 4 osoby v aute ) asi by bola sranda. Este je problem, ze u nas predajcovia zatial nemaju resp. moc neobjednavaju octaviu s 1,0 TSI. Sam predajca naznacil, ze pokial nie je problem priplatit 1500 eur za 1,4 TSI 110kW, urcite by priplatil.
Červen 8, 20169 r http://www.autorevue.cz/skoda-octavia-10-tsi-vykon-i-spotreba-lepsi-nez-u-12-tsi-a-14-tsi-g-tec
Červen 8, 20169 r https://www.novinky.cz/auto/testy/405834-litrovy-trivalec-poprve-v-octavii-vykonu-se-nebojte-zvukem-nepotesi.html
Červen 8, 20169 r http://www.auto.cz/skoda-octavia-zkusili-jsme-1-0-tsi-a-adaptivni-tlumice-mame-se-neceho-bat-videa-95777 http://www.autoforum.cz/testy-aut/prvni-test-skoda-octavia-1-0-tsi-lze-ji-vubec-milovat/
Červen 14, 20169 r Nebál bych se toho. Minimálně ten kdo jezdí s 1.6 75 Kw ve starších oktávkách a od novýho vozu očekává srovnatelné svezení tak proč ne. Životnost motoru bude jako vždy záviset na chování šoféra a na poctivosti servisu.Tedy ovšem za předpokladu zda na tom nebudou nějaká závažná konstrukční pochybení.
Červen 15, 20169 r Zatím jsme tím nejel, motor to může být dobrý, ale proti 1.2 TSI mi to přinde jako krok zpět... Uvidíme po zkušební jízde a podle toho jaká bude spotřeba...
Červen 16, 20169 r Mne nevadi, ze Skoda prisla s tymto motorom aj do Octavie, ale vadi mi, ze za menej techniky musi clovek platit vyssiu cenu. To sudruhovia trosku prestrelili. Samozrejme nikto nikoho nenuti kupovat auto s tymto motor, len mi to nedava logiku ponukat tento motor za vyssiu cenu ako 1.2TSI 81kW.
Červen 16, 20169 r http://www.autorevue.cz/skoda-octavia-s-trivalcem-10-tsi-ostudu-neudela-prvni-jizdni-dojmy?utm_expid=9488624-6.72z8JyFRRbSW3ukkYIZ7Lw.0&utm_referrer=http%3A%2F%2Fredir.netcentrum.cz%2F%3Fnoaudit%26url%3Dhttp%253A%252F%252Fwww%252Eautorevue%252Ecz%252Fskoda%252Doctavia%252Ds%252Dtrivalcem%252D10%252Dtsi%252Dostudu%252Dneudela%252Dprvni%252Djizdni%252Ddojmy%2523utm%255Fmedium%253Dselfpromo%2526utm%255Fsource%253Dnewsletter%2526utm%255Fcampaign%253Dautorevue%255Fnewsletter%255Ftydenni#utm_medium=selfpromo&utm_source=newsletter&utm_campaign=autorevue_newsletter_tydenni
Červenec 15, 20169 r Dneska jsem jel a pohoda. Jak už je psáno výše, majitel dvojkové 1,6 bude nadšený, výkonem, kultivovaností i lehkosti ovládání. Že je to tříválec je znát pouze na volnoběh, vibrace tam maličko jsou a když se motor vytočí na čtyři a více tisíc otáček.
Srpen 13, 20169 r Jezdil jsem s ní včera.V karosérii LB.Tichý,pružný.Zátah od nízkých otáček.Na dálinici ve 130 také tichý.Oproti 1.2 TSI 81 KW tahá líp.Jediné vibrace při volnoběhu,kde vrní do řadící páky.Jinak žádné.
Srpen 22, 20169 r Další test: http://www.autorevue.cz/test-skoda-octavia-10-tsi-otazka-na-kterou-nezname-odpoved Nevypadá to špatně, ale furt nevidím důvod (pro uživatele) proč dát přednost 1.0 TSI před 1.2 TSI třeba v Golfu nebo Leonu...
Září 5, 20169 r O vikendu jsem byl na testovaci jizde 1.0 TSI ve verzi LB Ambition Fresh, byl jsem z toho opravdu prekvapeny, motor je relativne svizny a uvnitr vozu neni vubec slyset. Porad vaham zda-li objednat ve verzi Combi nebo se tomuto modelu radeji vyhnout, jelikoz na forech je odsuzovana jeho zivotnost.... Nema nekdo jiz uzivatelske zkusenosti po nekolika destikach tisic km?
Září 5, 20169 r Vzhledem k tomu, že se jedná o nový motor, tak mnoho zkušeností nebude... (snad jen v DE se prodával Golf s litrem už dříve, možná ještě nějaké jiné trhy, myslím, že Polo, Leon, Ibiza ho mají o něco dýl než Octavia, ale né u nás a i tak se to moc zatím neprodávalo co vím...). Ale stran výkonu bych se toho motoru ani v Combi nebál, je to podobné jako 1.2 TSI a to je ve verzi 81kW celkem důstojný motor a ani naložené to nejede špatně (Seat Leon ST). Upraveno Září 5, 20169 r od Martab
Září 9, 20168 r Měl jsem možnost jezdit s tímto motorem asi 10 dnů (najeto cca. 500 km), než mi opravili moji 1.4 tsi. Na volnoběh vibrace, ale po čase si člověk na ně zvykne a pak už mu to nepřijde. Při jízdě pokud se nevytáčí motor, tzn. rozumná jízda, není motor skoro slyšet. Vhodný pro řidiče, co jezdí s rozumem a nikam nespěchají. Pokud jsem vezl rodinu a plně naložený kufr, na okamžité předjíždění mi chyběl výkon, ani podřazení a vytočení motoru moc nepomohlo. Nutno dodat, že když jsem auto dostal, když mělo natočeno 1500 km. Překvapil 6-ti kvalt, to jsem u této motorizace nečekal. Štval SS - permanentně.
Říjen 2, 20168 r Také se mi dostala tato motorizace pod ruku. Abych pravdu řekl, čekal jsem to daleko horší. Ano, při rozjezdu na 1. převod. stupeň je citelně slyšet takové vrčení , na 2 už je to slabší a pak už je chod motoru slyšet minimálně - pokud to ovšem někdo není zvyklý točit až k maximu. Volnoběh = vibrace a to nejen pohonné jednotky. Myslím, že se dá s touto motorizací jezdit docela v pohodě, pokud je vůz plně obsazen a naložen, tak je dynamika samozřejmě slabší, ale to je snad u takového obsahu jasné. Zato průměrná spotřeba jde udržet jízdě okolo 5 lit. / 100km. Foto ukazuje více, ale je v tom cca. 60km ostré jízdy , často k maximálním otáčkám a také zhruba 200 km po dálnici, jinak město a něco mimo město - skoro vše na hranici povolených rychlostí.
Únor 16, 20178 r Nevím, zatím jsem s ním nejel a ani po tom moc netoužím. Uznávám, že jsem v tomhle směru ortodoxní, držím se starého konstruktérského hesla, že "objem ničím nehradíš" a dobrovolně bych si nekoupil žádný motor s méně než 4 válci, byť třeba "oturbený". Ani v Německu tento motor právě nechválí. Tak například dnešní "Focus" přináší jízdní dojmy s faceliftovaným Golfem 7 s novým motorem 1,5 TSI, kde autor hned v první větě píše: Zatímco základní Golf i nadále se "vzduchovou pumpou 1,0 TSI s 85 PS" (1.doslovný překlad! 2. autor uvádí chybně PS místo kW)) na dálnici drnčí - před tímto agregátem je také potřeba spíše varovat pro jeho v praxi vysokou spotřebu - je 1,5 TSI podstatně suverennější a příjemnější. To, že není tento motor v N. zrovna oblíben, svědčí i skutečnost, že zatímco faceliftovaná Octavia má v Česku jako základní motor právě 1,0TSI (a motor 1,2 TSI byl z nabídky vyřazen), tak v N. je sice tento motor také v nabídce, ale jako základní motorizace pro O. i nadále zůstává v nabídce oblíbená 1,2 TSI s 63 kW a to i přes počáteční problémy tohoto motoru...
Únor 17, 20178 r Tak najeto prvních 1000 km a zatím vše v poho.Je pravda že 1,2 TSI 81kw co jsem měl v rapidu to není,ale jde o zvyk.;-)
Únor 17, 20178 r @Borovic V jakém smyslu se ti zdá odlišný oproti 1.2 TSI v Rapidu? Chci právě taky objednat Octavii liftback 1.0 TSI, ve zkušebním autě mi to přišlo až překvapivě živé, alespoň živější než 1.2 TSI 66kw, co jsem měl dříve taky v Rapidu. Ještě předtím jsem měl rok a půl 1.2 TSI 77kw (ten 8 ventilový), taky v Rapidu a jelo to krásně, jen to bylo citlivější na spotřebu. Během půlhodinové zkušební jízdy toho člověk zas tak moc nezjistí, ale přišlo mi, že se ten litr krásně sbírá odspodu a to ticho bylo taky příjemné. Nicméně to ve mě pořád hlodá, jestli nezvolit radši 1.4 TGI nebo 1.6 TDI. Teď mám 1.6 TDI v Rapidu a spotřeba není tak rozdílná oproti TSI, jak by člověk čekal a topí to o dost později. U TGI mě zase moc neláká ta představa toho, že budu 2x týdně tankovat. Budu moc rád, když svoje zkušenosti ještě trochu rozvedeš, díky :-)
Únor 21, 20178 r me tak napada, jestli nahodou nemaj ten 1.0 TSI u prodejcu nacipovanej, aby pri zkusebni jizde z toho byl lepsi pocit...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.