Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

osobne

Kódování Yeti - aktivace skrytých funkcí

    Doporučené příspěvky

     Predpokladam, ze Skodovka v nizsich verzich nektere priplatkove funkce umele SW deaktivuje, i kdyz by je vozidlo umelo a ma pro to prislusne HW vybaveni. Co vsechno jde softwarove aktivovat, kdybych si koupil Yeti v zakladni nejnizsi verzi? Jake vsechny funkce na něm jdou aktivovat?

     

    Napr.:

    - Driver Alert - Asistent rozpoznání únavy

    - Asistent rozjezdu do kopce

    - Light Assist - Light Assist představuje hned několik užitečných pomocníků: „Coming Home“ obohacený o možnost osvětlení cesty i při příchodu k vozu (tzv. Leaving Home) a dále „Tunnel Light“, který samočinně rozsvítí světla při poklesu intenzity vnějšího světla.

    - SmartGate

    ... ?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Je tady spousta vláken, kde se možnosti aktivace jednotlivých funkcí probírají. Na nějaké velké aktivace důležitých věcí zapomeň. Buď vyžadují vlastní hardware (těžko rozchodíš smartgate bez daného modulu, že), jdou aktivovat do vyšších jednotek nebo jsou chráněné a aktivují se jen pomocí kódu od Škody.

    • Downvote 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Vyšší jednotka znamená co? Když koupím Yeti ve výbavě Active, tak bude mít nižší jednotku než Yeti ve výbavě Style?

     

    Jde mi o to se před koupí Yetiho rozhodnout, kterou příplatkovou výbavu je lepší rovnou objednat a kterou je lepší dodělat. Např. jsem se nyní dozvěděl, že tempomat by se dal do Yeti Active dodělat za 3500 Kč, přitom v konfigurátoru je cena 11200 Kč, a to je sakra rozdíl.

     

    K té funkci smartgate jsem si myslel, že je potřeba jen nějaký USB kabel, takže je třeba modul?

     

    Je pravda, že Yeti má v sobě systém, který je o generaci starší než systém Fabie? Že nemá nové asistenční systémy? Psáno např. zde:

    http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=817&t=1249457&p=11147444&hilit=generaci+star%C5%A1%C3%AD#p11147444

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Vyšší jednotka znamená co? Když koupím Yeti ve výbavě Active, tak bude mít nižší jednotku než Yeti ve výbavě Style?

     

    Jde mi o to se před koupí Yetiho rozhodnout, kterou příplatkovou výbavu je lepší rovnou objednat a kterou je lepší dodělat. Např. jsem se nyní dozvěděl, že tempomat by se dal do Yeti Active dodělat za 3500 Kč, přitom v konfigurátoru je cena 11200 Kč, a to je sakra rozdíl.

     

    K té funkci smartgate jsem si myslel, že je potřeba jen nějaký USB kabel, takže je třeba modul?

     

    Je pravda, že Yeti má v sobě systém, který je o generaci starší než systém Fabie? Že nemá nové asistenční systémy? Psáno např. zde:

    http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=817&t=1249457&p=11147444&hilit=generaci+star%C5%A1%C3%AD#p11147444

    Pokud tam nebude palubák, tak bude doplatek vyšší chce si rovnou uvědomit co chceš, a rozdíl potom není tak velký, jako kompletní dodělávka.

    Za svojí profesi mohu doporučit slabší motorizaci např v naftě rozdíl více jak 100tis a upravit. Navíc není potřeba se starat o ADblue.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tempomat nemá smysl řešit už jenom kvůli tomu, že existuje AM Fresh. Active momentálně nemá smysl kupovat. I kdyby se za těch 35 tis. využila jen polovina výbavy, tak se pořád vyplatí Fresh.  Ale to už se tady probíralo.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Me se zrovna akcni model Fresh nevyplati, protoze na nej nejde uplatnit sleva pro cilovou skupinu ZTP/P.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Dá se nějak deaktivovat funkce klíče (dálkového ovládání) - stahování oken? Nechal jsem si doma klíč v kapse a asi se v kapse nějak zmáčklo tlačítko na klíči a stáhla se okna u Yeti stojícího venku na dvoře, má to asi dost veliký dosah, co čert nechtěl, zrovna pršelo, naštěstí jsem to teď večer zjistil, jinak by byla okna otevřená celou noc. Ale stejně, oboje dveře a sedačky mokré, pršelo minimálně hodinu a dost prudce. Kdybych tam měl švihadla, tak se mi to nestalo, jenže Škodovka už prodává Yeti s předními okny jen v elektrice.

    :angry:

    • Downvote 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Nebo stačí vyndat baterku z klíče....jak mi jeden pán řekl, než bych to tam hledal tak to raději odemykám ručně, aspoň mi nezrezne zámek. Opravdu u SE edicí k tomu majitelé přistupují osobitě. 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jo to bylo prvni, co me napadlo, vyndat baterii v klici.

    Maxidot nemam. Respektive ani nevim, co to je. Mam Yeti Active bez jakekoliv priplatkove vybavy. Jde to nejak deaktivovat bez maxidotu? Prece jen bych chtel radeji odemykat na dalku, v navodu pisou, ze se dvere uzamknou automaticky, kdyz zustanou nejakou dobu odemcene a klic neni uvnitr, jenze na otevrena okna to asi takto neplati. Popr. jde tem oknum aktivovat stejnou funkci jako dverim, aby se po nejake dobe okna automaticky uzavrela, kdyz neni klic uvnitr?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ano lze to vypnout kódováním, ale to asi nebyla otázka uživatele, který VCDS ani nic podobného nevlastní.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ale v servisu mi to asi behem servisni prohlidky dokazi udelat, nebo ne?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    V řízených funkcí to nemají, tak jedině, že tam bude někdo, koho to baví.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jak Zdeňku auto bez Kessy zjistí, že je klíč vevnitř? Nevymýšlej hovadiny. Na otevření oken klíčem bys musel na tlačítku pomalu sedět.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Když je to v návodu...zřejmě myšleno v zapalování. :D

     

    Ani auto s kessy se samo nezamkne. Auto se samo zamkne jen v případě, že odemknu dálkou a neotevřu dveře řidiče. Pak dojde k zamčení auta, je to nebezpečně, když někomu odejde zámek a nesignalizuje to otevření dveří řidiče a někdo by si dal klíče na sedadlo a zavřel a než by se vypovídal, tak má auto zamčené a klíče v bezpečí na předním sedadle. 

     

    Jinak komfortní funkce dálky samozřejmě vypnout lze kódováním.

    Editováno na ferda25

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Píšou to v návodu, že se dveře po nějaké době automaticky uzamknou, když není klíč ve spínací skříni. Jenže na okna to tak nefunguje. Klíč jsem měl v kapse s jinými klíči a nějak se to stlačilo. Sám jsem okna neotvíral, není důvod v tomto počasí.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tak to zkus, nech auto nezamčené a sedni si někde poblíž. Doporučuji pro sledování vzít sebou spacák...:rolleyes:

    • Upvote 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Chcel by som sa podeliť so skúsenosťami s kódovaním jedného z prvých variant Yetiho, r.v. 2009. Podarilo sa mi aktivovať zahúkanie sirény pri zamknutí auta (mám fabrický alarm), pretočenie budíkov (stagging) a zhasínanie DRL pri aktivovaní blinkrov - zhasne to denné svetlo, na ktorej strane je aktivovaný blinker. Čo sa mi zatiaľ nepodarilo je deaktivácia kontroly prasknutej žiarovky na osvetlení EVČ (SPZ). Viem kde to hľadať, ale nefunguje to. Zrejme preto, lebo to robím s LED náhradami namontovaními v aute. Na Ross-techu som čítal, že je potrebné dodržať postup, aktivovať s normálnymi a následne prehodiť LED a aktivovať ich cez VCDS. Takže skúsim a dám vedieť.


    Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Stejný problém s LED v osvětlením značky (byte 17, bit 7 zaškrtnut, byte 23, bit 6 nezaškrtnut) ... mám VCDS 12.21.

    Mám tam žárovky z číny (sufitka s 6*LED 5050) odběr 65mA, svítí jak ďábel. Můj osobní názor, je že proud je nad proudem sériových LED osvětlení, což se tváří jako závada (nechápu ale proč to hlásí když je hlídání vypnuto bytem 23/6).

    Řešením je paralelní připojení 10W rezistoru 45ohmů k sufitce (to už jsem mohl rovnou koupit sufitky s odporem a chladičem, v 10kusech by mě vyšly o 0,5 dolaru výš ...).

    Na RossTech foru jsem tento postup s origo žárovkama zatím nenašel, kdyby jsi vykopal link, bylo by to fajn ....

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Aktivace s normálními žárovkami a následné přehození za normální nefunguje. Problém vyřešen připojením rezistoru. Obě žárovky jsou paralelně, stačí tedy připojit jen na jednu žárovku rezistor s hodnotou okolo 23ohmů a výkonem cca 10W. Já měl v šuplíkových zásobách jen 27R a 6W, vše funguje (nehlásí chyby), odpor se hřeje ale nic strašného, je srovnatelně rozpálený jako sufitka.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×