Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
před 3 hodinami, Maverick napsal:

Urcit to nejde, jde o miru seslapnuti pedalu plynu. Je to ale skutecne znatelne. Nebud jak malej kluk a bud si to vyzkousej nebo pockej na nove ;)

BTW, ja osobne rezim S nepouzivam, nemam k tomu duvod. 

ja taky ne ,sice mam jine dsg.ale vsiml jsem si ze kdyz jedu na dalnici doraz na D a auto uz nezrychluje tak kdyz tam hodim S tak to jeste zabere :D

Vloženo

Už to tu nebudu plevelit. V práci v rámci úspor máme pouze manuály. Navíc vždy poslední měsíc před novým autem jsem jak na trní a vždy volím něco, co jsem ještě neměl

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj,

Mám na vás takový dotaz. Chci klukovi koupit 2letou fabču 1.2tsi dsg se 125000km. Chci se zeptat jak je to se spolehlivostí těchto dsg. Vím že třeba v OII byly se 7° problémy. Dají se očekávat nějaké budoucí náklady spojené s dsg? Děkuji

Vloženo

Kup mu manuál, bude to bez problémů. Ojeté DSG je vždy otazník, ale jinak se s tím jezdí dobře, ale jako první auto bych to asi nechtěl, pochybuji že bych si pak zvyknul na řazení.

Vloženo

Manuál právě nechce. Měl již jednou automat, který ukradli, ale nebyl s ním problém. Byl to ale 6° DSG. Dají se tedy očekávat velké investice u 7°DSG? Nebo už se není čeho u FIII bát. Případně co zkontrolovat? Říkám si, že u Škoda plus by to mělo být bez problémů.

Vloženo (editace)
před 23 minutami, Pavel M napsal:

Interval žádný není, protože v DSG (bavíme se o DQ200) se olej nemění. Sixta ale doporučuje výměnu oleje v převodové části po 120 000 km.

Akurat mi pisal kamarat,ktory robi vo vyvoji Skoda,ze on odporuca 100 000/5rokov

Editováno: , autor: MartinLC87
  • o 11 měsíců později...
Vloženo

Dobrý den chtěl bych se zeptat na automat DSG 7 stupňů. Mám si jít pro Fabku najeto cca 23000 km 2015, a přečetl jsem pár recenzí a tuto převodovku haní až moc. Prosím poraďte jestli si nezadělám na malér koupí auta s automatem. Moc děkuji za reakce.

Vloženo

DSG je v principu velmi prijemna a navykova zalezitost. 

 

Skubani pri manevrovani a obdobne vytky se daji do znacne miry eliminovat zpusobem zachazeni s plynem. 

 

Je ovsem pravda, ze se jedna o pomerne slozitou vec a pri vyssim najezdu muze znamenat riziko vyssich servisnich nakladu, to tak proste je.

 

Osobne bych si ji do soukromeho auta, ktere planuji na delsi dobu a vetsi kilometrovy najezd (rekneme 100+ tkm) prave z tohoto duvodu nebral. 

Vloženo

Ano svezl jsem se sní a nic neškube a ani jinak nezlobí, docela mě zarazila recenze že je poruchová okolo 100t km. Již jsem dal na auto zálohu a ta by propadla sice nízká ale i tak. Do středy mám čas. Ten prodejce vozí auta z jednoho místa a má i servis. Vozí jen Škodovky a má i servisní zázemí. A ještě by mě zajímalo jestli jdou vymazat servisní prohlídky. Děkuji za rady.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Ahojte, nestretol sa niekto pri F3 DSG s pisklavym/vrzgavym zvukom, ked je spojka v zabere? Najviac sa to prejavuje pri rozbiehani na prvy stupen. Nedeje sa to vzdy, len ked je spojka zahriata, napriklad pri jazde v kolone do kopca, po predbiehani s kickdownom atd. Je to rovnaky zvuk, ako vo videu:

 

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Dnes nová zkušenost s DSG převodovkou.

Vezl jsem v kufru po sklopení zadního sedadla trubky délky 2100 mm. Posunul jsem přední sedadlo spolujezdce zcela dopředu a naložil trubky. Kufr se nedal zavřít, tak jsem ho gumahaltrem přitáhl dlů, aby byla SPZ-tka čitelná a viditelná. Infortaiment mi ukazoval, že mám nezavřený kufr. Po rozjezdu jsem zjistil, že DSG převodovka v automatu jede pouze na 1. rychlostní stupěň a nepřeřazovala, i když okáčky motoru byly na 4000 ot. Dal jsem páku DSG doprava a řadil ručně. To šlo, a dokonce se i počítač auta mi snažil radit co zařadit. Trubky jsem odvezl s oteřeným kufrem cca 12 km. Po vyložení jsem se zkušebně projel a se zavřeným víkem kufru zase DSG normálně řadila.

Tak se s tímto zjištěním chci podělit i s ostatními DSG majiteli.?

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahojte, ja mám Fabiu combi 3 1,2 TSI 81kw DSG, kúpil som ju ako novú 6/2016, až doteraz všetko fungovalo ako malo, mám najazdený asi 47000 km a prišiel problém. Po zaradení D a pustení brzdy sa auto nepohne, až po pridaní plynu a niekedy pritom aj poriadne trhne :-/  A tiež niekedy auto nevie že po zastavení má zaradené P a keď vypnem motor vypisujeme mi chybu a auto sa nedá zamknuť. Už mám termín v servise, auto je ešte v záruke, tak uvidím.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

 Nemá někdo informaci o tom, kolik stojí nová, případně mírně jetá DSG převodovka na 1.4 TDI? Mám zajímavou nabídku na odkup 2016, ale je tam převodovka KO.

Vloženo

@Sabiza pokud se týká nové převodovky, tak se cena špatně sděluje, protože v Etce jen těch převodovek několik, musel bych znát přesně značení a to je stli 6-ti nebo 7-mi stupňová, protože nevím z hlavy, kolk stupňů měla DSG pro 1,4 TDI, ale orientačně cena nové mezi cca 150-200 tisíc.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...