Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zhodit krytky po bokoch (z vonkajsej strany plastovy klip z vnutornej strany krytka).
Zlozit plast, ktory je na 3. brzdovom svetle. (je osadeny na plieskoch, cize sa lahko vycvakava).
Potom zlozit dolny plast (pri otvoreni kufra ten hore- tak isto je iba nacvakany na karoserii plieskami).
Potom vonkajsie strany cize plasty okolo mechanizmu pomaly rozpojit. Vnutorne plasty okolo mechanizmu su na 1 srubu na strane 3. brzdoveho svetla 1 srubu z dolnej strany (pod spodnym plastom, ktory je hore a ten date dole v predchadzajucom kroku. A dalsia 1 sruba je z vnutornej strany v mechanizme. Potom uz len vybrat vnutorne plasty okolo mechanizmu.
Ja som vyberal aj koberec kufra (odb. Hecklap) je naklipovany na plastovych klipoch, ktore pekne odskakuju od karoserie, cize ide lahko dole. Je tam iba jedna sruba pod gumou na zatvaranie kufra.
Kabelaz je schovana za karoseriou a medzerou pri okne (iba lava strana).
Kable su polamane v tom "kolienku" kde idu kable do toho mechanizmu. 

Ja som odpojil svorkovnice, povytiahol kable aby sa mi lepsie ich spajalo.
 

1) způsob opravy (viz fotky)

Predlzil som kable o cca 10cm a spajal nahrievacimi buzirkami. Potom uz len zaizolovat zalozit kable ZAPOJIT SVORKOVNICE !!!! a plasty v opacnom poradi. 
Snad presnejsi navod niekomu bude uzitocny ako aj fotografie.

2) způsob opravy klasicky ustřihnout, vložit smršťovací bužírku, napájet nový kabel delší cca o 10 cm, na spoj přetáhnout bužírku a zapalovačem zatavit.

 

 

Tímto děkuji Matúšovi za možnost zveřejnění návodu pro vás, fóráky :)

1..jpg

2..jpg

3..jpg

4..jpg

5..jpg

6..jpg

7..jpg

8..jpg

9..jpg

13754324_10206379432395869_8715568519183776035_n.jpg

11..jpg

12..jpg

13..jpg

Vloženo

Správný postup je napojit vodiče vždy na jiném místě, tj. nikdy nesmí být na stejném místě více spojů. Tím nevznikne "boule" a ještě se i eliminuje v případě drobného poškození možnost vzájemného kontaktu dvou vodičů.

  • o 4 týdny později...
  • o 1 rok později...
Vloženo

Dobrej navod.  Par fotek jak to vypadalo u me. Dva draty uplne urvany a zbytek polamany. Uz to tam nejaky prase delalo a polamany draty omotal jen el. paskou. Ja udelal vse podle tohoto navodu až na to ze jsem draty pajel pajkou a cinem s kalafunou. Buzirku jsem dal klasickou smršťovaci. Cas opravy asi 2 hodiny i s rozebranim a složením , ale hral jsem si.

I20171028_165010.thumb.jpg.3130a399b8b872e63a4e573c8417d4bf.jpg20171028_165004.thumb.jpg.ef402c419399c583dbce2a8c43fbfab0.jpg

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Takze je to starobou buzirky, ze po case sa zacne lamat? Mal som to rozobrate a ano, je tam mega zhyb, ale aj tak mi to pride, ze po case je ta buzirka proste tvrda... resp. asi je to blud, ale niekde som tu cital, ze pokial sa tam da novsi zvazok tak tie kable us maksie, ale ako pisem nemam to overene :/

Editováno: , autor: Martttin
Vloženo

je to nestabilní hmotou izolace - začne s čímsi (zřejmě s gumou průchodky) reagovat, v důsledku čehož se z ní začne opařovat změkčovadlo a tím ztvrdne. Nový drát je opět měkký.

Vloženo

Určitě se dají sehnat tzv. gumový kabely. V práci je bereme na shrnovací vedení napájení jeřábů :D Odolávají ohybům a jsou i nějak odolnější vůči agresivnímu prostředí. Ale kde je bereme, to mam tušení. 

  • o 2 roky později...
  • o 4 roky později...
Vloženo

Od doby, kdy jsem kabely vložil do pancéřového husího krku mám již roky po problému. Nedovolí kabelům ostrý ohyb. Kdyby to škodovka dala od výroby, tak by tato závada vůbec nevznikla.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...