Přejít na obsah

Výběr motoru


maro-01

Doporučené příspěvky

No rozhodnout se musíš sám. Hlavně nekupuj TDI vyrobený pro jižní země nebo v zimě budeš shánět nezávislý topení :lol::'>

či údržba nafty v zimě,

Můžu se zeptat co přesně tímto myslíš?

Editováno: , autor: šulda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No rozhodnout se musíš sám. Hlavně nekupuj TDI vyrobený pro jižní země nebo v zimě budeš shánět nezávislý topení :lol::'>

pro jižní země? :) to fakt něco takovýho u nás je? to poznám jak? :) teď možná vypadám jak blbec, že nepoznám fór, ale tak líná huba holý neštěstí, tak se raděj ptám :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pajko: třeba je problém v PTC, mě funguje a v zimě sem si na TDI nemohl stěžovat, nesrovnávat s benzínem, ale to už se probíralo jinde.

Sniper_2003: To že máš na mysli aditiva sem si taky myslel ale přišlo mi to napsaný trochu zveličeně tak sem regoval. Jak víš aditiva nedolívám a v -27°C sem nepoznal problém, tankuju samozřejmě aditivovanou naftu a jakej je rozdíl mezi aditivovanou a neaditivovanou naftou sem vyzkoušel loni v létě na svým autě a letos sem to v zimě viděl u dvou sousedů který do svejch octavěn lejou jen tu levnou a jeden si to tahá z práce v kanystru (ta levná má samozřejmě i jiná úskalí) a v těch velkejch mrazech sem ráno odjel jen já. Aditiva už nedolívám protože mi jeden odborník řekl že pokud už je toho moc tak to stejně motor nevyužije, proč tedy nosit dříví do lesa. To čemu kdo věří je už jeho věc a nejlepší učitel je podle mě praxe. Omlouvám se autorovi že sem to tu takhle zaneřádil ale třeba si s toho taky něco vezme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to 'pajko':

Je to elektrický přídavný modul-mřížka v topení.

V zimě po nastartování začne za chvilku proudit vlažný vzduch :palec2:

Pár lidí z fóra to umí dodělat.

Ta mřížka samotná stojí kolem 3000,- (starší)

Pak ještě instalace (dráty-pojistky) a kódování.

Mrkni SEM na příspěvek 50 ;)

Editováno: , autor: Dodo-Kolín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 šulda : Plně s tebou souhlasím. Jsem z kraje kde teploty šli v zimě přez noc až na -32°C. Spousta lidí nemohli natočit i některé benzínové stroje. :p Takže i do VERVY jsem lil pro jistotu VIF. Ale pokud to vezmeš za konec jako já, tak musíš přiznat, že ROPA je v tomto směru náročnější než benzín. Do toho je ti jedno co natankuješ (myslené obrazně). ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No dotyčný tu dal na výběr 1,6 MPI, 1,6 FSI a 1,9 TDI. A tvrdit něco v tom smyslu, že momentálně nic lepšího není do dvojkové octy než 1,8 či 2,0 Tfsi mě připadá trošku mimo. Z vlastní zkušenosti bych šel opět do nafty zvláště při větším nájezdu kilometrů. Takovou 2,0 TDI CR bych bral všema deseti super svezení a to i po dálnici díky dlouhým převodům.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja neviem co by som volil...mal som fabiu 1,4 mpi...bezproblemove auto aj po technickej stranke aj co sa tyka spotreby. Nebolo to ziadne zihadlo ale na moju cestu do roboty z roboty to stacilo. V zime sa motor rychlo zohrial, auto malo tichy chod. Momentalne mam 2,0 tdi pd...motor je ovela hlucnejsi, huka mi turbo, v zime sa zle zohrieva...vyhody: uspornejsi a vykonnejsi motor. Keby som si teraz kupoval auto, napr octavku tak by som mozno isiel do 1,4 tsi, pokial by mi mal benzinak zrat okolo 7 litrov tak idem do benzinaku. Vsetko ale zalezi na tom kolko najazdis a ake dlhe trasy budes robit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při dnešních cenách benzínu jsem se šel zeptat k autorizovanému prodejci Škoda, zda jde zabudovat do auta firemní řešení LPG (auto s LPG vyrobené v Boleslavi mají přímo v ceníku). A světe div se, nejde to! Resp. Škodovka se tímto nezabývá a do stávajících aut s motorem 1.6 MPI to nemůže zabudovat údajně z toho důvodu, že originální řešení Škoda vyžaduje sedla ventilů z jiného materiálu, tak, aby to motor "vydržel". Prý si můžu nechat zabudovat neorig. řešení, ale ztratím na auto záruku! Všichni víme, že předělání auta na LPG by nemělo mít výrazný vliv na životnost motoru. Hold, firemní politiku Škodovky nechápu, přitom by se zrovna teď mohla aspoň trochu "opeřit". kol119 Jenže auta jim jdou teď nadračku, tak to neřeší... :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle me jasna volba 1.9TDI, FSi jsem mel a nebyl jsem vubec spokojenej vysoka spotreba a akcelerace taky nic moc spis nic. S 1.9 TDI se to neda srovnavat. A jestli nekdo bude rikat ze nafta je hlucna tak bud v klidu FSI ve 3 tisicich otackach je mozna jeste hlucnejsi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...