Červen 25, 20205 r @DušanV Climatic je nějakých 9 let minulostí a nic nenasvědčuje tomu, že by se to změnilo. Za mě je tohle neakceptovatelné. Nevím o jediném autě ve třídě s tak stupidní manuální klimou, maximálně možná Cactus.
Červen 25, 20205 r Skodovka ma 3 ovlada ia klimatizacie. 1. Manualnu(stupnica len s farbou modra cervena} nastavil si nejako klapku vzduchu a nejako to chladilo topilo rozumej vzdy si tocil koleckom lebo raz teplo raz zima. Kam to fuka a ako silno sa volilo manualne 2.climatic udrziaval nastavenu hodnotu teploty (mal okolo kolecka stupnicu s cislami teploty) (niesom si isty ci to malo cidlo slnka aby ovplyvnovalo teplotu) kam to ma fukat a ako silno si volil manualne 3. Climatronic, teplota na stavena digitalne na displeji, riadenie fukania kam a kolko to ma fukat vsetko automatické, snimac slnka, pre riadenie klimy. Snad si to pametam dobre. Ak to bude mat climatic, dajme tomu je to pouzitelne, ale v tomto aute a za taku venu, neakceptovatelne. Upraveno Červen 25, 20205 r od atlan
Červen 25, 20205 r před 53 minutami, _Denis_ napsal: Kluci, to ani jednoho z vás zatím nenapadlo, že ty dotykové srajdy nemají nic společného s módou, jak se všechny snaží marketing přesvědčit, ale jedná se o jednoduchý způsob jak si obhájit nemalé snížení nákladů za HW tlačítka..? Nic s bezpečností, logikou, nebo módou to nemá co dělat.. Napadlo a již několikrát se i zde na fóru o tom mluvilo, že je to pro automobilky snížení nákladů, ale šetřit na úkor bezpečnosti, ergonomie a přehlednosti? Upraveno Červen 25, 20205 r od DušanV
Červen 25, 20205 r @LukášCBR Ten 180kW benzin je ale prave ta iV sragora s parametrama pohrbeny 1.8 ne? Ja prave doufal ze tam daji i neco normalniho bez elektromotoru..
Červen 25, 20205 r [mention=41323]LukášCBR[/mention] Ten 180kW benzin je ale prave ta iV sragora s parametrama pohrbeny 1.8 ne? Ja prave doufal ze tam daji i neco normalniho bez elektromotoru.. Ne, proto jsem psal 2.0TSi 180kW. RS je po vybití baterie pouhá 1.4 :-).
Červen 25, 20205 r před 3 hodinami, DušanV napsal: Napadlo a již několikrát se i zde na fóru o tom mluvilo, že je to pro automobilky snížení nákladů, ale šetřit na úkor bezpečnosti, ergonomie a přehlednosti? A hezky kupujte ať vědí že to všichni chtějí a líbí se jim to ????
Červen 25, 20205 r Ne, proto jsem psal 2.0TSi 180kW. RS je po vybití baterie pouhá 1.4 :-). Ještě hůř. 1.4 co s sebou tahá váhu hybridního pohonu
Červen 25, 20205 r Jen by mě zajímalo jak by se s tím muselo jet, aby to táhla jen ta 1.4 TSI, to už je fakt extrém.
Červen 26, 20205 r Nějak nám zmizlo elektrické odjištení víka zadnich dveri-vnitrni z noveho ceniku? cenik z 26.5.
Červen 26, 20205 r Asi by to jelo tak nějak v režimu Prius (teda doufám, tuhle informaci se mi nepodařilo dohledat), tzn dobíjení za jízdy
Červen 26, 20205 r Trochu jsem znejistěl, když jsem všude čet jen o wallboxech, ale ona je to asi základní vlastnost jakýhokoli hybridu - ukládat "něco navíc" do baterek, pokud lze. Ale stejně to měl asi být mHEV.
Červen 26, 20205 r pHEV... ručně, připojením do sítě, dobíjíme baterky ve vozidle, když se nám vybíjí, aby jsme jezdili za méně, na "čistou" elektřinu ujedeme i určitou vzdálenost. mHEV... malá baterka se nám dobíjí sama - jízdou, nemůžeme ji dobít ručně, slouží především k pokrytí výkonových špiček, při rozjezdech apod., tím pomáhá šetřit palivo. Většinou se nedá jet čistě na el. pohon. Snad to takhle stačí a pomůže ? Upraveno Červen 26, 20205 r od PetriCZECH
Červen 26, 20205 r Takže jak to mám chápat? Když už prý běží MR21 a auto mi budou vyrábět příští týden tak co tam bude jinak?
Červen 26, 20205 r Já to vyčetl na nějakém fóru teď nevím kde. Minulá léta byli změny co se mění, teď se to asi zjistí za pochodu. Chtělo by to vidět jakýkoliv model vyrobený tento týden.
Červen 26, 20205 r Tipuju že bude jiné čalouňení sedaček ve style, ikdyž nevím jestli to není moc velký zása...
Červen 26, 20205 r 8 hours ago, PetriCZECH said: pHEV... ručně, připojením do sítě, dobíjíme baterky ve vozidle, když se nám vybíjí, aby jsme jezdili za méně, na "čistou" elektřinu ujedeme i určitou vzdálenost. mHEV... malá baterka se nám dobíjí sama - jízdou, nemůžeme ji dobít ručně, slouží především k pokrytí výkonových špiček, při rozjezdech apod., tím pomáhá šetřit palivo. Většinou se nedá jet čistě na el. pohon. Snad to takhle stačí a pomůže ? pHEV se samozřejmě dokáže taky dobíjet za jízdy. Ale aby byl efektivní musi se často dobíjet ze sítě (ta váha co si člověk vozí furt sebou). + se dá ještě nabíjet přímo motorem, ale spotřeba je pak někde u 12l. BTW to tady koluje, že když dojdou baterky tak clověk jezdí na 1.4. To je podle mě kravina, vždy bude nějaka energie v baterkách jen stoupne spotřeba. Takže člověk bude mit 245k auto které jede za 10l/100km a víc. (Ale určitě na okruhu se může stát, že dojdou uplně a bude fakt mít jen tu 1.4, nemyslím si že se to stajne v běžném provozu.) Upraveno Červen 26, 20205 r od Marek Vitek
Červen 26, 20205 r no, nezmínil jsem to, protože s takovým přístupem by pak celý pHEV postrádal smysl...Samozřejmě, že i jizdou tj. především rekuperací se nějaká šťáva dostává do baterek, ale to se pak využití pHEV mění v mHEV a cenově dražší pHEV je rázem provozovat značně neekonomické. Prostě je tam nutnost dobíjet ze sítě, jinak je pHEV k prdu. Upraveno Červen 26, 20205 r od PetriCZECH
Červen 27, 20205 r Tady jsou náběhy motorizací + specifikace auta které mám teď na víkend, kdyby někoho něco zajímalo.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.