Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Souhlasím a ba naopak,bezpečnosti to nijak nepřidá.

@DušanV Climatic je nějakých 9 let minulostí a nic nenasvědčuje tomu, že by se to změnilo. Za mě je tohle neakceptovatelné. Nevím o jediném autě ve třídě s tak stupidní manuální klimou, maximálně možná Cactus. 

Skodovka ma 3 ovlada ia klimatizacie.

1. Manualnu(stupnica len s farbou modra cervena} nastavil si nejako klapku vzduchu a nejako to chladilo topilo rozumej vzdy si tocil koleckom lebo raz teplo raz zima. Kam to fuka a ako silno sa volilo manualne

2.climatic udrziaval nastavenu hodnotu teploty (mal okolo kolecka stupnicu s cislami teploty) (niesom si isty ci to malo cidlo slnka aby ovplyvnovalo teplotu) kam to ma fukat a ako silno si volil manualne

3. Climatronic, teplota na stavena digitalne na displeji, riadenie fukania kam a kolko to ma fukat vsetko automatické, snimac slnka, pre riadenie klimy. 

 

Snad si to pametam dobre. 

 

Ak to bude mat climatic, dajme tomu je to pouzitelne, ale v tomto aute a za taku venu, neakceptovatelne. 

 

Upraveno od atlan

před 53 minutami, _Denis_ napsal:

Kluci, to ani jednoho z vás zatím nenapadlo, že ty dotykové srajdy nemají nic společného s módou, jak se všechny snaží marketing přesvědčit, ale jedná se o jednoduchý způsob jak si obhájit nemalé snížení nákladů za HW tlačítka..? Nic s bezpečností, logikou, nebo módou to nemá co dělat..

Napadlo a již několikrát se i zde na fóru o tom mluvilo, že je to pro automobilky snížení nákladů, ale šetřit na úkor bezpečnosti, ergonomie a přehlednosti?

Upraveno od DušanV

@LukášCBR Ten 180kW benzin je ale prave ta iV sragora s parametrama pohrbeny 1.8 ne? Ja prave doufal ze tam daji i neco normalniho bez elektromotoru..

@M_ikeNe, to je 1,4ka. Tohle bude dvoulitr.

[mention=41323]LukášCBR[/mention] Ten 180kW benzin je ale prave ta iV sragora s parametrama pohrbeny 1.8 ne? Ja prave doufal ze tam daji i neco normalniho bez elektromotoru..

Ne, proto jsem psal 2.0TSi 180kW.

RS je po vybití baterie pouhá 1.4 :-).
před 3 hodinami, DušanV napsal:

Napadlo a již několikrát se i zde na fóru o tom mluvilo, že je to pro automobilky snížení nákladů, ale šetřit na úkor bezpečnosti, ergonomie a přehlednosti?

A hezky kupujte ať vědí že to všichni chtějí a líbí se jim to ????


Ne, proto jsem psal 2.0TSi 180kW.

RS je po vybití baterie pouhá 1.4 :-).

Ještě hůř. 1.4 co s sebou tahá váhu hybridního pohonu :)

Jen by mě zajímalo jak by se s tím muselo jet, aby to táhla jen ta 1.4 TSI, to už je fakt extrém.

Nějak nám zmizlo elektrické odjištení víka zadnich dveri-vnitrni z noveho ceniku?

cenik z 26.5.

60C5E2F4-20DA-4D5F-BCF4-4C310885CA44.jpeg

Asi by to jelo tak nějak v režimu Prius (teda doufám, tuhle informaci se mi nepodařilo dohledat), tzn dobíjení za jízdy

@bouchy Samozřejmě, stejně jako Superb iV.

Trochu jsem znejistěl, když jsem všude čet jen o wallboxech, ale ona je to asi základní vlastnost jakýhokoli hybridu - ukládat "něco navíc" do baterek, pokud lze. Ale stejně to měl asi být mHEV.

pHEV... ručně, připojením do sítě, dobíjíme baterky ve vozidle, když se nám vybíjí, aby jsme jezdili za méně, na "čistou" elektřinu ujedeme i určitou vzdálenost.

mHEV... malá baterka se nám dobíjí sama - jízdou, nemůžeme ji dobít ručně, slouží především k pokrytí výkonových špiček, při rozjezdech apod., tím pomáhá šetřit palivo. Většinou se nedá jet čistě na el. pohon.

Snad to takhle stačí a pomůže ?

Upraveno od PetriCZECH

Jo stačí. A v RS iV by mhev taky asi stačil.

Takže jak to mám chápat? Když už prý běží MR21 a auto mi budou vyrábět příští týden tak co tam bude jinak?

Já to vyčetl na nějakém fóru teď nevím kde. Minulá léta byli změny co se mění, teď se to asi zjistí za pochodu. Chtělo by to vidět jakýkoliv model vyrobený tento týden.

Tipuju že bude jiné čalouňení sedaček ve style, ikdyž nevím jestli to není moc velký zása...

8 hours ago, PetriCZECH said:

pHEV... ručně, připojením do sítě, dobíjíme baterky ve vozidle, když se nám vybíjí, aby jsme jezdili za méně, na "čistou" elektřinu ujedeme i určitou vzdálenost.

mHEV... malá baterka se nám dobíjí sama - jízdou, nemůžeme ji dobít ručně, slouží především k pokrytí výkonových špiček, při rozjezdech apod., tím pomáhá šetřit palivo. Většinou se nedá jet čistě na el. pohon.

Snad to takhle stačí a pomůže ?


pHEV se samozřejmě dokáže taky dobíjet za jízdy. Ale aby byl efektivní musi se často dobíjet ze sítě (ta váha co si člověk vozí furt sebou). 
+ se dá ještě nabíjet přímo motorem, ale spotřeba je pak někde u 12l.

BTW to tady koluje, že když dojdou baterky tak clověk jezdí na 1.4. To je podle mě kravina, vždy bude nějaka energie v baterkách jen stoupne spotřeba. Takže člověk bude mit 245k auto které jede za 10l/100km a víc. (Ale určitě na okruhu se může stát, že dojdou uplně a bude fakt mít jen tu 1.4, nemyslím si že se to stajne v běžném provozu.)

Upraveno od Marek Vitek

no, nezmínil jsem to, protože s takovým přístupem by pak celý pHEV postrádal smysl...Samozřejmě, že i jizdou tj. především rekuperací se nějaká šťáva dostává do baterek, ale to se pak využití pHEV mění v mHEV a cenově dražší pHEV je rázem provozovat značně neekonomické. Prostě je tam nutnost dobíjet ze sítě, jinak je pHEV k prdu.

Upraveno od PetriCZECH

Tady jsou náběhy motorizací + specifikace auta které mám teď na víkend, kdyby někoho něco zajímalo.

 

IMG_20200626_140026.jpg

IMG_20200622_182056.jpg

@Dixik2 žádné poznatky z testovací jizdy?

Odložil jsem ji o týden.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.