Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

před 52 minutami, Kane13 napsal:

Infolinka dostala správné informace, nicméně evidentně s nimi špatně nakládá... A není to poprvé, bohužel.

 

EDIT: A oficiálně to dodatečně nepůjde aktivovat. Jestli to půjde neoficiálně je otázka jiná

 

Původně tato funkce měla jít, ale bez upozornění se tato funkce z nových materiálů vytratila.

 

Bohužel začíná být díky těmto věcem v tomto zmatek.

Já bych spíš napsal "pokračuje" než "začíná" :D 

Bude někdy funkční meteo radar?

Kamca1 - on funkční je, problém je jeho aktuální dosah.

 

jak mám tomu rozumět?? jen Praha a lehce kolem nebo jak?

Od Hradce na východ už nejsou data k dispozici. Tam už prý začíná Východní Evropa :-)

v návodu,ale žádné omezení není žeby klamání spotřebitele...

S tím téměř určitě neobstojíš

  • 2 týdny později...
On 31. 5. 2017 at 10:25 AM, _sobi_ said:

 

Ahoj, akým spôsobom si problém nahlásil na zákaznícku podporu?  Údaje sa mi v app a na webapp prestali akualizovať pred viac než týždňom, a vo widgete pre posledú parkovaciu pozíciu mám teraz chybový text REST.CONNECTION-03ede9b8-bb5d-4d44-a442-fb2366c8d719.

 

On 31. 5. 2017 at 0:52 PM, tomas005 said:

volal jsem na zákaznickou podporu Škoda Connect: 800 160 606 nebo email support@skoda-info.cz

 

Na supportnej linke mi povedali, že to mám riešiť cez servis. V servise následne urobili update OCU jednotky.

Inak, pred servisom som mal 2 dlhšie výpadky prenosu, oba trvali viac ako 10 dní.

Po servise to zatiaľ funguje, ale z krátkodobého hladiska sa mi raz stalo, že zobrazované údaje nie sú konzistentné - vo widgete s denníkom jázd je posledná jazda síce už zaevidovaná (aj celkový počet najazdených kilometrov), ale hlavné zobrazenie počtu najazdených kilometrov a posledná parkovacia pozícia aktualizované nie sú. Tam to však zjavne už nie je chyba v prenášaní údajov z auta ale až na serveri (aj keď presne protokol prenosu nepoznám, tak bohvie).

 

Úspěšně jsem dokončil registraci na skoda-connect.com a vložil aktivační kód do infotaimentu. Bohužel i přes to mi infotaiment hlásí "Škoda connect nyní medostupný". Přitom mi přišel i aktivační email, že registrace proběhla v pořádku. 

Je nějaký momentální výpadek?

OIII FL 2017 Amundsen. 

 

Edit: tak se to přes noc nějak "samo" vzpamatovalo.

 

333b2ef516f869542c5f78d0647b692d.jpg

  • 4 měsíce později...

Prosím o radu. Zaregistroval jsem se a přihlásil ke “škoda connect” s vozem Kodiaq. Vše funguje a je v pořádku, ale nyní se po každém startu

vozidla objevuje na displeji hláška viz. přiložené foto, a to aniž bych měl u telefonu spuštěn Hotspot a chtěl službu použít.
Dokud neodklepnu OK, tak nezmizí.
Není možné někde nastavit, aby se hláška nezobrazovala?  Připojení connect asi využiji pouze příležitostně a nyní to musím pokaždé odkliknout, což není moc
příjemné. Žádné nastavení jsem nenalezl v servisu mi zatím nepomohli, tvrdí že je to takto v pořádku.
Děkuji mnohokrát za radu.

IMG_20171016_185317.jpg

Zjistil jsem, že pokud člověk nemá napárovaný telefon v autě, tak to pokaždé tohle hodí. Pokud se mě připojí mobil do auta, tak tuto hlášku nevidiím.

mam rovnaku hlasku.. takze okrem start stop systemu, som si zvykol toto po nastartovani vzdy odkliknut.

Ja tuto hlasu nemam, start stop si deaktivujem vzdy aj ja....

Jak říkám, hlasí mě to jenom v momentě, kdy se nepřipojí do auta telefon

  • 1 měsíc později...

Zdravím,

máte někdo nějaké zkušenosti či radu, když budu chtít do Kodiaqa dát SIM, jaká je spotřeba dat na měsíčně?

 

Děkuji mnohokrát

 

Skoda connect vyuziva zabudovanou "SIM" v aute a predplacenou službu od SA, tam data neresis, druha SIM pro internet na "palube" spotrebuje dat tolik, kolik proneteji pasazeri :-) U nas nic, zabudovany modem v aute je pomalejsi, nez modem v telefonech/IPadu... Takze wifi na "palube" nepoužíváme. J.

Dobrý den,

mám sice superba, ale toto bude stejné. Data využívám hlavně pro balíček "Infotainment online", trvale pro dopravní informace online, občas pro parkovací místa, pro čerpací stanice, počasí (bohužel srážkový radar nezahrnuje celou naší republiku) a Goole earth. Na tohle mi vychází zhruba 15 mega na 1000 km. 

SIM kartu, ale v autě nemám, využívám protokol Rsap (režim vzdálené sim karty) který si "vypůjčí" simku z moji stařičké Nokie (na níž není internet normálně k použití). Chodí to ku podivu velmi dobře, protože to využívá zabudovaný LTE modul. 

Jinak balíček "Care Connect" funguje bez mých dat a "internet na palubě" - jak píše uživatel jakoubek.  

8 hours ago, Aleš_BX said:

vyhoda druhe sim v aute je hlavne neruseni/nezpomalovani internetu pri hovoru a naopak

 

Pokud neni podporovano VoLTE (zarizeni + sit), tak se zarizeni behem zvoneni prepina do GSM a proto jde rychlost rapidne dolu. Pocet anten tomu nepomuze

Pokud mas SIM jen pro data tak OK - tady se ti neprepina zarizeni (telefon/modem) do GSM pasma (2G, GPRS/EDGE), protoze ti nikdo nevola.

Ja jen psal duvod proc pada rychlost dat. Stejny efekt je i ostatnich telefonu (pokud zarizeni a sit nemaji nastaveno voice over LTE), tak telefon behem hovoru (technicky pred zacatkem vyzvaneni) preskoci z 4G site na 2G 

 

Kazdopadne souhlas s tebou, nejlepsi reseni je samostatna SIM, ktera je jen pro data (a pokud ti operator jak pises dovoli sdilet data s druhou SIM, je to bonus navic)

  • 5 týdnů později...

Dobrý den, můžu se zeptat  jak se postupuje nebo bude postupovat po skončení roční předplacené služby Infotainment online? Vůz mám nový, ale vystavený ze salónu a už si s tímto "někdo hrál", tudíž mi ta služba bude končit koncem tohoto roku. Na dotaz, co bude potom, mi prodejce řekl, že neví, po chvíli (někam telefonoval) mi řekl, že by to mělo být prodloužené "zdarma", ale neřekl na jak dlouho nebo za jakých podmínek. Ví někdo, jak to doopravdy je (bude)?

Trochu OT, ale co je to za "prodejce", když si dovolí říct, že neví. napiš na info ŠA a uvidíš, co Ti řeknou.

@l79 Mam podobnou zkusenost, ale prodejce behem hodiny zjistil

 

Kazdopadne zadarmo to neni... 1.890/rok

x.thumb.JPG.8ebef2ad3c15e1a910b43d3ffdecbf80.JPG

 

Pevne verim ze to je skodovka prehodnoti.

 

BTW: * = Narodni rozdily

Upraveno od havrosh

před 2 hodinami, oct napsal:

Trochu OT, ale co je to za "prodejce", když si dovolí říct, že neví. napiš na info ŠA a uvidíš, co Ti řeknou.

 

Není ostuda nevědět (byť tady tohle je základní informace, uznávám). Ale měl by být schopen to během pár minut zjistit. Ne podat nerelevantní informaci. Zdrojů informací mají dost.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.