Publikováno Září 18, 20177 r Obecné informace o tomto motoru. S variantou 96 kW se údajně do OIII nepočítá. Takže tím pádem tam variabilní geometrie regulace turba nebude. Motor 1.5 TSI (EA211 evo).pdf SM - 1.5 TSI.pdf
Září 18, 20177 r Dost technicky i materiálově náročný motor. Jako funkční bude super. Líbí se mi možnost práce v Mullerově cyklu. Hlavně mě ale zajímá jak bude spolehlivý během nájezdu 250000 km a u 250000 kusů aut.... obávám se že zákazníci budou testovacími jezdi. Upraveno Září 18, 20177 r od Clerfayt
Září 19, 20177 r výhoda je, že Škodovka ho nestala mezi hned. Už jezdí u VW. Jinak náběh do výroby je pro O3 je 27KT2018
Září 19, 20177 r ano, do tě doby běží 1.4TSI. U Octavie se nyní v ceníku nic nemění. Změny se týkají jiných modelů. Více tady nebudu psát, zde se týká vše pouze motoru 1.5TSI.
Září 30, 20177 r Potvrzuji informaci uvedenou výše od Habi001. Podle více zdrojů opravdu 1.5 TSI do Octavie v ČR přijde až v polovině roku 2018. A to rovnou s novou verzí obsahující filtr pevných částic. Upraveno Září 30, 20177 r od RadimX11
Říjen 9, 20177 r Na slovensku už je v ponuke sam ju mam už vyše mesiaca objednanú. Ta 96kw verzia by mala dojsť ale až v priebehu roku 2018.
Říjen 10, 20177 r V 30. 9. 2017 na 10:41, RadimX11 napsal: Potvrzuji informaci uvedenou výše od Habi001. Podle více zdrojů opravdu 1.5 TSI do Octavie v ČR přijde až v polovině roku 2018. A to rovnou s novou verzí obsahující filtr pevných částic. filtr částic u benzínu nebude takový problém, jeho výroba je mnohem levnější než u dieslu.
Říjen 10, 20177 r tak si na ten bezproblémový provoz počkáme. osobne budu jen pozorovatel a ne provozovatel.
Říjen 10, 20177 r u TDI CR s DPF není problém provoz je naprosto v pohodě, problém je že po 250K km když to někdo koupí v bazaru tak cena za originální filtr původně 50K byla prostě smrtící, aktuálních 12 tisíc economy už je podle mě naprosto v pohodě, není důvod se bát u benzínu jsou výrobní náklady mnohem nižší, takže jestli bude stát 5K tak proč neměnit s rozvody preventivně ? Navíc s benzínem se filtr bude vypalovat mnohem snáze proto tam není tolik drahýh kovů.
Říjen 10, 20177 r Celkově je tenhle motor složitý a nabitý technologiemi jen kvůli splnění emisního limitu (jak jinak). Jsem zvědav jak to bude s poruchovostí a výdrží tohoto motoru. Podle mě kdo uvažuje o koupi, tak brát 1.4 TSI a nečekat na 1.5 TSI. Nejde jen o filtr pevných částic...
Říjen 10, 20177 r Ona to Škoda-auto otestuje, jak jinak, opět na zákaznících. Doufejme, že se nebude opakovat průser jako s prvními TSI.
Říjen 10, 20177 r To bude jako např. s EGR u motorů CAYx. A motory euro 6 ho mají naprosto spolehlivý. A výrobce ho nemohl dát od začátku spolehlivý. To by to se spolehlivostí přehnali a zákazníci by se nudili spolehlovým provozem takových příkladů by se našlo mraky. Ono se něco na te 1.5 najde.... takze 1.4 pro mě bylA jasná volba Upraveno Říjen 10, 20177 r od Clerfayt
Říjen 10, 20177 r ja se napr. u te 1.5 obavam tech povlaku pracovnich ploch valcu misto vlozek. U 2,5 a 5,0 TDI se jim to pekne loupalo...
Únor 22, 20187 r Jak bylo výše uvedeno, tento motor má naběhnout do výroby od poloviny tohoto roku. Ví prosím někdo, od kdy se bude moci reálně objednat?
Únor 27, 20187 r Zajímavostí na tomto motoru je rozvodový řemen. Jak se uvádí ve SM, každý řemen má své číslo, které se po výměně zavádí do ŘJ což pomocí variabilního časování koriguje výrobní tolerance jeho délky. U zážehových motorů údajně naprosto ojedinělé.
Únor 27, 20187 r Nějaká novinářská kachna. Testují čtenáře, čemu jsou schopni věřit. Finální fáze bude, že uvěříme tomu, jak to s námi a s emisním šílenstvím myslí unie dobře. Navíc každé zadávání čehokoliv do ŘJ něco stojí i když je to jen na oko. A to je pro servisy fajn....
Únor 27, 20187 r No mě se to také nezdá. To existuje databáze všech vyrobených řemenů, kde je k výrobnímu číslu přiřazena nějaká naměřená hodnota z měření před expedicí? A co třeba druhovýroba? Takový výrobce asi mít přístup do DB VW (ŠA) přístup. Jak by se to řešilo? Žě by na každém řemenu byla naměřená hodnota, která by se zadávala do ŘJ? Vše mi to připadá jako utopie nebo blaf. Upraveno Únor 27, 20187 r od oct Překlep
Únor 27, 20187 r Autor Nic nového pod sluncem, něco podobného dávno existuje u vstřikovacích ventilů některých dieselových motorů.
Únor 27, 20187 r Páni mám doma novu Octaviu Extra 1,5 Tsi,v návode nieje nijaká zmienka o filtre pevných častíc.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.