Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ted delame tsi z acek... Spotreba cca 3litry oleje... 3 tydny od prodeje... resi to pres pojistovnu... Aaa dali ruce od toho auta príč, odkazali na smluvni pojistovnu... plneni max 15 tkc, možná...

neříkám olej ale napínák. Člověk co tam dělá to řeší, je rozdíl když auto žere olej ale jede a když ti týden po koupi přeskočí motor. 3l oleje na 1000 km se nechá na papír napsat jako běžné opotřebení, ale potkané ventily těžko :-D. Ale jak řikám,  do naprosto každého bazeru musí jít člověk s vědomím co chce kupovat a co hledat, popř. sebou mít člověka a když bych šel pro TSI tak bych si sakra kontroloval jestli tam není motor u kterého je šance že by papal olej, ono těch olejo žroutů bude v bazarech většina kdo by se zbavoval 1.8 TSi ten motor je návykový když funguje jak má, rozvody jsou snad samozřejmostí u každého jetého auta starší 4 let vyměnit když takové auto koupím a je fuk jestli je tam řetěz nebo řemen.

Upraveno od 15degren

Jasný, říkáš napínák, ale stále ne jak ho kontrolují, přestože ho podle Tebe kontrolují ...

Upraveno od rayx

A jak to mám asi podle tebe vědět, myslíš že se tam o polední pauze chodím dívat jak pracuje jejich servis ? Když jsem svého času hledal jetinu do 4 let stáří, tak jsem si prošel i ačkama a lecos zjistil, ale podrobně nezkoumal, stejně jsem se nakonec TSIčkům vyhnul u nafty aspoň člověk většinou ví na čem je a motory jako takové nikdy u 1.6 ani u 2l neodcházeli a přežily celé auto.

Upraveno od 15degren

OK, pak tu prosím nepiš, že v ačkách ten napínák kontrolují.

Z principu konstrukce není možné ten napínák bez jeho demontáže z motoru 100% zkontrolovat, protože ten selhávající kousek je skrytý pod obvodovou pružinou.

Ani po sundání záslepky z kontrolního otvoru a pohled, či dokonce zatlačení na napínák skrz ten otvor, neřekne skoro nic ... Takže asi tak.

 

Už to nejen tu bylo napsáno vícekrát, přestože koncern nemá předepsánu ani kontrolu toho napínáku či dokonce jeho výmenu (jistě díky konstrukci, znamená to demontáž rozvodů), tak doporučuji všem, aby ten napínák plus řetěz nechali vyměnit za poslední verze.

  • Autor

Tak jsem doma. Bohužel jsem nestihl nic vyhofit protože už skoro zavírali, každopádně ten co to opravoval mi řekl, že tohle už by se ani opravovat nemělo, že to je  potlučený, že se musí koupit nova ojnice, písty a buh ví co ještě řekl, že pod 70 to stejně nikdo neopraví... Řekl mi, že to auto je fakt krásný a zachovalý, ať ho zkusím prodat tak jak je, že si to nějakej kutil co třeba ten motor má koupí.

Tak potom nech od teba kúpi ten vrak ten, čo ti ho predal... 

Keď už úplne ignoruje záručnú dobu ako predajca. 

S Tebou se opravdu krásně obchoduje B) Platíš a nevíš a v podstatě taky nic nemáš, to myslím celkově ... Místo toho, jak jsou na tom ventily a hlava celkově, už víš, že musíš koupit novou ojnici, jako jeden kus, jo??? ... No pokud pak dodal, že i písty, tak jasně, to je oficiální cesta VAGu, jak řešit nové písty na CDAA vyrobených do 1.6.2011. Ale, potřebuje to vůbec nové písty???... Ty přece nyní řešíš skočený rozvody a ty písty=možný problém s olejem na ně vykoukly až po sundání hlavy. No, u Manfréda to tedy jistě opravovat nebudeš, to jsem opravdu zvědav, jak to budeš řešit, jo, prodej kutilovi je cesta :D Ovšem každej mechanik rád dostává již jen rozebrané díly po někom jiným ...

Fotky nejsou pro nás tady až tak důležitý jako pro Tebe, ale že jsi se ani nepodíval na ten štítek a a alespoň jeden z pístů na jeho vršek ...

 

Me bavi,jak to tu hazíte na prodejce a ohani se tady skrytou vadou a zarukama :D k problemu. Koupit polomotor,idealne novejsi typ bez tech problemu s krouzkama. Nahodit do auta a jezdit dal. Koupit auto za cca 220tkc za 3mesice ho prodat za 100-120tkc je nesmysl. 

No až si někdy koupíš "rohlík a najdeš v něm brouka", tak to řeš třeba s kominíkem, Tvoje věc :t A tady to vypadá spíš na long motor než short verzi ... Přece potřebuje i hlavu, takže polomotor to neřeší.

Je videt ze nevite, ze ten motor nesezenete... 

Pokaždé, když otevřu toto vlákno, se mi vybaví Svěrák z filmu Co je vám doktore - scéna jak prodává auto....

před 56 minutami, p2p napsal:

Je videt ze nevite, ze ten motor nesezenete... 

Jako že nejsou, jo? Jasně, nejsou málo jetý, po 2012 se zárukou a  za malý peníze, jinak je jich, kolik si budete přát.

 

Ad Wittman: No já myslím, že tady prodejce ještě zpětně dostane nějakej peníz za to, že to autí vůbec prodal B)

Upraveno od rayx

52 minutes ago, Wittmann said:

Pokaždé, když otevřu toto vlákno, se mi vybaví Svěrák z filmu Co je vám doktore - scéna jak prodává auto....

 

Som sa dobre zasmial... :) 

Je to od 21:38 ;)

 

 

 

Hezký, takže 21:40 minuta, ale tady je to naopak :D

Upraveno od rayx

Takže varianty co tu zatím padlo

- vrátit prodejci

- nový motor

- repase v Brně

 

co Xkový motor?

 

V 13. 10. 2017 na 8:32, rayx napsal:

Motor v servisu již rozebrali? Pokud ne, to bych pak zveřejnil jméno toho autorizáku, tomu se raději vyhnout, takle od boku střílet cenu za opravu aniž viděli, co je v jakým stavu ... Ale nebyl bys jedinej, takto to zkouší i na ostatních ...

Kolik jsi za ten měsíc a půl najezdil a musel jsi dolívat olej? Auto koupený v bazaru nebo individuální dovoz od soukromníka? Je to velmi brzy po koupi, jestli to navíc prokazatelně baštilo olej, toto bych řešil s prodávajícím. Pak by to rozebrání v autorizáku mohlo být plus pro další dokazování alespoň z hlediska nezávislosti a garance pro případnýho soudního znalce pro dodržení postupů.


Tohle je tak provařenej problém koncernu, že od boku a zároveň dost přesně ti to vystřelím i o půlnoci :D

  • Autor

Tak jsem vyfotil  pár obrázků, podle rayxe, je hlava totálka a ohledně pístu prý na kontrolu... Každopádně doufám, že se domluvím s p2p a pošlu to nejspíš do Brna, jelikož nikomu v okolí se do toho nechce. :)

20171020_150038.jpg20171020_150443.jpg20171020_150732.jpg20171020_150735.jpg22711820_10210544767880342_1211765943_o.jpg22712891_10210544768080347_1190747682_o.jpg22751210_10210544766680312_677135332_o.jpg22751277_10210544767000320_970549374_o.jpg22768058_10210544768160349_1693144302_o.jpg

Upraveno od mirezcech

Takle zbezne na dálku, hlava půjde opravit... Pisty urco ven a ojnice se musí změřit ...

No ale to zásadní je, odkud se vzala informace, že je to 2009??? Teď je jasné, že ten motor je BZB z června 2008, takže on to asi bude jen modelový rok 2009 na jeho začátku v červnu 2008. Co máš ve VINku na 10pozici zleva, 8 nebo 9? Pokud 8, tak to byla habaďura prodejce, nějak mi nesedí cca roční prodleva od výroby k registraci, leda už tam někdo motor měnil ... Jinak do SUPa se BZB ve srovnání s OII dávalo cca o rok déle, tedy od 3.2008 do 5.2009, do OII od 6.2007 do 10.2008 ...

V 13. 10. 2017 na 12:19, mirezcech napsal:

Ale první registrace vozidla je 03.06.2009. Mně jen řekl, že to muselo žrát olej, že to podle něčeho jde vidět, bohužel si nepamatuju co řekl do telefonu.

 

Teď už naprosto nechápu, jak mohl autorizák mluvit o nadměrné spotřebě oleje (je to motor BZB, ne CDAA o kterým jsme tu díky udaji 2009 uvažovali), vnitřek motoru na to vůbec nevypadá ... Takže v tomto Ti autorizák lhal nebo viděl rozebranou 1.8 poprvý ... To samý ta oprava, to je realizovatelný za menší peníze, než co nabízeli.

 

Je s podivem, že víko má výrazně více vydřené uložení hřídelí než hlava, ikdyž i tam je pár stop vidět. No asi je to těch x nešťastných startů při hopsnutí ...

Upraveno od rayx

To sa mi zdá, alebo na poslednej fotke ma hlava hore vlavo prasklinu? 

Nene, to je nálitek z formy, koukni na to samý místo níž.

  • Autor

Na desáte pozici mám číslo 9. A na technickým průkazu mám první datum registrace vozidla 03.06.2009. A autorizák mi řekl, že motor je ve špatném stavu, a že je jen otázkou času, až to opraví, než se to vysere znova něco. Já mu říkal, že jsem úbytek oleje nespozoroval, kouika jsem dvakrát, onm mi tvrdil, že to žrát muselo stoprocentně, že to tam jde vidět...  A ano asi 6x možná o  trochu víc jsem zkoušel nastartovat. A pokud vím, když hledali cenu motoru nového pro mě, hledali pokud vím taky CDAA, ale jistej si tím nejsem..

 

Ok oprava podle něměckých papíru je tam BZB :) 

Upraveno od mirezcech

Autorizaku never! Robia tam takí, čo sa neuplatnili v súkromných servisoch, kde musíš vedieť aj makať. 

Im keď ta videli (neuraz sa) cinkami už peniaze... 

Upraveno od r_e_n_e

Autorizak musi jet dle tabulek. Ty ceny jim vyjizdi napr z audatexu. Nebo z elsy dle normohodin. Cislo ve VINku oznacuje modelovy rok. Proto tam muze mit 9 a vyrobu 2008. Stejne jako na sklech. Po netu se to moc neopravi,dokud to neuvidi nekdo,kdo se v tom vyzna idealne nekdo,kdo se specializuje na TSI. V tomto pripade co ctu,tak P2P. Kdyby to byl 2.0tdi tak jednoznacne sharik4x4. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.