Přejít na obsah

mechanická klimatizace - regulace


ros19

Doporučené příspěvky

Zdravím ,

 

mám dotaz ohledně manuální klimatizace v  O III.

V prodejně škoda, mi vedoucí servisu tvrdí, že manuální klimatizace v OIII

reguluje teplotu  podle  senzoru tzn. jako poloautomat a že čistě manuál je ve fabii a rapidu ?? Bohužel ve firemních je samozřejmě vždy automatická, takže nemám kde vyzkoušet funkci manuální.

Jakou máta zkušenost s tou manuální ? jde mi o to, jestli stačí nebo se s tím musí pořád verglovat  ??

 

díky

R

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

my to driv meli ve sluzebnich octavkach a v lete cestou z nemecka jsem to musel stelovat celou dobu.

bud bylo moc horko nebo moc zima, podle toho, jak zasvitilo slunce.

kdybych nejel po dalnici, tak si radsi otevru okno.

shrnuto a podtrzeno, manualni klima nikdy vic.

Editováno: , autor: Drahosh
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozhodně bych připlatil za digi. ten příplatek není až tak vysoký a oproti manuální klimatizaci je to velká změna, nehledě na to že v Octavii je dvouzónová. Další přínos je čidlo světla, takže "klimatizuje" nejen dle teploty v interiéru, ale i dle intenzity osvětlení. Měl jsme "climatic" ve Fabii I (ta která uměla to co popisuješ) a stačilo to, ale oproti digi.klimě co je v OIII to byl furt rozdíl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 roky později...
On 12/29/2017 at 5:49 PM, ros19 said:

Zdravím ,

 

mám dotaz ohledně manuální klimatizace v  O III.

V prodejně škoda, mi vedoucí servisu tvrdí, že manuální klimatizace v OIII

reguluje teplotu  podle  senzoru tzn. jako poloautomat a že čistě manuál je ve fabii a rapidu ?? Bohužel ve firemních je samozřejmě vždy automatická, takže nemám kde vyzkoušet funkci manuální.

Jakou máta zkušenost s tou manuální ? jde mi o to, jestli stačí nebo se s tím musí pořád verglovat  ??

 

díky

R

 

 

Díval jsem se do dílenské příručky na schemata zapojení a Octavia 3 má v základu skutečně spíš jen manuální klimatizaci, byť používá servomotor V68 na klapku směšovače teplého a studeného vzduchu. Zajímavostí je, že ale dílenská příručka uvádí snímač teploty v panelu klimatizace (to měl i poloautomat Climatic), ale narozdíl od starého Climaticu jí chybí teploměry ve výstupu vzduchu u nohou i do interiéru, tudíž nemá moc podle čeho tu teplotu správně regulovat... Teoreticky by se dalo trochu přizpůsobit nastavení směšovací klapky z údajů venkovní teploty, té vnitřní a třeba podle toho, jestli je nebo není zapnutá klima, ale o klasickou automatickou regulaci teploty à la Climatic se podle mě nejedná...
U Rapidu i Fabie je to jasný manuál, protože tam je poloha klapky směšovače teplého a studeného vzduchu nastavena mechanicky (natvrdo přes bowden) dle otočení ovladače na teplotu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem manuální klimatizaci O2 - super chladila

 

O3 - TDI 77 kw manuál - chladila na prd, prostě byla o dost slabší. Za 5 let 300 000 km, zase tak moc kroutit se s tím nemuselo.

 

Teď mám druhou O3 Facelift, firemní a teď svou a hledal jsem již jen automatickou klima, multifunkční volant.

 

Manuální klima za mě u O3 chladí málo. Automatická klima - takový dobrý standard na dnešní dobu.

 

Automatická klima je vždy s něčím navíc, lepší volant, display apod. Aspoň, když koukám na inzeráty - manuál klima - vždy horší výbava

 

 

Editováno: , autor: ryzen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...