Martin Rušaj Vloženo 30. Červen 2020 Sdílet Vloženo 30. Červen 2020 před 10 hodinami, velkytom napsal: Tak se vším bych souhlasil ... mimo varioflexu ... to je totiž aktuálně asi jediný důvod, proč bych si opět koupil Karoqa, bo neznám jiné přibližovadlo stejné kategorie ... se kterým bych odvezl tunu dřevěných briket (400 kg na vleku a 600 kg v kufru po vyjmutí varioflex) ... Plně souhlasím. Supr věc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 30. Červen 2020 Sdílet Vloženo 30. Červen 2020 před 6 hodinami, bouchy napsal: Amundsen nemá video. Divný, u mě OK a taky zašlápnul, ale to už ten sloup byl hoodně blízko. Zkus nějaké změny v nastavení. Divný, mně celkem ztvrdne posilovač řízení, odpružení a i reakce na plyn je jiná. Možná i další. Mám vypnuto, jezdím dost často přes malé kopečky, takže automat světla protijedoucího neviděl a neztlumil. Čili jsem oslňoval a v menu na to snad nastavení není. Holt rovné silnice (hor., vert.) u nás moc nejsou... A na co potřebuješ jako řidič video? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ctiborB Vloženo 30. Červen 2020 Sdílet Vloženo 30. Červen 2020 před 11 hodinami, REALista napsal: Celkem souhlas ale to, že chválíte automatické přepínání světel mě teda překvapuje. Za ty bych příště klidně ušetřil - už několikrát na mě blikali protijedoucí auta (hlavně kamiony). Nezatracoval by som ten systém. Správa sa ako bežný účastník dopravy, ktorý sa občas pozabudne, alebo situáciu nevyhodnotí správne. Aj ja blikám na vodičov, ktorí sa pozabudli a oslepujú ma. Systém automatického prepínania svetiel, keď to nevyhodnotil správne, a zablikáte naň diaľkovými svetlami, sa okamžite stlmí. To platí aj pre tie kamióny na diaľnici. Áno, všimol som si to. Ale považujem to za úplne rovnaké správanie, ako keby tam nebol automat, lebo po prebliknutí automat svetlá stlmí rovnako ako normálny účastník dopravy, ktorý si myslí, že vás neoslňuje, lebo ho neoslňujete ani vy, pretože ste schovaný za zvodidlami. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 30. Červen 2020 Sdílet Vloženo 30. Červen 2020 před 12 hodinami, REALista napsal: Celkem souhlas ale to, že chválíte automatické přepínání světel mě teda překvapuje. Za ty bych příště klidně ušetřil - už několikrát na mě blikali protijedoucí auta (hlavně kamiony). Občas se stane. Děje se to speciálně na dálnicích, kde je vysoký střední "plot" ... díky kterému kamera nevidí světla kamionu, ale kamionak je oslněn dálkáčema. Krom těchto situací funguje perfektně. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TWiDY Vloženo 1. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2020 Za mě: aut.světla - vcelku fungují dobře, kromě dálnice, kde to občas blbne díky keřům apod.ve dělícím pruhu DCC - zkoušel jsem auto s ním i bez něho a nakonec neobjednal neb jsem nepoznal rozdíl. Raději jsem vzal tažné zařízení...., nechal jsem však volič jízdních režimů, hlavně kvůli změněn nastavení posilovače řízení na dálnici. Varioflex - za mě super věc, kdy jde udělat z auta dodávka :-), jinak jezdíme karoqem i ve 4 dospělých po Evropě a zatím si nikdo ani vzadu nestěžoval, takže to asi nebude tak hrozný. Navíc prostřední jde nechat doma, což pro "nomádování" po kempech v Evrope je další plus - každý prostor navíc se hodí... Když jsem já objednával 2/2018, tak navíc normální sedačky neměli průvlak na lyže, což byl pro mě problém, varioflex to řešil sklopnou/vyndavací střední sedačkou Asistent parkování - to jsem nebral, parkovat umím sám.... Columbus/Amundsen - bral jsem Columbus ve spojení s virtual cocpitem a je to super, po pravdě v OIII jsem nechal Amundsen a ten je zatraceně "zabrzděný". Dneska u nové verze je to snad už lepší, ale tenkrát jsem litoval že jsem si nevzal Columbus. Opatlaný displej mám u obou aut jak Amundesen v OIII tak Columbus v Karoqu. V Karoqu je ale pod sklem, které se dá snadno čistit a většinu věcí stejně ovládám na volantu. El.sedačky - to jsem volil z důvodu používání auta manželkou, kdy nemusím pořád hledat polohu. Navíc zvyk z OIII, která je L&K a má el.obě přední sedadla. suedia/kůže sedačky - když jsem objednával nebylo to v nabídce, takže mám látka/kůže, ale je to OK, ta látka je velmi pevná a sedadla drží tvar OK. Dnes bych bral suedia/kůži, mám v OIII Alcantara sedačky a jsou super na údržbu. Po 120 kkm vypadají OK Vyhřívání předního skla - drátky mi trochu vadí, zejména v přímém slunci. Asi bych to příště oželel, pokud by to nebylo řešeno folií, jako má Kodiaq ACC - za mě super věc a auto bez toho bych už nechtěl. Pro někoho kdo jezdí delší trasy je to podle mě jasná volba. Canton - není to nic moc kvalita, ale rozhodně lepší jak základní audio, které bylo hrozné (tedy tenkrát když jsem objednával 2/2018) Kessy - zvykne se na to rychle, snad už dneska budou senzory i na zadních dveřích, to mi trochu vadí. Pozor však na to, že dle chlapíka od operáku, odkud mám auto, je to jedna z velmi poruchových částí (senzory v klikách) na autech koncernu. Kamera na značky - blbost ale docela funkční, využívám zejména když nevím jestli jsem náhodou nepřehlédl značku :-) za mě ještě rezerva - nikdy bych nejezdil po Evropě jen s lepící sadou, ta je na nic 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelB1011 Vloženo 1. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2020 Vlastně když nad tím tak přemýšlím, tak hlavní věc, která mě štve, že jsem neobjednal je úplně jiný výbavový stupeň. Měl jsem vzít Sportline. Je to mnohem hezčí auto. Nechal jsem se ovlivnit prodejcem, který říkal, že to vychází z Ambitionu a cenově se to nevyplatí. Jo, je to pravda, ve sportline mi auto vycházelo cca o 100k dráž při stejné výbavě. Ale pokud bych vyhodil věci, které se mi neosvědčily (s Columbusem na prvním místě), tak by to vyšlo skoro nastejno. A na sportline mi při objednávce vadil taky obří příplatek za kůži, ale teď se na to koukám jinak a vzal bych ho místo style. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetriCZECH Vloženo 1. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2020 (editace) Mně se líbí Karoq jedině ve Sportline. Ale pro prakticky smýšlejícího člověka jsou to zbytečně vyhozené peníze navíc, což respektuji. Tak samo to mám i u Kodiaqu. Aktuálně ladím konfiguraci pro objednávku a rozhoduji se, jestli dávat Canton, nebo ne + asistent změny pruhu. Naopak se rozhoduji, že přidám tažné zařízení, protože i když to auto má přípravu v základu, slyšel jsem, že případné dodělání vyjde docela draho. Taky mě štve, že Mobilita Plus (záruka 5let/100000km) se už musí platit za 13000,- a není to jak kdysi za 2000,- Editováno: 1. Červenec 2020, autor: PetriCZECH 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 1. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2020 Asistent změny pruhu určitě ano, teda pokud si správně pamatuji tak je to hlídání mrtvého úhlu a to je hlavně na dálnici dobrým pomocníkem. SportLine vypadá z venku hodně dobře, no ten interiér je už hodně tmavý. Škoda ze není něco jako LK u Karoqu, kde by byl exteriér SportLine a interiér v béžové. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davi72 Vloženo 1. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2020 Asistent mrtvého úhlu je ve zpětném zrcátku...nově z boku.Dobrá vychytávka...indikuje přijíždějící vozidlo. Line asistent je v panelu...hlídá překročení čar...případně vrátí zpět mezi ně.Někdy až brutálně cukne volantem?....lze dokodovat. Canton prý hraje parádně....osobně lituji ,ze jsem ho nevzal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 1. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2020 LA jde dokódovat, ale musí být správná verze kamery (nejlevněji přes čtení značek, ale LA je teď v paketu za docela dobrou cenu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelB1011 Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 @Martab Přesně! Karoq LK by byla moje vysněná konfigurace, popř. neexistující Karoq RS. U těchto verzí by aspoň člověk věděl, za co si připlácí. U sportline je hloupé, že pokud chceš výbavu, tak prostě ten příplatek za dva nárazníky a boční plasty je dost tučný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkytom Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 (editace) Připojím svůj pohled starého embéčkáře na některé prvky výbavy, pokud bych nyní objednával Karoqa. Pokud by nebylo v základu, rozhodně bych si připlatil: vyhřívaný volant, čelní sklo a sedačky - v zimě nemá chybu (parkuji v garáži), pokud bych parkoval na ulici, určitě nezávislé topení varioflex - o tom už jsem zde básnil dostatečně asistent vyparkování - ve městě při šikmém parkování v řadě aut k nezaplacení, stejně tak na parkovištích u nákupních center, kde někteří nakupující bezmozci jsou schopni s košíkem vstoupit před vyparkovávající auto. Pravda, jednou mě to na benzínce zabrzdilo při vyjíždějí od stojanu s dofukováním, bo to zaregistrovalo manželku, která stála 2 metry šikmo za embéčkem. V prvním okamžiku jsem myslel, že jsem sejmul ten stojan ... přepínání dálkových světel - užitečná vychytávka, pracuje celkem spolehlivě, někdy problém na dálnici a když je úplněk, tak při přejíždění horizontu na okresce považuje měsíc za protijedoucí auto ... volba jízdních režimů - režim sport oživuje auto s 1.5 TSi při rozjezdech a částečně koriguje poskakování při rozjezdech v kolonách automatická světla, stěrače a sklopná zrcátka s osvětlením nástupního prostoru - to považuji za samozřejmost sklopné tažné zařízení - to se embasofirmě povedlo, tažné připravené i demontované, aniž by člověk musel sahat rukama, stačí dokopnout nohou automatické otevírání kufru - návykovka, kdo v dešti, nebo s plnýma rukama nevyzkoušel, nepochopí škoda connect - pokud zrovna funguje spojení, dobrá vychytávka, takže jsem si i připlatil prodloužení ... jednak mám informace o embéčku a nejčastěji využívám, že si předem v pc najdu a zkontroluji cíl cesty a pak si to pošlu jako on-line cíl do auta kessy - taky návykovka, byť jsem si původně říkal, že je to další pí.ovina na autě elektronická parkovací brzda a autohold - člověk by neřekl, jak to dokáže zpříjemnit život. Na auto s klasickou ručkou už bych si těžko zvykal. Co bych nemusel, nebo mě s.re: Hlídání mrtvého úhlu - mám ještě verzi v zrcátku a nějak mě nenadchlo, jak jsem se původně domníval ACC -nepochybně dobrá vychytávka, zvláště s DSG - ale s manuálem je někdy na dálnici spíše k vzteku, stačil by mě obyčejný tempomat Automatické brždění před překážkou - to je věc, která mě připravila o mnoho vlasů, protože reaguje pokaždé jinak a nepředvídatelně. Párkrát mě připravilo horké chvilky, když usoudilo, že jedu příliš rychle a nedobrzdím za autem přede mnou. Člověk v první chvíli neví, jestli vzal nějaký kanál, naboural do zdi, nebo co se vůbec děje ... ale to už je asi povinná součást vozidel, tak s tím člověk nic neudělá Amundsen s navigací - byl v základu, tak neřeším, navigace celkem svižná, dobře si poradí i v místě nové výstavby, která není v mapě (výstavba dálnice, obchvaty), občas je ale zmatená, když tvrdí, že úsek je neprůjezdný (on byl, ale třeba před týdnem) a to i přestože jsem on-line, výhoda možnost posílání cílů on-line ... pokud by ale nebylo v základu, nepřiplácel bych, využil bych navigaci v mobilu a zrcadlení na infotaimentu Editováno: 2. Červenec 2020, autor: velkytom 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 Ještě drobné upozornění pro ty, co si chtějí koupit rezervní kolo, u Karoqu je malá prohlubeň, takže tím hodně ovlivňuje velikost kufru. FWD Dojezdové - vejde se do prohlubně, podlaha v nejnižší poloze Neplnohodnotné - Celé kolo se nevejde do prohlubně, kolem je navíc výplň a podlaha je výše (toto nelze kombinovat s dvoujtou podlahou, už základní podlaha nad kolem je výrazně výše) 4x4 Dojezdové - už se nevejde pod podlahu Neplnohodnotné - nelze Velikosti kufru jsou potom náskedovné Bez rezervy 4x2 Pevná sedadla 521 l. 4x2 VarioFlex sedadla 479-588 l. 4x4 Pevná sedadla 500 l. 4x4 VarioFlex sedadla 458-567 l. Dojezdové 4x2 Pevná sedadla 500 l. 4x2 VarioFlex sedadla 458-567 l 4x4 Pevná sedadla 426 l 4x4 VarioFlex 384-493 l Neplnohodnotné 4x2 Pevná sedadla 426 l. 4x2 VarioFlex sedadla 384-493 l. Dále neplnohodnotné rezervní kolo u FWD a dojezdové u 4x4 nelze kombinovat s dvoujtou podlahou. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TWiDY Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 (editace) Pěkné shrnutí, Mám 4x4 Varioflex a navíc Canton, takže tam uprostřed mám subwoofer, a tak tam je jen ta čínská dojezdová rezerva (šetřit se musí - u O3 (2015) mám ještě Michelin :-)) Okolo je ten plastikový "pořadač" kam jsem nacpal takový ty věci co furt vozím v autě - gumicuky, litr oleje, hadr, smetáček, trubku na doplnění z kanystru, WD40 a nějaké to nářadí navíc.... - stejně bych to měl v kufru v nečem.... Já bych se bez rezervy docela bál jezdit jezdit s rodinkou po Evropě a pak nemoci dojet ani k servisu a shánět odtah..... Editováno: 2. Červenec 2020, autor: TWiDY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelB1011 Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 Souhlas, aspoň dojezdová rezerva je povinnost. Už mě takhle sada na opravu pěkně v zahraničí vypekla. Navíc v kombinaci s těžko dostupným rozměrem pneu, takže jsem si tam kvůli tomu prodloužil pobyt o tři dny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 Jj, píšu to hlavně proto, že když naši kupovali auto, prodejce jim tam dal to "Neplnohodnotné", což u FWD znamená kufr jen 426l (to už je skoro jako Kamiq...), no naštěstí jsem si toho všiml a mají tam Dojezdové + dvojtou podlahu (483 l kufr) a jsou spokojeni. Navíc v kombinaci s VarioFlex potom vzniká nehezký schod "dolů" po vyjmutí sedadel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ctiborB Vloženo 23. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2020 Opäť sa vraciam k téme čo dokúpiť/nekúpiť vo výbave. Už som prešiel s Karoqom skoro 30 000 km a tu sú tri prvky výbavy, ktoré mi najviac uľahčili život a cítim sa s nimi bezpečnejšie: Automatická prevodovka s ACC tempomatom. Môžem smelo prehlásiť, že so zapnutým adaptívnym tempomatom prejdem 80 až 90 percent ciest. Chráni ma to v meste ale aj v hmle mimo mesta pred nepozornosťou, keď niekto predo mnou brzdí a ja si to nevšimnem, potom to zase samé plynulo zrýchli. Noha netŕpne od neustáleho stláčania plynu. V pohode prejdem omnoho viac km na jeden záťah. V zápchach je posúvanie k nezaplateniu. Automatická ručná brzda navyše umožňuje dať dole nohu z brzdy. Geniálne. LED svetlomety. No, možno trepem, nepoznám iné svetlá, ale ja slepúch slepý s okuliarmi naraz vidím všetko oveľa lepšie. Cítim sa istejšie. Automatické prepínanie diaľkových svetiel. Niekoho štve, že na diaľnici ich vyblikávajú kamióny. Mne to ale dovoľuje oveľa lepšie sa sústrediť na šoférovanie, pretože prepínanie nechávam na automat, ktorý pokladám po toľkých kilometroch za veľmi slušne zvládnutý. Pre mňa veľké plus pre bezpečnosť. Veľa km bez nehôd a pekné Vianoce. 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 23. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2020 Plně souhlas. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kitrab Vloženo 24. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2020 Jinak, co z vybavy je nesmysl, seznam bude mnohem kratsi 👍🙃. Zpravidla o vymozenostech pochybuji pouze teoretici co si funkcnost nevyzkouseli a jen u piva teoretizuji a na dvorku maji 20 let starou Octavii se slovy to bylo nejlepsi auto. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KyAeRtOiQ Vloženo 24. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2020 Nic není zbytečnost a k ničemu. Záleží na tom co chceš a jak často to využiješ a jestli se to naučíš používat. Pokud si to někdo dá jen proto aby vyprávěl a chlubil se co vše má a za celou dobu se to nenaučil ani zapnout, tak to je o něčem jiném. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kitrab Vloženo 24. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2020 To ano, ale spíše jsem myslel, výbavu kterou si zákazník vybere má od ní nějaké očekávaání a následně z toho zklamání, že to nebyla dobrá volba a třeba příště by již nepořizoval. Ale jinak souhlas, možností nespočet a každý si vybere dle potřeby. Kupovat něco a nevyužívat nedává smysl. KESSY super, praxe ukazuje, že by se hodilo i na zadních dveřích :) apod.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ctiborB Vloženo 25. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2020 Je tam v KAROQ-u viacej vecí, ktoré sú super, vybral som tri naj. A sú tam aj také, čo by som ja nechcel. Mňa najviac oslovilo DSG v súčinnosti s ACC+autohold. V mojom KAROQ-u je to polahoda, keď som pochopil jeho limity a nechodím do pravouhlej zákruty s aktivovaným ACC. Pamätám sa aký som bol horlivý zástanca manuálu. Môj šéfko, naopak, DSG v súčinnosti s ACC na našich služobných Octáviách výdatne poopľúval. Vraj mu to ide zlomiť krčnú chrbticu. Ty brďo. Pretože on chce predbiehať. Neviem si predstaviť, čo s tým robil. Podotýkam, že ide o majiteľa Hyundai i35 s manuálnym radením, ktoré rachotí ako traktor a na ktorom po 150000 km už zodral hriadeľ spojky, pretože si miesto 4x4 nechal poradiť kúpiť auto so strešným oknom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galisj Vloženo 11. leden 2021 Sdílet Vloženo 11. leden 2021 Eletrické páte dveře jsou dobré mimo jiné už jenom proto,že se člověk pří otevírání neumaže.Zvlášť v zimě. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qyom123 Vloženo 22. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2021 Este na margo rezervnych kolies a objemu batozinoveho priestoru. Kupil som Karoq, ktory uz bol objednany na predajnu, cize uz som nemohol robit ziadne zmeny. Je tam neplnohodnotna rezerva cize mam ten najnizsi mozny objem kufra. Chcem sa spytat, da sa to cele nejako vybrat aby som mal objem kufra plnohodnotny alebo sa da vybrat len koleso s tym ze podlaha bude stale polozena vyssie? Dakujem za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 22. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2021 Mělo by jít vyndat kolo i výplně kolem. Zda bude sedět koberec je třeba vyzkoušet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.