Přejít na obsah

Škoda SCALA


Petrzi

Doporučené příspěvky

To bude mít na starosti CNG verze, která bude mít do 15l benzínu :D (opět, důvod je homologace, protože pak by muselo být homologováno jako "dvoupalivové", ale takto je benzín jen na dojetí :D ). Prostě jsou v tom hrozné "zmatky" a né všechno co automobilky dělají je proto, aby nějak "oje****" zákazníky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každopádně nastávající generaci škody kterou odstartovala Scala fandím. 

Rád bych si další auto do rodiny koupil zase novou škodu která třeba místo všemožných elektronických systému které značku vůbec nic nestojí jen si je zákazník pořádně zaplatí dostane v základu - asistent rozjezdu do kopce,  přisvícení mlhovek do zatáček atd atd. 

Možnost si vybrat velikost nádrže, možnost vyhrivanych předních led světlometů, možnost vybrat si multulink atd atd. To bych chtěl slyšet od škodovky. 

Místo toho se nabízí velikost displeje který opravdu nejezdí. Blbý online připojení aby mohlo posílat data hezky do škodovky atd atd můžu pokračovat na deset stránek. 

Místo toho aby se udělala hezky bezpečné auto tak raději dají asistent jízdních pruhů do základu protože za to dostanou automaticky půl hvězdičky když je takový Asisten aktivní v základu a lidem hezky nakoukáji já zvedají základní výbavu a bezpečnost. Takže si dost lidí bude po nastartování vypínat start stop tak hlídání jízdních pruhů. Ono mi to určitě při bočním narazu pomůže. 

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Joker 85

chceš po Škodovce věci, které většina automobilek ani nenabízí. Navíc ani většina lidí nechce.

Chápu, že ty by jsi byl za to rád, ale jsi tak malé procento automobilku a to se jí nevyplatí pak nabízet dvě nádrže a podobně.

 

Pokud by jsi chtěl na výběr velikosti palivové nádrže, tak to je pak otázka homologace tohoto dílu zvlášť. Takže crash testy a podobně by tu nádrž tak prodražili, že to nikdo nekoupí. 

 

Asistent rozjedu do kopce a corner funkce ve standardu by je asi nezabila, ale bohužel nemůžeme mít vše co chceme.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, Novotka napsal:

Zde padaji slova typu MC,webasto,4x4,led dynamicky smerovky(to s tím vlhnutim”Dobře Ty”

Uplne jinak. Svetla halogeny s led paskem deniho. S normalni palubku a malým rádiem.Uvnitr socka jako každá Skoda v základu.

Kdyby sis přečetl celé vlákno, zjistil bys, že halogeny v základu pravděpodobně nebudou. Jinak nějak nechápu pointu stěžování si, že uživatelé Škoda fóra jsou nadšení z nového modelu Škody.

před 4 hodinami, Clerfayt napsal:

Na druhou stranu pořád žvanějí o konektivitě. Ať s tim jdou do háje. K čemu to v autě je? Kdyby rači dali pořádnou nádrž

S tím souhlas, viděl jsem kousek představení a bylo to utrpení. Ale takový je trend. Displeje, asistenty, hovadiny, ale jestli tam máš multilink (nemyslím u Scaly), abys zkoumal pod autem. Nádrž je ale v pohodě. Dnes není výjimkou 40 a méně litrů, včetně Pola GTI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Twisted napsal:

Kdyby sis přečetl celé vlákno, zjistil bys, že halogeny v základu pravděpodobně nebudou. Jinak nějak nechápu pointu stěžování si, že uživatelé Škoda fóra jsou nadšení z nového modelu Škody.

 

Nadseni nechápu fakt,to auto ještě nikdo neviděl jen par fotek a jedno video.

To je na nadšeni za mě málo.

Uvidis ze ty halogeny v socce budou.

 

Nov

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, Novotka napsal:

Uvidis ze ty halogeny v socce budou.

 

Tak schvalne, o co? 

 

Ja tvrdim, ze budou dve verze hlavnich svetlometu:

1) LED FF potkavaci, LED FF DRL, H7 dalkovy, zarovka blinkr + halogen mlhovky s moznosti corner funkce

2) Bi-LED modul pro potkavaci/dalkove, LED pasek DRL/blinkr, LED FF staticke odbocovaci/corner + halogen mlhovky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když už je tu téma ty světla, tak v nárazníku nebudou jen odrazky, ale i mlhová světla:

 

Citovat

ŠKODA Česká republika 
Vzhled vozu ŠKODA SCALA charakterizují inovativní LED světlomety a zadní skupinové svítilny, které zároveň obsahují krystalické prvky typické pro značku ŠKODA. Nízké přední světlomety mají šípovitý tvar, ostře řezaná zadní světla mají ve spojení s mlhovými světly typický tvar písmene C. SCALA má jako první model značky ŠKODA na přání dodávaná dynamická zadní směrová světla. Směrová světla tvoří jednotlivé LED diody. Po aktivaci směrového světla se jednotlivé diody rozsvěcí po sobě směrem od vnitřní strany po vnější. Dynamická směrová světla jsou velmi dobře viditelná i při špatném počasí, což výrazně přispívá k větší bezpečnosti v silničním provozu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Couvaci budou dve, v kazde koncove svitilne.

 

V te Full LED verzi bude ve vnitrni casti na 5. dverich vyuzivat diody pro blinkr.

V nizsi verzi to same misto, ale jen jako zpatecka (zarovka). To take znamena, ze blinkr bude jen ve vnejsi casti (zarovka), stejne tak koncove svetlo a brzda (LED).

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...