Přejít na obsah

Přestavba xenon na bixenon u předface světel


Doli

Doporučené příspěvky

To je blbost že je to BI-xenon zkoušeli jsme to tam našlapat 1.problem sklo se nadá sundat a rozlepit to dost dobře nejde a ze zadu je tam špatnej přístup 2. když vezmeš i tu nejkračí BI-xenonovou čočku z A8 tak to prostě do toho světla nenašlapeš tak že musíš udělat prodloužení zadního kritu a pak to zas pro změnu nenarveš do auta aspoň v TDI tam není moc místa takže nej jednoduší řešení je dát do dálkovýho řeflektoru HID xenon prodávaj se i výkonem 55W a jednotka na ně nic neřekne http://xenony.ic.cz Osobně sem to tak udělal a svítí to super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je blbost že je to BI-xenon zkoušeli jsme to tam našlapat 1.problem sklo se nadá sundat a rozlepit to dost dobře nejde a ze zadu je tam špatnej přístup 2. když vezmeš i tu nejkračí BI-xenonovou čočku z A8 tak to prostě do toho světla nenašlapeš tak že musíš udělat prodloužení zadního kritu a pak to zas pro změnu nenarveš do auta aspoň v TDI tam není moc místa takže nej jednoduší řešení je dát do dálkovýho řeflektoru HID xenon prodávaj se i výkonem 55W a jednotka na ně nic neřekne http://xenony.ic.cz Osobně sem to tak udělal a svítí to super

Ja myslim ze delat HID na dalkova svetla je blbost, protoze u xenonu chvili trva nez ti zacne svitit, tak jak ma. A u bixenonu je to prece resenou tou elektromagnetickou zrcadlovou clonou, ktera usmernuje paprsek!! :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je blbost že je to BI-xenon zkoušeli jsme to tam našlapat 1.problem sklo se nadá sundat a rozlepit to dost dobře nejde a ze zadu je tam špatnej přístup 2. když vezmeš i tu nejkračí BI-xenonovou čočku z A8 tak to prostě do toho světla nenašlapeš tak že musíš udělat prodloužení zadního kritu a pak to zas pro změnu nenarveš do auta aspoň v TDI tam není moc místa takže nej jednoduší řešení je dát do dálkovýho řeflektoru HID xenon prodávaj se i výkonem 55W a jednotka na ně nic neřekne http://xenony.ic.cz Osobně sem to tak udělal a svítí to super

Ja myslim ze delat HID na dalkova svetla je blbost, protoze u xenonu chvili trva nez ti zacne svitit, tak jak ma. A u bixenonu je to prece resenou tou elektromagnetickou zrcadlovou clonou, ktera usmernuje paprsek!! :)

i pří tom žhavení furt svítěj víc než H1 co tam sou a ono to netrvá zas tak dlouho ale je to věc názoru najezdím celkem hodně km a mě se to osvědčilo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No problem by to sklo dať dole nemal byť až taky. BiXena som sem postoval obrazky ake mam od HELLY a Valea, nik nereagoval tak som ich dal preč. Su dlhšie, ale do FI ich dostanem a kryt upravim.

Ad Doli: vlastnosť dlhšieho ustalenia farby výbojky ktorá je v prestavbovej sade je daná tým, že je to na spôsob D2S alebo D2R ballastu. U týchto je aj známe že by sa nemali znovu zapáliť do cca 5s lebo tie soli čo v nej sú ešte nie sú na svojom mieste a robí to až červeno fialové svetlo...

Elektromagnetická zrkadlová clonka tam neni žiadna, teda zrkadlová a na tok a silu svetla nemá žiaden vplyv. V OII sú použité výbojky D1S ktoré majú čas na zotavenie minimálny, takže môžete s nimi blikať a farba a sila bude rovnaká. Ja som meral prúdový odber na ballaste od HELLY a od Valea a s výbojkami Philips a OSRAM.

Valeo: štartovací prúd cca 5A, plynule zvýšený na cca 8,5A a potom klesal a ustálil sa na 3,5A u OSRAM a 3,8A u PHILIPS

HELLA: štartovací prúd cca 5A, plynule zvýšený na 9A a potom klesol na 3,2A u OSRAM a 3,5A u Philips

MYslím si že to zvýšenie po štarte je práve kôli ustáleniu svetelného toku, teda aby bol maximálny počas štartu až do zahriastia výbojky kedy klesli tie prúdy.

Idem ešte definitívne pofotiť optiku a svetlo VALEO a HELLA a postnem o tom separe príspevok a pomôžete mi sa rozhodnúť, teda ja už som ale aby ste videli aký "minimálny" rozdiel tam je lol

To je blbost že je to BI-xenon zkoušeli jsme to tam našlapat 1.problem sklo se nadá sundat a rozlepit to dost dobře nejde a ze zadu je tam špatnej přístup 2. když vezmeš i tu nejkračí BI-xenonovou čočku z A8 tak to prostě do toho světla nenašlapeš tak že musíš udělat prodloužení zadního kritu a pak to zas pro změnu nenarveš do auta aspoň v TDI tam není moc místa takže nej jednoduší řešení je dát do dálkovýho řeflektoru HID xenon prodávaj se i výkonem 55W a jednotka na ně nic neřekne http://xenony.ic.cz Osobně sem to tak udělal a svítí to super

Ja myslim ze delat HID na dalkova svetla je blbost, protoze u xenonu chvili trva nez ti zacne svitit, tak jak ma. A u bixenonu je to prece resenou tou elektromagnetickou zrcadlovou clonou, ktera usmernuje paprsek!! :)

i pří tom žhavení furt svítěj víc než H1 co tam sou a ono to netrvá zas tak dlouho ale je to věc názoru najezdím celkem hodně km a mě se to osvědčilo

Tak ono to urcite dlouho netrva...U Octavie mi prijde ze je to "hned"... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Když jsem si dával Xenony do OCTII bez aut. regulace sklonu blikalo na mě každé 3-tí auto. SKlopil jsem je mechanicky. Blikalo každé 5-té auto a svítilo to moc krátko před auto. Tak jsem na to zanevřel a prodal je dál. Teď mám v Tiguanu Bi-Xenony s natáčení a pčisvěcováním do zatáček ale řeknu vám to je jiné kafe. Ani jedno auto ještě nebliklo že by to oslňovalo.

Je asi fakt, že orio z fabriky je někde jinde než dobastlované Xeny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:) to jako vážně? tvuj problem byl ve špatným nastavení, jinej rozdíl mezi origo xenama z fabriky a dodělávanýma (ne HID) není. mám taky ovládání na kolečko a nebliká na mě nikdo a svítí parádně...

ja spiš přemejšlim že sundam z octy xenony a dam obyč světla moc to laka zloděje :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

davide ty si lolek.... :D

no možna mam zbytečnej stihomam ale nedavno sem stal v Mariansky laznich v ulici blizko centra města z mladou jsme se šli projit po kolonadě ochutnat vodu co jim tam střika ze zemně co chutna jak šaratice obět atak dale. asi tak po 3 hodinach se vracim k autu a zdálky vidím dva maniky ktery zaparkovali předemnou a stali mi před předkem auta a jeden telefonoval a druhej se furt rozhližel no mněl jsem znich blbej pocit no přidal jsem do kroku a to nestartuju na každeho kdo mi přejde okolo auta no došel sem ke svemu autu a slyšel sem zbytek rozhovoru co mluvil do telefonu . Jo stojim tady před nima"když zjistily že patřime k tomu autu se na sebe podívaly a šly.Ja nasedl do auta a vyjel teda dalo to fušku abych teda vyjel což uznala i mlada že by zaparkovala lip ale na čorkaření akorat :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..sakra..ja cakam na RSku v 45.tyzdni..ak budu mam od 46w bixenony, slak ma trafi. Dufam, ze to pojde dorobit. Uz mam komplet tuzingovu sadu na dorobenie (suflik pod sedlo, superb lampicky, z L&K osvet. klucky, otvaranie brany v slnecnej clone, opierku nohy z Golfa a cakam na autokluc s tlacidlom Panic a tankovaci easycap). Uz som to dorabal do möjej terajsej 4x4, takze sa na to tesim opat. Tie bixenony ma zaujimaju hlavne kvoli osvetleniu zakrut, ved aj obycajne Clio to ma super vyriesene. Chcem to aj s dennym svetlom v dialkovych svetlach, ale zatial o tom nikto nevie viac..

ako vies ze ma byt v 45 tyzdni? Normalne trva vyroba cca 1-2 mesiace, ci nie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Ahojte, na FL octavke maju? (mali by mat aspon podla reklamy ) origo xenony funkciu AFS a ta moze prisposobovat tok svetla len tak ze poodchlipuje elektro magneticku

clonku a tak meni kuzel svetla. Teoreticky z toho vyplyva ze ak by sa tam priviedol impuls z dialkoviek a preklopil by clonku uplne tak su z toho BI-Xenony.

Mali ste niekto tie svetla rozobrate ako to tam v skutocnosti vyzera a ak to tak nie je ci sa tam len neda prehodit cocka s clonkou zo Sup2? Dik za info

P.S. Vcera som objednal combi 2.0 TDI DSG L&K takze sa tesim a cakam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto som našiel ako vysvetlenie...

"Novinkou Superbu druhej generácie sú tiež špeciálne adaptívne svetlomety AFS, ktoré nie len že sa natáčajú do zákrut, ale aj menia tvar svetelného kužeľa v závislosti na externých podmienkach. Svetlomety vedia pracovať v štyroch režimoch. V mestskom osvetľujú vozovku viac do šírky, na diaľnici potom do diaľky. Existuje tiež akýsi medzistupeň zhruba zhodný so súčasnými stretávacími svetlami a režim redukujúci oslnenie protiidúcich vodičov za daždivého počasia."

Takže nie

EDIT: ešte o čom to celé je:

Ide o to že sa mení ohnisková vzdialenosť resp pozícia čočky voči parabole pri tom režime mesto kde to svieti našírku, na dialnici je to tak že sa vráti do pôvodnej pozície ako je to v tom medzistupni ale sa trochu nadvihne clonka respektíve ak je to výrobca Valeo tak sa odtočí a tým sa mierne odcloní ohnisko a to lúč svetla v mieste lomu akoby "zdvihne" a svieti ďalej, zrejme je to spojené s znížením výšky svietenia aby to neoslňovalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak ted prave jsem dodelal prestavbu origo xenonu na Bi-Xenon , sviti opravdu pekne a jeste je kolem cocky Angel-Eyes krouzek,ktery se da bud odstranit ci vypnout.Funguje to skvele,jen potrebuju vypnout hlidani svetel,aby mi to nepsalo ze mi to nesviti .

Je to predelano z originalnich xenonu,koupil jsem to jsem to u znameho co to prodava,muzu je splasit po 6tisicich,kdyby mel nekdo zajem a montazim poradim

, nebo se muzeme nejak domluvit.

Kdyztak se ozvete na 608 080 821

dsc05825x.jpg

dsc05826v.jpg

dsc05827e.jpg

dsc05828zco.jpg

dsc05829p.jpg

dsc05831q.jpg

dsc05836u.jpg

dsc05837y.jpg

dsc05838t.jpg

dsc05842.jpg

dsc05844t.jpg

Editováno: , autor: Veverus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...