krupinok Vloženo 24. leden 2007 Vloženo 24. leden 2007 Zdravím všechny, máte někdo zkušenost s touto firmou?? http://www.e-chiptuning.cz/ Citovat
pmultimix Vloženo 24. leden 2007 Vloženo 24. leden 2007 Zdravím všechny, máte někdo zkušenost s touto firmou??http://www.e-chiptuning.cz/ ne. a asi bych se držel "osvědčených" značek Citovat
osud7 Vloženo 25. leden 2007 Vloženo 25. leden 2007 Tiez sa pridam k uspesnym pouzivatelom chipu od Cimbu. Slovensky zastupca tejto firmy prisiel napojil sa cez servisnu zasuvku nahral novy soft. nepotreboval som doklad , cena 4000,- sk, zaruka plati. a je to o nieco sviznejsie... Citovat
Tomas.cz Vloženo 25. leden 2007 Vloženo 25. leden 2007 Co se týše chiptunnigu věř bych jen sportmotoru cimbu a dieselpoweru. O Powerboxech ani nemluvě, kor do TDi PD... Citovat
pmultimix Vloženo 25. leden 2007 Vloženo 25. leden 2007 Co se týše chiptunnigu věř bych jen sportmotoru cimbu a dieselpoweru.O Powerboxech ani nemluvě, kor do TDi PD... já mám nejvíc referencí na cimbu, i třeba od kámoše, jehož strejda tam čipoval Citovat
NOS Vloženo 25. leden 2007 Vloženo 25. leden 2007 podle mě čipovat 1.4 50kw nemá smysl! těch pár kilowat navíc asi moc nepoznáš NO tak já myslím, že sedm kW poznat je. nepoznáš 130 a 137kw, ale 50 nebo 57, to jde poznat a jaký je rozdíl mezi 44 a 50 kw sem to na fábce nejak nepoznal nevím no je rozdíl 130 kw tam poznáš každou kilowatu nahoru bo je to silnej motor ale já bych do toho nešel Citovat
fabka Vloženo 25. leden 2007 Vloženo 25. leden 2007 (editace) skor rozoznas 50kW oproti 40kW (navysenie 20%) ako 130kW proti 140kW (navysenie 7.2%), ved si to zober percentualne. Ale neni to len o tom. Hlavne je, ze ti to zlepsi priebeh vykonu a pruznost. A to spoznas aj keby ti max. vykon zostal rovnaky. Moja 100k fabka tahala predtym 2000-3500ot. Teraz taha 1800-4300ot. Co sa tyka vymeny RJ - asi to zalezi od motorizacie, mne ju menili. Casovo to vyjde mozno rychlejsie ako cip. Aj ked prisposobit ju musis tiez. A staru ti vratia len za priplatok. Ono nova RJ predsa len nieco stoji. Co sa tyka kvality cipu: Ak mas odbornika, ktoremu veris, daj si cip na mieru. Ja som zvolil "seriovy" cip od Cimbu a som spokojny. Aj s ich pristupom. Editováno: 25. leden 2007, autor: fabka Citovat
NOS Vloženo 25. leden 2007 Vloženo 25. leden 2007 skor rozoznas 50kW oproti 40kW (navysenie 20%) ako 130kW proti 140kW (navysenie 7.2%), ved si to zober percentualne. Ale neni to len o tom. Hlavne je, ze ti to zlepsi priebeh vykonu a pruznost. A to spoznas aj keby ti max. vykon zostal rovnaky. Moja 100k fabka tahala predtym 2000-3500ot. Teraz taha 1800-4300ot.Co sa tyka vymeny RJ - asi to zalezi od motorizacie, mne ju menili. Casovo to vyjde mozno rychlejsie ako cip. Aj ked prisposobit ju musis tiez. A staru ti vratia len za priplatok. Ono nova RJ predsa len nieco stoji. Co sa tyka kvality cipu: Ak mas odbornika, ktoremu veris, daj si cip na mieru. Ja som zvolil "seriovy" cip od Cimbu a som spokojny. Aj s ich pristupom. pán je matematik jak je to tedy poznat kdyš si to očipoval? na tak slabém výkonu? máš to nějak změřeno na zrychlení nebo něco ? esi jo tak sem hoď tabulku dík Citovat
fabka Vloženo 25. leden 2007 Vloženo 25. leden 2007 sadni si do cipovaneho auta a potom uvidis. ja sa tu s tebou o tom dohadovat nebudem. Niektori to skusili a nadchlo ich to, niektorych nie a zostali pri serii. Ale aspon si to skusili pred tym jak pustali silne myslienky na fore S teoretikmi to riesit nemusim A keby si poriadne cital, mozna by si tam nasiel aj toto: "Ale neni to len o tom. Hlavne je, ze ti to zlepsi priebeh vykonu a pruznost. A to spoznas aj keby ti max. vykon zostal rovnaky" Citovat
Bohosu Vloženo 25. leden 2007 Vloženo 25. leden 2007 A co spotřeba HTP 40k po chipu ? Velký nárust ? Uvažuju o chipu ale mám strach aby to třeba neodnášel rychleji motor, přeci jen je to silný zásah do chodu.... bojim bojim ale tolik bych si to přál ! Citovat
pmultimix Vloženo 25. leden 2007 Vloženo 25. leden 2007 A je tu někdo, kdo to má čiplé a byl by ochotný se sejít třeba někde? praha a okolí (nejlépe 50kw MPI) Citovat
miccap Vloženo 26. leden 2007 Vloženo 26. leden 2007 hoši, se spotřebou to máte tak. když budeš jezdit ekonomickým stylem, nezvýší se, když na to budeš šlapat a rochnit si jak to tahá, tak budeš jezdit za víc než si jezdil. ze začátku tě to bude lákat a budeš na to šlapat, pak se zklidníš a zapomeneš, že tam nějaký chip máš a budeš jezdit v klídku. pro motor to žádný zásadní zásah neznamená a pro ostatní komponenty agregátu taky ne, protože nárůst není nijak dramatický. něco jiného je to u TDI, kde nárůst je podstatně větší a mně například začala po týdnu klouzat spojka. Ona by pravděpodobně začala klouzat tak jako tak, ale ten chip to jen urychlil. nejdřív, když jsem tomu pořádně naložil, tak jsem mezi 1900-2000 ot (nástup maxima krouťáku) registroval podivné vibrace... to ještě neklouzala, ale držela ten přenos síly zuby nehty a pak stačilo jedno hrabání ze sněhu a začala klouzat i při mírném přidání plynu na 4 a 5st. to ti pak nejdřív vylítnou otáčky, na chvíli se zastaví a trochu klesnou a pak zase začnou stoupat.... ale reklemace by neměla být problém. pak už stačí použít spojku od Sachse a ne od Luku a mělo by být vše OK, ale to se vás z HTP a MPI netýká, tak budte v klidu a chipujte, ty 4 tis jsou docela směšná částka oproti 15-18, kolik stojí nové TDI. Citovat
pmultimix Vloženo 26. leden 2007 Vloženo 26. leden 2007 hoši, se spotřebou to máte tak. když budeš jezdit ekonomickým stylem, nezvýší se, když na to budeš šlapat a rochnit si jak to tahá, tak budeš jezdit za víc než si jezdil. ze začátku tě to bude lákat a budeš na to šlapat, pak se zklidníš a zapomeneš, že tam nějaký chip máš a budeš jezdit v klídku. pro motor to žádný zásadní zásah neznamená a pro ostatní komponenty agregátu taky ne, protože nárůst není nijak dramatický. něco jiného je to u TDI, kde nárůst je podstatně větší a mně například začala po týdnu klouzat spojka. Ona by pravděpodobně začala klouzat tak jako tak, ale ten chip to jen urychlil. nejdřív, když jsem tomu pořádně naložil, tak jsem mezi 1900-2000 ot (nástup maxima krouťáku) registroval podivné vibrace... to ještě neklouzala, ale držela ten přenos síly zuby nehty a pak stačilo jedno hrabání ze sněhu a začala klouzat i při mírném přidání plynu na 4 a 5st. to ti pak nejdřív vylítnou otáčky, na chvíli se zastaví a trochu klesnou a pak zase začnou stoupat.... ale reklemace by neměla být problém. pak už stačí použít spojku od Sachse a ne od Luku a mělo by být vše OK, ale to se vás z HTP a MPI netýká, tak budte v klidu a chipujte, ty 4 tis jsou docela směšná částka oproti 15-18, kolik stojí nové TDI. tak jsem psal do cimbu a ptal se, jestli když je to jen osmiventil a zvýší se výkon, jestli nedojde k zahlcení motoru kvůli nedostatečně rychlému odvádění zplodin. a nic. Možná směšný dotaz, ale mě to zajímalo Citovat
pmultimix Vloženo 27. leden 2007 Vloženo 27. leden 2007 hoši, se spotřebou to máte tak. když budeš jezdit ekonomickým stylem, nezvýší se, když na to budeš šlapat a rochnit si jak to tahá, tak budeš jezdit za víc než si jezdil. ze začátku tě to bude lákat a budeš na to šlapat, pak se zklidníš a zapomeneš, že tam nějaký chip máš a budeš jezdit v klídku. pro motor to žádný zásadní zásah neznamená a pro ostatní komponenty agregátu taky ne, protože nárůst není nijak dramatický. něco jiného je to u TDI, kde nárůst je podstatně větší a mně například začala po týdnu klouzat spojka. Ona by pravděpodobně začala klouzat tak jako tak, ale ten chip to jen urychlil. nejdřív, když jsem tomu pořádně naložil, tak jsem mezi 1900-2000 ot (nástup maxima krouťáku) registroval podivné vibrace... to ještě neklouzala, ale držela ten přenos síly zuby nehty a pak stačilo jedno hrabání ze sněhu a začala klouzat i při mírném přidání plynu na 4 a 5st. to ti pak nejdřív vylítnou otáčky, na chvíli se zastaví a trochu klesnou a pak zase začnou stoupat.... ale reklemace by neměla být problém. pak už stačí použít spojku od Sachse a ne od Luku a mělo by být vše OK, ale to se vás z HTP a MPI netýká, tak budte v klidu a chipujte, ty 4 tis jsou docela směšná částka oproti 15-18, kolik stojí nové TDI. tak jsem psal do cimbu a ptal se, jestli když je to jen osmiventil a zvýší se výkon, jestli nedojde k zahlcení motoru kvůli nedostatečně rychlému odvádění zplodin. a nic. Možná směšný dotaz, ale mě to zajímalo tak mi přišlo toto: "běžný motorista málokdy překročí 3 500 ot/min. Točivý moment 16 V vrcholí 4 200 ot/min, výkon na 6 200 ot/min. Z uvedeného je patrné, že výše zmíněný papírových parametrů prostě nedosáhne. Když je bude pro změnu využívat, motor vydrží 90 - 100 000 km a dost. Takže 16V je samozřejmě lepší jedině po stránce výkonu, ale už ne po stránce točivého momentu, spotřeby a životnosti, poruchovosti o ceně ani nemluvě". já jdu občas do 4000, ale jinak tak 3000ot. a řadím, to je maximum Citovat
Benik Vloženo 30. leden 2007 Vloženo 30. leden 2007 To pmlutimix: Pres tyden jsem v Praze, tak napis nebo zavolej at si to muzes vyzkouset s nacipovanou 1.4MPI 50Kw napis SZ... Citovat
TOMO Vloženo 30. leden 2007 Vloženo 30. leden 2007 Mňa by veľmi zaujímalo , či sa musí po chiptuningu tankovať len 98okt. benzín? Citovat
pmultimix Vloženo 30. leden 2007 Vloženo 30. leden 2007 To pmlutimix: Pres tyden jsem v Praze, tak napis nebo zavolej at si to muzes vyzkouset s nacipovanou 1.4MPI 50Kw napis SZ... Máš tam SZ. A věnuješ tomu motoru nějakou zvláštní péči, nebo ho míň vytáčíš nebo tak? Citovat
speculant Vloženo 31. leden 2007 Vloženo 31. leden 2007 Mam chipnutu Fabiu 1.2 47Kw u MM Racing BA a som velmi spokojny. Vrelo odporucam Citovat
miccap Vloženo 31. leden 2007 Vloženo 31. leden 2007 (editace) "běžný motorista málokdy překročí 3 500 ot/min. Točivý moment 16 V vrcholí 4 200 ot/min, výkon na 6 200 ot/min. Z uvedeného je patrné, že výše zmíněný papírových parametrů prostě nedosáhne. Když je bude pro změnu využívat, motor vydrží 90 - 100 000 km a dost. Takže 16V je samozřejmě lepší jedině po stránce výkonu, ale už ne po stránce točivého momentu, spotřeby a životnosti, poruchovosti o ceně ani nemluvě". já jdu občas do 4000, ale jinak tak 3000ot. a řadím, to je maximum Tak to je pěknej nesmysl, možná výplod trochu bujný fantazie. měl jsem Fabku 1,4 a aby to trochu jelo muselo se to točit do 6 tis nebo i trochu nad, POD 4 tis. to NEJEDE!!!! Takže nevím jak běžnej motorista, ale běžnej trouba málokdy překročí 3.500 ot. Co se životnosti týče, točil jsem to jak pilu až do omezovače a lítal s tím co to dalo a to auto jelo líp a točilo ochotněji než auta kolegů, kteří s tím jezdili jak s hnojem. Když se to prodávalo mělo to nalítáno přes 230 tis, koupil si to zaměstnanec a je to tak rok a půl a jezdí s tím spokojeně dodnes. Editováno: 31. leden 2007, autor: miccap Citovat
pmultimix Vloženo 31. leden 2007 Vloženo 31. leden 2007 "běžný motorista málokdy překročí 3 500 ot/min. Točivý moment 16 V vrcholí 4 200 ot/min, výkon na 6 200 ot/min. Z uvedeného je patrné, že výše zmíněný papírových parametrů prostě nedosáhne. Když je bude pro změnu využívat, motor vydrží 90 - 100 000 km a dost. Takže 16V je samozřejmě lepší jedině po stránce výkonu, ale už ne po stránce točivého momentu, spotřeby a životnosti, poruchovosti o ceně ani nemluvě". já jdu občas do 4000, ale jinak tak 3000ot. a řadím, to je maximum Tak to je pěknej nesmysl, možná výplod trochu bujný fantazie. měl jsem Fabku 1,4 a aby to trochu jelo muselo se to točit do 6 tis nebo i trochu nad, POD 4 tis. to NEJEDE!!!! Takže nevím jak běžnej motorista, ale běžnej trouba málokdy překročí 3.500 ot. Co se životnosti týče, točil jsem to jak pilu až do omezovače a lítal s tím co to dalo a to auto jelo líp a točilo ochotněji než auta kolegů, kteří s tím jezdili jak s hnojem. Když se to prodávalo mělo to nalítáno přes 230 tis, koupil si to zaměstnanec a je to tak rok a půl a jezdí s tím spokojeně dodnes. Taky se mi to zdálo divné. Já řadím tak na čtyřech, když chci, aby to jelo, do té doby nic moc. Nejlíp táhne dvojka (mám 1.4 MPI 50kW). takže tak Citovat
TiGeRZ Vloženo 2. Únor 2007 Vloženo 2. Únor 2007 A co spotřeba HTP 40k po chipu ? Velký nárust ? Uvažuju o chipu ale mám strach aby to třeba neodnášel rychleji motor, přeci jen je to silný zásah do chodu.... bojim bojim ale tolik bych si to přál ! to tu nikto nema chipnutu 40kW verziu ? Citovat
pmultimix Vloženo 5. Únor 2007 Vloženo 5. Únor 2007 Tak jsem měl tu čest jet s čipnutou fábkou, a jede fakt líp, ale není to nijak markantní rozdíl. lépe táhne od spodu, tak od 1500ot/m a víc má chuť zrychlovat. jinak hodně podobné sérii .. Citovat
pmultimix Vloženo 5. Únor 2007 Vloženo 5. Únor 2007 A málem bych zapomněl; Great thanks Benik Citovat
NOS Vloženo 5. Únor 2007 Vloženo 5. Únor 2007 já nevím pánové změníl sem značku a mám 81kw takže o čipu přemýšlím ale zajímalo by mě esi má někdo skušenost esi u TDI vážně klesne spotřeba ? jinak pořád sem názoru že do slabého motoruu se nemaj vrážet peníze ale každého věc jinak má tady někdo nějaké změřené hodnoty zrychlení před a po čipování? zajímalo by mě to všichni tu akorád píšou že je to poznat????? ale chtělo by to nějakej praktickej údaj Citovat
fabka Vloženo 6. Únor 2007 Vloženo 6. Únor 2007 já nevím pánové změníl sem značku a mám 81kw takže o čipu přemýšlím ale zajímalo by mě esi má někdo skušenost esi u TDI vážně klesne spotřeba ? Teoreticky ti spotreba klesnut moze, lebo motor ma vacsi vykon a nemusis ho tak namahat... Prakticky ti spotreba asi trocha stupne aspon v prvych mesiacoch ked si budes uzivat 'vyssieho' vykonu. Ked sa ukludnis, spotreba sa ti moze ustalit na hodnote aku si mal predtym. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.