Září 10, 20195 r Me to taky prijde jako dobry. Skvela volba, pro nekoho, kdo dojizdi kazdy den po meste, ma doma moznost nabijet a jen obcas jede na delsi vylet.
Září 10, 20195 r Ceník: https://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/fa1e934f-a657-4ae1-b017-455f8671e27c/superb-cenik.b724e01df53cb98d3cf20e2738218e81.pdf
Září 11, 20195 r cekal jsem cenu jeste vyssi, neprijde mi to tak hrozny. Mozna pristi rok o tom budu premyslet - uvidime, jak budou vychazet prvni testy a jaky bude realny dojezd:)
Září 11, 20195 r Kdyby udělali i diesel jak se nebojí Audi a MB, tak by to mohlo být ještě lepší (třeba se dočkáme u Kodiaqu). Nicméně jako nové auto OK, ale jako ojetinu už to asi moc lidí nekoupí...osobně bych ojetinu s baterkama nechtěl. Zajímalo by mě, jestli je stejný postup jako u full elektromobilů, že při havárii se to má odstavit na pozorování a nebo zalít vodou.
Září 15, 20195 r Když se baterie dobíjí přes kabel, tak to znamená, že jízdou zcela dobít nejdou a do zásuvky to prostě pravidelně musí?
Září 15, 20195 r záleží jak je nastaven power management vozu, může to jít a nemusí, ale vzhledek ke sledování emisí a s WLTP i spotřeby el. energie bych předpokládal spíše možnost plného dobíjení brzdnou energií
Září 20, 20195 r prosím omluvte kvalitu (hlavně prvních dvou) fotografií - špatně jsem to zaostřil a na displeji jsem si toho nevšiml.. Upraveno Září 20, 20195 r od stanmar
Září 20, 20195 r https://youtu.be/XmCvr3Y3Qsw Tady je o něm zmínka objem prý 485l Upraveno Září 20, 20195 r od PetrKV
Září 20, 20195 r https://www.novinky.cz/auto/clanek/jak-se-vyrabi-plug-in-hybridni-skoda-superb-zasadnich-odlisnosti-je-nekolik-40297049 zajímavé, ono by bylo ještě zajímavější, kdyby na auto dali zvýhodnění, třeba bez DPH apod. to by škoda nestíhala vyrábět...... Upraveno Září 20, 20195 r od Michal B.
Září 20, 20195 r Na slovensku mame od 1.11. aj na hybridy 25% príspevok od štátu,ale max 10 000e, čo by na superb iv bolo tak akurát.
Září 20, 20195 r před 1 hodinou, PetrKV napsal: https://youtu.be/XmCvr3Y3Qsw Tady je o něm zmínka objem prý 485l Super, takhle na pohled to vypadá hodně podobně jako u OIII s CNG - zvýšená podlaha. Jenom je škoda, že neznáme skutečný rozdíl, když ŠA uvádí kufr včetně muldy na rezervu.
Září 20, 20195 r PHEV má samostatný okruh pro chlazení. Podle obrázku má ale plombu proti otevření. Tušíte někdo proč?
Září 20, 20195 r před 4 hodinami, Kelso napsal: Na slovensku mame od 1.11. aj na hybridy 25% príspevok od štátu,ale max 10 000e, čo by na superb iv bolo tak akurát. Alebo aj 35%,ak necha majitel zosrotovat auto so spalovacim motorom a starsie ako 15 rokov https://www.e-car.sk/dotacia-na-kupu-elektromobilu/
Září 20, 20195 r před 26 minutami, Martin Bednář napsal: PHEV má samostatný okruh pro chlazení. Podle obrázku má ale plombu proti otevření. Tušíte někdo proč? Aby se s unikem kapaliny muselo do servisu. Aby si klient nedolival vodu a nezhorsoval tak pripadnou zavadu.
Září 20, 20195 r Jinak tu elektromobilitu neprotlačej než dotacema. Vtipný je že se budou chudý skládat bohatejm na auta
Září 21, 20195 r Velmi trefna poznamka. Jako nic proti Slovakum, mam je rad a jak na Slovensku, tak i u nas s nima kamosim. Ale ty dotace jsou fakt zlo. Berte to v uvozovkach a nemyslim to zle, ale jejich ekonomicka situace je takova, ze pul Slovenska odeslo pracovat k nam do marketu a officu (jeste vic do Rakouska, jak me upozornil Patrik) a budou ve velkym dotovat nizkoemisni auta...! To je na palici. Jinak dostat slevu 10t ecek, tak si pro phev Superba bezim taky. Ale je to spatne :-( Upraveno Září 21, 20195 r od Martin Bednář
Září 21, 20195 r Myslim,ze podobnu blbost u Vas elektrolobby okopci velmi rychlo...pochybujem,ze v tomto Slovensko zostane unikat???Mimochodom,najviac "utecenych" od nas pracuje paradoxne nie u Vas,ale v Rakusku? Upraveno Září 21, 20195 r od Patrik1971
Září 21, 20195 r To jsou, ale jen pro firmy a jen mimo Prahu. Proto např. naše firma má smolíka, máme sídlo v Praze. A firmou se myslí PO, nikoli OSVČ. Takže si to na dotace kupuje např. ČEZ, který sídlo v Praze nemá.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.