Červenec 8, 201411 r Zkoušel jsem odpojit egr ventil , kdy se v řj objevila chyba 16786 , takže podle mě je primární chyba tato. Ta 17559 může být v souvislosti s egr ventilem, ale taky je o tom popsáno zde http://forum.skodahome.cz/topic/107951-kol%C3%ADs%C3%A1n%C3%AD-ot%C3%A1%C4%8Dek-chyba-17559-chud%C3%A1-sm%C4%9Bs/ jinak s tím zaslepeným ventilem neprojdeš na emisích. Pokud před tím neotevřeš.
Červenec 8, 201411 r EGR ventil slouží k snížení emisí NOx. A ty se neměří (měří se jen CO a HC), takže by měl projít. Otázkou je, jak se budou tvářit na svítící kontrolku emisí. Taky se může stát, že ty chyby jsou způsobené nečím jiným. Jsou obě chyby sporadické? Upraveno Červenec 8, 201411 r od Tycoon
Červenec 8, 201411 r 17559 - Trvale 16786 - přerušovaný Technická mě čeká až za dva roky, ale chybu bych před tím vymazal, takže by kontrolka nesvítila.
Červenec 8, 201411 r ze zaslepeným EGR procházím na STK pravidelně , jak už tu bylo napsáno, na stacionárním měření nemají toto šanci poznat. Takže jezdím na STK stylem beru noťas, před vratama máznu check a nema probléma. Poté co už jsem vystřídal asi 4 nebo 5 EGR už mě to přestalo bavit a raději si zvyknul čumět na tu oranžovou kontrolku
Září 5, 201410 r skoda fabia 1,4 74kw bbz neviem si dat rady s chybou16786 - sstem zpetneho vedeni vyfuk plynu -prutok prilis velky p0402 -35-00 egr ventil vymeneny kable skontrolovane riadiaca jednotka na novo nahrata po cca 10 km zacne svietit kontrolka a tato chyba zakladne nastavnie skrt klapky ok ale egr nejde nastaviť spravne vzdy pise ze nieje ok neviete radu dakujem
Únor 11, 201510 r Dotaz z EGR ventilu vychází tenká hadička která pokračuje ke klapce ale tam končí v žádném návodu ve kterém je zobrazena ale není vidět kde má být připojena po ohledání klapky, filtru a všeho kolem jsem nezjistil kam patří neví to někdo ?
Červen 23, 201510 r ahoj všem prosím vás pěkně vylítla mi kontrolka Egr ventil,ale po napojení na diagnostiku mi to napsalo chybu P1176 a dál to číslo nevím,jde přímo o Egr ventil nebo o sondu za katem..?všude jsem se dočetla o té sondě ale nechci zbytečně kupovat zajíce v pytli,prosím poradí mi někdo kdo s tím má nějakou zkušenost?jinak auto mám škoda fabia 1,4 16V mpi 74 kw předem děkuji za radu
Březen 20, 20169 r Ahoj,prosím o radcu,proč mi nejde udělat základní nastavení zpětného vedení výfukových plyný? Napíše mi to místo ADP oK, chyba. motor 1,4,16v 74kw aub. Předem díky.
Březen 20, 20169 r nejdříve jsem ho měl teplý,ale dnes jsem to zkoušel hned po ránu při studeném. nastavení jsem chtěl udělat proto,že mi začala svítit kontrolka a psalo to závadu průtok příliš velký.Teď sice po vymázání kontrolka nesvítí,ale nastavení nejde udělat a píše to místo adp ok,chyba. Upraveno Březen 20, 20169 r od rokane
Březen 21, 20169 r Tak dnes ujeto cca 230 km a nesvítí,tak nevím.ale základní nastavení udělat nejde.
Květen 21, 20169 r Tak poznaátek,ujeto cca 2500 km ,kontrolka stále nesvítí,ale základní nastavení udělat nejde.
Květen 28, 20169 r Základní nastavení se provádí po vyčistění nebo výměně EGR, pokud ti nejde udělat tak buď špatný postup, ale většinou je špatný EGR. Zavada se ti už nerozvíti dokud nevytvoříš nový readnes, čti readnes kod, pokud je OK tak to neřeš, ale že by byl dobrý moc nevěřím. (Po 1.7.2016 z vadným readnes kódem neprojdeš emisemi.)
Květen 31, 20169 r Díky,tak asi bude špatný v readiness byla hned na začátku 1.Nebyl by tady někdo z Bruntálska ,kdo by mi pomohl ho vyměnit?
Říjen 17, 20168 r Mám dotaz zda někdo nevíte co se mohlo pokazit,když jsem jen čistil klapku a pak ji prostříkl silikon olejem,,po tom autu začali šíleně lítat otáčky na volnoběh a když se rozjedu tak po chvíly mi přestane jed auto,otáčky zustanou na 1500 a nejde už přídávat plyn,prostě nic?
Říjen 17, 20168 r Béda 7: Čistil jsi EGR nebo škrtící klapku? Pokud škrtící klapku (domnívám se, že by tedy tento dotaz měl být v jiném tématu), tak přidávám odkaz na svůj přispěvek, kde popisuji, jak se mi to povedlo vyřešit.
Leden 10, 20178 r Zdravím Vás, mám otazku k spominanej teme. Moj otec isiel na vymenu pletenca ale po pristaveni auta zacalo blbut. (zacalo vynechavat a nemalo stabilne otacky) Po pripojeny na VCDS a zisteni chyby (obrazok) a snahe vymazat chybu nam technik povedal ze to nevie opravit ale odporucil nam ineho technika. Po priprdkani knemu a naslednej diagnostike nam povedal ze jeden valec nema dostatocny tlak a po rozobrati hlavy povedal ze je nutne zbrusit hlavu, vymenit tesnenie, srouby, ventil ,strunku a vahadlo. Je to podla vas adekvatne ? Vraj je odpaleny ventil a vyskocena strunka. Pyta si za opravu 50 zbrusenie hlavy, 130e diely a 250e robota. Moze byt ? Upraveno Leden 10, 20178 r od N1kto
Únor 7, 20187 r vymazat, vydělat ven EGR, mrknout zda je potřeba vyčistit, popř.trubku ke klapce, dát zpět, udělat základní nastavení. POkud nepůjde udělat už to zákl.nastavení, je vadný EGR.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.