Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

EGR ventil slouží k snížení emisí NOx. A ty se neměří (měří se jen CO a HC), takže by měl projít. Otázkou je, jak se budou tvářit na svítící kontrolku emisí.

 

Taky se může stát, že ty chyby jsou způsobené nečím jiným. Jsou obě chyby sporadické?

Upraveno od Tycoon

17559 - Trvale

16786 - přerušovaný

 

Technická mě čeká až za dva roky, ale chybu bych před tím vymazal, takže by kontrolka nesvítila.

ze zaslepeným EGR procházím na STK pravidelně :kol-31: , jak už tu bylo napsáno, na stacionárním měření nemají toto šanci poznat. Takže jezdím na STK stylem beru noťas, před vratama máznu check :kol-46:  a nema probléma. Poté co už jsem vystřídal asi 4 nebo 5 EGR už mě to přestalo bavit a raději si zvyknul čumět na tu oranžovou kontrolku :kol-28:

  • 1 měsíc později...

skoda fabia 1,4 74kw bbz 

neviem si dat rady s chybou16786 - sstem zpetneho vedeni vyfuk plynu -prutok prilis velky p0402 -35-00

egr ventil vymeneny kable skontrolovane riadiaca jednotka na novo nahrata

po cca 10 km zacne svietit kontrolka a tato chyba zakladne nastavnie skrt klapky ok ale egr nejde nastaviť spravne vzdy pise ze nieje ok neviete radu dakujem

  • 5 měsíců později...

Dotaz  z EGR ventilu vychází tenká hadička která pokračuje ke klapce ale tam končí v žádném návodu ve kterém je zobrazena ale není vidět kde má být připojena po ohledání klapky, filtru a všeho kolem jsem nezjistil kam patří neví to někdo ?

  • 4 měsíce později...

ahoj všem prosím vás pěkně vylítla mi kontrolka Egr ventil,ale po napojení na diagnostiku mi to napsalo chybu P1176 a dál to číslo nevím,jde přímo o Egr ventil nebo o sondu za katem..?všude jsem se dočetla o té sondě ale nechci zbytečně kupovat zajíce v pytli,prosím  poradí mi někdo kdo s tím má nějakou zkušenost?jinak auto mám škoda fabia 1,4 16V mpi 74 kw předem děkuji za radu :)

  • 8 měsíců později...

Ahoj,prosím o radcu,proč mi nejde udělat základní nastavení zpětného vedení výfukových plyný? Napíše mi to místo ADP oK,  chyba.

motor 1,4,16v 74kw aub.

Předem díky. :kol-47:

robíš to pri studenom motore?

nejdříve jsem ho měl teplý,ale dnes jsem to zkoušel hned po ránu při studeném.

nastavení jsem chtěl udělat proto,že mi začala svítit kontrolka a psalo to závadu průtok příliš velký.Teď sice po vymázání kontrolka nesvítí,ale nastavení nejde udělat a píše to místo adp ok,chyba.

Upraveno od rokane

kontrolka se ti tak cca do 70km rozsvítí znovu, EGR je prostě vadný

asi tak  :kol-26:

Tak dnes ujeto cca 230 km  a nesvítí,tak nevím.ale základní nastavení udělat nejde.

a co ukazuje readness kód? A paměť závad je čistá?

paměť závad ukazuje,že základní nastavení neproběhlo v pořádku a nejde to smazat.

  • 1 měsíc později...

Tak poznaátek,ujeto cca 2500 km ,kontrolka stále nesvítí,ale základní nastavení udělat nejde.

Základní nastavení se provádí po vyčistění nebo výměně EGR, pokud ti nejde udělat tak buď špatný postup, ale většinou je špatný EGR. Zavada se ti už nerozvíti dokud nevytvoříš nový readnes, čti readnes kod, pokud je OK tak to neřeš, ale že by byl dobrý moc nevěřím. (Po 1.7.2016 z vadným readnes kódem neprojdeš emisemi.)

Díky,tak asi bude špatný v readiness byla hned na začátku 1.Nebyl by tady někdo z Bruntálska ,kdo by mi pomohl ho vyměnit? :kol-47:

  • 4 měsíce později...

Mám dotaz zda někdo nevíte co se mohlo pokazit,když jsem jen čistil klapku a pak ji prostříkl silikon olejem,,po tom autu začali šíleně lítat otáčky na volnoběh a když se rozjedu tak po chvíly mi přestane jed auto,otáčky zustanou na 1500 a nejde už přídávat plyn,prostě nic?

Béda 7: Čistil jsi EGR nebo škrtící klapku? Pokud škrtící klapku (domnívám se, že by tedy tento dotaz měl být v jiném tématu), tak přidávám odkaz na svůj přispěvek, kde popisuji, jak se mi to povedlo vyřešit.

 

 

  • 2 měsíce později...

Zdravím Vás, mám otazku k spominanej teme. Moj otec isiel na vymenu pletenca ale po pristaveni auta zacalo blbut. (zacalo vynechavat a nemalo stabilne otacky) Po pripojeny na VCDS a zisteni chyby (obrazok) a snahe vymazat chybu nam technik povedal ze to nevie opravit ale odporucil nam ineho technika. Po priprdkani knemu a naslednej diagnostike nam povedal ze jeden valec nema dostatocny tlak a po rozobrati hlavy povedal ze je nutne zbrusit hlavu, vymenit tesnenie, srouby, ventil ,strunku a vahadlo. Je to podla vas adekvatne ?

Vraj je odpaleny ventil a vyskocena strunka. Pyta si za opravu 50 zbrusenie hlavy, 130e diely a 250e robota. Moze byt ?

Screenshot_1.jpg

Upraveno od N1kto

  • 1 rok později...

Zdravím. V zavadach táto chyba. Viete čo s tym

IMG_20180201_162045.jpg

vymazat, vydělat ven EGR, mrknout zda je potřeba vyčistit, popř.trubku ke klapce, dát zpět, udělat základní nastavení. POkud nepůjde udělat už to zákl.nastavení, je vadný EGR.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.