Maxim-cz Vloženo 17. Červen 2019 Vloženo 17. Červen 2019 Ahoj, právě jsem četl ve světě motorů dlouho očekávaný článek o rozborce rapida po 100 tisících. Musím teda uznat, že až na zakarbonované ventily a v důsledku toho pokles výkonu o pár procent jsem mile překvapen. za mě super. Elektronická verze SM stojí 21,-Kč, tak to snad každej rapiďák obětuje ? Citovat
brrrrm Vloženo 17. Červen 2019 Vloženo 17. Červen 2019 Ja by som zatiaľ počkal s obetami, o chvíľu sa určite tu niekde na fóre objaví celý článok preskenovaný do PDF.. tak ako furt! Citovat
Boleslavák Vloženo 17. Červen 2019 Vloženo 17. Červen 2019 Rapid dopadl výborně hlavně např. brzdy po 100 tis. km na půlce životnosti s ohledem, že Rapid tahal karavan je hodně dobrý výsledek. Citovat
bojler Vloženo 17. Červen 2019 Vloženo 17. Červen 2019 Ano, brzdy jdou v konstrastu s průserem u zadních SIII/Ko. I na CNG OIII jsem s původním obložením nad 100 tis. km a to auto reálně jezdí permanentně s 200kg navíc. Citovat
radlat Vloženo 17. Červen 2019 Vloženo 17. Červen 2019 Tak to by si měli přečíst hlavně všichni ti, co haní tsíčko jako něco, co patří do sekačky. Jak dopadla spojka? Není kvůli dlouhým převodům ostrouhaná? Citovat
Dodi 15 Vloženo 17. Červen 2019 Vloženo 17. Červen 2019 Že vydrží 1.0 TSI 100tis. km je ok, ale za mě ten jízdní projev, tři válce, dunění při přidání plynu, spojení s dlouhými převody, snížení výkonu při zapnuté klimatizaci je prostě neakceptovatelný! Měl jsem nedávno tu čest, ale......... Mě bude zajímat spíš test a rozbor kdo jezdí těch 100tis.km třeba za 8-10let. Ono jsou velký rozdíly v opotřebení v tom to najezdit za rok a za 10let, že?! Citovat
Pawouk Vloženo 17. Červen 2019 Vloženo 17. Červen 2019 Škoda Rapid Spceback 1.0 TSI 81 kW - 100 000 km.pdf 2 4 5 Citovat
sk0d@ Vloženo 17. Červen 2019 Vloženo 17. Červen 2019 Uz aj v dialkovom musi byt efb a nie obycajna? [emoji1751] Citovat
will83 Vloženo 17. Červen 2019 Vloženo 17. Červen 2019 (editace) Pdfko už je tady :-(, vždyť to dneska přišlo do schránek a do obchodů, nechávejte tomu alespoň dva týdny odstup, vždyť chlapi v redakci SM nebudou mít co žrát...…..takový práce s tím, prachy si zaslouží. Editováno: 17. Červen 2019, autor: will83 Citovat
Maxim-cz Vloženo 18. Červen 2019 Autor Vloženo 18. Červen 2019 Mě by nejvíc zajímalo co s těma zakarbonovanejma ventilama. V článku se zmiňují, že to později zkusí odstranit - vyčistit. Já používám VIF, ale nejsem si vůbec jistej, jestli u přímovstřiku to má vůbec účinek. Citovat
DušanV Vloženo 18. Červen 2019 Vloženo 18. Červen 2019 Neboj , on ten SM se bude pořád kupovat, já ho společně po svém otci odebírám již skoro 60. let, ono nic srovnatelného u nás není. Taky tomu odpovídají prodejní čísla. 3 Citovat
rkonf Vloženo 18. Červen 2019 Vloženo 18. Červen 2019 Mě by nejvíc zajímalo co s těma zakarbonovanejma ventilama. V článku se zmiňují, že to později zkusí odstranit - vyčistit. Já používám VIF, ale nejsem si vůbec jistej, jestli u přímovstřiku to má vůbec účinek. Nemá, benzín s VIFem se vstřikuje přímo do válce. Leda, že by měl VIF nějaký "čistící účinek" i v těch spalinách, co se rekuperují, ale to pochybuji. Citovat
Martab Vloženo 18. Červen 2019 Vloženo 18. Červen 2019 Jsem hodně zvědavý na ten "čistící článek". Někteří používají VIF tak, že jím zalijí ventily, nechají odmočit a pak vysají zpět. Ale to vyžaduje určitou rozborku. Bohužel je to nepříjemná vlastnost všech přímovstřikovaných motorů, nečistí sací ventily... Citovat
Martab Vloženo 18. Červen 2019 Vloženo 18. Červen 2019 Dnes zveřejněno video s rozborkou https://www.auto.cz/video-rozebrali-jsme-skodu-rapid-1-0-tsi-po-100-000-km-jak-dopadla-129749?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku 2 Citovat
Míša Vloženo 26. Červen 2019 Vloženo 26. Červen 2019 V 17.06.2019 na 16:54, radlat napsal: Tak to by si měli přečíst hlavně všichni ti, co haní tsíčko jako něco, co patří do sekačky. Jak dopadla spojka? Není kvůli dlouhým převodům ostrouhaná? No, spojka se jim rozpadla po 50k km (cca) a údajně dostali v servisu jakousi modifikovanou a odolnější verzi. Moc by mě zajímalo, jestli se ta modifikovaná verze montovala i do nových vozů, jak u Rapida, tak i do Fabie se stejnou motorizací a pokud ano, tak od kdy... Citovat
Míša Vloženo 26. Červen 2019 Vloženo 26. Červen 2019 Tak to je mrzuté, moje auto je vyrobené 17 dní před tím. Chjo. Citovat
Ibe Vloženo 28. Červen 2019 Vloženo 28. Červen 2019 (editace) Pěkné video o tomto testu: https://www.youtube.com/watch?v=QsXggzp1E2o Edit: Martab byl rychlejsi..:) Ps. ta spojka, že odešla po 50tkm se ani nedivim, když furt tahali karavan. Editováno: 28. Červen 2019, autor: Ibe Citovat
JirikTU Vloženo 29. Červen 2019 Vloženo 29. Červen 2019 (editace) Přesně tak, tažení karavanu bylo pouze na jednu cestu a zpět. Proto životnost spojky za mne ubohá. Brzdy a motor vypadají naopak velmi dobře. Snad mě neukamenujete, ale článek mi nepřijde úplně objektivní. Už nadpis "nepraskla ani žárovka" je zavádějící. Elektronika zlobila (ecall a komunikační jednotka škoda connect), mřížka ventilace také odešla, spojka životnost 50t. Celkový výsledek není tragédie, ale bez ztráty kytičky to nebylo. Mám sám podobný HW doma, výsledek je pro mě tak za 3, základní prvky ale vypadají celkem ok. Ale dovolím si poznámku, že kdyby stejné problémy řešili u korejské nebo třeba francouzské konkurence... To by bylo řeči kolem co se nepovedlo ? Editováno: 29. Červen 2019, autor: JirikTU 1 Citovat
ben06 Vloženo 29. Červen 2019 Vloženo 29. Červen 2019 A v čem je prosím tě neobjektivní? Auto šlo z ruky do ruky, s vlastním by každý zacházel asi úplně jinak a ty závady jsou tragédie? Ano ta spojka je problém, mě chvíli trvalo si zvyknout, v mém bydlišti je vše zkopce a do kopce, proto jsem tažné pod vlivem článku panicky zavrhl, ale mám doma zatím další dvě auta s koulí. Korejci či frantíci mají jistě svoje specifika a mě vlastně vůbec nezajímají, fakt jsou tak dokonalí? Citovat
JirikTU Vloženo 29. Červen 2019 Vloženo 29. Červen 2019 (editace) Závady vypsané v článku prostě podle mne nejsou na nadpis: nepraskla ani žárovka . Máš jiný názor, respektuji to ?. Sám něco podobného doma, důvod pomlouvat auto nemám. Sám jsem psal že bych ho hodnotil za 3 - tedy dobře. Poznámka o konkurenci byla myšlena v kontextu, jestli by takový nadpis dostala při stejném výsledku i konkurence. Opět můj názor. Řešit zde konkurenci nechci, každé auto má jistě své a toto téma není o konkurenci. Editováno: 29. Červen 2019, autor: JirikTU Citovat
ben06 Vloženo 29. Červen 2019 Vloženo 29. Červen 2019 Je to jen článek, který zavane čas, kdo ví jak dopadne jednou "nástupce". Já nemám čas konkurenci sledovat, proto ji nekomentuju. Myslím, že se k autu vyjádřilo x asi nezávislých lidí a mohli mu klidně v hodnocení naložit, že by je někdo až tak "ovlivnil"? Sám na rapidu mám rozjednanou reklamaci, nevím jak dopadnu a asi by se našli lidi co by ani nic neřešili, protože jsou k autu slepí a hluší. 1 Citovat
rayx Vloženo 1. Červenec 2019 Vloženo 1. Červenec 2019 V 18. 6. 2019 na 9:23, rkonf napsal: V 18. 6. 2019 na 7:23, Maxim-cz napsal: Mě by nejvíc zajímalo co s těma zakarbonovanejma ventilama. V článku se zmiňují, že to později zkusí odstranit - vyčistit. Já používám VIF, ale nejsem si vůbec jistej, jestli u přímovstřiku to má vůbec účinek. Nemá, benzín s VIFem se vstřikuje přímo do válce. Leda, že by měl VIF nějaký "čistící účinek" i v těch spalinách, co se rekuperují, ale to pochybuji. VIF na ten sajrajt na sacích ventilech nemá vliv, a podle mě ani to zázračný aditivum G 001 780 M3 s normama VW 50753 A+B (B je ta "silnější") od VAGu, který si nechaj vyrábět od někoho v USA na to vliv mít nebude ... Svíčky po 60tkm tedy jeden velkej hnus, ani se nedivím, že je nesfotili více ... Něco málo z netu VW actually released a fuel additive to run through every 10k, to combat build-up. They don't want us (the dealerships) doing carbon cleans, so they came out with the additive. It's designed to dwell in vapor form, during valve overlap, and "wash" the carbon off. I have seen a couple of internal papers on it that are very promising. I'm using it every 5k in my R, just to see for myself. Part number for the additive is G-001-780-M3.https://forums.mwerks.com/showthread.php?7244859-Carbon-build-up-in-new-golf-r Citovat
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2019 Vloženo 8. Červenec 2019 Pokračování článku:Rapid Spaceback 1.0 TSI 81 kW - 100 000 km pt.II.pdf 1 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.