Jump to content
homy

Motor 2.0 TSI 200 kW

Recommended Posts

Abych doložil co jsem tvrdil o spotřebě SIII 200kW, tak přikládám foto spotřeby Bregenz-Ženeva- Bregenz to je přes celé Švýcarsko a zpátky na Rakouskou hranici. Je ale třeba si uvědomit, že se velmi tvrdě kontroluje rychlost a na dálnici jsou radary snad každých 30 km. Maximalní rychlost je 120 km/h a u každé větší křižovatky, v tunelu a okolí měst je 100km/h a někdy i 80 km/h.  Vlastně to celé jedu na tempomat, abych si nevydělal na pokutu a snažím se to přežít. pomocí audioknih a pozorování jak se předjíždí při rozdílu rychlosti  do 5 km/h.  foto 8295. Tento příklad je extremní, ale je to cesta s malými zastávkami tam a za několik dní zpět na jedno natankování  a při takové spotřebě 7.2 l/100km je dojezd jak s naftou.

Při cestě dále do Čech pak to vypadá samozřejmě jinak  například Mnichov - okolí Prahy foto 8308. Ale i tak je velký kus silnice do Regensburgu omezená rychlost na 120 km/h a v okolí Mnichova až po odbočku na R je tak hustý provoz, že se nedá soustavně jet rychle.

Jinak nejsem žádný ekojezdec na spotřebu, ale díky tomuto autu jezdím na adaptivní tempomat hodně po městě a na omezení rychlosti při opravách a to má možná i důvod proč se většinou vejdu do 9-9,5l/100km i při kratších cestách.

Pořízení 2/2019  ujeto dnes 43 477 km

IMG_8295.JPG

IMG_8308.JPG

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 14. 3. 2020 na 10:50, Svamilan napsal:

Abych doložil co jsem tvrdil o spotřebě SIII 200kW, tak přikládám foto spotřeby Bregenz-Ženeva- Bregenz to je přes celé Švýcarsko a zpátky na Rakouskou hranici. Je ale třeba si uvědomit, že se velmi tvrdě kontroluje rychlost a na dálnici jsou radary snad každých 30 km. Maximalní rychlost je 120 km/h a u každé větší křižovatky, v tunelu a okolí měst je 100km/h a někdy i 80 km/h.  Vlastně to celé jedu na tempomat, abych si nevydělal na pokutu a snažím se to přežít. pomocí audioknih a pozorování jak se předjíždí při rozdílu rychlosti  do 5 km/h.  foto 8295. Tento příklad je extremní, ale je to cesta s malými zastávkami tam a za několik dní zpět na jedno natankování  a při takové spotřebě 7.2 l/100km je dojezd jak s naftou.

Při cestě dále do Čech pak to vypadá samozřejmě jinak  například Mnichov - okolí Prahy foto 8308. Ale i tak je velký kus silnice do Regensburgu omezená rychlost na 120 km/h a v okolí Mnichova až po odbočku na R je tak hustý provoz, že se nedá soustavně jet rychle.

Jinak nejsem žádný ekojezdec na spotřebu, ale díky tomuto autu jezdím na adaptivní tempomat hodně po městě a na omezení rychlosti při opravách a to má možná i důvod proč se většinou vejdu do 9-9,5l/100km i při kratších cestách.

Pořízení 2/2019  ujeto dnes 43 477 km


Jj, to Svycarsko uz chapu... Uz jsem tama nejel asi 3 roky, tak me to nenapadlo. Pri takovem stylu jizdy se to da zvladnout. 
Zkousel jsem jet na nejnizsi moznou spotrebu pri dodrzovani rychlostnich limitu a na silnici 1. tridy, kdy jsem ani nepredjizdel auta. Na dalnici max 120-130 km/h. Vysledek 7.5l, viz foto. 
 

Pri svizne jizde z okoli Prahy pres Nemecko po zacatek Rakouska 13,4l, viz. foto. 
 

Dlouhodoby prumer se pohybuje kolem 11,8-11,9l, viz foto. 

 

Musim ale rict, ze mam tezsi nohu - zejmena akcelerace a pruznost motoru pri predjizdeni je skoro vzdy noha na podlaze. DE418700-32CA-4ACF-B210-3180A912AE3F.thumb.png.5f6613ffd9bf90f3ec4185e946c647fe.png

1F074FF5-7D09-4205-BBFD-B0D6A6EC02C0.png

58759D16-774F-49ED-897A-E927F3BC5637.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Moje skúsenosti sú skvelé auto je užitočné podľa NÁLADY jazdy. Motor žerie olej na 43000km  1l. Niekedy mám pocit že 2 a 3 stupeň sú kopave pri preradovaní režim Comfort v servise na to nepovedali nič. Využívam všetkých jazdných asistentov.

 

Spotreba je rovnaká  okrem režimu šport tam sa na ňu nehľadí.  

 

 V dynamicke jazde  priemer 8.2 dlhodobý  99 hodín. Foto nemám dlho som tak nešiel. 

Toto je najnižšia spotreba menej som nikdy nemal. Kôli kolóne kamiónov. 

Diaľnica 90km

Okresky 43km

 

Dlhodoby priemer pri rovnakej pracovnej ceste, 7.0l prax je taka ze v kľude prejdem 980km na nádrž síce ukazuje 0 ale je tam ešte rezerva 30km odskúšané.  

2 krát denne 5 krát v týždny sa auto používa na dochádzanie do práce. 

 

Benzin  na to nemá absolútne žiadnu zodpovednosť. 

 Vietor, dážď, sneh, rýchlosť, Obutie, predvídavost. Rozdiel 1l - 3l  na 100 

Titeo údaje sú není vycucnute s prsta. 

Dúfam že som pomohol. 

 

 

20200131_190306.jpg

20200320_192555.jpg

20200320_192549.jpg

20200320_192544.jpg

Edited by OKEJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

u tohoto motoru nejde pridat zaruka 5 let/150 tisic, jen 5/100, nevi nekdo duvod? mam dojem, ze nedavno  o to jeste slo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duvod presne neznam, ale domněnku bych mel. Jelikoz vsude kolem nas je veskera technika (bile zbozi, elektro, mobily aj.) dnes uz jen spotrebni zbozi, nedivil bych se, kdyby i vyrobci aut zkracovali zivotnost vozidel. Toto muze byt naznak, ze si uz ani na zaruku 150 tis km netroufnou... 
Menim vozidla po 3 letech a pozoruji, ze spolehlivost je cim dal horsi. Hold lepsi uz to nebude.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes je možné ledacos, protože nemáme žádné relevantní informace. Automobilky jsou vyplašené různými nátlakovými politizujícími skupinami a tak info drží uzavřené, nebo mlží. Seriozní článek podloženy informacemí a zkušenostmi aby člověk pohledal. Snad jediný časopis který se tomu trochu věnuje je  Svět Motorů v rubrice co komentují ojetá vozidla a hodnotí modely a motory. Bohužel i měsíčník Automobil, je dnes takový trochu jako Life-magazin. V komentářích na internetu je to stejné, je tam mnoho těch co si mění pojmy s dojmy.

Proto je jediné řešení se vrátit ke klasice. Zkrátit výměny oleje na 15000 km, hlídat si termíny filtrů, destiček a dalších náplní, popřípadě to zkrátit, a doufat, že nic neopatrně nepoškodí, když se někde otáčí, či couvá.

To je ale cesta pro minimum lidí a spíše pro ty co sem píší. 

Většině je to jedno a čekají, až jimto napíše, nebo se něco rozsvítí na palubce. A myslí si, že je to cool a jsou in, protože mají startstop a vedení v pruhu.

 

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 14 hodinami, whokerz napsal:

u tohoto motoru nejde pridat zaruka 5 let/150 tisic, jen 5/100, nevi nekdo duvod? mam dojem, ze nedavno  o to jeste slo

 

Nedávno to šlo ještě u všech motorů, bohužel po nedávné úpravě ceníků už nelze prodloužená záruka na 150 tis. km přidat k žádnému motoru, takže možný problém konkrétně u této motorizace bych za tím fakt nehledal, spíše (cenovou?) politiku Škodovky...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muj znamy ma verzi s 206 kw a ja po fcl 200 kw a byl jsem prekvapeny, jak moc je fcl utlumeny. Ta starsi motorizace ma velice prijemny projev. Pri volnobehu prijemne brumla a jizde slabe, ale prijemne duni (nejspis z vyfuku?).  Musim rict, ze se me to moc libilo a u verze 200 kw me to velice chybi. Mam 2 dotazy:

1. Je to dane jen dpf filtrem nebo i necim jinym?

2. Co by se dalo udelat, aby byl zvuk na urovni verze s 206 kw? 
 

Za jakekoliv napady a komentare budu rad. 
 

diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

S 206 kw jsem najel kilo, s 200 kw mám teď 11k. 206 má syrovejsi zvuk, auta mi přijdou ze jedou podobně. Obě jsem zajížděl já. Srovnání třeba z 50 na 150 ale zmerene nemám. Papirově má snad 200 kw i lepší hodnoty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, mám s 200kW ujeto zatím ca 45000km. V širší rodině je i starší 2015 S3 162 kW a když s ním jedu mám pocit, že to jede lépe, jde to lépe za plynem . Na druhou stranu ve všech testech je 200kW lepší než 208kW a určitě i než 162 kW. Přesto tomu schází ten "jízdní spirit ".

Bohužel to je daň za další filtr ve výfukovém potrubí. Snad časem se dostaneme nějakého upgrade SW, když získají další zkušenosti jak kličkovat mezi protichůdnými požadavky a ještě přidat jízdní dojem. U některých aut to Škoda dosáhla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A vite prosim nekdo, co by se dalo udelat proto, aby byl projev/zvuk vyfuku/motoru podobny tomu s 208 kw verzi? 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

200kw už nemá klapky v koncovkách výfuku možná proto tak rozdílný zvuk .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Barbossa

 

Ale ma v podstate sú tam štyri koncovky a vonkajšie majú klapky 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okej

No moje 206kw má klapky a sousedova 200kw je už nemá .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Několikrate jsem tankoval Verva 100, ale na stojanu pod nápisem Verva bylo napsano malýn písmem 95 oct. , potom Mol 100 a i lepší Shell.

Možná jsem měl pocit, že to běželo trochu tišeji, ale spíše věřím deklarovaným přísadám na snížení karbonu.

Jinak u Eurooilu protože patří státní společnosti Čepro, tak je nafta bez bio a snad i benzin bez lihu.  Tankují tam hasiči a Policie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...