Přejít na obsah

Špatné startování (při vlažném motoru)


Johnny

Doporučené příspěvky

nejak sa mi nepaci to pravidelne zanasanie skrtiacej klapky :disgust:  :(  :unsure:  :angry:

Palivovy filter je OK?

Palivo - ake tankujes?

palivovy by mal mat v pohode ak netankuje smejdny benzin. inak palivovy filter by uz nemal mat povodny.

jj - palivový filtr už jsem měl měněný (a ne jednou myslím). V rámci garanček..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To asi ne clovece... U benzinovych fabii se palivovy filtr nemeni.

Máš pravdu, já se splet. Ono to nebylo v rámci garančky, ale bylo to jako by při garančce, když mi čistili a přetěsňovali tu klapku (či co). Koukám na to v papíru zrovna. Filtr mi měnili. Hmm... tehdy mi ta garančka+servis vyšla na 12500kč... :huh: Btw: Martinoslave, koukám, že jsi za ten rok, co jsem tu nebyl, povýšil! :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeniku, jenom o trosku :D;) Kluci to tady potrebovali trosku srovnat do late, tak jsem je tady sesekiroval a je klid :smich:lol;)-_-;)

Jó, to tys vždycky uměl. -_- Proč se tehdy vůbec změnilo fórum? Ja sem jednou po pauze přišel a koukám, že moje konto se skoro 3000 přispěvkama bylo pryč, to mi bylo líto... :unsure: Tak jsem si ho udělal znova, ale nějak sem teď rok měl jiné starosti a nebyl čas na fórum...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau. Mel jsem podobne problemy se starty, kdyz bylo auto tak napul ohrate a venku bylo hodne vedro. Soucasne jsem mel problemy s cukanim motoru - viz:

Jina diskuze

Posledni prispevek.

Cukani bylo vyreseno vymenou zapalovacich kabelu a myslim, ze i to startovani se tim spravilo. Bohuzel jsem kabely menil teprve pred mesicem, a to uz zadna velka horka nebyla - takze ohledne spatnych startu nemam uplnou jistotu.

Ale jak psal i nekdo prede mnou - tenhle motor jede opravdu hezky - a nežere ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau. Mel jsem podobne problemy se starty, kdyz bylo auto tak napul ohrate a venku bylo hodne vedro. Soucasne jsem mel problemy s cukanim motoru - viz:

Jina diskuze

Posledni prispevek.

Cukani bylo vyreseno vymenou zapalovacich kabelu a myslim, ze i to startovani se tim spravilo. Bohuzel jsem kabely menil teprve pred mesicem, a to uz zadna velka horka nebyla - takze ohledne spatnych startu nemam uplnou jistotu.

Ale jak psal i nekdo prede mnou - tenhle motor jede opravdu hezky - a nežere ;)

Jo, když mi tenhle motor nastartuje, tak šlape výborně a nežere, to je fakt. -_-

Mě to ale dělá za jakékoliv teploty. Ale je fakt, že když v září bylo ještě vedro, tak nebyla skoro šance, aby mi to po těch 25-40min vůbec chytlo. Teď, jak je chladněji, tak se mi to občas podaří po téhle době nastartovat, ale tak, že to různě škytá a občas hned chcípne, když nepřidám plyn (což bych neměl... :D ) Díky za další tip, nejdřív ale vyměním to čidlo, to stojí pakatel, a uvidím.. Pak dyžtak budu pokračovat v kabelech, jiných sondách, filtrech, motorech, autech.... lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nezabudni nove tesnenie, klapku mas yasratu od odvetrania motor. priestoru, mam to tiez dost casto zanesene,

Nové těsnění na co? Promiň, moc se v tom nevyznám.. do hloubky... :D Jako mě už to řikalo hodně lidí, že se ta klapka zanáší zvenku, tak nechápu, jakou souvislost s tím má palivo. (Hlavně v servisu ze mě s tím několikrát dělali idiota...) Chápu, že když je nekvalitní palivo, že se s ní něco může stát, ale já jim opakoval, že beru dobrej benzín a že i kdyby špatnej, tak se to snad nemůže zanášet (nečistotami? :) z benzínu každých 12000km... -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nezabudni nove tesnenie, klapku mas yasratu od odvetrania motor. priestoru, mam to tiez dost casto zanesene,

Nové těsnění na co? Promiň, moc se v tom nevyznám.. do hloubky... :D Jako mě už to řikalo hodně lidí, že se ta klapka zanáší zvenku, tak nechápu, jakou souvislost s tím má palivo. (Hlavně v servisu ze mě s tím několikrát dělali idiota...) Chápu, že když je nekvalitní palivo, že se s ní něco může stát, ale já jim opakoval, že beru dobrej benzín a že i kdyby špatnej, tak se to snad nemůže zanášet (nečistotami? :) z benzínu každých 12000km... -_-

klapku ti zesiera odvetravanie klukovej skrine. v tej skrini sa tvoria a dostava trochu oleja a plynov a to tou hadicou putuje ku klapke. sem tam s toho nieco odkvapne a to ju zasiera.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si dneska všiml, že když jsem vypnul motor (a rafička teploty byla už na normální 'provozní' teplotě (tzn. v půlce)) a vzápětí zase nastartoval, tak rafička se zvedla jen cca do čtvrtiny a tam zůstala tak pět minut, neř vylezla opět nahoru. Co si pamatuju, tak mi ta rafička vždycky vyskakovala na stejnou hodnotu co předtím okamžitě. Jak jsem si početl v jiných místnostech, tak tohle by mohlo být taky znamení vadného teplotního čidla. Tak ho zítra jdu konečně koupit.

2Speedy: Díkys! Nevíš číslo toho těsnění? -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, poraďte něco. Motor MPi mi přestal startovat na první otočení motoru :( . Loni i při -10°C při otočení klíčkem jen štěknul a běžel (na první otočení motoru), teď zhruba od podzimu se musí pokaždé několikrát protočit a pak chytne. Teď je lehce pod nulou a je cítit jak startér otáčí motorem pomaleji než jsem byl zvyklý. Po několika otočení motoru vyběhnou otáčky a postupně padají na normál. Baterka je nová od července. Olej loni Fina 10W-40, od léta Mogul 10W-40. Loni najeto 43.000 km, nyní 63.000 km.

Napadá někoho něco? Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, poraďte něco. Motor MPi mi přestal startovat na první otočení motoru :( . Loni i při -10°C při otočení klíčkem jen štěknul a běžel (na první otočení motoru), teď zhruba od podzimu se musí pokaždé několikrát protočit a pak chytne. Teď je lehce pod nulou a je cítit jak startér otáčí motorem pomaleji než jsem byl zvyklý. Po několika otočení motoru vyběhnou otáčky a postupně padají na normál. Baterka je nová od července. Olej loni Fina 10W-40, od léta Mogul 10W-40. Loni najeto 43.000 km, nyní 63.000 km.

Napadá někoho něco? Díky.

já standardně radím.. svíčky :smich: a plná sintetika olej (já si teď se startováním chrochtám )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já standardně radím.. svíčky  :smich: a plná sintetika olej (já si teď se startováním chrochtám )

newim jestli plna syntetika je to prave do starsiho motoru ( ono pro ty nase motory asi staci i mineral,spis jde jak casto se meni)

HONZIK: skor ty by si mal pouzivat plnu syntetiku pre svoj motor :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kolko stalo v kramku? `

Koupil jsem to i s těsněním za 300kč. takže mi to vyšlo cca o 50kč dráž, než kdybych to koupil na tom netu (100kč počtovné), ale já to chtěl nechat vyměnit eště tenhle týden. Kdybych ovšem dělal nějaký větší nákup, tak určitě v tom eshopu, protože tam maj opravdu pěkné ceny. :palec2::)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...