Únor 25, 20214 r Nevím no, když už LPG, tak jsou tady lepší favorité než MPI s 59kW (třeba TCe 74kW :) ), minimálně než bude kombi.
Únor 25, 20214 r já jsem teda rád za klasickou ručku. Asi jsem staromódní, ale prostě to zatažení za páku má něco do sebe, než ťukání na náký čudlíky. Zklamáním pro mě je, že 1.5TSI jen s DSG. Ale ten příplatek za 50l nádrž, to jsem teda nečekal. Za to palec nahoru. Upraveno Únor 25, 20214 r od Bikes
Únor 25, 20214 r Průměr kola se zvětšil na 630mm tudíž by 18” nemuseli mít profil jako teď 35 ale 40, 45. Hezky to bude vypadat a žádný žebřiňák 👍🏼
Únor 25, 20214 r Za mě, coby staromilce a příznivce co nejjednodušších řešení, jsem rád za tu mechanickou ručku, i za zachování atmosfér 1.0 Mpi. U převodovek doufám, že opustí né zrovna moc povedenou MQ100 a i k těm Mpi budou dávat MQ200. Ta ručka třeba bude později nebo po FL za příplatek, nebo ve vyšších výbavách tu elektriku dají, ale mechanika je mechanika :-). To, že v nižších výbavách bude zachován analogový přístrojový štít, je taky podle mě OK, kdo chce něco extra digi, tak prostě bere vyšší verzi auta. I tak odhaduji základní verzi Fabie se základním motorem něco přes 300.000,- Kč, snad tak 320-330.000,- Kč to dá.
Únor 25, 20214 r před 1 hodinou, Sudetak napsal: V nabídce bude MPI, takže Maltovi se bude určitě líbit, LPG is live ! přesně tak, je tu opět naděje, akorát budu muset počkat, až vyjde kombajn . Před hodinou, Martab napsal: Nevím no, když už LPG, tak jsou tady lepší favorité než MPI s 59kW (třeba TCe 74kW ), minimálně než bude kombi. TCe nee, já jsem patriot
Únor 25, 20214 r Tady je i nějaké video z představení F4 , z webu autokult.cz Upraveno Únor 25, 20214 r od DušanV
Únor 25, 20214 r před 49 minutami, Malta napsal: přesně tak, je tu opět naděje, akorát budu muset počkat, až vyjde kombajn . TCe nee, já jsem patriot tak nechybělo málo a mohl jsi být patriot i s TCe :D
Únor 25, 20214 r Zatím z toho mám dojem, že teprve teď se dočkala jedničková Fabia opravdového nástupce. Dvojka byla pro mě úplně mimo (vzhled, uskákané jízdní vlastnosti, sezení jak na židli, prostě se to furt ošívalo jak člověk seděl vysoko nad podvozkem). Trojka je jen ve všem vyzlepšovaná dvojka, ale mě se upřímně nelíbí její interiér a její design jen velmi umně maskoval podobné proporce jako měla dvojka. Prostě trojka byla ve věsměs ve všem taková vylepešená dvojka, ale nepřinášela nic až tak převratného. Už ze zamaskovaných prototypů čtyřky cítím, že teď teprv přijde opravdu posun (design, interiér, jízdní vlastnosti, sedačky). V interiéru oproti oktávce ovládání klimatizace tlačítky/točítky - palec hore. 50l nádrž (sice za příplatek) je super. Kufr 380l se blíží mému Rapidu Spaceback (415l). Větší celkový průměr kol = citelně lepší komfort. Konečně nízký správný posaz atd. Látkové čalounění přístrojovky jako O4 - to se mi moooc líbí. Nikde jsem si v člancích nevšiml zda se F4 vrátí k měkčeným plastům aspoň na palubce a předních dveřích, neví někdo?? Asi to nebude mít v zadních opěradlech průvlak na lyže - ani nevím jestli jej do Scaly už dávají :-/ Start prodeje v září, to bude zrovna u táty ve firmě obměna za Rapida Spaceback, kterého odkupuji pro sebe. Jako náhrada je tam na leasingovce vypsány možnosti Fabia/Scala. Docela jsme s tátou nalomení, zda místo Scaly nesáhnout právě po zcela nové F4, byť krátké. Uvidíme, jestli leasingovka nebude cpát jen F3 combi - to pak je Scala jasná volba (i když tipuji, že F4 se mi bude líbit víc)... Musím říct, že se moc těším :-D
Únor 25, 20214 r Já tedy nevím jestli bude F4 oproti staré F3 zas taková revoluce. Fabrika vždy rozhlašovala nevím kdoví co a skutek zas tak revoluční nebyl. Motory známe, navíc tedy 1.5 Tsi, ale i to z větších typů známe, na podvozku taky nic revolučního asi nedají, infotainment bude asi ala Scala nebo Octavia4, možná zjednodušený, nějaké ty centimetry navíc v kabině přibudou, na druhou stranu ten středový panel mezi řidičem a spolujezdcem je zase o notný kus širší, takže aby z toho nebyla nula, nula nic a i prostor na zadních sedačkách prý taky nějak naddimenzovaný není. Pro posez vzadu byla nejlepší Fabie II a ta těžila z té vysoké střechy a vysoko umístěného sedáku, to Fabie III neměla a ani Fabie IV mít nebude. Co tak v dnešní unifikované době, plné snižování nákladů a snahy o zvyšování zisku, mohou extra revolučního vymyslet a do vozu dát, aniž by na tom neprodělali gatě?
Únor 25, 20214 r Revoluce to bude už v nárustu rozchodu, kufr 50l+ a hlavně nikdo si nebude otlačovat loket o hnusný tvrdý plast na tapecu. Za mě 👍🏻
Únor 25, 20214 r Aje jo, když to považuješ za revoluční, máš svůj názor, proč ne. Já tam nic tak revolučního zatím nevidím, ale mýlit se mohu, těch informací je zatím pár. Čísla, rozměry, litry jsou jedna věc a jak se tam bude člověk cítit, a jak to bude vcelku fungovat, to je zase druhá věc. Doby, kdy mě ze všeho nového a revolučního málem padala brada, je již dávno pryč. Možná jsem skeptik, možná realista. Hlavně, aby to fungovalo OK a neměla fabrika ostudu z nějakého dalšího rychlého polotovaru.
Únor 25, 20214 r Beriem hned 4ks do firmy .. Strasne som zvedavy vlastním F3 ale nakolko kvoli pandemie skrachovalo viac reštik tak moja sa rozbehla tak musim zrazit dan..za mna palec hore
Únor 25, 20214 r @tom01trojka byla hlavně krok zpět v interiéru po všech stránkách kromě vzhledu. To jsem nemohl rozdýchat a doufám, že se to zlepší. Zatím je to velmi slibné, sice z pohledu techniky Fabia pouze dožene koncernové sourozence, ale ti jsou nesmyslně drazí. Největší radost mám z ovládání klimatizace a tlačítek např. na start/stop. Nelíbí se mi kruhové výduchy ventilace, to bylo vždy řešení v levných autech a dodávkách, ale to zkousnu. Hlavně nepřehnat cenu, ale tu bude tlačit dolů Scala. Měl jsem spíš obavy, ale teď se na ni těším.
Únor 25, 20214 r @DušanV No minimálně v prostornosti interiéru a v proporcích karoserie bude F4 revoluce oproti té F3. Věřím, že i jízdní vlastnosti a komfort budou o dost lepší (jako při obměně Rapid - Scala) 🙂
Únor 25, 20214 r Video interiér, kufr, mot. prostor https://www.televizeseznam.cz/video/testy-novych-aut/nova-skoda-fabia-iv-2021-prvni-jizda-prototypem-navrat-ctyrvalce-64137652?dop_ab_variant=0&dop_req_id=MFDizjDxOOT-202102251629&dop_source_zone_id=1&utm_campaign=_var&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Únor 26, 20214 r Tak teď ještě správně nasazená cena (což poslední dobou ŠA moc neumí) a naše F3 může jít do světa. Ta 1.5 TSI je vysněný motor, F4 s tím určitě bude náramně svižné auto, a troufám si tvrdit, že i při nízké spotřebě... držím palce, ať to vyjde, zatím to vypadá více než dobře 👍😎
Únor 26, 20214 r Jj zaklad za 360tis, a pouzitelna vybava za min 450tis. To bude radosti Upraveno Únor 26, 20214 r od atlan
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.