Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak mně se to jako celek celkem líbí i když pár maličkostí špatně zkousávám :-) Celkově mi to exterierově přijde jako větší FL F3..ty škodovky jsou dneska úplně na pohled všechny stejné a liší se jen velikostí :-) Ta startovací cena ambitionu mi nepřijde až tak velká, vzhledem k tomu, co je tam za výbavu a že je v té ceně třeba už i smartlink a hodně lidem tohle bude stačit. Samozřjmě cena 1.5 TSI už bude bude určitě někde jinde a předpokládám, že půjde jen do style,ale kdoví..pokud jen do style, tak čekám základní cenu style výbavy s 1.5TSI kolem 450K..nu a samozřejmě různé příplatkové výbavy to vyženou cenově úplně mimo realitu, můj názor. Jinak osobně mám trochu problém jen s těma kulatýma výdechama topení a co hlavně, že ovládání aut. klimy je už taky schované do infotaimentu, který nemá ani ovládací kolečka, takže něco v tom lovit nebude asi za jízdy moc bezpečné,ale takový je bohužel dneska trend a člověk s tím nic neudělá.

Vloženo (editace)
před 16 minutami, ski1961 napsal:

co hlavně, že ovládání aut. klimy je už taky schované do infotaimentu, který nemá ani ovládací kolečka, takže něco v tom lovit nebude asi za jízdy moc bezpečné

Si si istý, že si pozeral interiér Fabie 4? Ja tam vidím kolečká pre ľavú aj pravú stranu...

33_skoda_fabia_wp.thumb.jpg.8b169761e6ed82b20c0c68caa818ef62.jpg

33_skoda_fabia_wp_vyrez.thumb.jpg.74e2f5109be599958d0e871d494e151a.jpg

Editováno: , autor: brrrrm
Vloženo

@ski1961 Klima má klasicky kolečka jako Scala, stejně tak nižší verze infotaimentu budou normálně s otočnými ovladači počítám (opět, bude to nejspíše kopírovat Scalu). Na druhou stranu, upřímně mé Bolero má 2 otočné ovladače a hlasitost nepoužívám, protože mi vadí, že potom není znak vycentrovaný (takže používám ovládání na volantu, což je i pohodlnější za jízdy). A to druhé je jednak dost z ruky a druhak s tím skoro nic nejde ovládat, takže si vlastně většinou vystačím jen s volantem...

Vloženo

@brrrrm @Martab ano klima panel má kolečka, ale dle obrázku levé zřejmě jen na přidání a ubrání stupnů a pravé podle toho autíčka zřejmě jen na vnitří cirkulaci jinak přes tlačítko "Menu" se zřejmě otevře ovládání klimy na infotaimentu..takže ovládání klimy, kam to pustit nebo otáčky ventilátoru zřejmě jen přes displej infotaimentu, aspoň tak soudím dle fotek...

 

 

 

1.jpg

Vloženo

Ano, stejně jako u Scaly/Kamiqu, ale upřímně, ani si nevzpomínám, kdy jsme naposled u auto AC šahal na něco jiného než je teplota nebo vypnutí AC (zde to aspoň částečně řeší OFF).

Vloženo (editace)

Kto chce ovládať klimatizáciu manuálne, nech si kúpi auto s manuálnou klimatizáciou a nie s automatickou.

 

Som na tom rovnako, všetky funkcie klimatizácie, ktoré aktívne využívam pri svojom súčasnom climatronicu, sa nachádzajú priamo na paneli klimatizácie tejto novej Fabie.

Editováno: , autor: brrrrm
Vloženo

Zatiaľ predstavili TOP verziu... low verzia asi príde časom. Som zvedavý na nové "Top LED zadné svetlá"... dobre chápem, že nebudú full LED? Inak by to tam asi napísali ako pri predných svetlách.

Vloženo (editace)

Vepředu budou mít základní světla LED pro potkávačky a normální žárovky pro dálkové, jako to má Scala, předpokládám, že i blinkr bude řešený normální žárovkou.

U zadních světel počítám u low verze jen s obrysovkami a brzdou jako LED, jinak blinkr a couvačka normální žárovky.

 

Co mě ještě zaujalo, u těch TOP světel vzadu jsem si nikde v nárazníku nevšiml mlhovky, jako to má Scala, myslíte, že by Fabie měla mít jen jednu couvačku (i když z ledek) a na druhé straně mlhovku?

 

EDIT: Brrrrm -> to co se představilo jsou Top LED zadní světla, hádám, že full led, low verze bude mít asi žárovky, jak píšu nahoře.

Editováno: , autor: BubbleX
Vloženo
před 5 hodinami, Petr AMF napsal:

Nevíte kdy bude spuštěn konfigurátor?  Jsem ještě zvědavý jak bude řešeno tažné zařízení.

Tažné bude odjímatelné, el. odjištění ne

Vloženo (editace)

Tak El. Sklopné ma až Karoq myslim. Mě by stačilo tažné ala Kamiq. Tj. Mechanicky sklopné.

Maly offtopic. Akorát se bojím že opět je 50Kg. Otec ma nové Kamiqa a dosta k 1.0 jen A50-X. Přitom pro 3 až 4kola je 75kg ideál.

Editováno: , autor: lumirnavrat
Vloženo (editace)

Jen trochu nepobírám tu informaci ohledně odnímatelné síťky na panoramatickou střechu, která je prý větší.  Nikam nepůjde zasunout, jen v případě potřeby nasadit. V tropech si to neumím představit. Trochu jsem podle maskovaných prototypů očekával, že podobně jako Polo dostane Fabia střechu otevírací. Na druhou stranu je to rozpoznávací znak všech menších škodovek, které kdy panoramu dostaly (jestli se nepletu - začal s tím Roomster, pak Rapid, Fabia a Scala).

Editováno: , autor: radlat
Vloženo

Je to jedna z věcí, na kterých se evidentně šetřilo. Prý tam mají nějaké tepelně nepropustné sklo, stejnou věc zkoušel Citroen s Cactusem. Aspoň je v příslušenství síťka, ale stejně mi neotevíratelná a nekrytá panorama nedává absolutně žádný smysl. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...