Přejít na obsah

Škoda Fabia IV


Pawouk

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Zdražili a osekali variabilitu. Známý uvažoval o nové Fabii převážně do města tj. chtěl motor 1.0 Mpi, ale tam už se nedá přidat jím požadovaná aut. klimatizace. Teď jsem mu posílal ceník a pravděpodobně  půjde jinam. 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 minutami, Boleslavák napsal:

Nepřijde mi, že by došlo k nějakému zdražení, ale MPI už nejde do Stylu a Monte Carlo nejde v 1.0TSI 70kw

 

Tak asi máme každej jinej ceník :-)  já tedy zdražení vidím..jen co jsem tak rychle juknul..Ambiton s MPI +10tis..s TSI +20 tis..Style +10 tis...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako na první pohled by se mohlo zdát, že dát 550 - 600K na FIV MC 1.5 TSI DSG je šílený, ale v kontextu dnešní doby je to vlastně dobrá cena. FIV udělala oproti FIII velký krok dopředu, výbavu má hezkou a motor více než dostatečný. G8, ačkoliv to není přímý konkurent, začíná dnes už od 610K, úplný základ s 1.0 TSI 6M. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, auta jsou velmi levná, průměrná mzda za posledních 20 let se ztrojnásobila a třeba zrovna ta fabia stojí v podstatě pořád "stejně". Je to i vidět jaké verze lidi berou nyní a jaké dříve, s dnešní výplatou by HTP nikdo nekupoval. Z druhé strany, ta kvalita je diskutabilní...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naopak, kdo včas podchytil, vykopal vlastní studnu, odpojil se od plynu, vrátil se k dřevu a na střeše si postavil solární Temelín, tak si bude moci ze získaných úspor dovolit místo jedné fábky rovnou dvě :-) ... Nemůžu si pomoci, ale FIV je dnes z hlediska cena/výkon to nejlepší, co může embasofirma nabídnout, drakonické faktury přiletí ve vyúčtování až na jaře, nebo v létě příští rok, takže ten, kdo má nějakou vatu ve štrozoku a nerozpustí ji za doplatek elektriky a plynu, koupí embéčko levněji než dnes ... bo lidi budou mít jiné starosti, než kupovat new wageny a skladové plochy budou po letech opět plné ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, atlan napsal:

Vam este neprislo vyuctovanie za vodu plyn a elektrinu ze tu pisete cosi o lacnych autach. Su drahe ako davno neboli a budu este drachsie, pac si ich nebudete moct dovolit. 

Nejsou drahé jako kdysi, v porovnání průměrné mzdy a ceny Fabie IV , ji dnes pořídím laciněji, než třeba Fabii I na přelomu století. Ano mohla by být o něco lacinější, pokud by se tam nemuselo cpát tolik předepsaných asistentů dle různých nařízení EU aj. To ceny  bytů, bydlení, energií jsou poměrově podstatně dražší než na přelomu milénia. 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na druhou stranu dnes vyšla informace, že Citroen na svoje skladové vozy C3  a C3 Aircross  (alternativa k Fabii IV a Kamiqu) dává  celkem slušné slevy. Navíc tyhle vozy stále Citroen vyrábí a nabízí s dieselem.

 

https://www.autorevue.cz/citroen-dava-na-modely-c3-a-c3-aircross-slevu-az-70000-kc-jeste-vetsim-tahakem-je-flexibilni-zaruka?utm_campaign=abtest196_discussion_timeline_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...