Říjen 15, 20222 r Opravdu by mě zajímalo, zda Škodovka dělá nějaké dodatečné úpravy pro verze objednané na 18"kách. Protože v x testech na těhle kolech chválí recenzenti podvozek pomalu do nebes. Bohužel vyzkoušet všechny verze není moc reálné, ještě pár měsíců zpět byl člověk rád, že měl dealer alespoň jednu Stylku na předváděcí jízdu :D
Říjen 15, 20222 r pb1: Taky jsem s ní jezdil na 18 kolech a ten podvozek je famozní.Např. u známého v autosalonu mají na předváděcí jízdy ve Fabii jak 1.0 TSI DSG,tak 1.5 TSI DSG.
Říjen 15, 20222 r Všiml jsem si, že sedmnáctky jsou v testech kritizované a na osmnáctky slyším chválu. Ten podvozek určitě nebude stejný. Upraveno Říjen 15, 20222 r od Twisted
Říjen 15, 20222 r Nevyrábí už někdo vzpěry pro kapotu Fabie? Přeci jenom to vypadá lépe než ta tyčka.
Říjen 15, 20222 r Co toto https://www.motordoctor.de/gasdruckdampfer/skoda/fabia/fabia-iv-pj3 Tady je také jeden odkaz na Ali https://www.skodacommunity.de/threads/motorhaubendaempfer.143864/
Říjen 16, 20222 r Jj. Bych vzal trojku a čtyřku a porovnal kapotové i blatníkové šrouby a třeba budou velmi podobné. Němci přeci jen tůní stále a lépe, na tom fóru se určitě objeví další.
Říjen 16, 20222 r https://www.garaz.cz/clanek/videa-skoda-fabia-trivalec-je-v-pohode-ale-opatrne-s-vybavou-radi-honza-koubek-21009064
Listopad 11, 20222 r https://www.auto.cz/test-skoda-fabia-1-0-mpi-59-kw-style-stylovy-zaklad-146495?kapitola=2
Listopad 11, 20222 r A když to člověk ještě předělá na LPG, což je pořád dnes celkem laciné palivo a motor Mpi to v pohodě zvládne, tak pro normální přesuny na ne moc velké vzdálenosti je to ideální kombinace.
Listopad 11, 20222 r Né moc velké vzdálenosti a LPG, neprotiřečí si to trochu? Toto má dobře zvládnuté Renault a Dacia...
Listopad 11, 20222 r před 50 minutami, DušanV napsal: A když to člověk ještě předělá na LPG, což je pořád dnes celkem laciné palivo a motor Mpi to v pohodě zvládne, tak pro normální přesuny na ne moc velké vzdálenosti je to ideální kombinace. To není. Proč to předělávat, když na trhu je technicky dokonalejší auto s továrním LPG ve výsledku o 50tis a více levnější. Rozvrtávat auto někde v servisu, řešit případné nedokonalosti. Fabie MPi pro fandy, co nutně chce škodu, ale omezený rozpočet a cesty kolem komína. Mj. Sandero3 a Fabia4 mají interiér velmi podobně levný. Musí si to člověk sám projet.
Listopad 11, 20222 r Před hodinou, Martab napsal: Né moc velké vzdálenosti a LPG, neprotiřečí si to trochu? Toto má dobře zvládnuté Renault a Dacia... Protiřečit? Já vím, že např. Malta má LPG protože jezdí delší štreky a tam asi dost ušetří oproti benzínu. Oproti tomu v okolí co znám lidi s LPG, tak naprostá většina to používá na místní ježdění, ale připouštím jsou to většinově trochu starší vozy předělané na LPG. A ano Dacia to má továrně zmáknuté, ale s předěláním Mpi na LPG i u té Fabie IV bych nějakou záludnost nebo nedokonalost neviděl, dnes už to není takový problém. Je fakt, že by to Fabii zase o nějakých 20 tisíc zdražilo. Samozřejmě nakonec každého věc jestli by mu to stálo za to předělávat, nebo koupit již hotový vůz s LPG. Zajímal by mně třeba i názor Malty do čeho by raději šel, pokud by chtěl zůstat u LPG, jestli do orig. Sandera, nebo do Fábie IV s předělávkou na LPG?
Listopad 11, 20222 r Mě se u nich líbí ty zesílená sedla ventilů a že celá zástavba přímo z linky. Spotřebu u ukazatel na budících oba pohony a garanční prohlídky rovnou i na plyn. Takhle člověk musí i do druhého servisu. Máme to doma od dubna, osobně jsem s tím najel 400 km a kdybych mohl už to mám doma.
Listopad 12, 20222 r Tovarenaku zAstavbu lpg u dacie by som velmi nechvalil. Do sytemu ma pristup len servis a nikto iny, tak ze ak treba nieco zmenit nedasa. A kedze to blbne odpoved servisu je ze je to vlastnost. Vymontovat tovarenske lpg nejse lebo je sucastou auta tak ze kopa chyp a nemosnost stk. Ako dobre vieme ludia v autorizakok su zvecsa neschopny, alebo nevedia alebo nemozu a nechcu opravit. Z tohto pohladu zastavba lpg je vyhodnejsia, pac je pristup k nastaveniam a ide to poladit.
Listopad 13, 20222 r V pátek mi škodovka oznámila, že mé auto je nyní nevyrobitelné, protože ve výbavě vozu měl být Smartlink a na něj nyní nemáme čipy, tak jsem musel odsouhlasit, že beru na vědomí, že se vůz vyrobí bez něj. Smartlink je zrušený i pro Scalu a Kamiqa.
Listopad 14, 20222 r V 11. 11. 2022 na 21:06, DušanV napsal: .... Zajímal by mně třeba i názor Malty do čeho by raději šel, pokud by chtěl zůstat u LPG, jestli do orig. Sandera, nebo do Fábie IV s předělávkou na LPG? rozhodně to druhé a důvod už tu vlastně zazněl. V servisech nejsou mechoši co tomu rozumí, takže jednoznačně koupím benzín a ten nechám předělat u člověka, který tomu rozumí a ví co dělá už dobrých 30 let. Myslím že dobře odstrašujícím příkladem byly dvojkové oktávky s tovární zástavbou LPG, v servisech tomu nerozumněli, odcházely tam nekvalitní vstřikovače a až v servisu došly nápady co s tím, tak ani ten ostřílený plynař odborník s tím nic nenadělal, bo bloklá jednotka.
Listopad 14, 20222 r před 13 hodinami, Boleslavák napsal: V pátek mi škodovka oznámila, že mé auto je nyní nevyrobitelné, protože ve výbavě vozu měl být Smartlink a na něj nyní nemáme čipy, tak jsem musel odsouhlasit, že beru na vědomí, že se vůz vyrobí bez něj. Smartlink je zrušený i pro Scalu a Kamiqa. Mluvíš prosím o Smartlinku jako takovém nebo o bezdrátovém smartlinku ? Na jiném foru už se objevila podobná informace, že u F4,Scaly a Kamiqa se má jednat o bezdrátový smartlink, takže bude pouze kabelem.
Listopad 14, 20222 r @Boleslavák díky za reakci..takže tedy Smartlink ano, ale jen přes kabel..ta prvotní informace vyzněla tak, že je to Smartlnk jako takový a nikoliv jen bezdrátový...ono údajně dle jiného komentu na netu nepůjde ani bezdrátové dobíjení...
Listopad 14, 20222 r Je to možné s tou indukcí momentálně se čipy upřednostňují do jiných modelů, které generují více zisku.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.