Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jojo, té je tam jen asi 2 cm, pak je přechodka na původní hadičku. Levý mi stříká normálně, ale pravý právě jen tak trošičku stříká zhruba na úroveň spodního okraje skla. Dá se nějak rozebrat ta tryska? Já ji zkoušel jen pročistit jehlou, ale vůbec to nepomohlo.

Vloženo

Zkusím ještě vyměnit čerpadlo, sehnal jsem jiné od kamaráda. Stejně musím ještě dodělat napojení zadního ostřikovače na motorek, aby neteklo. Pak případně přistoupím k výměně, koukal jsem že trysky stojí pakatel. Jsou tam jen nacvaklé?

Vloženo

Tak vyřešeno, čerpadlo jsem pořídil jiné, napojení předělal na systém Festo. Musel jsem vyčistit jak přední trysky (demontáž bez problému), tak zadní trysku, u které jsem se teda při rozebírání plastů zapotil. Trysky byly plné nějakého bílého "sajrajtu", vypadalo to jak nějaká sražená látka, takové bílé žmolky. Tak snad už to dá pokoj. Zatím jsem tam dal destilovanou vodu s Ironem, tak snad to pročistí.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Zdravím pánové! Jedna technická prosím. Mám xenony a ostřikovače světel. Jednoho dne jsem sundával nárazník a po jeho opětovném nasazení mi ostřikovače světla neostřikují. (Skříplá hadice nebyla) V té době jsem za to byl docela rád, ačkoliv jsem nevěděl, jak jsem to způsobil. Když jsem chtěl očistit čelní, tak se nezaliskala celá kapota. STK a zima se neuprosně blíží a já jsem to chtěl dnes dát zase do pořádku. Jenže se nepovedlo. Hadičky skřiplé nikde nebyly, na konektor k motorku jsem napojil multimetr a kdy by měly volty skákat, tak nic, nulová hodnota. Tak mě napadly pojistky. Vše v pořádku, na pozici s obrázkem jakoby ostřik světel od jak živa pojistka nemá být. Co si mám počít?
Nikde jsem odpověď nenašel. :kol-32:
 

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

To už mám za sebou, čerpadlo mi teklo v létě. Vyměnil jsem a od té doby vše fungovalo. Až včera jsem odjíždel z práce, chtěl jsem umýt okno a ostřikovače už pouze tekly. Čerpadlo zní za běhu pořád stejně, ale zkusím ho alespoň vyndat a pročistit.

Vloženo

Pokud teploty jsou nad nulou tak to stříkat samozřejmě musí! A co se týká te kapaliny,natom nezáleží že ji máš neředěnou. Je vidět,že jsi třeba při mínus 10 nezkoušel ostříkovač. Pokud nemáš ve výbavě vyhř. trysky,nebo nebyly dodělané,tak okno neostříkneš. Až bude pod nulou,tak jsi vzpomen a ověř si to. Ten líh prostě u trysky vyprchá a trysky ti zamrznou. Ale to je ted mimo tvůj problém.

Vloženo

U bývalého auta jsem mrazy zažil a trysky mi nikdy nezamrzly. Ale to je teď jedno. Zkusím holt vyndat čerpadlo a pročistit ho, případně tam zkusím dát to původní tekoucí, abych si ověřil teorii o vadném čerpadle.

Vloženo

Tak Fiat Uno rozhodne vyhřívané trysky neměl :D ale bude to tím, že venku jsem parkoval minimálně, spíše auto stálo ve studené nevytápěné garáži. Ale to sem nepatří. Spíše k tématu. Jak obtížné je natahat nové hadicky pro rozvod ostřiku skel?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...