Jump to content
Jirka 1985

Čím ošetřit hranu na hever??

Recommended Posts

Zdravím všem, potřebuju poradit s jednou věcí. Měl jsem poprvé možnost si nechat auto zvednout na sloupovém heveru na který se dá najed a při kontrole jsem zjistil že mam poškozený lakovaný plastizol na hraně výztuže kam se dává hever při zvedání. Chci to místo uchránit aby to nezačalo rezavět a nechci kupovat nějaké obrovské balení přípravku. I když teda musím říct že auto je staré 1,5roku a i když je tam plech obnažen na té spodní hraně tak tam není ani kapka rezu. Když jsem měl O2 tak tam po tom poškození ochrany byla rez povrchová po třech měsících...  Děkuju za radu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Já jsem v tomhle asi trochu ujetej - po každém zvednutí to přestříknu preventivně nějakým voskem, nebo co to je....

Edited by Martin Bednář

Share this post


Link to post
Share on other sites

Děkuju za Vaší pomoc. To body byl můj další nápad. asi to tak i udělám nastříkám a pak přestříkám barvou a bude vyřešeno :) Jen musím někde najít někoho kdo má sloupovej hever kde by se auto nezvedalo za práh...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Projdi se po parkovisti ma to docela dost aut v ruznem stadiu.

Podle mne zalezi na zvedku co pouzivas nektery to proste odre jinej ne.

LIdi otom nevedej protoze se tam neohnou nebo to neresi ze jeto kus kovu co jen tak neurezne.

zaklad + body a je klid... Opravdu staci stetec..

Ja davam jen body neni tam videt...

 

Edited by zwan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Až povolej nákupy tak zajdu do barvů laků a koupím si to body a  bude vše vyřešeno. Tu značku co byla v odkazu mi doporučil i kamarád tak bude ok. Jen se chci zeptat  prodává se tento produkt taky v nádobě aby se to dobře natíralo? Nebo to nastříkáte do víčka a natřete to? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvaž to BODY.. Buď to popraská a odpadne to samo nebo to zase sundáš zvedákem. Kup normálně vosk do dutin (resistin nebo tak něco) a tím to párkrát natři. Bude to pořád mastné a nic nepopraská. Těmi prasklinami v BODY to stejně bude táhnout vlhkost. Základ je to pěkně očistit. Pokud je pryč jen plastizol, měl by pod tím být neporušený základ. Nebo alespoň koupit BODY s příměsí vosku, to vydrží víc.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak nastrikam to do misky a natiram. Mam poruseny jen ten plastizol zaklad tam je.

A kdyz menim kola tak to skontrolouju a kdyz tak pretru znova no..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Našel jsem  tohle co říkáte má větší obsah pryskyřice tak by to mělo být odolnější?..  https://www.autokelly.cz/Product/AC-H104/8406184

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mně kamarád karosář doporučil přesně na ty zvedací body tohle: 

https://m.heureka.cz/tmely-silikony-lepidla/dinitrol-410-uv-karosarsky-lepici-a-tesnici-tmel-310g-cerny/. 

Po zaschnutí lze přelakovat a je trvale "gumový" , takže vydrží to zvedání lépe než nějaké body. Mám tím opravené prahy vepředu a už vydržel 2 zvedání v pohodě ;-) 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hlouchy áno možem doporučiť ja používam na namáhané miesta Sika na lepenie autoskiel má to veľmi dobrú odolnosť,priľnavosť a ide to prelakovať .Doporučujem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To vypadá dobře Hlouchy :) dal jsem tvůj odkaz do vyhledávače ale už se neprodává. Neznáš něco podobného co by mělo stejné vlastnosti??? Děkuju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale koukám že s tím problémem zápasíme asi všichni. taky by to mohli pořešit už při vývoji nějak chytřeji. Jsem na auto opatrný ale bohužel jsem neměl možnost být u auta když je v servise. Když mi přezouvají gumy tak vždy jen gumové puky a ještě přeložený hadr. Ale po posledním servise to je ve předu dost potrhané a v zádu to začíná...

Share this post


Link to post
Share on other sites

V tomhle obchodě ho pořád mají http://www.autolaky1.cz/dinitrol-410-uv-pu-tesnici-tmel-cerny-310ml-/i876509/. 

Já ho kupuju přímo u lakýrníka v obchodě, ale lze použít asi jakýkoliv kvalitnější karosářský tmel ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jinak problém bude váha auta/nedořešenost místa pro zvedání. Rodiče mají třeba FIII (o 250Kg lehčí než OIII) a prahy má úplně jak nové, ikdyž auto jezdí do AS a zvedají ho třikrát ročně. Prostě váhu 1400Kg žádný nástřik dlouhodobě nezvládne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měl jsem před tím VW Golf 7 Variant a nepoškodil se za 5let ani jeden zvedací bod... dnes jsem odtrhl kus té ochrany a byl dost tlustej kus masy. možná když by to bylo tenčí tolik by se nezmáčklo a vydrželo by to .. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to bych bral taky a bylo by vše ok !!!!! Ještě mě napadlo dnes jsem si koupil na pumpě takový ten hydraulický hever na 2T. Nevíte kde se dá koupit gumovej puk na ten hever?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...