Luk2015 Vloženo 5. Únor 2021 Sdílet Vloženo 5. Únor 2021 Já mám superba sportline a stopky a hodnocení tam není. Zkusím se zeptat přímo ve škodovce 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IPete Vloženo 14. Únor 2021 Autor Sdílet Vloženo 14. Únor 2021 Tak jsem dostal nakonec info od prodejce, že od verze infotainmentu MIB3 tam nabídky "Informace sport", "Drive green" a "Stopky na infotainmentu" nedávají. Dívali jsme se i na jiné Karoqy, které tam měli na prodejně, ale nabídky nebyly v žádném(Drive green myslím býval ve všech výbavach). Chyba je tedy spíše v návodu k autu a v nové verzi návodu by tam tyto věci neměly být popsány. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas_k Vloženo 14. Únor 2021 Sdílet Vloženo 14. Únor 2021 Smazat z manuálu by to měli.. Ale jinak asi dobrý rozhodnutí, minimalne drive green je uplna zbytecnost, nevim jak se to pocitalo protoze kdyz jsem mel vetsi green score tak jsem mel vyssi spotrebu a obracene, mozna to fungovalo kdyz nekdo jezdi kompletne stejnou trasu a za stejnych podminek (pocasi, doprava,..). Stopky zni jako uplna zbytecnost. To sport menu mohlo byt celkem dobre pro par zvidavych jedincu, sice je to neco co by asi slo snadno ukazat pred OBD2+apka na mobilu, ale proc to nemit rovnou v infotainmentu. Zkratka vyhodili to co drtiva vetsina lidi nepouziva a zapomneli to odebrat z dokumentace, to se stane. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Quest1 Vloženo včera v 16:52 Sdílet Vloženo včera v 16:52 V 30. 10. 2020 na 8:48, IPete napsal: Ahoj, nedávno jsem přebral nového Karoqa 2.0 TSI Sportline MR2021 a v infotainmentu nemůžu najít některé nabídky, které jsou návodu. Jde o nabídky popsané v manuálu jako "Informace sport", "Drive green" a "Stopky na infotainmentu". Je i docela zajimavé že stopky(Laptimer) mám ve virtualním kokpitu ale v infotainmentu podle návodu nikde. Příkládám obrázek kde jsem hledal. Není tady někdo kdo má teď taky nového sportlina? Máte tam ty nabídky nebo je chyba jen u mě? Ahoj! S dovolením oživím tohle téma :-). Představte si, že já (ač rovněž vlastník Karoqa Sport Line s MIB 3) jsem SPORT menu ve svém autě měl - a fungovalo přesně tak, jak uváděl manuál (MR 2021). Jenže po roce SPORT režim beze stopy zmizel. Od té doby to řeším jak se servisem, tak hlavně se Škodovkou (výměna mailů přes infolinku). Začalo to tak, že Škodovka UZNALA ZÁVADU s tím, že zkusili nejdříve nahrát nový software palubní desky a když to nepomohlo, tak jsem byl uklidněn, že na mém problému bude pracovat tým odborníků. Nicméně roky běžely a nic se nedělo. Teď po třech letech jsem se dočkal finálního verdiktu. Přikládám mailovou komunikaci se Škodovkou. Předem prozradím, že věc nedopadla k mé spokojenosti a když jsem to ukázal právníkovi , doporučil to předat České obch. inspekci s podezřením na nekalé obchodní praktiky jelikož "zmýlená" v právu neplatí. Nejsem typ který se vyžívá ve sporech (a už vůbec ne soudních) nicméně štve mě arogance Škodovky a tak přemýšlím, jestli to té ČOIce nepředat.... Co myslíte? Dobrý den! Děkuji vám paní xxxxxxx za vaší odpověď. Nicméně toto vyjádření Škoda Auto nemohu z následujících důvodů akceptovat. 1.) Před zakoupení vozu jsem si ověřil, že daný typ vozu je touto funkcí (režim SPORT) vybaven a na základě toho jsem si v příplatkové výbavě "zaškrtl" položku Virtual cocpit. 2.) Při převzetí vozu mi prodejce tuto funkci předvedl a fungovala přesně tak jak je uvedeno v manuálu mého vozu. 3.)"Funkci" kterou jsem si ZAPLATIL a převzal při zakoupení auta mi Škoda Auto "potichu" odinstalovala (přesnější výraz je "ukradla" jelikož jde o věc kterou jsem řádně zaplatil , jež je v mém výlučném vlastnictví a k jejímuž odinstalování jsem nedal souhlas ). 4.) Pochybuji, že v možném právním sporu obstojí váš argument "my jsme se spletli - tuto funkci měl váš vůz omylem". Opět jsme u řetězce: Koupeno, převzato, užíváno ,ukradeno. 5.) Obracím se na servis xxxxxxxxxxx kde jsem vůz zakoupil s žádostí o opravu - tedy o uvedení vozu do stavu v jakém jsem jej zakoupil s plně funkčním režimem SPORT. 6.) Pokud mi autorizovaný servis (který se pochopitelně obrátí na Škoda Auto s žádostí o řešení) "přetlumočí" stanovisko jež jste mi zaslala (tedy, že SPORT režim byl v mém voze "omylem") - tudíž abych se smířil s tím ,že věc kterou jsem si zakoupil prostě zmizela a už se nevrátí, zvážím další právní kroky. Nejde o to, že bych bez funkce SPORT menu nemohl žít, jen mě děsně štve, že mi výrobce vozu sebral něco co jsem si koupil (ZAPLATIL!!!) co fungovalo na co neměl nárok. Stejně tak by jste mi mohli odinstalovat další sotwarové funkce jako třeba asistent dálkových světel, či dešťový senzor. S pozdravem - ....................... ______________________________________________________________ > Od: "SKODA sks.service" <sks.service@skoda-auto.cz> > Datum: 23.04.2024 15:23 > Předmět: xxxxxxx, Karoq 2.0, ........................................Ticket: E478A26666D1A Re: Reklamace. > Vážený pane xxxxxx, Děkujeme za Váš podnět týkající se chybějícího submenu Sport ve Vašem vozidle Škoda Karoq s VIN ........................ Váš podnět jsme znovu otevřeli a prověřili. Zjistili jsme, že vůz opustil výrobní linku s chybou, která umožňovala Vámi zmiňovanou možnost ovládání SPORT. Po aktualizaci SW se tato chyba opravila. To znamená, že nyní máte vůz dle správné a homologované specifikace. Funkce sport HMI nebyla pro projekt MIB3 OI (rozumějte Váš typ infotainmentu) nikdy oficiálně testována a uvolněna. Přijměte prosím naši omluvu za komunikační šum, který byl způsoben lidským faktorem a poděkování za Vaši trpělivost. Je nám velmi líto, že jsme Vám nemohli podat uspokojivější odpověď. Věříme, že i přesto zachováte přízeň značce Škoda Auto. S přátelským pozdravem xxxxxxxx , Péče o zákazníka - Customer Center ŠKODA AUTO a.s., tř. Václava Klementa 869, Mladá Boleslav II 293 01 Mladá Boleslav, Czech Republic sks.service@skoda-auto.cz, www.skoda-auto.com Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.