Listopad 1, 20213 r @Scala2021 Mně třeba u LP kola ten gumový nástřik z továrny pod tou kovovou "výztuhou" kam nasedá hever praskl, rozšklebil se. Takže jsem to odchlíplé odtrhal a stříknul tam ochranný nástřik, aby tam nebyl odhalený kov, byť lakovaný. Ale stejně mi přjde, že ten nástřik po čase zkřehne/praská. Takže se možná časem poohlédnu po jiném řešení...
Listopad 1, 20213 r Autor U mě je to stále velice pružné, ale stejně mě to štve 😐 Skoro mám pocit, že je to tak udělané schválně, aby se to poškodilo a trochu to zkrátilo životnost
Listopad 1, 20213 r Ale, ale vždyť dnes je tam takový pořádný kousek železa ten jen tak nezrezne! Já dávám do misky pojízdného heveru silnou kůži z montážní brašny. Mám i puk se zářezem ale kroutí se to. A tak při odření nastříkat trochu silkalu von se na to nachytá prach a bude po korozi.
Listopad 1, 20213 r Dřív klekne auto než odpadne tohle zvedací místo!!! Moc se to řeší 🤣 Chce to klid hoši.
Listopad 1, 20213 r Autor Kdyby to bylo desetileté auto, tak jsem s tím asi v pohodě, ale u nového na které jsem nějaký ten rok šetřil mě to prostě štve
Listopad 1, 20213 r Jasně, to chápu, taky se v tom angažuji😉 Chtěl jsem to jen odlehčit. Ona je doba přezouvaček no. Plast na rameni neprasknul, až bude auto v dílně musím se podívat jak to tam vlastně drží. Jsou tam vidět nějaké šrouby, ale asi to leží celou plochou. Jinak by to ruplo. Když jsem tam měl jen puk, tak se pěkně kroutil. Když jsem vzal prkýnko bylo to ok.
Listopad 1, 20213 r Možná budu kverulant, ale zvedat auto za přední rameno je koledovat si o poškození kulového kloubu na ramenu - viz obrázek řezu kloubem, axiálně směrem dolů je jištěn jen pružinou a nalisovanou krytkou. Půlka hmotnosti auta na něm v tu chvíli stojí. Druhá půlka hmotnosti namáhá silentbloky (puky) ramen.Naposledy jsem takhle podpiral 120ku, ale tam to šlo přes pružiny do nápravnice. Zadek je asi v pohodě, tam síla jde přes pružinu jako u normálního zatížení.
Listopad 1, 20213 r Těžko říct. Zřejmě to ale takhle dělá hodně lidí. Zatím jsem tak dělal Š120, R19, feldu, fábku, fab2, r19, o2, sup2 a vždycky v pohodě. Tak nevím...
Listopad 1, 20213 r před 9 hodinami, Scala2021 napsal: Jak zvedáš auto ty? Za Prahy? Ja som to daval robit servisu. Min. rok v pneuservise, tento rok v Skode. Schvalne na to zajtra pozriem, ako to davali hore, ci to nahodou nie je tiez poskodene.
Listopad 1, 20213 r Já to píšu s ohledem na to, že jsem technik a taky, že na to upozorňují přímo v DP, že se to nemá dělat. Asi vědí proč.....
Listopad 4, 20213 r Autor Ukazoval jsem v servisu fotografie mých zvedacího bodů a technik mi říkal, že je toto zvrásnění celkem běžná věc, že někdy stačí jedno zvednutí a už se to může vytvořit...
Listopad 13, 20213 r Nikdy jsem to neřešil, ale dnes jsem se ze zvědavosti při výměně kol podíval. Auto bylo zvedáno 4x a nemám tam žádné poškození ani deformace. Servis používá zvedák s drážkovanými gumovými puky. Já to dnes palubním zvedákem přes hadr také nijak nezrasoval.
Listopad 13, 20213 r Autor Nedávno jsem se díval pod Oct. III a vzadu to měla deformované včetně plechu a vepředu lehké zvlnění jako mám já... 😒
Listopad 26, 20213 r Autor Když si fotku detailně přiblížím, tak mám pocit, že tam trochu vrásky vidím, ale určitě méně než u mě...
Listopad 14, 20222 r Dneska jsem nahazoval zimní kola a použil jsem zvedák z Favorita, sedí perfektně, ve výřezu mám ještě cca 3mm gumu a nezaznamenal jsem ani náznak poškození nebo posunutí ochranného nástřiku. Upraveno Listopad 14, 20222 r od Petr L.
Listopad 14, 20222 r No jó Favouš a jeho příslušenství byl a je špice. Už ho mám 30let a je ve skvělý kondici. Jen jsem zvědav co se dřív rozsype jestli Favouš nebo dva roky stará Fabia. Včera jsem četl že průměrné stáří aut je u nás 16 let a to já přesně dodržuju😜.
Listopad 23, 20222 r Nejlepší je ten měch pod nápravou. Náprava se krásně přetíží (v návodu je to vysloveně zakázané). A pak ten měch musí opravdu sedět rovně - znám člověka, kterému vystřelil a zlámal mu hnátu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.