MirekM Vloženo 20. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 Meli jste dobre dotazene disky kol z vyroby? Nebo je nutne po nejakych km od vyroby disky dotahnout? Pokud si kola prehazujete sami, je nutna kontrola dotazeni po nejakych km nebo se srouby nepovoluji? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gil Vloženo 20. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 Pokud jsou dobře dotažený tak se nepovolují. Pro klid v duši můžeš, ale na 99% to bude v poho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 20. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 když prohazuju kola, tak vždy po týdnu překontroluji šrouby jestli jsou v pořádku, lae jelikož jsem starej Rambo, tak to drží jako přivařený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 20. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 Když přehazuju sám, kola dotáhnu lehce na heveru, pak to shodím a dotáhnu je. Když stojí auto na všech čtyřech, tak ho kousek postrčím a přejdu to ještě jednou. Pak už nekontroluju a nikdy jsem neměl problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 21. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2006 správně je lepší po několika km(např. 50km) po výměně přetáhnout, ale ne zas je narvat tak jako bobik, aby je museli odvrtávat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 21. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2006 Když přehazuju sám, kola dotáhnu lehce na heveru, pak to shodím a dotáhnu je. Když stojí auto na všech čtyřech, tak ho kousek postrčím a přejdu to ještě jednou. Pak už nekontroluju a nikdy jsem neměl problém. Takto to dělám i já. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 21. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2006 Lehce na heveru, pak na zemi momentovym klicem na predepsanych 120N.m., nasleduje kratka cca 10km projizdka a znova momentovy klic na 120 N.m. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gil Vloženo 21. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2006 Lehce na heveru, pak na zemi momentovym klicem na predepsanych 120N.m., nasleduje kratka cca 10km projizdka a znova momentovy klic na 120 N.m. To je až úchylně vzorná práce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 21. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2006 Gil: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 21. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2006 Momenťák mám a těch 120 Nm má člověk co dělat aby to utáhl jen rukama (: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 21. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2006 Lehce na heveru, pak na zemi momentovym klicem na predepsanych 120N.m., nasleduje kratka cca 10km projizdka a znova momentovy klic na 120 N.m. Je to hnusný, ale já utahuju šrouby 1.4 MPIčkem. Má sice 132Nm., ale jistota je jistota Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirekM Vloženo 21. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 21. Listopad 2006 Lehce na heveru, pak na zemi momentovym klicem na predepsanych 120N.m., nasleduje kratka cca 10km projizdka a znova momentovy klic na 120 N.m. A kdyz kola dotahujes vzorne momentovym klicem, po tech 10km pri dotahovani Ti nektery sroub jeste "popojede"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gil Vloženo 21. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2006 A kdyz kola dotahujes vzorne momentovym klicem, po tech 10km pri dotahovani Ti nektery sroub jeste "popojede"? Ne, ale protože je to Mirek Dušín dotahování kol... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 21. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2006 Lehce na heveru, pak na zemi momentovym klicem na predepsanych 120N.m., nasleduje kratka cca 10km projizdka a znova momentovy klic na 120 N.m. Je to hnusný, ale já utahuju šrouby 1.4 MPIčkem. Má sice 132Nm., ale jistota je jistota Neutahuj tím ale středovou matku, tan dvanáctihranná je 50Nm a otočit o 90stupňů tím by ses hůř trefoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 21. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2006 správně je lepší po několika km(např. 50km) po výměně přetáhnout, ale ne zas je narvat tak jako bobik, aby je museli odvrtávat ...proto k autu dostaneš tak krátkej klíč, abys ho mohl nastavit trubkou a pořádně utáhnout - jistota je přece jistota... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rcd.net Vloženo 21. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2006 nez jsem koupil fabku tak predtim jsem jezdil Corsou a po zime jsem tam daval alu vsechno v pohode,dotahl jsem to,potom jeste projel a dal do garaze..druhy den rano si auto pucila pritulkyne a asi 2 km od baraku ji kolo upadlo...pry to nejak divne zaclo hazet tak ze jako chtela zastavit ale nez to provedla tak ji kolo upadlo B)jenze to delalo porad,bylo to tak zarvany a znovu se to povolilo...az tak kolem 50 najetych km to dalo pokoj a kolo drzelo,jinak kam jsem jel tak po 5 km vzdycky vystoupit utahnout kolo a pak zase...fakt sranda... fabka uz takovy problem nema Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 21. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2006 správně je lepší po několika km(např. 50km) po výměně přetáhnout, ale ne zas je narvat tak jako bobik, aby je museli odvrtávat auto už má všude 15" zadní 17" už spinkaj na půdě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 22. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2006 správně je lepší po několika km(např. 50km) po výměně přetáhnout, ale ne zas je narvat tak jako bobik, aby je museli odvrtávat auto už má všude 15" zadní 17" už spinkaj na půdě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nota Vloženo 22. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2006 co to je za auto ked mam dotahovat koleso kazdych 5 km ? a dosiel si na ten problem , preco to robi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 22. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2006 Co ja vim, stava se to u tech vozu, kde nejsou srouby, ale matice. U nakladaku je to uplne normalni, snad i povinnost, i kdyz nektere maji zajistovaci podlozky. Kdyz prezouvam doma, ta po 10 km, kdyz dojedu k pumpe dofoukat, tak je pro jistotu pretahnu, nahoda je blbec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nota Vloženo 22. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2006 ok , ale to by ma ani vo sne nenapadlo ze by sa mohlo koleso uvolnit na osobaku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 23. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2006 nez jsem koupil fabku tak predtim jsem jezdil Corsou a po zime jsem tam daval alu vsechno v pohode,dotahl jsem to,potom jeste projel a dal do garaze..druhy den rano si auto pucila pritulkyne a asi 2 km od baraku ji kolo upadlo...pry to nejak divne zaclo hazet tak ze jako chtela zastavit ale nez to provedla tak ji kolo upadlo B)jenze to delalo porad,bylo to tak zarvany a znovu se to povolilo...az tak kolem 50 najetych km to dalo pokoj a kolo drzelo,jinak kam jsem jel tak po 5 km vzdycky vystoupit utahnout kolo a pak zase...fakt sranda... fabka uz takovy problem nema Podle me jsi mel spatne srouby, jinak to neni mozne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirekM Vloženo 23. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 23. Listopad 2006 Co ja vim, stava se to u tech vozu, kde nejsou srouby, ale matice. U nakladaku je to uplne normalni, snad i povinnost, i kdyz nektere maji zajistovaci podlozky. Kdyz prezouvam doma, ta po 10 km, kdyz dojedu k pumpe dofoukat, tak je pro jistotu pretahnu, nahoda je blbec. Na stare Octavii byly matice i na S105 mam matice a pokud jsem kola dotahl jeste po nejakych desitkach ci stovce km, kdy se nektera matice jeste malinko "pohla", nemel jsem s povolovanim matic nikdy problemy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 23. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2006 Dulzite je tez mazat. LEHCE!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 25. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2006 Nové auto před prodejem ještě prochází předprodejní kontrolou, tak tam bych to neřešil... Všiml jsem si, že i v pneuservisech upozorňují na nutnost po pár km zkontrolovat dotažení a to tam kola dotahují lepší technikou než většina z nás, co si mění kola doma sami Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.