Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Pohon vozu ŠKODA OCTAVIA RS iV zajišťuje benzinový motor 1,4 TSI o výkonu 110 kW (150 k) a elektromotor o výkonu 85 kW. Celkový systémový výkon činí 180 kW (245 k). Maximální točivý moment, který činí 400 Nm, je přenášen přes šestistupňovou automatickou převodovkou DSG na přední kola. Emise CO2 činí cca 30 g/km v režimu WLTP. Vůz tak již nyní plní emisní normu EU6d, která bude závazná od 1. ledna 2021 pro všechna nově zaregistrovaná vozidla v EU. Vysokonapěťová lithium-iontová baterie má kapacitu 37 Ah, respektive 13 kWh a umožňuje dojezd v čistě elektrickém módu až 60 km v režimu WLTP. Dynamický rozjezd zajišťuje elektromotor, jehož maximální točivý moment 330 Nm je k dispozici hned od startu. Ve sportovním režimu, který poskytuje maximální systémový výkon, zrychluje OCTAVIA RS iV z 0 na 100 km/h za 7,3 s. Maximální rychlost činí 225 km/h. Dynamické jízdní vlastnosti zajišťuje standardně dodávané progresivní řízení a speciální nastavení sportovního podvozku.

 

501980193_RSiV.thumb.JPG.fca29d2ec6e33067297d6e8f5a9ae9ee.JPG

 

 

konečně normální volant

Nechápu moc ty kouzla se systémovým výkonem. Spalovací motor má o 5 kW méně než v Superbu iV, elektromotor má stejných 85 kW (i kombinovaný krouťák je stejný), přesto je celkový udávaný systémový výkon o 20 kW vyšší. Čím to?

V modré Race, snad už to tu nikde není :)

octaviars.thumb.jpg.661771e330c2fe11d1e823ea1ef9d426.jpgrs_3.thumb.jpg.981314303e105ad90677513e8a3603a5.jpg

 

2 godziny temu, Pawouk napisał:

Celkový systémový výkon činí 180 kW (245 k).

 

Auto je obecně krásné. Očekával jsem však, že RS 4. generace bude mít o něco lepší výkon. 280 koní a 6,7 až 100 km / h by mě více přesvědčily. A nyní máme auto méně než sekundu rychlejší než velky Kodiaq s motorem 2,0 TSI (8 sekund až sto). Cítím se nespokojený.

možná eště nějaké koníky vykouzlí,a přibude i silnější tsi.

1.8TSi melo snad naprosto stejne parametry, maximalku snad i vyssi. Cekal jsem teda neco zcela jineho ? 

Designove se mi to libi, ale motorove ani omylem.

 

 

Doufam ze se prida nejaky dalsi motor, tohle je spatny vtip.

 

RS iV bol pre mna dalsi krok smerom k elektromobilite, ktorej sa nevyhneme, ale tieto paranetre su velka slabota. Moja prva RSa 1,8i 20v z roku 2004 mala taketo parametre, ale STALE. Tu sa obavam, ze po 5 min. ostrej jazdy bude bateria na 0.....

 

Super je, ze dostala 3 ramenny volant a konecne bezramove zrkadielko ?

před 11 hodinami, mičurin napsal:

možná eště nějaké koníky vykouzlí,a přibude i silnější tsi.

Je to dané politikou koncernu, silnější motory koncern pro tuto platformu samozřejmě k dispozici má.

Nicméně do budoucna, pokud bys chtěl výkon v dané třídě, musel bys vzít vůz z divize Cupra (Audi S3 sportback stranou, tam je to jiný budget)

Yogg: Ceník bude kdy ?

Tak nějak jsem to předpokládal:

Tak jsem viděl ceník nového RS a velebnosti to je teda něco. Octa III RS v základu za 600, byl před pár lety fakt kauf století. Uvidíme, jestli se to ještě někam pohne, každopádně rozumně vybavené RS Benzín MQ, bude někde kolem 1,1M ceníkovka.

 

Mě bude stačit OIV s 2.0 TSI pokud bude za stejnou cenu jako 2.0 TDI 110kW:).

Nechápu moc ty kouzla se systémovým výkonem. Spalovací motor má o 5 kW méně než v Superbu iV, elektromotor má stejných 85 kW (i kombinovaný krouťák je stejný), přesto je celkový udávaný systémový výkon o 20 kW vyšší. Čím to?

Nad tím stejným jsem se pozastavil taky. Zřejmě tam do výpočtu vstupují i další parametry, ale nenapadá mě jaké. I převodovka je stejná 6DSG.
před 21 hodinami, xmen201 napsal:

rozumně vybavené RS Benzín MQ, bude někde kolem 1,1M ceníkovka.

Nastřelili to slušně.. nemáš větší detail?:)

Cus nemam bohuzel.Jsem dost zvedavy na cenu scouta se slabsim motorem:)

To jsou informace z fora Autorevue.

Tak, ze jedna baba povidala ...

Také se přidávám s názorem že auto vypadá fakt dobře, ale motorově zklamání. Hybrid mě osobně přijde naprosto zbytečný ( debilní ). Jestli to dobře, chápu, tak to auto pojede dobře jen pokud bude mít nabitou baterii. Což předpokládám že při svižné jízdě vydrží max do 30minut? Po tom co to vybiju, tak budu mít relativně slabé auto. Je to tak?

 

Myslel jsem že bych vyměnil za svou stavající RS245, ale to spíše došetřím na Leona..

 

 

Pokud svižnou jízdou myslíte využít např. 150kw z výkonu tohodle motoru, tak ano, pak budete mít asi po 30 minutách po svižné jízdě. Nicméně si jaxi nedokážu představit, kde pojedete 30 minut v kuse tak, aby jste využil plně 180 kw, aby jste si "vybil" baterii.

Proboha, je to hybrid, tzn., žen motor tam snad je jen pro výkonovou špičku a předpokládám, že se zároveň bude dobíjet, když pojedete ustálenou rychlostí s maximálně využitím potenciálem na 110 kw....jakmile to trochu polechtáte, a prostě auto vytočíte, tak se elektromotor použije pro výkonovou špičku, ne stabilní jízdu. Prostě jen vykryje výkonové špičky, když na to budete chtít šlápnout. To je přece podstata hybridu, snížit emise a nároky na palivo v časech, kdy potřebuju vystřelit výkonovou křivku nad nominál (tady dokonce vysokých 110 kw). Nic víc, nic méně....

O ten motor jako takovy nejde, jde o to, do jakeho auta/derivatu octavie se dal. Ty parametry (zrychleni/maximalka) mela opravdu 1.8TSi O3 stejne/lepsi.

 

O tom to cele je. Kdyby ho dali do normalni verze, je to kazdemu asi jedno, ale do RS ktera ma pusobit "sportovne" je to proste vysmech.

před 6 hodinami, PetriCZECH napsal:

Pokud svižnou jízdou myslíte využít např. 150kw z výkonu tohodle motoru, tak ano, pak budete mít asi po 30 minutách po svižné jízdě. Nicméně si jaxi nedokážu představit, kde pojedete 30 minut v kuse tak, aby jste využil plně 180 kw, aby jste si "vybil" baterii.

Proboha, je to hybrid, tzn., žen motor tam snad je jen pro výkonovou špičku a předpokládám, že se zároveň bude dobíjet, když pojedete ustálenou rychlostí s maximálně využitím potenciálem na 110 kw....jakmile to trochu polechtáte, a prostě auto vytočíte, tak se elektromotor použije pro výkonovou špičku, ne stabilní jízdu. Prostě jen vykryje výkonové špičky, když na to budete chtít šlápnout. To je přece podstata hybridu, snížit emise a nároky na palivo v časech, kdy potřebuju vystřelit výkonovou křivku nad nominál (tady dokonce vysokých 110 kw). Nic víc, nic méně....

No nevím, dobře 30minut při takové svižnější jízdě asi vydrží v pohodě. Když tedy pojedu například z Plzně do Ostravy, tak se dá s největší pravděpodobností říct že ve třetině cesty pojedu v "eresu" výkonově na úrovni Scaly? Já se ptám, moc o hybridech nevím, ale pokud je to tak, tak bych si to určitě nekoupil. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.