Přejít na obsah

2.0 TFSI (147 kW)


Martin IV.

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

hojte lidi, pří stání na volnoběh (nejspíše jen u zahřátého motoru) se mi občas celé auto klepe. Napadá vás někoho, na co se zaměřit při diagnostice? stává se to většinou, když zastavím na semaforu, takže nelze moc vyběhnout ven a koukat na motor, co se tam vlastně děje.

Editováno: , autor: achiles
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no asi bych zkusil podívat se na otáčkoměr,když už stojím na té křižovatce a všechno se klepe a i kdybys vyběhl, tak bys toho asi moc neviděl, když by ses na ten motor i díval upřeně :-) ne, vážně. To už musí být hodně velkej problém, když to rozklepe celé auto. Vypadá to, že to do některého válce nestříká a nebo stříká a nezapaluje,ale to by asi bylo i ve vyšších otáčkách. Asi budeš muset fakt na diagnostiku, pokud není třeba nějaký problém s uchycením motoru (ale proč jen u ohřátého motoru). Taky svíčky...no spousta věcí, ale ten otáčkoměr bych nepodceňoval .... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diky za tipy.

- kolisani otacek bych si vsimnul (ale radsi se na to jeste zamerim).

- nedavno mi menili silentbloky na uchyceni motoru, tak jestli to nejak nezkonili....

- auto jezdi uplne normalne

- jedina chyba ve vagu je "001089 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow", coz uz mam asi 15 tisic km - dnes jsem si objednal novej odvzdusnovaci ventil palivove soustavy, tak se to snad vyresi.

- tou podminkou tepleho motoru si nejsem jistej, ale stava se to vzdy az po nejake dobe jizdy kdyz zastavim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

mám RSku 2.0 TFSi QG1. Je možné do nej dať olej s normou VW 502.00 namiesto 504.00? Najazdím na nej ročne tak 10 až 12 tis. km. Olej mením raz za rok, neriadím sa počítačom. Nejak sa mi nepáči ten premenlivý interval.

Ďalší môj problém je ranné štartovanie. Videl som tu riešenie, ale keď mi ho treba nájsť, tak to nejde... Ide o to, že prvý štart je taký neistý, treba dlho točiť aby naskočila a prvé asi 2 sekundy sú také nič moc. Sviečky, filtre, olej a baterka sú nové. Najazdených má 119 000 km. Stačí ak mi sen hodíte link na riešenie.

Vopred vďaka.

Ahoj, vzhledem k tomu, že máš long-life, musíš použít long-life olej. Neboť na školení z minulého roku bylo zdůrazněno, že long life motor má odlišně vyhonované válce, než "nelonglife". Klidně ho za 10tis vylej, ale měl by tam být bezpodmínečně 504/507, vyjímečně 503.

Co se týče ranního startu, já to vyřešil baterií, dal jsem 77Ah/780A baterií, neboť má v autě asi management dost odběr a ranní studené starty se první 2s dost zatřepal, jako by vynechal. Baterií se to navždy vyřešilo.

Jakou máš baterii?

Co se týče oleje, dával jsem shell helix av-l 5W30, mám ho za pár kaček, kdybys chtěl pošlu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, chci se vás zeptat na vás nazor,co se tyka odstraneni katu u tohoto motoru ?? Mate nejake zkusenosti ? ... vyfuk mam : http://www.highperfo...6-nr-oval.12840 .. ano mam leona taky 2.0 TFSi, je to koncern,tak se zkousim ptat zde :) Dekuji za reakce :kol-47:

Ahoj, myslím, že si budeš muset poradit s oblbnutím lambda sondy za katem :-) Bude ti házet závadu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, ja som to pochopil tak že QG1 a QG2 sú na tom rovnako... Že jediný rozdiel je v "nastavení" na longlife. A že iné honovanie má QG0. Preto som sa na to pýtal. Ak som to pochopil zle tak ma prosím opravte.

No a k tým štartom... Je to hrozné. Treba ju dlho točiť, nie a nie chytiť. Baterka je nová, Teraz presne neviem značku ale zistím. Nové sú aj sviečky (Denso Iridium), filtre, olej (Mobil1 ESP Formula 5W-30).. Preto neviem kde by mohla byť chyba.

Vďaka za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cau,jo jsem ... kde mam takovy dojem,ze sem takovou oktu vcera videl .... ale ted nevim kde .. :D

Tý wole proč se tě asi ptám...dám ti nápovědu, CSS...jo a ještě nápověda, PIG :) hoj a premejšlej :D

Jinak s tím proměnlivým intervalem (já ho měl z fabriky od new auta taky) a hned jsem přešel na pevný interval (najezdím také cca 12tis km. ročně). Měním olej jednou za rok a používám celou dobu 5W40 Total Quartrz 9000 a žádný problém. Nikdo mě ani neupozorńoval, že by to mohl být problém měnit interval (a to jsem to konzultoval se spoustou lidí).

Jinak se zde zeptám na takovou věc, která mě trochu leží v palici:

Od novoty se moje TSI chová takto a prosím piště svoje zkušenosti zda-li myslíte, že je to OK nebo to není úplně OK.

1) Nastartuju v garáži bez problémů (je jedno či zima nebo léto), pár vteřin, cca 3-5 než zařadím za 1 v poklidu a rozjíždím se smálo plynem ven (mám garáž nepatrně z kopce).

2)ujedu 5m a zastavuju auto, zavírám el. bránu a čumím zda se zavře bez problémů (někdy v zimě zlobí), pak se rozjíždím a když po pár m dávám za 2 a přídávám plyn, tak když to nedělám opravdu jen lehoulince, tak auto nepatrně cuká (turbo). Přestane to vetšinou po ujetí cca 100-200m, pak už auto zatahuje kdykoliv na jakýkoliv stupeń rovnoměrně bez cukání.

Tento jev je při studeném motoru ráno a když auto opravdu dlouho stojí (spoustu hodin až motor totál vychladne). V létě je to lepší, doba , kdy auto má tendenci cukat je kratší, nicméně je to stále okolo 30s po nastartování motoru, poté je již vše v pohodě.

Zároveń jsem si již dávno všiml, že hned po startu vyletí otáčky (sytič)

na cca 1200 a zhruba po té půl minutě se motor zklidní (systič zřejmě vypíná) a auto má 800 otáček na volnoběh a samozřejmě přo rozjedu po tomto poklesu již nic necuká a jede jako po másle.

Takže si v podstatě odpovídám částečně sám, že toto cukání se objevuje po dobu, kdy je v činnosti automatický sytič. Je to tedy normální??? Díky za odpovědi :)

Editováno: , autor: Jendoslav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Najazdených je podľa počítača necelých 120 000km. Blbý štart je len prvý. Keď sa auto zohreje potom nieje problém. A može aj vychladnúť a potom už naštartuje bez problémov. Baterka je Hagen Batterie 74Ah/680A. Myslíte že je slabá? Ja som chcel inú, no otec (je to jeho auto) vybral túto.

No a s tým olejom. som teraz už úplne mimo. Keď nechám prekódovať z premenlivého na pevný interval (z QG1 na QG2 ak sa nemýlim) tak budem môcť použiť aj olej s normou 502.00 však?

Vďaka za odpovede a rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týče baterie, tak Octavia RS 2008 má snad jen 44Ah, startovací proud nevím, ale nebude nic moc. Já mám 77Ah/760A a popravdě, první start ráno se mi nezdá léta a to minimálně ve 2 autech. Ino to může být i palivem, resp. jeho vrácením. Na voze, který měl už kolem 180tis to bylo ještě horší a opravdu pomohlo (ač to nebylo dokonalé), vyčištění startéru a hlavně jsem tam vyměnil ten tišťách s uhlíky (kolem 500,-Kč), původní byli K.O.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

ahojte,kupil som si octaviu2 s motorom 2.0tfsi a chystam sa vymenit olej..predchadzajuci majitel tam daval mobil 5w50..mam zostat pri tomto oleji alebo mam ho zmenit.kolko litrov oleja tam ide?kde priblizne sa nachadza olejovi filter ci sa tam dostanem aj v domacich podmienkach.Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty brďo, tos mě dostal....tak v ceníku škodovky je za 689 v kombajnu si myslím (benzín a šestikvalt manuál) a to je asi vše, co k tomu mohu říct. Nebo jsi nás chtěl požádat, abychom jako prošli všechny weby bazarů a popř.objeli autobazary v okolí a laskavě Tě informovali :-) ?? No a pokud bys rád "eresu s možností připojení obraceče slámy a předního pluhu" tak neváhej-a běž do jiné sekce :-) Spolehlivost motorů je vysoká ale tajná, takže musíš zaplatit někoho v bolehlavi, aby Ti to řekl. My to nevíme. Obecně lze říci , že je jedno zda to je BWA nebo CCZ motor-rozdělit lze na "předčipem" (obecně vyšší spolehlivost a jen základní počet kobyl) a "počipu" (obecně nižší spolehlivost zato kobyl jak v Kladrubech). Vzhledem k tomu , že to asi bude bazarovka, tak tady je každá rada drahá-já bych sháněl něco bez čipu ale jak se to dá poznat to nějak nevím. Tak hodně štěstí a zase nás potom informuj jak a kam jsi dopadl. Hezký den a správnou volbu!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proto se ptám vás, jestli s něma máte problémy nebo je vše v poho... Já jsem nejlevnější našel asi za 250 tis, Máte někdo zkušenost s chipem tohoto motoru ?

Já jsem tu nováček, navíc to auto chci na dlouhou dobu, tak mě zajímá každej váš názor...

Editováno: , autor: Sirzachy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není lehké ten benzín živit, pokud budeš jezdit město. Pokud chceš tenhle motor na dlouhou dobu , běž do novase. Ale to Ty asi nechceš, že? Já bych to nečipoval. Podle mne není proč, ale to je samozřejmě věc názoru. Podle mne žádná "souvislá linie" v čipu tohoto motoru neexistuje a nějaká rizika to určitě nese. Musíš to tady hold všechno načíst, je tu myslím toho dost, abys načerpal nějaké zkušenosti jiných-to nemyslím nijak zle, ale musíš hledat, nedá se nic dělat. Opět popřeji šťastnou volbu a hezký den.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bydlím v malém městě, kde není ani jeden semafor, dojíždím autem do práce. Na novase bohužel nemám dostatek financí. Pozorně čtu každou uživatelskou recenzi, bohužel jsem jich moc neobjevil. No nerad bych měnil auto každý rok, navíc spolíhám v tuto značku. Tak díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak chvíli počkej až bude motor CCZ v bazaru. On je tam už teď. Ale asi za dost peněz. Recenze jsem nemyslel, myslel jsem tady těch 39 stran příspěvků o tomto (těchto) motorech..... Někdy je to lepší než recenze v časopisech......Já měl ty motory oba (BWA a teď CCZ) a je to pocit jako že vepředu je to auto asi o 100 kg lehčí (o něco je ale o tolik ne) ale subjektivně to na mne tak působilo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...