Xfree Vloženo 25. Březen 2011 Sdílet Vloženo 25. Březen 2011 Dá se zvýšit přísun vzduchu do motoru tím, že odstraníš vrchní víko toho filtru. Motor tím bude samo víc dunět, podle mě se přechody trochu zlepší, filrt se bude víc zanášet (častější výměna). Kolem 4200-4300ot je krásně poznat uzavíraní klapek proměnslivého sání. KN filtr něco přinese, ale kolik? ....to nikdo prostě na tomhle motoru myslím netestoval. Na Youtube jsem viděl 2.0FSI 16V s KNfiltrem, kde to na několikrát i odbrzdili. Zkousel jsem to a o neco vic to tahne od spoda, tak diky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 27. Březen 2011 Sdílet Vloženo 27. Březen 2011 Mám dotaz. Nevíte kde se tento motor vyrábí??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 28. Březen 2011 Sdílet Vloženo 28. Březen 2011 Tak včera byla naše OII na servisní prohlídce a byla diagnostikována netěstnost v hlavě motoru, a to má jen 53500km Oprava, nebyla to netěstnost hlavy, ale olejové vany a to jen mikroskopická. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza777 Vloženo 29. Březen 2011 Sdílet Vloženo 29. Březen 2011 (editace) Dá se zvýšit přísun vzduchu do motoru tím, že odstraníš vrchní víko toho filtru. Motor tím bude samo víc dunět, podle mě se přechody trochu zlepší, filrt se bude víc zanášet (častější výměna). Kolem 4200-4300ot je krásně poznat uzavíraní klapek proměnslivého sání. KN filtr něco přinese, ale kolik? ....to nikdo prostě na tomhle motoru myslím netestoval. Na Youtube jsem viděl 2.0FSI 16V s KNfiltrem, kde to na několikrát i odbrzdili. Tohle můžu potvrdit. Poté co jsem vyměnil origo filtr za Green a oddělal víko filtru, tak motor je mnohem víc živější. Krásně táhne a zvuk to má taky pěkný...Navíc vydrží asi 100.000Km, stačí ho po zimě vyprat spec. prostředkem a je jak nový.. Editováno: 29. Březen 2011, autor: Honza777 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pionyr Vloženo 1. Duben 2011 Sdílet Vloženo 1. Duben 2011 Zdar všichni přítomní zde na foru. Za pár týdnů si domů přivezem nového mazlíka (těm klukům v MB to ještě chvilku potrvá, než vyrobí) OII 1.6MPI kombi TOUR. Myslím si, že motorizace je pro nás idealní - 2dospělí + 2malé děti, roční nájezd do 15000 , převážně město - rozvoz capartů do školy, na kroužky apod., cesta 20km na chatu a když se povede tak 1x do roku dovolená. To jen tak na úvod. Nyní moje otázka, přečetl jsem celé toto téma, uff 60 stránek, ale nikde jsem nenerazil jak nebo jakým způsobem se postavit k zajetí nového motoru. Já jsem nikdy nové auto neměl, tak nevím. Jak jste zajížděli vy? Byl bych vám vděčen za rady či náměty na co si dát pozor nebo čeho se vyvarovat. Domnívám se, že dobré zajetí motoru jistě musí mít vliv nejen na jízdní vlastnosti, ale i na tolik diskutovanou spotřebu. děkuji Pionyr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sumeragi Subaru Vloženo 1. Duben 2011 Sdílet Vloženo 1. Duben 2011 tak co se týká zajíždění motoru.. tak co mám zkušenosti..tak cca 3-5tis km tomu moc nešlapat na krk(žádné prudké akcelerace, ani honění auta po dálnici) a pokud možno ani nepodtáčet. Motor musí "obrousit" písty. Samozřejmě spotřeba bude poněkud vyšší, než si motor sedne ale, nebude to nijak hrozné.. ostatně to poznáš sám, že se motor snadněji vytočí a lépe táhne. Jinak žádné mega rady moc nejsou.. je to všechno opravdu hodně pocitové.. Jinak motor moc pěkný.. pro rodínné poježdění akorát. Jen trošku bacha na přejíždění, je třeba hodně předvídat protože to prostě nevystřelí jak by člověk někdy chtěl ale brzdit provoz určitě nebudeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pionyr Vloženo 2. Duben 2011 Sdílet Vloženo 2. Duben 2011 Díky za info. Jak koukám nebo teda čtu, nový motor nepotřebuje žádný special režim. Možná jsem hledal záludnosti tam, kde žádné nejsou. Všechny Vás zdraví Pionyr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miles Vloženo 2. Duben 2011 Sdílet Vloženo 2. Duben 2011 Já se držel zajíždění viz návod, 2dny po koupi auto jelo 800km v kuse a další týden to samý, žádný popojíždění studenýho motoru po městě(koupil jsem v zimě) a ted si nemůžu stěžovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 12V Vloženo 2. Duben 2011 Sdílet Vloženo 2. Duben 2011 Zdar všichni přítomní zde na foru. Za pár týdnů si domů přivezem nového mazlíka (těm klukům v MB to ještě chvilku potrvá, než vyrobí) OII 1.6MPI kombi TOUR. Konečně si někdo objednal novou O2 Tour, zatím jsem tu o nikom neslyšel, dokonce jsem to auto ještě ani neviděl na silnici, koukám tedy hlavně po chybějících bočních ochraných lištách. Tohle auto byl i můj velký favorit, hodně dlouho jsem o něm přemýšlel, ale příplatková výbava je drahá, dostal bych se tak na 400 000. No a když jsem viděl ceník na Slovensku, kde je to podstatně levnější a i loketka jde objednat, tak jsem se naštval a koupil starší O2 v bazaru. Se zajížděním motoru bych velkou vědu nedělal. Prvních 5000km netočit k omezovači, nešlapat na plyn úplně na podlahu, ale když je auto ohřáté, tak klidně občas protáhnout ke 4000 otáčkám, jinak jezdit spíš volně, ale žádné podtáčení. Prostě pohodová neagresivní jízda. Takhle jsem zajížděl mojí Fabii HTP 12V a 100 000km bez jakéhokoliv problému s motorem, motor je krásně živý, jde lehce do otáček, spotřeba vynikající. Dneska jsou motory vyráběny s velkou přesností, není to jako před 30 lety, když se zajížděla 120ka. Přeju s autíčkem hodně spokojenosti a doufám, že se tu s námi o zkušenosti a přihodíš i nejakou fotečku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 3. Duben 2011 Sdílet Vloženo 3. Duben 2011 (editace) Já se držel zajíždění viz návod, 2dny po koupi auto jelo 800km v kuse a další týden to samý, žádný popojíždění studenýho motoru po městě(koupil jsem v zimě) a ted si nemůžu stěžovat Také zastávám tento názor. Za studena: Jezdit lehkou nohou do cca 2500-3000ot než se ohřeje motorový olej. To je zpravidla o něco později než se ohřeje voda v motoru na 90°C. Za tepla: Trvalá jízda nemusí to být zrovna 800km, ale delší trasa s trvalejšími vyššími otáčkami (3000-4000) tomu prospívá líp než jízda po zakuckaném městě. V prvních 1000 kilometrech bych se vyhnul plnému plynu a v nížších otáčkách motor moc nezatěžovat, prakticky moc nejezdit pod 2000ot. a né přes 4500ot. EDIT: Po 3000km bych se toho už moc nebál a jezdil normálně. První výměny oleje s filtrem bych osobně provedl v 5000km a pak v 15000km a pak po 15000km. Přeji bezproblémové kilometry a pohodové zajíždění Editováno: 22. Duben 2011, autor: Haski Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pionyr Vloženo 4. Duben 2011 Sdílet Vloženo 4. Duben 2011 Sumeragi Subaru, Miles, HTP 12V, Haski děkuji Vám za náměty a postřehy. Musím, ale počkat do konce dubna než bude k dodání. Určitě se rád pochlubím, fotky potom dodám. Pionyr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlito Vloženo 7. Duben 2011 Sdílet Vloženo 7. Duben 2011 Dá se zvýšit přísun vzduchu do motoru tím, že odstraníš vrchní víko toho filtru. Motor tím bude samo víc dunět, podle mě se přechody trochu zlepší, filrt se bude víc zanášet (častější výměna). Kolem 4200-4300ot je krásně poznat uzavíraní klapek proměnslivého sání. KN filtr něco přinese, ale kolik? ....to nikdo prostě na tomhle motoru myslím netestoval. Na Youtube jsem viděl 2.0FSI 16V s KNfiltrem, kde to na několikrát i odbrzdili. Tak som to tiez skusil ...je fakt, ze auto ozilo . Pozitiva: taha viac odspodu, prechody su fakt lepsie, reakcia na plynovy pedal je tiez lepsia. Negativa: pri vacsom zoslapnuti plynu motor az zareve ...cize pri akceleracii je motor viac pocut . Potom uz ked idete konstantnou rychlostou,tak je tichucky ako pred tym . Chcem sa spytat, ci tato uprava nemoze sposobyt niejaku inu poruchu(napr. husty dazd-vyssia vlhkost filtra) ? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 7. Duben 2011 Sdílet Vloženo 7. Duben 2011 (editace) Počkej, jako, že sundáš víko z origo airboxu? Ale tím dost výrazně zkrátíš délku sání, a taky budeš nasávat teplejší vzduch z pod kapoty. Editováno: 7. Duben 2011, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 7. Duben 2011 Sdílet Vloženo 7. Duben 2011 Sám moc netuším, co se stane, když se zkrátí délka nasávání k filtru? Samotného mě to zajímá, protože tady je sání dlouhé jako blázen. Nicméně se tím odstraní objemový rezonátor, teplotu vzduchu bych neřešil pokud je auto v pohybu (rozdíl nepoznáš a jestli ano, pak ten otevřený filtr s teplým vzduchem jede líp). Hlavně ale proč to nepoužívám, je životnost filtru, která se tím podle mě šíleně zkracuje - odhaduji výměnu na cca. 10000km (podle počasí a prašnosti). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 7. Duben 2011 Sdílet Vloženo 7. Duben 2011 No já to taky nevím, ale vliv to mít bude. Navíc si myslím, že přínos této akce je vskutku minimální a je to spíše o pocitu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 10. Duben 2011 Sdílet Vloženo 10. Duben 2011 A už je to opět tady... nafta nebo benzín? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlito Vloženo 11. Duben 2011 Sdílet Vloženo 11. Duben 2011 Takze mi to nedalo a trosku som zaexperimentoval. Slo mi hlavne o eliminovanie zvysenej hlucnosti , ktora sa prejavovala pri akceleracii a o zachovanie lepsieho tahu odspodu a okamzitu reakciu na plynovy pedal . Samozrejme hovorim o stave, kedy som mal to veko vzduchoveho filtra odmontovane tak ako to popisujem o 4 prispevky vyssie. Co som spravil: na veku vzduchoveho filtra som na hornej zadnej strane vyvrtal 6 dier s priemerom 8mm . Siel som to samozrejme testnut. Vysledok je presne taky ako som ocakaval-vlastnosti take iste ako pri oddeklovanom filtry, neprijemna hlucnost pri prudkom zoslapnuti plynoveho pedala zmizla . Prikladam aj foto 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaLK Vloženo 3. Květen 2011 Sdílet Vloženo 3. Květen 2011 (editace) Tak máme v rodině také přírůstek ve formě Octavie Combi Tour... Sice jsem se snažil tatího přemluvit k FL s motorem 1.2 TSI, ale nezdařilo se mi to.. Nicméně když už je "Tourka" doma... V sobotu jsme vzali káru hned na výlet, takže můžu popsat pocity z prvních 450km. Výbava (až na chybějící airbagy) je stejná s mojí Familkou TDI v Primě, akorát navíc palubní PC... Pro běžnýho člověka dostačující.. a tam pro mě žádný překvapení.. Nejvíc jsem byl zvědavej na motor, jak to jede a co to bude žrát... S motorem 1.6 MPI je to moje třetí zkušenost. První je s Alteou - a tam se mi ten motor moc nelíbí. Druhá zkušenost byla se zapůjčenou Octavií (rok asi 06-08) na cestu do Berlína a zpět - tam byl motor naprosto famózní. A nyní tatího Tourka... samozřejmě nelze ještě soudit, protože motor je skutečně ještě hodně syrový.. nicméně je to tak střed mezi oběma mýma dosavadníma zkušenostma... Motor moc nejde za plynem ale jak říkám... je to pro takové to "domácí žvýkání".. čili pohodovou jízdu. Motor jsme ale samozřejmě šetřili.. čili třeba ve vyšších otáčkách tam ten elán možná bude?? Je potřeba se na ten styl jízdy přeorientovat a smířit se s tím a pak si člověk ale užívá to oproti TDI úžasný ticho a žádný vibrace.. (v tom vidím genialitu motoru 1.2TSI - tichej, bez vibrací ale táhne skoro jak diesel.. na oplátku MPIčko je "osvědčená klasika" a proto se k ní tatí asi víc přiklonil). Akorát se tatímu několikrát stalo, že ve stovce kdy to točí 3t otáček šátral po řadičce a chtěl řadit vejš :-D... ale šestka tam bohužel není.. Každopádně auto naložený dvěma osobami a kufr tak ze 3/4, polovinu cesty řídil tatí a spotřeba dle PC - 6,2 L/100. Zpět jsem řídil já a spotřeba 5,6L/100... Čili spokojenost. A pokud se motůrek časem trochu rozjezdí, tak prima a určitě volby litovat nebudem... Editováno: 9. Říjen 2011, autor: HonzaLK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 3. Květen 2011 Sdílet Vloženo 3. Květen 2011 škoda že ta 1.6 nemá šestku dost mě tam chybí pak by se se spotřebou vyrovnala i 1.2tsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 3. Květen 2011 Sdílet Vloženo 3. Květen 2011 Motor se každopádně ještě zajede, respektive rozjezdí jak říkaš, kolem 10tkm začne ožívat. Jinak spotřeba pěkná, já se dostanu sotva pod 7l, ale jezdím víc pilku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaLK Vloženo 4. Květen 2011 Sdílet Vloženo 4. Květen 2011 Motor se každopádně ještě zajede, respektive rozjezdí jak říkaš, kolem 10tkm začne ožívat. Jinak spotřeba pěkná, já se dostanu sotva pod 7l, ale jezdím víc pilku No v to doufám, že se motůrek rozjezdí.. Protože v tý půjčený oktě to jelo fakt pěkně.. (naproti tomu v tý altee rv 04 je to vysloveně z nouze ctnost..). Tak uvidíme.. ale trochu se bojím že to tatí spíš ušolíchá.. Jinak tu šestku by to fakt mít mohlo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bikeone Vloženo 5. Květen 2011 Sdílet Vloženo 5. Květen 2011 škoda že ta 1.6 nemá šestku dost mě tam chybí pak by se se spotřebou vyrovnala i 1.2tsi zapomeň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palad1n Vloženo 6. Květen 2011 Sdílet Vloženo 6. Květen 2011 Já myslím, že spotřeba 1.6 se k 1.2 dost blíží i tak, možná ve vyšších rychlostech bude vyšší a při dynamičtější jíždě bude rozdíl propastnější, ale jinak s lehkou nohou se dá jezdit obdobně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schneefall Vloženo 7. Květen 2011 Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 Dobrý den Mám dotaz ohledně otáček motoru za studena/po zahřátí bez zapnuté klimatizace, kolik máte ?,Dále mám najeto 118 000 km a po ujetí cca 5000 km jsem dolejval 1l oleje mogul 10W 40, zdá se mi to poměrně hodně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 7. Květen 2011 Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 Studené to točí v zimě asi 1100ot./min, teď za teplejších časů 1000 ot-/min., s klimou za tepla 1000ot./min, bez klimy nějakých cca 700ot./min a motor jakoby zakopává. Najeto 55tkm. Olej nedolívám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.