Přejít na obsah

DPF indikátor


petr42

Doporučené příspěvky

Zdravím! Vzhledem k tomu, že už jsem párkrát vjel do garáže kde jde fakt o milimetry , vypnu motor a spustil se větřák. Mám strach jestli náhodou nešlo o vypalování filtru DPF, Proto jsem se rozhodnul koupit DPF indikátor. Jistota je jistota a pořád to vyjde levněji, než nový DPF filtr. Ale chtěl bych tady poprosit všechny, kdo toto mají v Superbu 3 o nějakou fotku, jak a kde to máte umístněné, uvažuji koupit 1m kabel OBD2, nebo opravdu nevím. Proto bych chtěl raději i poradit, jak toto máte vyřešeno. Děkuji všem za pomoc.

Editováno: , autor: petr42
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

otazka znie aku verziu si chcete kúpit. 

https://www.autodielypsw.sk/DPF-control-monitor-DPF-filtra-VAG-CR-Group-LED-dioda-d4161.htm?tab=description

 

https://www.facebook.com/WELFdpfmonitoring/?locale=sk_SK

 

isto ich je viacero. pokial len ledku tak niekde na viditelne miesto aby ste o tom vedeli. pokial ten z display tak asi ku Astlpiku aby to neprečnievalo v interieri. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani jeden z uvedených uvažuji o tomto :  DPF indikátor pro motory Dxxx, provedení: standard

A uvažuji, že bych to dal na ten plast pod přístrojovku jak jsou ovládací páčky stěračů a blinkrů - no já opravdu ještě nevím oskenoval jsem fotku , ale není to superb, naa tom nezáleží, ale je tam vidět místo, kam uvažuji to nějak umístnit.

Bez názvu.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to právě nevím, nemám starý smartfon a to by bylo + nabíjení telefonu a pokaždé to zapnout vyhledat app spustit a já nevím co. Podle mě by bylo nejlepší, kdyby hned výrobce dal do přístrojovky cca 2 ledky jako signalizaci zaplnění a spouštění regenerace a bylo by to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som dal DPFKAPI na dvierka odkladacej skrinky, ale je to O3 a nie S3, takže neviem či ti to pomôže, no aspoň môžeš posúdiť ako to vyzerá.

Hlavne ale prečo píšem je, že som zistil, že v mojom prípade mi DPFKAPI moc nepomohlo, pretože LED ukazujú stav zaplnenia podľa Soot Mass Caculated a regeneráciu prevažne spúšťa Soot Mass Measured. Teda spustí regeneráciu aj keď ukazuje zaplnenie DPF na cca 70%. No aspoň DPFKAPI signalizuje, že je regenerácia spustená, takže sa vieš zariadiť.

 

Potom som si kúpil adaptér ELM a appku VAG DPF do mobilu. Môžem odporučiť, že toto riešenie je oveľa lepšie, stálo spolu iba 20,- €, čo je takmer štvrtinová cena DPFKAPI.

Síce VAG DPF pre môj motor CXXB tiež nedokáže ukázať hodnoty Soot Mass Measured, no poskytuje oveľa viac údajov a pre väčšinu motorov ukazuje obe hodnoty.

 

IMG_20241009_190601.jpg

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Thovt : No tak toto vypadá úplně suprově, mohl bych poprosit o nějaké bližší foto, jak je to tam upevněno. No já ten zub do zástrčky OBD2 mám , mám i v mobilu app, ale je to zbytečně složité, proto jsem se rozhodl spíše pro to DPFKAPI no a uvidím. Ale to DPFKAPI se nemusí nabíjet, zapínat vypínat vyhledávat a mě vlastně hodnoty jako takové moc nezajímají, já potřebuji vědět, teď jde regenerace, tak nezastavovat vjet někam, kde nemusím dodržovat 50 km/h a pořádně auto projet, aby proběhla regenerace , tak jak má až do skončení a neničil jsem zbytečně DPF filtr no. Takže mooc díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo díky za upozornění, znám to z min. auta, kde jsem měl stále zapojený ten bílý zub OBD2 a v podstatě, když teď se supem nevyjedu 2 dny stejně jdu do garáže překontrolovat baterku. Bo nejsem zvyklý, jak je to tady, že baterka drží 12,4 nebo 12,2 V 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K DPFKAPI som kúpil aj ten držiak. Nechcel som rýpať do palubky, tak som zvolil dvierka tej skrinky, je to aj blízko diag. zásuvky, no a keby som to zničil, druhé dvierka by sa dali asi ľahšie kúpiť. Trochu nevýhoda je, že keď sa chceš na to pozrieť za jazdy, tak musíš trochu nakloniť hlavu, inak to zakrýva volant, ale to ani neva, pri regenerácii to začne aj pípať.

 

Chcel som to mať zapustené, tak som do dvierok vyrezal dieru a podľa uhla, v ktorom som to chcel mať som si k tomu držiaku "vyrobil" z kúska hliníkovej lišty taký pliešok, ktorý som prišróboval k dvierkam (na foto vidno šróby) a zároveň k držiaku DPFKAPI. Ešte to malo snahu trochu sa hýbať, tak som na opačnú stranu držiaku prišróboval kúsok dreva, aby sa opieral o bočnú stranu skrinky. Použil som šróby so zápustnou hlavou, takže sa DPFKAPI dá do držiaka normálne vsunúť a vysunúť. Zároveň sa dá z druhej strany pripojiť predlžovací káblik k diagnostickej zásuvke. Zvnútra skrinky už nie je potrebné vymýšľať kadiaľ pôjde káblik von, pretože tam je dosť veľká medzera a prejde tadiaľ aj koncovka...

Snáď na fotkách bude vidno ako to je spravené, nič svetaborné, ale drží to dobre.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, Thovt napsal:

K DPFKAPI som kúpil aj ten držiak. Nechcel som rýpať do palubky, tak som zvolil dvierka tej skrinky, je to aj blízko diag. zásuvky, no a keby som to zničil, druhé dvierka by sa dali asi ľahšie kúpiť. Trochu nevýhoda je, že keď sa chceš na to pozrieť za jazdy, tak musíš trochu nakloniť hlavu, inak to zakrýva volant, ale to ani neva, pri regenerácii to začne aj pípať.

 

Chcel som to mať zapustené, tak som do dvierok vyrezal dieru a podľa uhla, v ktorom som to chcel mať som si k tomu držiaku "vyrobil" z kúska hliníkovej lišty taký pliešok, ktorý som prišróboval k dvierkam (na foto vidno šróby) a zároveň k držiaku DPFKAPI. Ešte to malo snahu trochu sa hýbať, tak som na opačnú stranu držiaku prišróboval kúsok dreva, aby sa opieral o bočnú stranu skrinky. Použil som šróby so zápustnou hlavou, takže sa DPFKAPI dá do držiaka normálne vsunúť a vysunúť. Zároveň sa dá z druhej strany pripojiť predlžovací káblik k diagnostickej zásuvke. Zvnútra skrinky už nie je potrebné vymýšľať kadiaľ pôjde káblik von, pretože tam je dosť veľká medzera a prejde tadiaľ aj koncovka...

Snáď na fotkách bude vidno ako to je spravené, nič svetaborné, ale drží to dobre.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Jéé je tak to díky to je opravdu do detailu. Moc díky dnes to jdu proměřovat . Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, koudy_123 napsal:

Mě tedy přijde jednodušší, levnější a hlavně použitelnější si koupit OBD BT  štekr a do mobilu si nainstalovat VAG DPF. Vyčteš mnohem víc parametrů a jako bonus můžeš číst a mazat chyby, pokud si ještě koupíš nějaký diag soft. Já mám CARISTA štekr i SW a VAG DPF.

No tak jsem pro jistotu našel ten ELM zub  mám to spárované s mobilem mám v mobilu tu app Vag DPF ale je to mrtvé, - no bohužel se mnou se ta elektronika nechce kamarádit , co se musí v tom mobilu ještě nastavit aby mi to vůbec něco ukazovalo? v podstatě nevím co nastavit v těch % a u toho bluetooth , jestli by tam mělo být OBD2 Díky 

Screenshot_20250402_160505_com.applagapp.vagdpf_free.jpg

Editováno: , autor: petr42
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...