Přejít na obsah

Zvyšování výkonu u TDI


Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

chlapi tohle téma se jmenuje " zvyšování výkonu u TDI" a už tu jsou více jak dvě stránky OT...pokud chcete řešit problémy se zahříváním motoru, rozdílem mezi ATD a AXRkem, věnujte tomu chvilku času a mrkněte do správné sekce, optimálně i správného již založeného tématu, pokud není, založte si téma nové....nejen že má pak člověk s podobným problémem - dotazem větší šanci najít odpověěd, ale není zaspamovaný jiný téma...

 

tedy zde to ještě chvilku nechám, poté promažu...

 

PS: chápu že se člověk zakecá, jde mimo probírané téma, není pak problém mne, nebo jinému modovi, adminovi zaslat SZ, ať OT promaže....

Editováno: , autor: kibi
PROMAZÁNO
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravím, tak přidám svoje zkušenosti s chipem u mé FI 1.4 TDi originálně 59Kw a 80 koníků, rozhodl jsem se jít chipovat k SGS Motoropower, je to kousek za prahou, jednání solidní a cena přijatelná, měření před a po chipu za cenu 5tis je slušné. Nakonec nalazeno na 99,6 PS a 245,9 Nm. Později dodám graf. Takže za mě tedy Motorpower :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to mas slusne to pojede skoro jako moje fabie. jen bych dodal k uzrychleni me se zda,ze mi  to nejvic taha na 4 kvalt coz nechapu u JTD to nejvic bralo na dvojku a trojku  na 4 vibroval setrvak,takze sem tomu nemohl davat tolik,ale u fabie s emi zda,ze 1-2-3 je takovy vlazny a silny tlak turba je az za 4 pak to zarazi do sedaku slusne,ale postrada to trochu logiku ze?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten tvuj prasáckej styl za 4,8 litru bych moc rád viděl. To musí bejt něco. Určitě to točíš až do 1800 otáček, před semaforama odlevuješ plyn asi půl kiláku. Já když jedu trošku svižnějc, tak jsem na 6,5 litru, takže existuje několik variant. Buď nevíš co je prasáckej styl a jezdíš stále úzkostlivě na spotřebu, nebo máš zázračný téměř perpetuum mobile a nebo ti ukazuje blbě počítač. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Najeď na MFA2 aspoň 2000 km a vyfoť to + spotřebu na MFA2 a uvidíme. Moc nevěřim, že to udržíš takhle nízko. Takhle to nežere ani nový (to spíš naopak víc). Taky nemám najeto 400 tkm, ale při svižnější jízdě to jde přes 6 úplně v pohodě. Nebo tady má někdo podobnou zkušenost jako ondík? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v zivote sem nemel vic jak 5,7 ve meste. kdyz sem se to snazil prehrat a honil to kolem baraku do kopce mel sem 9,5,ale to sme stal proad na plynu  abych zjistil jestli nekdy otevre termostat. jenze to mi balubak ukazoval porad 22-51 aktualku.

kdyz jedu 2 km do obchodu a motor ma 30 stupnu tak mam treba 7 litru,ale to nemusim ani zminovat to vi kazdej,ze studeny s x rozjezdama  auto vzdy zere.  uvidime jestli to ta verva trosku ztahne dolu moznase to malicko pohnulo mozan to dlea horko na teplotu je to haklive jak prase 10 stupnu znamena pul litra

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proc ten motor tocit? ja kdyz se chci nekam rychle dostat nebo predjet nebo proste natrhnout prdel tka tu spotrebu mam stejne takovou. dlouhdobou sem mel nejvyssi 4,9 a denni ve meste 6,8,ale to sem mel smulu na krizovatkach a urcite vite,ze dkyz vic jak minutu stojite a motor je studeny,tak ten volnobeh tu spotrebu zvedne o pul litra jak nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...