MontyFR Vloženo před 14 hodinami Vloženo před 14 hodinami (editace) VCDS kódování pro Seat Toledo FR (2018-2019) / Škoda Rapid (2017-2019) + další VAG modely Co šlo zatím nakódovat: - Deaktivace denního svícení v pozici ovladače na 0 - Deaktivace upozornění bezpečnostních pásů (Carista) - Deaktivace upozornění otevřených dveří při zapnutém zapalování (Carista) - Deaktivace chyby LED žárovek /přední mlhovky - Deaktivace chyby LED žárovek /zpátečky (Carscanner) - Deaktivace Start/Stop (Carscanner) - Deaktivace ostřikovačů světel - Deaktivace DRL při zatažení ruční brzdy - Aktivace Cornering lights - přísvit mlhovkama do zatáček - Aktivace zobrazení počtu litrů k dotankování v maxidotu - Aktivace dálkového ovládání při nastartovaném motoru - Aktivace podsvícení ručiček tachometru při odemknutí a opouštění vozu - Aktivace protočení ručiček při zapnutí zapalování - Aktivace pomalého náběhu a stmívání podsvícení všech ovladačů - Aktivace Offroad menu v MIB2 jednotce - Aktivace funkční ovládaní oken po otevření dveří (Carista) - Aktivace ovládání okna řidiče pomocí DO - Aktivace dodatečné setření kapek předního okna po použití ostřikovačů - Aktivace pohasnutí nebo blikání DLR při zapnutí směrovky - Aktivace zpoždění zámku kufru - Změna počtu blinknutí směrovky ze 3x na 4x (lze max 5) - Změna rychlosti pro deaktivaci parkovacích čidel z 15 na 10km/h - Změna odezvy plynového pedálu z linear na gradual (Carista) - Změna aktivních světel v ComingHome & LeavingHome, místo potkávacích jsou aktivní přední mlhovky + třetí brzdové světlo (lze nakonfigurovat i jinak) // Aktualizace MIB2 jednotky Seat Navi 6P0 // Update firmware z MST2_EU_SE_ZR_P0512T na 516T Update map navigace: střední evropa Update POI včetně upozornění na rychlostní radary CO NELZE: Aktivace ovládání všech el. oken pomocí DO Aktivace sklápění pravého zrcátka při couvání (U obou funkcí je hlavní důvod absence řidící jednotky spolujezdce - 52 El. PP) Pokud má někdo nějaké další funkce klidně napište. Rád odzkouším a případně přidám do seznamu. Lze toho nakódovat daleko víc, některé fukce nechci, nebo je mám už od výroby a k některým jsem se ještě nedostal. POSTUPNĚ BUDU AKTUALIZOVAT. Upozorňuju že veškeré kódování je zavislé na počtu a typu řídících jednotek v daném voze. Některé funkce nemusí být dostupné nebo na ně může být odlišný postup kódování než na mém voze. Mám SEAT Toledo IV 1.0 TSI (81 kW/110 HP) PF (2018 - 2019), ale koncernově stejná technika jako Rapid. SEZNAM JEDNOTEK: // Adresa 01: Motor (J623-DKRC) // Řídící jednotka SW: 04C 906 025 Q HW: 04C 907 309 BB // Adresa 03: ABS brzdy (J104) // Řídící jednotka SW: 6R0 614 517 CH HW: 6R0 614 517 CH // Adresa 08: Klima/topení (J255) // Řídící jednotka SW: 6P0 907 044 D HW: 6P0 907 044 D // Adresa 09: Centrální elektrika (J519) // Řídící jednotka SW: 2Q0 937 089 A HW: 2Q0 937 089 - detektor deště a světla: Subsystém 1 - Řídící jednotka SW: 5Q0 955 547 B HW: 5Q0 955 547 B - Řídicí jednotka dveří na straně řidiče: Subsystém 2 - Řídící jednotka SW: 6V1 959 801 C HW: 6V1 959 801 C // Adresa 10: Asist park./řízení (J446) // Řídící jednotka SW: 5Q0 919 294 K HW: 5Q0 919 294 A // Adresa 15: Airbagy (J234) // Řídící jednotka SW: 6C0 959 655 K HW: 6C0 959 655 K // Adresa 17: Přístrojová deska (J285) // Řídící jednotka SW: 6JA 920 740 J HW: 6JA 920 740 J // Adresa 19: CAN Gateway (J533) // Řídící jednotka SW: 2Q0 909 901 B HW: 2Q0 937 089 - Řídicí jednotka multifunkčního volantu: Subsystém 2 - Řídící jednotka SW: 5F0 959 537 E HW: 5F0 959 537 E - Řídicí jednotka hlídání akumulátoru: Subsystém 3 - Řídící jednotka SW: 6C0 915 181 D HW: 6C0 915 181 D // Adresa 44: Posilovač řízení (J792) // Řídící jednotka SW: 6C1 909 144 AK HW: 6C1 909 144 D // Adresa 55: Reg.sklonu světel (J431) // Řídící jednotka SW: 5Q0 907 357 HW: 6R0 907 357 A // Adresa 5F: Elektro info (J794) // Řídící jednotka SW: 5F0 035 858 C HW: 5F0 035 858 C - zobrazovací a ovládací jednotka 1 informační elektroniky: Subsystém 1 - Řídící jednotka SW: 5F0 919 604 A HW: 5F0 919 604 A - nosič dat: Subsystém 2 - Řídící jednotka SW: V03 959 821 AL // Adresa 69: Funkce přívěsu (J345) // Řídící jednotka SW: 5Q0 907 383 L HW: 5Q0 907 383 L Editováno: před 13 hodinami, autor: MontyFR
ExecutedDonut Vloženo před 13 hodinami Vloženo před 13 hodinami A co presne tim sledujes? Jak zde na foru tak i na internetu se daji dohledat konkretni navody jak se to da dokodovat krok po kroku. Takhle to jen vypada ze si delas reklamu.
tom01 Vloženo před 12 hodinami Vloženo před 12 hodinami Jako přibližný seznam, co vše by mohlo jít nakódovat u aut daného MR to není špatné, ale jak je zmíněno, každé auto má jiný mix jednotek dle konkrétní výbavy atd. Mě např. jednotka nepřijme kódování přímější odezvy pedálu plynu, jinému zas nepřijme asistenta rozjezdu do kopce atd. atd. Mě by konkrétně zajímala možnost nakódovat možnost ovládání oken i po otevření dveří. To je předpokládám tak, že zastavím vypnu zapalování, někdo otevře jedny z bočních dveří a i v tuto chvíli mohu tlačítky dovřít okna aniž bych znova spustil zapalování? U Rapidů se tohle asi bude týkat jen LP okna, ne? (u mého s předěláním všech oken s dojezdy pak teoreticky pro všechna okna, obdobně jako F3 FL, Scala, F4 apod.) 1
ExecutedDonut Vloženo před 11 hodinami Vloženo před 11 hodinami No takze clovek co na seznam narazi se akorat dovi ze to u nej mozna pujde a nebo mozna taky ne 6R0 abs jednotka ma v mnoha diagnostikach spatne oznacene labely a od toho jsou taky na internetu i spatne odvozene navody, takze se clovek snazi nakodovat neco uplne jineho a jednotka ho v lepsim pripade posle nekam. umi to jen motorky co maji petipolohu respektive co jsou s bcm propojene LIN sbernici. Navic se musi jeste dokodovat delsi prodleva nez se komunikace s motorky uspi, normalne se uspava hned po vypnuti zapalovani nebo pri startstopu po otevreni dveri. pokud mas ve dverich uz ty cerne 2Q0 motorky tak by to melo jit bez problemu. 1
Doporučené příspěvky