culda Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 zdravim ,protože chci zvednout výkon u své octy a každej řiká něco jiného ,prosím pište sem své poznatky z vašich vozů .Spolehlivost ,životnost dílů a případné výměny a opravy .samozřejmě i pište od koho a jak a na kolik a za kolik jste zvýšili .PROSÍM NEPIŠTE SE TI CO JSTE VÝKON NEZVEDLI .REAKCE JAKO JSOU ŽE NĚKDO MÁ NĚKDO SLYŠEL ,PIŠTE JINAM DÍK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 3. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 takže si nic nezvedl ? Tady o tom kdo zvedl a né kde byste zvedli ,prosím čtěte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 mám jen vstřiky 81 a turbo z 130 PD JasteR říkal že typuje cca 130 a nevím budu víc realista asi 120 zatím jediny vyditelny opotřebení jsou pneu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Na FRS turbo kaput, spojka se uz ozyva.Narust typuji mezi 160-170ps.Po spojce a zmene IC a turba 150 jdu na brzdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimTDI Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 (editace) úprava z 90HP na cca 175HP od Reeshy....výsledek: výměna spojky za silnější, prasklá levá poloosa, žere gumy, ale měl jsem jen 15ky, jenž na to nejsou vhodný...jinak spokojenost, tuk tuk tuk.. Editováno: 3. Únor 2007, autor: JimTDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 (editace) Vymenene turbo, trysky a chip na miru, namereny vykon 154PS@364Nm (cip 150PS+ od3200 - 4600ot.) Upravu mam od podzima, predtim jsem mel rok jen trysky a ok, spojka zatim drzi, nic se nepodalo, ale jezdim celkem normalne ..ne sprinty.. Editováno: 3. Únor 2007, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 4. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2007 zdravim ,protože chci zvednout výkon u své octy a každej řiká něco jiného ,prosím pište sem své poznatky z vašich vozů .Spolehlivost ,životnost dílů a případné výměny a opravy .samozřejmě i pište od koho a jak a na kolik a za kolik jste zvýšili .PROSÍM NEPIŠTE SE TI CO JSTE VÝKON NEZVEDLI .REAKCE JAKO JSOU ŽE NĚKDO MÁ NĚKDO SLYŠEL ,PIŠTE JINAM DÍK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladaTP Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 Mam zvednuty vykon z 81kW na cca. 103kw, na brzde jsem zatim nebyl, delali mi to ve Sportmotoru. Najel jsem s tim zatim cca. 15 tis. km bez problemu. Jede to daleko lip, dlouhodoba prumerna spotreba mi vylezla z 5,7 na 6,2... jezdim hodne dalnici a nikterak to nesetrim... Jinak kdyz jedu na pohodu po okreskach, tak sla spotreba cca. o 0,5 l dolu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius84 Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 Cau no ja mam zatim jen chip na 97kW z puvodnich 81kW a jedinej problem je, ze je to zrout pneumatik, spotreba sla taky nepatrne na horu, ale za to svezeni to stoji. A na jare se chystam navstivit DieselPower, kdyz uz je mam za rohem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dimec Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 Trysky sprint764+ chip muj...Vykon 112kw..Praha-Brno 160km/h prumerne porad a 5,3l spotreba.Ted mam chip jiny trochu slabsi od spoda ale hodnejsi na spojku.Zalezi jaky kdo ma pozadavek.Pneu mam ted zimni 15'' a zatim nesleduji ze by to zralo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk.tuning Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 1,9 TDi81KW r.v. 2/99 zvednuto pouze čipem ( výměna, starší typ řídící jednotky ) na 103kw / 305Nm. Od úpravy najeto již přes 100tis a bez problémů ( pokud nebudu počítat již 3 váhu vzduchu, kterou jsem dával nedávnou v 171tis/km, ale to jde drobet na vrub sportovního filtru ). Dlouhodobá spotřeba šla krapet dolů. Něco kolem 5,3. MK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 8. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 nejsem si jistej ,ale možná sem choděj taky tak čtěte http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8957 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 Já jsem výkon nezvedl, ale jednou jsem to 4x zvedl když jsem měnil kola a to byl výkon Promazano na prani culdy, jinak sorry, ale tohle bylo hodne good. Proste JOKE, ale nedelejte z toho culdovi to co nechce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bageta Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 Jestli chceš tak mám v DP objednané trysky a až budou cca 14 dní,tak tam jedu je namontovat a na chip.Takže jestli chceš můžeš se přijet podívat a svést se(předpokládaný výkon cca 190Hp). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 12. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2007 no koukám moc lidí nemá chip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 13. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 prosím promazat ,příspěvky co sem nepatřej dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 prosím promazat ,příspěvky co sem nepatřej dík Gatovo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matomoto Vloženo 18. Únor 2007 Sdílet Vloženo 18. Únor 2007 Nema nahodou nekdo zkus. s necim takovymto ? Je to chip "na vypinac" DIGITÁLNÍ OPTIMALIZACE DIESELOVÝCH MOTORŮ - TDI - 81 kW / 97kW Obrázek Výrobce: . Popis: DIGITÁLNÍ OPTIMALIZACE DIESELOVÝCH MOTORŮ - CHIP TUNING Paramet - specifikace POWER BOX CHIP - TDI - zvýšení výkonnu z 81 kW na 97 kW/ 275Nm Dokonalé spojení výkonu a rozumu = chip tuning Přídavný digitální modul umožňuje využít rozumně výkonovýc Pro značky: univerzální Cena (s DPH): 10 341,-6 990,- Koupit: Podrobné informace: DIGITÁLNÍ OPTIMALIZACE DIESELOVÝCH MOTORŮ Dokonalé spojení výkonu a rozumu Přídavný digitální modul umožňuje využít rozumně výkonových rezerv v nastavení a doladění diesel agregátů.Nárůst výkonu a točivého momentu, snížení spotřeby. Výhodou naší koncepce je možnost využít vyššího výkonu a točivého momentu v době,kdy je motor již dosáhne optimální teploty. Nedochází k zbytečnému přetěžování studeného motoru. Využití naší koncepce je dáno možností ovládat připojení digitálního modulu spínačem,který se montuje tak,aby byl ergonometricky v dosahu řidiče,nejlépe v blízkosti řadící páky. To znamená, že zvýšení výkonu a točivého momentu můžeme využít v případech předjížděcích manévrů nebo v případech, kdy dlouhodobě nevyžadujeme maximální výkon ale snížení spotřeby při zachování zlepšené dynamiky jízdy.Zároveň při udržení dlouhodobé životnosti motoru. Plus pro Váš automobil * Až o 20% vyšší výkon motoru * Výrazně vyšší točivý moment,až o 25% * Až o 15% nižší spotřeba pohonných hmot * Lepší zrychlení,vyšší tah,vyšší konečná rychlost * Výkon s lepším komfortem * Zvýšená aktivní bezpečnost Radost z jízdy Jak účinné je zvýšení točivého momentu v každodenním provozu, poznáte na živých reakcích motoru,kterou dieselové motory s digitálním modulem dokážou vyvinout už při nízkých otáčkách.Předjíždění, jízda v zatáčkách i jízda po městě je díky lepší dynamice příjemnější. Každý kilometr jízdy se stává radostí. Diskuzní fórum: Od: motorista Datum: 2006-06-12 20:29:11 Předmět: předmět Zdravím.Již delší dobu cca 5let mám instalován Power Box (chip)od stejného dodavatele,jako nabízí CZtuning v Seatu Toledo. Z původních 81kW na 97kW.Po počáteční mírné nedůvře musím uznat,že montáž i pozdější provoz mne přesvědčili o solidnosti tohoto produktu. Jezdím s CHIPem bez problémů,samozřejmě dodržuji zahřivání motoru až po té aktivuji Chip ovládacím spínačem na řadící páce.Byl instalován při najetých cca 43 000km nyní mám 190 000 km bez jediného problému až na ojeté kotouče. Spotřeba při využívání maxima jde nahoru krátkodobě až k 9,5 litru/100km avšak při ustálené klidné jízdě jsem se dostal na podezřelých 4,3/100km litru při max. z kopečka 130km/h lehká noha(šudly,šudly) 50% jízdy bylo mimo dálnici při rychlosti v Rakousku do 90km/h.To byl můj rekord.( avšak žádná zábava) Běžně jezdím spíš za víc, podle momentální chuti. Zdraví motorista Reagovat Vložení nového příspěvku: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 18. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 18. Únor 2007 napiš si to jinam tohle je jiné téma ,prosím přesunout příspěvek a tohle potom smazat ,děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Urbo Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 Tak co, už něco máš? Já mam trysky a jede to stokrát líp, v létě to trochu kouří, spotřeba v zásadě srovnatelná a teď mi odchází spojka. Ale to je možná tim, že to auto má nalítáno teď lehce přes 15Otkm. S tryskama asi 20tkm (?) Nevim přesně... Rozhodně lepší dát trysky a přemejšlet co dál, než tam nacpat nějakej chip a pak zjistit, že to zaplatíš celý znova... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jergus Vloženo 26. leden 2008 Sdílet Vloženo 26. leden 2008 (editace) zdravim ,protože chci zvednout výkon u své octy a každej řiká něco jiného ,prosím pište sem své poznatky z vašich vozů .Spolehlivost ,životnost dílů a případné výměny a opravy .samozřejmě i pište od koho a jak a na kolik a za kolik jste zvýšili .PROSÍM NEPIŠTE SE TI CO JSTE VÝKON NEZVEDLI .REAKCE JAKO JSOU ŽE NĚKDO MÁ NĚKDO SLYŠEL ,PIŠTE JINAM DÍK Mam nachipovane dve auta. Dal som si to robit u firmy Profituning v prevadzke v Bratislave, kde maju aj vykonovu valcovu brzdu. Nikdy by som si nedal chipovat auto, ked by som nevidel presne hodnoty pred a po. Myslim, ze v tejto firme to robia z rozumom a som spokojny. Nedosiahol som zvysene hodnoty take, ako sa propaguje kdekade na internete prip. aj tu vo fore som cital o ovela vyssich narastoch, ale ani mi vyrazne vacsie hodnoty neslubovali a naozaj som spokojny. Prve auto je Octavia 1.8 Turbo benzin, r.v. 2002, s nabehanymi hodne hodne vela km, a so seriovymi hodnotami ako iste viete 150 koni a 210Nm. Pri prvej navsteve sme zmerali vykon a zistili sme, ze mam len 133 koni a 208Nm. Hned padlo zo strany chlapikov podozrenie na vadny snimac hmotnosti vzduchu, co mi vzapeti aj dokazali po jeho odpojeni a znovunamerani takmer seriovych hodnot. V servise som dal vymenit snimac a vratil som sa az o 3 mesiace s cielom nachipovat auto. Opat sme odmerali auto na brzde a malo hodnoty 146 koni a 217 Nm, co je v pripade vykonu celkom logicke vzhladom na vek auta a v pripade krutiaceho momentu prekvapivo lepsie ako seria - ale kazde auto je vraj individualita. Auto sa chipovalo po kabli (ziadne menenie riadiacej jednotky za cudziu!! ako som cital tu na fore) a pri stvrtej verzii softwaru sme si povedali, ze nebudeme viac auto trapit a ponechame ju. Totiz po kazdej softwerovej uprave sme hned na brzde testovali jej dopad. Vysledok bol 164 koni a 261 Nm, teda narast o 18 koni a 44Nm. Slubeny krutiaci moment mal byt sice vacsi a chlapika to trochu aj stvalo, ale ja som s tymito hodnotami, resp. s tym co auto s nimi robi nadmieru spokojny. Citil som to okamzite a zmena je velmi badatelna, auto brutalne zrychluje oproti povodnemu stavu. Na prvom a druhom prevodovom stupni sa ide ASR posrat, kedykolvek stlacim plny kotol. A citit to na vsetkych prevodovych stupnoch. Takze velmi velka spokojnost. Druhe auto je Toyota Corolla a viem ze toto sem nepatri, ale aspon styrmi vetami. Je to benzin 1.4 VVTi, r.v. 2006, najazdene 10 tisic km, ktoremu sme namerali takmer seriove hodnoty. Toto auto neslo chipovat po kabli a preto sa vybrala riadiaca jednotka nachipovala sa mimo auta a vlozila sa spat. Narast po nachipovani bol iba 6 koni a 7 a pol Nm. Tieto hodnoty su nespoznatelne a preto pri takychto slabych motoroch (male benzinaky bez turba), je mozno otazne ci davat za to peniaze. Kazdopadne firma poskytuje (myslim) 14 dnovu lehotu na vratnie penazi v pripade nespokojnosti z akychkolvek dovodov a vratenie do povodneho stavu. Editováno: 26. leden 2008, autor: Jergus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepsi Octavia Vloženo 30. leden 2008 Sdílet Vloženo 30. leden 2008 Ahoj, chipnul jsem 2 Octavie, tu jednu už nemám. Chipoval jsem od pána, který dělal v neměcku ve Volkswagenu a tudíš se v těchto motorech velice vyzná. Nabízí standardní chip i chipy na míru. Já u obou Octavii měl standardní chip. Důležitá informace je ta, že i při plném sešlápnutí plynu není vidět žádný černý dým, který skoro vždy při chipu bývá!!! 1. Octavia r.v.2001 TDI 66 kW AGR - výkon zvednutý na cca 85 kW. Reakce na plyn byla hodně rychlá, akcelerace, pružnost motoru se rapidně navýšily. Spotřeba při klidné jízdě šla o cca 1 l na 100 km dolů. Při velmi svižné jízdě zase naopak mírně nahoru asi o 0,5 l. Chipoval jsem když Octavia měla najeto 170 000 km. Najezdil jsem s chipem 70 000 km. Nikdy nebyl žádný technický problém (spojka, turbo, váha vzduchu). Jelikož auto mělo najeto hodně km, prodal jsem a koupil jiné. 2. Octavia r.v.2004 TDI 96 kW ASZ - výkon zvednutý na cca 125 kW a točivý moment 410 n.m. Reakce na plyn okamžitá, akcelerace, pružnost motoru se ttaké rapidně navýšilo. Spotřeba při klidné pomalé jízdě šla o 0,5 l dolů. Při svižné jízdě zase o 1 l nahoru. Chipoval jsem při 75 000 km. Teď mám najeto 90 000 km. Zatím nebyl žádný technický problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimTDI Vloženo 30. leden 2008 Sdílet Vloženo 30. leden 2008 Pepsi Octavia: jak drží spojka u tý O1 96kW? nedrnčí to kolem 2000rpm? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 30. leden 2008 Sdílet Vloženo 30. leden 2008 Důležitá informace je ta, že i při plném sešlápnutí plynu není vidět žádný černý dým, který skoro vždy při chipu bývá!!! No nechci rypat, ale pri plnem seslapnuti plynu Ti to nehuli ? Sorry, ale to neverim, protoze to huli i serie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 30. leden 2008 Sdílet Vloženo 30. leden 2008 Má ASZ, tudíž PD a to pokud je dobře udělané nehulí.Mě to taky nehulí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.