Přejít na obsah

zvedli jste výkon


culda

Doporučené příspěvky

:palec2: zdravim ,protože chci zvednout výkon u své octy a každej řiká něco jiného ,prosím pište sem své poznatky z vašich vozů .Spolehlivost ,životnost dílů a případné výměny a opravy .samozřejmě i pište od koho a jak a na kolik a za kolik jste zvýšili .PROSÍM NEPIŠTE SE TI CO JSTE VÝKON NEZVEDLI .REAKCE JAKO JSOU ŽE NĚKDO MÁ NĚKDO SLYŠEL ,PIŠTE JINAM DÍK :palec2:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

úprava z 90HP na cca 175HP od Reeshy....výsledek: výměna spojky za silnější, prasklá levá poloosa, žere gumy, ale měl jsem jen 15ky, jenž na to nejsou vhodný...jinak spokojenost, tuk tuk tuk.. ;)

Editováno: , autor: JimTDI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vymenene turbo, trysky a chip na miru, namereny vykon 154PS@364Nm (cip 150PS+ od3200 - 4600ot.)

Upravu mam od podzima, predtim jsem mel rok jen trysky a ok, spojka zatim drzi, nic se nepodalo, ale jezdim celkem normalne :) ..ne sprinty..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim ,protože chci zvednout výkon u své octy a každej řiká něco jiného ,prosím pište sem své poznatky z vašich vozů .Spolehlivost ,životnost dílů a případné výměny a opravy .samozřejmě i pište od koho a jak a na kolik a za kolik jste zvýšili .PROSÍM NEPIŠTE SE TI CO JSTE VÝKON NEZVEDLI .REAKCE JAKO JSOU ŽE NĚKDO MÁ NĚKDO SLYŠEL ,PIŠTE JINAM DÍK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam zvednuty vykon z 81kW na cca. 103kw, na brzde jsem zatim nebyl, delali mi to ve Sportmotoru. Najel jsem s tim zatim cca. 15 tis. km bez problemu. Jede to daleko lip, dlouhodoba prumerna spotreba mi vylezla z 5,7 na 6,2... jezdim hodne dalnici a nikterak to nesetrim... Jinak kdyz jedu na pohodu po okreskach, tak sla spotreba cca. o 0,5 l dolu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trysky sprint764+ chip muj...Vykon 112kw..Praha-Brno 160km/h prumerne porad a 5,3l spotreba.Ted mam chip jiny trochu slabsi od spoda ale hodnejsi na spojku.Zalezi jaky kdo ma pozadavek.Pneu mam ted zimni 15'' a zatim nesleduji ze by to zralo....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,9 TDi81KW r.v. 2/99 zvednuto pouze čipem ( výměna, starší typ řídící jednotky ) na 103kw / 305Nm. Od úpravy najeto již přes 100tis a bez problémů ( pokud nebudu počítat již 3 váhu vzduchu, kterou jsem dával nedávnou v 171tis/km, ale to jde drobet na vrub sportovního filtru ). Dlouhodobá spotřeba šla krapet dolů. Něco kolem 5,3.

MK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nema nahodou nekdo zkus. s necim takovymto ? Je to chip "na vypinac"

DIGITÁLNÍ OPTIMALIZACE DIESELOVÝCH MOTORŮ - TDI - 81 kW / 97kW

Obrázek

Výrobce: .

Popis:

DIGITÁLNÍ OPTIMALIZACE DIESELOVÝCH MOTORŮ - CHIP TUNING

Paramet

- specifikace POWER BOX CHIP - TDI

- zvýšení výkonnu z 81 kW na 97 kW/ 275Nm

Dokonalé spojení výkonu a rozumu = chip tuning

Přídavný digitální modul umožňuje využít rozumně výkonovýc

Pro značky: univerzální

Cena (s DPH): 10 341,-6 990,-

Koupit:

Podrobné informace:

DIGITÁLNÍ OPTIMALIZACE DIESELOVÝCH MOTORŮ

Dokonalé spojení výkonu a rozumu

Přídavný digitální modul umožňuje využít rozumně výkonových rezerv v nastavení a doladění diesel agregátů.Nárůst výkonu a točivého momentu, snížení spotřeby.

Výhodou naší koncepce je možnost využít vyššího výkonu a točivého momentu v době,kdy je motor již dosáhne optimální teploty. Nedochází k zbytečnému přetěžování studeného motoru.

Využití naší koncepce je dáno možností ovládat připojení digitálního modulu spínačem,který se montuje tak,aby byl ergonometricky v dosahu řidiče,nejlépe v blízkosti řadící páky. To znamená, že zvýšení výkonu a točivého momentu můžeme využít v případech předjížděcích manévrů nebo v případech, kdy dlouhodobě nevyžadujeme maximální výkon ale snížení spotřeby při zachování zlepšené dynamiky jízdy.Zároveň při udržení dlouhodobé životnosti motoru.

Plus pro Váš automobil

* Až o 20% vyšší výkon motoru

* Výrazně vyšší točivý moment,až o 25%

* Až o 15% nižší spotřeba pohonných hmot

* Lepší zrychlení,vyšší tah,vyšší konečná rychlost

* Výkon s lepším komfortem

* Zvýšená aktivní bezpečnost

Radost z jízdy

Jak účinné je zvýšení točivého momentu v každodenním provozu, poznáte na živých reakcích motoru,kterou dieselové motory s digitálním modulem dokážou vyvinout už při nízkých otáčkách.Předjíždění, jízda v zatáčkách i jízda po městě je díky lepší dynamice příjemnější. Každý kilometr jízdy se stává radostí.

Diskuzní fórum:

Od: motorista

Datum: 2006-06-12 20:29:11

Předmět: předmět

Zdravím.Již delší dobu cca 5let mám instalován Power Box (chip)od stejného dodavatele,jako nabízí CZtuning v Seatu Toledo. Z původních 81kW na 97kW.Po počáteční mírné nedůvře musím uznat,že montáž i pozdější provoz mne přesvědčili o solidnosti tohoto produktu. Jezdím s CHIPem bez problémů,samozřejmě dodržuji zahřivání motoru až po té aktivuji Chip ovládacím spínačem na řadící páce.Byl instalován při najetých cca 43 000km nyní mám 190 000 km bez jediného problému až na ojeté kotouče. Spotřeba při využívání maxima jde nahoru krátkodobě až k 9,5 litru/100km avšak při ustálené klidné jízdě jsem se dostal na podezřelých 4,3/100km litru při max. z kopečka 130km/h lehká noha(šudly,šudly) 50% jízdy bylo mimo dálnici při rychlosti v Rakousku do 90km/h.To byl můj rekord.( avšak žádná zábava) Běžně jezdím spíš za víc, podle momentální chuti. Zdraví motorista

Reagovat

Vložení nového příspěvku:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Tak co, už něco máš?

Já mam trysky a jede to stokrát líp, v létě to trochu kouří, spotřeba v zásadě srovnatelná a teď mi odchází spojka. Ale to je možná tim, že to auto má nalítáno teď lehce přes 15Otkm. S tryskama asi 20tkm (?) Nevim přesně... Rozhodně lepší dát trysky a přemejšlet co dál, než tam nacpat nějakej chip a pak zjistit, že to zaplatíš celý znova...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:palec2: zdravim ,protože chci zvednout výkon u své octy a každej řiká něco jiného ,prosím pište sem své poznatky z vašich vozů .Spolehlivost ,životnost dílů a případné výměny a opravy .samozřejmě i pište od koho a jak a na kolik a za kolik jste zvýšili .PROSÍM NEPIŠTE SE TI CO JSTE VÝKON NEZVEDLI .REAKCE JAKO JSOU ŽE NĚKDO MÁ NĚKDO SLYŠEL ,PIŠTE JINAM DÍK :palec2:

Mam nachipovane dve auta. Dal som si to robit u firmy Profituning v prevadzke v Bratislave, kde maju aj vykonovu valcovu brzdu. Nikdy by som si nedal chipovat auto, ked by som nevidel presne hodnoty pred a po. Myslim, ze v tejto firme to robia z rozumom a som spokojny. Nedosiahol som zvysene hodnoty take, ako sa propaguje kdekade na internete prip. aj tu vo fore som cital o ovela vyssich narastoch, ale ani mi vyrazne vacsie hodnoty neslubovali a naozaj som spokojny.

Prve auto je Octavia 1.8 Turbo benzin, r.v. 2002, s nabehanymi hodne hodne vela km, a so seriovymi hodnotami ako iste viete 150 koni a 210Nm. Pri prvej navsteve sme zmerali vykon a zistili sme, ze mam len 133 koni a 208Nm. Hned padlo zo strany chlapikov podozrenie na vadny snimac hmotnosti vzduchu, co mi vzapeti aj dokazali po jeho odpojeni a znovunamerani takmer seriovych hodnot. V servise som dal vymenit snimac a vratil som sa az o 3 mesiace s cielom nachipovat auto. Opat sme odmerali auto na brzde a malo hodnoty 146 koni a 217 Nm, co je v pripade vykonu celkom logicke vzhladom na vek auta a v pripade krutiaceho momentu prekvapivo lepsie ako seria - ale kazde auto je vraj individualita. Auto sa chipovalo po kabli (ziadne menenie riadiacej jednotky za cudziu!! ako som cital tu na fore) a pri stvrtej verzii softwaru sme si povedali, ze nebudeme viac auto trapit a ponechame ju. Totiz po kazdej softwerovej uprave sme hned na brzde testovali jej dopad. Vysledok bol 164 koni a 261 Nm, teda narast o 18 koni a 44Nm. Slubeny krutiaci moment mal byt sice vacsi a chlapika to trochu aj stvalo, ale ja som s tymito hodnotami, resp. s tym co auto s nimi robi nadmieru spokojny. Citil som to okamzite a zmena je velmi badatelna, auto brutalne zrychluje oproti povodnemu stavu. Na prvom a druhom prevodovom stupni sa ide ASR posrat, kedykolvek stlacim plny kotol. A citit to na vsetkych prevodovych stupnoch. Takze velmi velka spokojnost.

Druhe auto je Toyota Corolla a viem ze toto sem nepatri, ale aspon styrmi vetami. Je to benzin 1.4 VVTi, r.v. 2006, najazdene 10 tisic km, ktoremu sme namerali takmer seriove hodnoty. Toto auto neslo chipovat po kabli a preto sa vybrala riadiaca jednotka nachipovala sa mimo auta a vlozila sa spat. Narast po nachipovani bol iba 6 koni a 7 a pol Nm. Tieto hodnoty su nespoznatelne a preto pri takychto slabych motoroch (male benzinaky bez turba), je mozno otazne ci davat za to peniaze.

Kazdopadne firma poskytuje (myslim) 14 dnovu lehotu na vratnie penazi v pripade nespokojnosti z akychkolvek dovodov a vratenie do povodneho stavu.

Editováno: , autor: Jergus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, chipnul jsem 2 Octavie, tu jednu už nemám. Chipoval jsem od pána, který dělal v neměcku ve Volkswagenu a tudíš se v těchto motorech velice vyzná. Nabízí standardní chip i chipy na míru. Já u obou Octavii měl standardní chip. Důležitá informace je ta, že i při plném sešlápnutí plynu není vidět žádný černý dým, který skoro vždy při chipu bývá!!!

1. Octavia r.v.2001 TDI 66 kW AGR - výkon zvednutý na cca 85 kW. Reakce na plyn byla hodně rychlá, akcelerace, pružnost motoru se rapidně navýšily. Spotřeba při klidné jízdě šla o cca 1 l na 100 km dolů. Při velmi svižné jízdě zase naopak mírně nahoru asi o 0,5 l. Chipoval jsem když Octavia měla najeto 170 000 km. Najezdil jsem s chipem 70 000 km. Nikdy nebyl žádný technický problém (spojka, turbo, váha vzduchu). Jelikož auto mělo najeto hodně km, prodal jsem a koupil jiné.

2. Octavia r.v.2004 TDI 96 kW ASZ - výkon zvednutý na cca 125 kW a točivý moment 410 n.m. Reakce na plyn okamžitá, akcelerace, pružnost motoru se ttaké rapidně navýšilo. Spotřeba při klidné pomalé jízdě šla o 0,5 l dolů. Při svižné jízdě zase o 1 l nahoru. Chipoval jsem při 75 000 km. Teď mám najeto 90 000 km. Zatím nebyl žádný technický problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...