Únor 16, 200718 r 3-4 litry za rok je evidentne nekde neco spatne. Ja doleju u 2.0Mpi za rok tak 2 deci. Stejne nechapu, kde se to ztraci. U stare dobre Feldy jsem nedoleval vubec nic.
Únor 16, 200718 r Doléval jsem cca 0,4l /měsíc ale tekl mi spínač větráku. V červenci 06 to přetěsnili a od té doby jsem nedolil nic.
Únor 18, 200718 r To Malta. 40tkm za rok? Krásná práce. Jezdíš jak rus. Vychladne Ti vůbec motor? jo, když je přes noc velká zima v garáži tak jo
Únor 18, 200718 r 3-4 litry za rok je evidentne nekde neco spatne. Ja doleju u 2.0Mpi za rok tak 2 deci. Stejne nechapu, kde se to ztraci. U stare dobre Feldy jsem nedoleval vubec nic. ne, ne, opravoval jsem se, 3-4 x ročně dolévam a cca to za rok sežere 1,3 l G12.... což je dost...
Únor 18, 200718 r Já mám auto 5let, najeto 60 tkm a zatím jsem nedoléval, stále u horní rysky. Možná na servisce něco dolévali, ale to nevím. Prostě jak kontroluju, studený motor u horní rysky, teplý něco přes rysku. Chystám se teď měnit po 5 letech. Mám tam G12, dám novější G12+.
Únor 18, 200718 r Za poslední 3 roky a 70 tis. km jsem dolil tak, abych od rysky min. zvedl hladinku na rysku max. a to 1x!
Únor 18, 200718 r Kedˇ odšrobuješ štupel na dolievanie oleja je čistý,alebo je na ňom taký maglajs? Ak je na ňom maglajs môže ti ísť niekade do oleja.
Únor 18, 200718 r pokial mas menenu komplet sustavu tak skontroluj olej ci je v poriadku. moze byt prasknuta hlava a tadial to tiect. p.s.: inak ja tiez dolievat tak raz za 2-3 mesiace tie 3dcl ale je to tym ze mi to trochu tecie na spoji chladica takze ho bude treba vymenit. najprv som mal strach ze do motora ale potom som zistil ze sa niekedy robia nepravidelne mapy vedlosti dlane pod chladicom. a uz sa to aj pozeralo je to jasne kade to tecie.
Únor 19, 200718 r Tak jako Xp3... Pod spínačem větráku není z výroby těsnící kroužek, chladič se časem zkroutil a auto si vždycky "uplivlo" pod spodní rysku. Po opravě (instalaci kroužku) zatím bez úniku. Do té doby 2 litry za rok. Projevuje se to mokrým spodním kolenem chladiče a později i loužička. To koleno ale neteče. Teče nad ním ze spínače.
Únor 19, 200718 r Tak jako Xp3... Pod spínačem větráku není z výroby těsnící kroužek, chladič se časem zkroutil a auto si vždycky "uplivlo" pod spodní rysku. Po opravě (instalaci kroužku) zatím bez úniku. Do té doby 2 litry za rok.Projevuje se to mokrým spodním kolenem chladiče a později i loužička. To koleno ale neteče. Teče nad ním ze spínače. U toho spínače stačí vyměnit těsnění. Nevím jak teď osazují z výroby, ale jeden čas dávali takové paírové, které se nahrazovalo hliníkovým, to už bylo na věky.
Únor 19, 200718 r Teď mám hliníkové + tmel. Předtím tam žádné nebylo, ani zbytky papíru. Dle přijímacího technika se soudruzi z MB domnívali, že to bez těsnění nepoteče, jak je to super rovné.
Únor 19, 200718 r to mate stastie mne to tecie na opacnej strane sakra jestli ti teče chladič, tak holt smolík. Jestli ti to teče ve spoji - hadice/chladič, zkus tam dát nějakou sponku. jenže u takhle nového auta je to taková oprava-neoprava.
Únor 19, 200718 r Kedˇ odšrobuješ štupel na dolievanie oleja je čistý,alebo je na ňom taký maglajs? Ak je na ňom maglajs môže ti ísť niekade do oleja. je to čisté, psal jsem výše, dělalo to problémy, šlo to s olejem, ale vše bylo opraveno a ne zrovna za malý peníz...
Únor 19, 200718 r to mate stastie mne to tecie na opacnej strane sakra jestli ti teče chladič, tak holt smolík. Jestli ti to teče ve spoji - hadice/chladič, zkus tam dát nějakou sponku. jenže u takhle nového auta je to taková oprava-neoprava. bohuzel budem musiet menit chladic + klima
Únor 21, 200718 r Tak jestli se ztrácí chladící kapalina tak to musí jít do oleje, to by klidně mohlo bejt. táta to měl na fábce
Únor 21, 200718 r Na služební fabce MPi v práci se propadla vložka válce a taky začala mizet voda, ale docela dost, tak 2 dcl za dopoledne, voda končila v oleji, kterého na měrce naopak přibývalo. Muselo se vyměnit těsnění pod hlavou a vypodložit válec v motoru, jsou na to nějaké přesné podložky.
Únor 21, 200718 r Na služební fabce MPi v práci se propadla vložka válce a taky začala mizet voda, ale docela dost, tak 2 dcl za dopoledne, voda končila v oleji, kterého na měrce naopak přibývalo. Muselo se vyměnit těsnění pod hlavou a vypodložit válec v motoru, jsou na to nějaké přesné podložky. Otec měnil pouze těsnění pod hlavou a bylo to v pohodě. taky služební a taky MPI. červené I
Únor 22, 200718 r Tak jestli se ztrácí chladící kapalina tak to musí jít do oleje, to by klidně mohlo bejt. táta to měl na fábce Nemusí, ale nemusí !!! Třeba může netěsnit někde spoj na hadicích nebo tělese termostatu, třeba je trochu zž nefunkční ta guma na dolévacím víčku....
Únor 22, 200718 r ja jsem chtel jednou v servisu dolit kapalinu, hosi provedli muj ukon a doma jsem pak zjistil ze nadobka je plna k prasknuti, takze sem pekne injekcni strikackou vyndaval prebytecny obsah taky radost....po tedle operaci dolivam a resim vsecko sam....cca. 2 deci za rok prubeh 5O K
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.