mmerlin Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 Elektrice nerozumim (a ani nechci), ale trippling bych rad. Nenasel by se tu nekdo z Prahy nebo Turnova a okoli, kdo by to byl schopnej zamontovat "end to end" (tj. vcetne sestaveni stavebnice atd.)? Kdyztak napiste SZ. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 Lepsi je koupit si hotovy tripling od VW, das za to sice 1000Kč ale je to origo ;-) Procti si cely tema a uvidis.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmerlin Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 A kde se to da sehnat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubiik Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 prodejna VW... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazz7 Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 V bazaru ho borec nabíz kolem 600kč.Za 100kč ti ho i namontuje.Je z Mladé Boleslavi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejra Vloženo 9. Červen 2009 Sdílet Vloženo 9. Červen 2009 Tak jsem se nakonec odhodlal a taky dodělal trippling. Chodí to luxusně. Díky všem za příspěvky s odbornou pomocí..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 10. Červen 2009 Sdílet Vloženo 10. Červen 2009 Taky jsem ho origo pořidil je to super. Jenom mám kontrolní otázku zda-li jde nějak vyřešit ten počáteční dvojblik, aby byl jednoblik? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 10. Červen 2009 Sdílet Vloženo 10. Červen 2009 (editace) Taky sem nad tím nějak přemýšlel, ale postupem času sem se nějak naučil tu páčku přidržet tak akorát že ten počáteční blik pěkně naváže na ty následující, tak jsem to řešit přestal ... Editováno: 10. Červen 2009, autor: FilipV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JUFEK Vloženo 10. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2009 Lepsi je koupit si hotovy tripling od VW, das za to sice 1000Kč ale je to origo ;-) Procti si cely tema a uvidis.. mám koupeny VW komfortní relé 000 953 227 ale žádné kabely ani nic dalšího.Bylo by možno poradit se zapojením, případně jestli je nekdo v dosahu nechat si to zapojit?jsem od Uh.Hradiště.Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 11. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2009 TU... si pozri co potrebujes... 000 971 123 A to je ta kabelaz. Len si daj pozor. Na rele je cislovanie pozicii 4 a 6 opacne voci tej rele patici. Na nej je to naopak. najprv som myslel ze som zbzytocne vyhodil 50 € ale napokon som to rozchodil. Proste cislovanie na tej zasuvke rele nepozeraj ale sa riad cislovanim co je napisane na rele a podla toho aj treba zapojit kabliky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JUFEK Vloženo 11. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2009 Kdyby nekdo montoval tenhle tripling, mozna mu prijde vhod navod:Za vystraznym trojuhlenikem se nachazi vsechny potrebne vodice: +, -, L a P blinkr a comm. Mam tazne a zapojeni se s nim nijak nelisi. Jestli koupite verzi A tak to dostanete i s konektory, takze bude potreba vypichovak. Ja sem nakonec konektory uriznul a naletoval. V baleni se nachazi i navod, barvy jsou stejne jako v pripade Golfa, ale oznaceni pinu je jine, navic maji chybu v barve vodice v prilozenem schema! V moji octavce - m.r. 2001 jsou barvy nasledujici: funkce, oznaceni na rele - barva vodice v aute, barva vodice na rele comm, 49a - cerno-bilo-zelena, bilo-zelena pravy blinkr, 49R - cerno-zelena, zelena levy blinkr, 49L - cerno-bila!!!, bila kostra, 31 - hneda, hneda stale plus, 15 - cerno-bila!!!, cerno-bila U te cerno-bile je jediny problem, oba vodice jsou identicke, ale jeden je stale plus pri zapnutem klicku a druhy je levy blinkr, tohle je potreba zmerit voltmetrem. Plusy vedou do spinace dva - jeden cerveny drat kde je plus i bez klicku a uz zminovany cerno-bily s plusem spinanym, na ten je potreba zapojit rele. Jelikoz je za vystraznym trojuhlenikem jen 7dratu a zadne kriticke vedeni, neni snad co znicit v nejhorsim pripade vyhori pojistka. tak sem to zkusil kabely napajene na rele a v aute natvrdo nasunute v a svete div se FUNGUJE to!!!jen vyresit uchyceni kabelu a je to 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PITU35 Vloženo 5. Květen 2010 Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 Ahojte,tak už to mam namontovane,velice jednoducha montaž ,je to super věcička,doporučuji všem!!!! :palec2: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andilek_72 Vloženo 12. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2010 Nemate nekdo prosim ten origo navod? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nonius Vloženo 23. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2010 Pasuje originál trippling i do předface O1? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 5. leden 2011 Sdílet Vloženo 5. leden 2011 Já myslím, že ano, tohle celkem archaické řešení blinkrů se zachovalo v Octavii do konce výroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harmis Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 Nazdar chlapi. Tiez som si zakupil tu sadu kde je rele aj zo zväzkom kabov. Precital som cele tema ale co mam vypichnut a co zase vpichnut nato som neprisiel nerozumiem tomu. Vie mi niekto neako podrobnejsie popisat ktore kable kde idu,hlavne podla farieb. Zevraj je tam neaka zrada v farebnom znaceni a cislovani. Toto som nasiel ale co kde napchat? Napojit to chcem na Supa. Vsetkym zatial vdaka. Niesom volaako zdatni najster v elektrike. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzís Vloženo 18. leden 2011 Sdílet Vloženo 18. leden 2011 Prosím tě, výbornej návod, jenom se zeptám: když mám zapojenou kontrolu blikačů přívěsu (auto je z SRN), funguje to také po přepojení na tripling? Jenom tolik - díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 4. Únor 2011 Sdílet Vloženo 4. Únor 2011 Tak se připojuji k těm, komu se trippling (origo VW) podařil úspěšně zapojit. Vyrobil jsem si vypichovák a šlo to jak po másle, zejména díky Olisoftovu pinoutu - je bezvadný, jen jsem si podle Tominova upozornění před vypíchnutím označil jeden ten černobílý vodič a zapsal si to do vytištěného pinoutu, člověk strašně rychle zapomene, který byl který. Díky všem průkopníkům. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirina5 Vloženo 11. Únor 2011 Sdílet Vloženo 11. Únor 2011 Carlo: Už delší dobu koukám, kde by se dalo relé a kabeláž koupit. Odkud se to povedlo Tobě a za kolik? Kujííí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Macc Vloženo 7. Březen 2011 Sdílet Vloženo 7. Březen 2011 Ahoj chtěl jsem se zeptat na origo tripling Mám v octě dodělaný DO kde od origo kabeláže jsou propojeny 2 piny a zase vráceny zpět . DO je orig příslušenství (klíčenka do 2 zelený čudlíky) Mohu to zapojit jak píšete ? Bude to fungovat? Prosím o rychlou odpověd mám to rozebraný. Díky Macc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 9. Březen 2011 Sdílet Vloženo 9. Březen 2011 od DO vedou draty rovnou na blinkry (za packou blinkru), ty pouzit muzes, jeste musis pouzit drat co vede od prerusovace k pacce blinkru, ten u kabelaze DO nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sensej1984 Vloženo 16. Září 2011 Sdílet Vloženo 16. Září 2011 Taky jsem ho origo pořidil je to super. Jenom mám kontrolní otázku zda-li jde nějak vyřešit ten počáteční dvojblik, aby byl jednoblik? Vcera som ho namontoval aj ja.Je to ta verzia s pickom od Galaxyho,ale ten pociatocny dvojblik sere aj mna.Riesil to z vas niekto?Mna napadla uprava vystrazneho trojuholnika,myslim ze tam je tiez nejaka elektronika.Oneskorit trojuholnik na zaciatocny blik posunuty o cca 400ms.Co myslite? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 17. Září 2011 Sdílet Vloženo 17. Září 2011 Nemyslím. Je to vlastnost toho udělátka. On prostě musí vyhodnotit "startovní" impuls. Moc krátký nebo moc dlouhý ho nespustí. Takže to přerušit prostě musí! Musel bys přepsat sw aby to blikalo vždy. Třeba v FI bliká vždy. I když vypneš páčku po druhém bliku doblikne ještě potřetí. Od Galaxy-ho ne. Možná bych ještě zkrátil minimální délku pro aktivaci tripplingu, páč se mi někdy stane, že se nespustí. Bliknu a nic. A abych pravdu řekl, už jsem si na to zvykl a ten úvodní "dvojblik" mi už nevadí. Nech mu čas. Zvykneš si taky . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sensej1984 Vloženo 17. Září 2011 Sdílet Vloženo 17. Září 2011 No ja s tim skusim este polaborovat.Nieco snad vymyslim.Skoda ze nemam k dispozicii to origo relatko od Volkswagenu.V pondelok na vecer napisem k comu som dospel. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 18. Září 2011 Sdílet Vloženo 18. Září 2011 Pochybuji, že s tím něco uděláš. Je to prostě vlastnost Galaxy-ho obvodu. Aby mohl "změřit" impuls, MUSÍ prostě přerušit. Jinak funguje trippling od VW. Ten 3x blikne vždy i když je startovací impuls krátký nebo dlouhý. V autě kde je origo trippling vypni páčku blinkrů po druhém bliku. Doblikne sám ještě potřetí. U Galaxy-ho obvodu se to nestane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.