P.T. Vloženo 9. Červen 2009 Sdílet Vloženo 9. Červen 2009 To nebylo tak ze bych ti neveril Veril jsem ze to je EU5 Jen me matly ty protichudne info a Bladik to zjistil primo v MB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvisio Vloženo 10. Červen 2009 Sdílet Vloženo 10. Červen 2009 Tak ja mám v techničáku uvedené hodnoty emisií v zmysle hodnôt na EU5, aj keď tam norma nie je uvedená, ale malo by to tak byť. Mimochodom, trocha odbočím od temy, nemáte niekto info či je už k dispozícií nejaký flash na 1,8 TSI po facelifte, resp. kedy by to mohlo byť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 10. Červen 2009 Sdílet Vloženo 10. Červen 2009 A co se ti nelíbí, že bys chtěl přehrát jednotku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvisio Vloženo 10. Červen 2009 Sdílet Vloženo 10. Červen 2009 A co se ti nelíbí, že bys chtěl přehrát jednotku? Šklbe mi motor na 4. a 5. prevodovom stupmi pri 1900 - 2100 ot./min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 10. Červen 2009 Sdílet Vloženo 10. Červen 2009 Tak to je jednoducha pomoc, zajdi s tim v ramci zaruky do servisu at se ti podle tveho Vinu mrknou na flasha ktere jsou k dispozici a mozna neco uz bude pokud ne, tak at napisou zpravu do MB a trebas s tim vyvojari neco budou delat. Kazdopadne dokud mas zaruku tak at to mas nekde uvedene, jakmile ti skonci zaruka tak to budes vsechno tvrde calovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvisio Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 To už som urobil pred 2 týždňami, no zatiaľ nič nemali ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jouzef Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 To už som urobil pred 2 týždňami, no zatiaľ nič nemali ... Zdravim, chtel bych se optat, motor pri jizde na 3 a 4 a 5 a 6 prevodovy stupen pri 2000 otackach jede prijemne ale jak mile se mirne prida plyn na 2100 - 2200 otacek tak auto mirne cuka a kdyz se prehoupne pres tyto otacky tak zacne silne zrychlovat, chtel bych se zeptat zda je to normalni kdyz kroutak je k dispozici uz od 1500 otacek? dekuji Jouzef Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 (editace) No nevim asi by v tom clovek musel sedet, ale normalni mi to nepripada. V celem rozsahu otacek je to bez cukani. Samo sebou nesmis ho dusit na 1500 ot a dat plny plyn... to se mu libit asi nebude. Ps: mas 6 kval nebo DSG????a jeste jaky mas MR??? Editováno: 11. Červen 2009, autor: p2p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvisio Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Zdravim, chtel bych se optat,motor pri jizde na 3 a 4 a 5 a 6 prevodovy stupen pri 2000 otackach jede prijemne ale jak mile se mirne prida plyn na 2100 - 2200 otacek tak auto mirne cuka a kdyz se prehoupne pres tyto otacky tak zacne silne zrychlovat, chtel bych se zeptat zda je to normalni kdyz kroutak je k dispozici uz od 1500 otacek? dekuji Jouzef V podstate aj môj problém sa prejavuje presne takto, ale ako som písal tak len na 4. a 5.prev. stupeň a pri o čosi nižších otáčkach. Flash riadiacej jednotky by to mohol vyriešiť, čakám ale na odpoveď z Mladej Boleslavy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jouzef Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 (editace) V podstate aj môj problém sa prejavuje presne takto, ale ako som písal tak len na 4. a 5.prev. stupeň a pri o čosi nižších otáčkach. Flash riadiacej jednotky by to mohol vyriešiť, čakám ale na odpoveď z Mladej Boleslavy mam manual , MR 09, auto mesic stare, tak prosim pisni sem az neco vyresis, ptz motor fakt pri 2000 nepodtacim a jindy to nedela a dela to na 3 - 6 prevodovy stupen, i na dvojku to je citit auto bylo pred 3 nedelama na diagnostice a nic nenasly v utery jim to omlatim o hlavu na jarove Jinak na Jarove servis sem jeste nikdy nevidel tak arogantni prijmaci techniky jako jsou tam Editováno: 11. Červen 2009, autor: Jouzef Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P.T. Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Jinak na Jarove servis sem jeste nikdy nevidel tak arogantni prijmaci techniky jako jsou tam Zkus Autokomplex Mencik v Karline, dneska jsem tam byl kvuli rozbitemu sklu (pokus o vykradeni), velmi prijemni technici Ve stredu to tam povezu na opravu, tak uvidim i zkusenosti dal. Navic budu reklamovat i rezavejici "nerezovou" ozdobnou listu na prahu u ridice. Sorry za Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvisio Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 mam manual , MR 09, auto mesic stare, tak prosim pisni sem az neco vyresis, ptz motor fakt pri 2000 nepodtacim a jindy to nedela a dela to na 3 - 6 prevodovy stupen, i na dvojku to je citit auto bylo pred 3 nedelama na diagnostice a nic nenasly v utery jim to omlatim o hlavu na jarove Jinak na Jarove servis sem jeste nikdy nevidel tak arogantni prijmaci techniky jako jsou tam Fakt je ten, že by to motor nemal robiť, a 1500 ot. musí zvládať v pohode, dokonca aj na 6. st., aspoň moja 1,8čka nemá problém občas zrýchliť na tej 6.tke pri týchto otáćkach. No a tiež mám MR 2009, 2 mesiace staré Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P.T. Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Ja mam sice DSG, nicmene motor je stejny, a tech 1400-1600 otacek zvlada v pohode, DSG takhle samo radi... Minimalni otacky kolem tech 1400, maximum pri pozvolnem zrychlovani tak 1900-2000. Takze motor by to mel zvladat bez cukani... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jouzef Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Ja mam sice DSG, nicmene motor je stejny, a tech 1400-1600 otacek zvlada v pohode, DSG takhle samo radi... Minimalni otacky kolem tech 1400, maximum pri pozvolnem zrychlovani tak 1900-2000. Takze motor by to mel zvladat bez cukani... Mno prave ale zajimave ze proste jak mile se to prehoupne pres ty otacky tak motor jede v klidu nadherne dam jim jeste sanci na jarove jeste jednou a kdyz nebudu spokojeny tak snima koncim VIZ priklad : koupil sem si u nich koncovky vyfuku a ze je rovnou namontujou , tak je navarili za 2000 kc prace a kdyz na to po dvouch dnech koukam tak leva koncovka je o par milimetru nize nez ta druha, podle vodovahy je to hodne znat a na pohled take... jak doporucujete toto resit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P.T. Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 No asi bych to reklamoval, zaruku mas i na praci, a tohle je zjevne vada... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jouzef Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 No asi bych to reklamoval, zaruku mas i na praci, a tohle je zjevne vada... Ja sem se dneska na Jarove stavoval objednat a ukazoval sem to technikum a jedem znich mi rikal ze prej to je normalni ze mam krivej vejfuk a ze prej to je urco krive nasroubovano, tak sem mu vysvetlil ze vyfuk je fakt rovnej, je to nove auto a ze to delali oni a navic ze to je NAVAROVANE tak at nekeca a ze to proste budeme resit kdyz tam je rozdil 5 mm Auto Jarov si hraje na velkou skvelou firmu ale kdyz po nich clovek neco chce tak maji kolem kecu jako kdyby slo o MB nebo BMW ... vrrr fakt me vytocil Jouzef Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvisio Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Ja sem se dneska na Jarove stavoval objednat a ukazoval sem to technikum a jedem znich mi rikal ze prej to je normalni ze mam krivej vejfuk a ze prej to je urco krive nasroubovano, tak sem mu vysvetlil ze vyfuk je fakt rovnej, je to nove auto a ze to delali oni a navic ze to je NAVAROVANE tak at nekeca a ze to proste budeme resit kdyz tam je rozdil 5 mm Auto Jarov si hraje na velkou skvelou firmu ale kdyz po nich clovek neco chce tak maji kolem kecu jako kdyby slo o MB nebo BMW ... vrrr fakt me vytocil Jouzef Ja som si tiež kupoval koncovku výfuku, ale našťastie skrutkovanú a som rád, lebo som to po nich takisto prerábal, dokonca dvakrát - druhýkrát po sebe Ale vráťme sa k motoru. Tak zatiaľ mi neprišla odpoveť z MB, no dúfam že najneskôr zajtra odpíšu, lebo ich budem urgovať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Koncovku reklamuj a na ten flash motoru se nenech odbyt.... at to servis resi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 v Praze je servisu hafec... když jsou na Jarově paka, tak servis změň... a až se tě budou jinde ptát, proč nechodíš do Jarova, když jsi to tam koupil, tak řekni, že to máš třeba z ruky... kdybys je pomluvil, tak by na tebe mohli taky koukat mezi prsty! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 12. Červen 2009 Sdílet Vloženo 12. Červen 2009 Zkušenosti se servisy se řeší jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jouzef Vloženo 12. Červen 2009 Sdílet Vloženo 12. Červen 2009 Alvisio jak si dopadl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvisio Vloženo 14. Červen 2009 Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 Alvisio jak si dopadl? Zatiaľ nemám odpoveď, zajtra skúsim zavolať ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvisio Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 Tak som dnes ráno volal do MB, problém vraj riešia na technickom oddelení, no až mi odpíšu tak dám vedieť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 By mě zajímalo proč jste si tak jistý, že je to programem v jednotce. Kmitání je svině. Může se tam rozkmitat nějaká hmota a nemusí to mít s motorem nic společného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 No tak i to je mozne, ale u me slo spis o odstraneni ani ne kmitani ale cukani motoru pri seslapnutem plynu, jakoby proste ztracel vykon a pak nahle vystartoval, takze proto mi pomohl flash jednotky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.