Host 007 Vloženo 5. Srpen 2013 Vloženo 5. Srpen 2013 Jsem zvědavej jak dopadneš, protože něco takového mě asi taky někdy bohužel čeká. Citovat
vw-futy Vloženo 5. Srpen 2013 Vloženo 5. Srpen 2013 (editace) Nazdar, tak ja mám 1,8TFSi v A4B8, rv2008, najazdené cca122t, olej mením po cca 20t/rok, spotreba oleja cca 0,5l za výmenu. S motorom problém zatiaľ nebol, akurát vodné čerpadlo KO pri 92t a stavač vačky na zvolávačku. Po skúsenosti v okolí, ako preskočili retiazkové rozvody 5tim na VW, Audi pri cca 80-130t bez varovania (vozidlá mali od nova, oprava cca 2000-3000,-€) som sa rozhodol vymeniť komplet rozvody pri 120t km. Mal som ešte starý N-kový napinák, inak po rozobratí rozvodov mu nič nebolo ani retiazky neboli vyťahané, ale pri týchto motoroch asi nikto nevie ani štartu ani hodiny, kedy skočia. Napinák išieil nový K-ový (má aj pružinku), nová je jedna rozvod. reťaz a klzák oproti starým rozvodom. Dal som vymeniť všetko, čo treba. Motor ide ešte tichšie ako šiel. Pri A4 je motor pozdĺžne, miesta na rozvody málo, tak kvôli lepšej manipulácii predok kompllet po nosníky dolu . Mám za sebou po výmene rozvodov cca 2300km a zatiaľ NO problémo. Editováno: 5. Srpen 2013, autor: vw-futy Citovat
mike_k Vloženo 7. Srpen 2013 Vloženo 7. Srpen 2013 (editace) Clint: A jaky mas typ napinaku? A je to urcite retez? Me po studenem startu divne "chrasti" cely motor uz zcela od porizeni auta, ale chrasti to dele nez 2 sekundy. Editováno: 7. Srpen 2013, autor: mike_k Citovat
Clint Vloženo 7. Srpen 2013 Vloženo 7. Srpen 2013 Mám "T"-čko, chrastí to jen při startu studeného motoru cca 1-2 sec, pak to přestane. Citovat
jeanny Vloženo 9. Srpen 2013 Vloženo 9. Srpen 2013 Potřeboval bych poradit, sdělit skušenosti s tímto motorem. Uvažuji o koupi novějšího auta, nechci naftu, tak mi oko padlo na 1,8TSI. Měl jsem kdysi OI 1,8T, vynikající auto. Po dvouleté anabázi s A6 2,5, TDi, která byla také sqělá, mám nyní OII 2,0FSI, 8 let stará, 260T km. Celkem spokojenost, nejezdím pomalu a jezdím, věřte nevěřte, za 6,5l. Na hory do Itálie, z Landecku přes St.Moritz do Madesima, na 18O km z cca 6oo mnm do skoro 2000 a zase dolů do 340 mnm, celková štreka 750 km, auto s boxem a plné za 7,3l. Když jsem se rozhodl (asi) pro 1,8TSI, šel jsem pár aut vyzkoušet. Včetně varianty Superb. Celkem se zatím jednalo o 6 aut, nejvíc bylo najeto 65T km. A zatím jsem byl překvapený, že ve všech šesti případech jsem měl dojem, po opětovném usednutí do mojí babky, že jede lépe, že je živější (na N-95). Máte prosím někdo podobné zkušenosti? Možná bych to pochopil u dvou Superbů, jsou trochu těžší, ale OII mě tak trochu zklamaly. Možná je to zvykem stylu jízdy, každý motor má jiný průběh výkonu a hlavně kroutícího momentu, takže to může být mylný dojem. Hlavně bych měl obavy, jak auto pojede, když zapřáhnu přepravník s koněm. Ještě bych se zeptal, jestli má někdo zkušenosti u tohoto motoru s LPG. Omlouvám se pokud toto téma již někdy bylo.Díky. Citovat
mike_k Vloženo 9. Srpen 2013 Vloženo 9. Srpen 2013 (editace) To je divne, 1.8TSI by mela mit prubeh kroutaku vyrazne lepsi uplne kdekoliv. Na druhou stranu, pokud ti soucasny motor vyhovuje vic, tak se na teorii vyser a nech si to, co se ti zda lepsi. Editováno: 9. Srpen 2013, autor: mike_k Citovat
detoxy Vloženo 30. Srpen 2013 Vloženo 30. Srpen 2013 Zdravim. Koupil jsem ojetou O2 1.8TSI DSG r.v.2010, takže bych rád přispěl se svými poznatky. Vůz mám od známého a znám celou jeho minulost. Nyní najeto 200t km. V létě 2012 cca ve 150t km výměna motoru(vůz měl asi 2,5 roku), díky autorizovanému servisování s 90% účastí škodovky (i tak postoj automobilky k této konstrukční chybě se mi zdá velmi nezodpovědný). Jinak je zatím auto spolehlivé a doufám, že to tak zůstane. Po nastartování asi 1/2 minuty nestabilní chod se znatelným chvěním, můj předchozí 11 letý Nissan měl po nastartování chod úplně klidný. Nicméně výkon motoru a průběh krouťáku naprosto úžasný, navíc perfektně sladěný se 7-mi st. DSG. Akcelerace při plném plynu budí respekt a předjížděný kamion se kolem jen mihne. Nejlepší je ale klidná jízda, motor v tomto režimu neslyšíte a o řazení DSG se dozvíte jen díky zoobrazení na informačním displeji. Podvozek krásně utlumený a odhlučnění zvuku od pneumatik také přispívá k všeobecnému tichu. Celkově tahle konfigurace posouvá vůz o třídu výš co se týká komfortu jízdy. Zdá se mi, že v zatáčkách se, mnohem dříve než jsem byl zvyklý u předchozího vozu, ozývá kvýlivý zvuk od pneumatik. Spotřeba při klidné jízdě mimo město a dálnici 25 km do práce 6,5l/100km. Spotřeba hodně záleží na délce trasy, do 8km 8l/100, do 25km 6,5-7l/100, nad 100km pod 6,5l/100. Citovat
libero Vloženo 30. Srpen 2013 Vloženo 30. Srpen 2013 V létě 2012 cca ve 150t km výměna motoru(vůz měl asi 2,5 roku) vieš aj prečo sa menil motor?? (spotreba oleja,skočený rozvod) Citovat
mike_k Vloženo 30. Srpen 2013 Vloženo 30. Srpen 2013 detoxy: Muzu se zeptat, jaka je cena komplet motoru u Skodovky? Tedy pokud jsi tu fakturu videl. Citovat
detoxy Vloženo 2. Září 2013 Vloženo 2. Září 2013 To Libero: V servise byli tajemní, nicméně závada měla všechny příznaky zde velmi často popisovaného skočení rozvodů. To mike_k: Jestli si správně vzpomínám, tak motor stál kolem 138tis, ale fakturu jsem neviděl. Citovat
marfan Vloženo 23. Září 2013 Vloženo 23. Září 2013 čo poviete stačil by Vám takýto výkon z tej jednaosmičky ?? http://www.youtube.com/watch?v=Dlrs96-Oum4 Citovat
Clint Vloženo 24. Září 2013 Vloženo 24. Září 2013 Co to je za zvěrstvo? Je tohle vůbec možný? Citovat
bar714 Vloženo 24. Září 2013 Vloženo 24. Září 2013 To by som nechcel, by som furt predbiehal stíhačky Citovat
djek Vloženo 29. Září 2013 Vloženo 29. Září 2013 mam po vymene rozvodu, delal jsem to hlavne kvuli toho napinaku, dali tam K verzi (jina uz ani nejde objednat) a v autorizaku me to stalo 8 650,- z toho prace 2 770,- Najeto 141 tkm, zadny problem nebyl, jenom jsem to preventivne vymenil, servisak rikal ze nic dramatickeho ale ze napinak uz trosku povolil. Tak jen pro info, treba se nekomu bude hodit realna cena za rozvody. 1 Citovat
Clint Vloženo 29. Září 2013 Vloženo 29. Září 2013 To je velmi užitečná informace, alespoň budu vědět, jestli mě v servisu budou chtít natáhnout....moc díky! Ty najeté km máš slušný, mohl bys sdělit, kde ti to přesně dělali (řada servisáků v autorizákách do toho nechce jít, že je to sraní) Dík Citovat
djek Vloženo 30. Září 2013 Vloženo 30. Září 2013 nechal jsem si schovat puvodni dily, dneska jsem to trosku ocistil a komplet vyfotil, tak prikladam pro ilustraci: 1) vse co jsem dostal nazpet, vcetne sroubu a tesneni 2) napinak @Clint: poslal jsem ti SZ, nechci tady delat reklamu, ani nevim jestli se to muze Mimochodem... co tankujete? Zkousim ted Maxxmotion 100, ale je to dost drahe, tak uvazuju nejake aditivum - VIF Super Benzin Aditiv ? Pouzivate to nebo jezdite klasika N95? 1 Citovat
Pawouk Vloženo 30. Září 2013 Vloženo 30. Září 2013 V tomto smyslu to reklama není a můžeš v klidu uvést ten servis. Záleží čistě na tobě. Citovat
martasx Vloženo 2. Říjen 2013 Vloženo 2. Říjen 2013 Před časem jsem tady psal o výměně rozvodů napínák + práce šla na škodovku já jsem si zaplatil nový řetěz ten stál 1600kč,nevím kolik stojí napínák někde jsem slyšel kolem 1500 tak mi ta cena výš moc nesedí to jen pro info. Citovat
Clint Vloženo 2. Říjen 2013 Vloženo 2. Říjen 2013 Ono záleží, co všechno se mění, těch řetězů je tam víc. Co jsem pak slyšel, tak je s tim docela "sraní" oproti řemenům.... Citovat
martasx Vloženo 2. Říjen 2013 Vloženo 2. Říjen 2013 Řetěz je jen jeden myslím ten který se řeší při skočení nebo klepání při startu.Ty ostatní se netýkají našeho problému. Citovat
Clint Vloženo 2. Říjen 2013 Vloženo 2. Říjen 2013 (editace) To jistě, ale neznamená to, že ten další nemusí bejt vytahanej taky a že je potřeba ho rovněž vyměnit. Však se zeptejte v autorizáku, v kolika případech neměnili jen jeden řetěz....Mě řekli cenu kolem 10tis materiál + práce Editováno: 2. Říjen 2013, autor: Clint Citovat
hansHK Vloženo 3. Říjen 2013 Vloženo 3. Říjen 2013 Na mém autě byl měněn preventivně asi ve 20 tkm pouze napínák a s ním kryt rozvodů. Fakturu nemám u sebe, ale myslím si, že to bylo cca 5 tis materiál a 2,5 tis práce. Citovat
Clint Vloženo 3. Říjen 2013 Vloženo 3. Říjen 2013 Je to stejně hrozné, že jsou uživatelé těchto jinak skvělých motorů nuceni něco preventivně měnit.... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.