Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Jenže s vědomím, že bych taky mohl jezdit o 3 - 4 litry víc, než teď, se mi do toho nějak moc nechce. Auto si tentokrát hodlám díky daňovým předpisům nechat 5 let, tak si umím spočítat,

Jirko, já si nemyslím,že bys měl o tolik vyšší spotřebu-možná na začátku ale jak si na motor zvykneš byl bys reálně tak o 1,5-2 litry výš.Beru v potaz, že dlouho jezdíš s TDI a motor ti nijak nevadí (např. na hluk), takže bych ti asi spíše doporučil TDI CR.Vzhledem k předpokládanému 5ti letému použití je možná dobré prokalkulovat rozdíl v nákupce mezi 1.8TSI a 2.0 TDI CR a pak provozní náklady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele a nemusel jsem chodit ani moc daleko. je mi jasný, že začneš s tim, že jsem to blbě pochopil a tys to myslel uplně jinak...

btw. ročně najedu právě těch 25-30tis km a věř, že i při tomhle nájezdu se mi nafta, ač jí nemám rád, dost vyplatí. při spotřebě okolo 7-7,5l jedu tak, že s benzínem bych jel za 10-12l...

Jo a proc si necitoval cely ten muj prispevek...prave tam jsme jaksi srovnavali motor 1,2 s 1,8 a to 1,8 je oproti 1,2 urcite sport...ale to by sis musel precist nekolik prispevku pred a po abys pochopil o cem jsem se bavili, vytrzene z kontextu to doopravdy vypada tak jak si to pochopil. Kazdopadne pokud chces slovickarit...tak prosim.

Problem je ze ja s timto motorem jezdim za 7.5-8 a mam mnohem vice vykonu nez ty a to jezdim dosti svizne :palec2: Ja ti nijak neodporuji abys jezdil s naftakem, klido si s nim jezdi kdyz ti to vyhovuje, ale stve me ze tady pises neco o motoru, ktery si nevidel ani z rychliku.

A to ze by mi to nekdo nandal s natunenym 2.0TDi, tak tomu verim, to je vice nez jasne. Az budu mit nutkani vetsiho vykonu hned se po nejakem tuneni budu shanet, a pak se muzu merit s Jirkou, ale prozatim me vykon plne dostacuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bladik,ja porovnavam iba benzin vs diesel,ako taký,mne ten výkon stací,ale benzinák aj kedy si chcel hoci aj 1,4 s takou spotrebou nenajdeš a činí to 1koruna na 1 km navyše,takže nedá sa jednoznačne povedať,že nafta sa neoplatí,máš menej výkonu,ale jazdíš hospodárnejšie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kluci,trochu jste se tady na posledních třech stránkách neshodli na názorech ale berte to trochu s nadhledem. Každému z Vás se halt líbí trochu jiný motor. Já bych se raději přidržel tématu tj. 1.8 TSI-o spotřebě se už tady napsalo spousty věcí a je bezesporu fakt,že tenhle motor za optimálních jízdních podmínek má na benziňák velice pěknou spotřebu ale jak přijde město či jízda v zácpě je konec.Nedávno jsem jel po hradecké dálnici díky bourčce někde v předu v koloně cca 15 km na 1 a 2, příčemž jednička byla krátká a dvojka moc dlouhá-rychlost kolony byla cca 15km/h, když se jelo, a moje spotřeba byla 14,2 l a fakt se s tou spotřebou nedalo moc dělat.Takže resumé je, že za příznivých podmínek lze hovořit o velice příznivé spotřebě ale pokud pominou, projeví se jako každý druhý benziňák prostě žere.Já si ho cením spíše pro jeho tichý chod, což mi vyhovuje na dlouhých cestách ale jak psal už Jirka zas je někdy slyšet houkání sovy (turba) což je u tohoto tichého motoru nápadné.Na druhou stranu je to lepší nežli např. u Golfu s 1.TSI kde kromě houkání turba klape ještě kompresor (je slyšet v dolních otáčkách).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a proc si necitoval cely ten muj prispevek...prave tam jsme jaksi srovnavali motor 1,2 s 1,8 a to 1,8 je oproti 1,2 urcite sport...ale to by sis musel precist nekolik prispevku pred a po abys pochopil o cem jsem se bavili, vytrzene z kontextu to doopravdy vypada tak jak si to pochopil. Kazdopadne pokud chces slovickarit...tak prosim.

Problem je ze ja s timto motorem jezdim za 7.5-8 a mam mnohem vice vykonu nez ty a to jezdim dosti svizne :palec2: Ja ti nijak neodporuji abys jezdil s naftakem, klido si s nim jezdi kdyz ti to vyhovuje, ale stve me ze tady pises neco o motoru, ktery si nevidel ani z rychliku.

A to ze by mi to nekdo nandal s natunenym 2.0TDi, tak tomu verim, to je vice nez jasne. Az budu mit nutkani vetsiho vykonu hned se po nejakem tuneni budu shanet, a pak se muzu merit s Jirkou, ale prozatim me vykon plne dostacuje.

ty prosimtě, tobě je fakt 26let?

klidně ten příspěvek odcituju celej, ale tohle z něho určitě nevyplívá..., to ty ses začal vysmívat označení exteriérový výbavy fabie

ad, "Problem je ze ja s timto motorem jezdim za 7.5-8 a mam mnohem vice vykonu nez ty a to jezdim dosti svizne"- a píšu někde, že s tím mám problém?

ad, "Ja ti nijak neodporuji abys jezdil s naftakem, klido si s nim jezdi kdyz ti to vyhovuje"- píšu někde, že mi nafťák vyhovuje? já všude prezentuju pravej opak, bohužel momentálně nejsem v takovým nářezu, abych si koupil silnýho benzíňáka, i když bych mnohem radši...

ad, "stve me ze tady pises neco o motoru, ktery si nevidel ani z rychliku"- kde nějak komentuju 1.8TSI?

Marios: nebolí tě po dnešku prdel? lol já taky vyrazil, žel bohu jsem píchnul a ty story, co mi vyprávěl jeden strejda z vesnice, co nade mnou celou dobu stál, když jsem lepil, jsem se fakt pobavil...to bylo samý "hele ty, to musíš takhle. hele ty, pořádně to porovnej, hele ty, myslivci prodávaj kachny za 10Kč :)

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Luke: A tobe je kolik ze si neumis dat dohromady nekolik prispevku pak bys mozna poznal to co jsem chtel napsat...o te fabii jsme to ukoncili to uz tady rozebirat znova radsi nebudu.

Porad tady narazis jak je ta 1.8 zrava tak ti pisu ze neni. Kazdopadne nechame toho protoze ty ses ten spravny pripad "zadrhnute desky" :p :p

To Rosta: Plne s tebou souhlasim, popojizdeni v kolonach je opravdu blbe, ale uz i to jsem dokazal celkem eliminovat ze se pri popojizdeni v kolone...treba ve Zdaru jak opravuji ten most, tam se ceka nekdy i 20 minut na semaforech...zvedne spotreba maximalne o 1-1.5l/100km, ale co jsem pozoroval ze pak dalsi jizdou jsem schopen to opet vratit k normalu, ono to pocitani na tom palubaku pri tom popojizdeni je nejake zavadejici...treba se mi nezda ze by to opravdu pri rozjezdu na 1 zralo 99.9...to se mi zda nejake divoke :);)

Kazdopadne pokud se delsi dobu pohybujes jen na dvojku tak to potom zere to je fakt :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ak si už pred tým jazdil,tak zaručene ti nemôže zdvihnúť spotrebu na 99,nakoľko to už rozpočítava na všetky vtedy najazdené kilometre,ale pri začatí jazdy ide všetko na tých prvých 300m.

A čo sa týka spotreby,počkajte až prídu prvé mrazy,to len budú cifry.

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ak si už pred tým jazdil,tak zaručene ti nemôže zdvihnúť spotrebu na 99,nakoľko to už rozpočítava na všetky vtedy najazdené kilometre,ale pri začatí jazdy ide všetko na tých prvých 300m.

A čo sa týka spotreby,počkajte až prídu prvé mrazy,to len budú cifry.

No ja jsem spis myslel tu aktualni spotrebu, ona ta dlouhodoba spotreba se ukaze az po nejakem tom case a to jsem nikdy nedostal vys jak 25l/100km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen pro Info ... CO2 je hodnota provázaná se spotřebou. DPF ( Diesel Partikel Filter ) nemá vliv na hodnotu CO2. Je to jen na pevny castice ktery jsou u nafty. Bez DPF neudelas na nafte EU5. 1,8 TSi to zvladne v pohode. DPF naopak trosku navysuje spotrebu. Pri regeneraci se pristrikava nafta.

Emise u benzinu je ale taky slozita vec. Nejvis slozity vejfuk ma Vorlajz na svojem Scoutu. Jelikoz ma opravdove FSi, ktere pracuje i v rezimech chudych vrstvenych smesi. Musi mit jeste NOx katalizator. Ten funguje skoro jako DPF u dislu jen tedle chyta NOx

To 1,8 ma jednodchy vyfuk EU4 dokonce jen s jednou Lambdou Vor a Hauptkatem ;) EU5 uz bude mit Lamdy dve :)

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po 300m,ved som ti to napísal a stačí ak ti ide dlhšie na voľnobeh a zaručene sa dostaneš aj na 99l,ale to nie je dlhodobá,ale skôr denná,ktorá sa po 2h kľudu nuluje.

A okamžitá,ale môže aj tá to prvé zošiapnutie plynu dávkuje fest a ak si k tomu pridáme vysoké ot motora,nakoľko je zaradený nízky prevodový stupeň,len si predstav kolko by si spotreboval keby si išiel na jednotke 100km a auto by muselo byť v takom zábere ako ked sa pohýhaš z miesta.Predsa potrebuješ dostať do pohybu 1,5 tony .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Porad tady narazis jak je ta 1.8 zrava tak ti pisu ze neni. Kazdopadne nechame toho protoze ty ses ten spravny pripad "zadrhnute desky" :p :p

ty uplně vaříš z vody kluku, psanej projev rozhodně nemáš na 26let. když jsem jak zadrhnutá deska, zkus mi reagovat na moje 3x "ad" z posledního příspěvku a ted na muj poslední citát tebe o tom, jak narážim na to, jak je 1.8 žravá? kde? a fakt to zkus, nebo si budu myslet, že si děláš z huby (klávesnice) sráč, protože já celou dobu narážim a komentuju jenom ty tvoje chvastounský keci, nikoliv motor.

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle sebe soudim tebe...jj mam na tebe stejny nazor, ale nemas se tolik kritizovat verejne, nevypovida to moc o tve inteligenci....jakmile ti dosli argumenty zacnes urazet... lol

omg... ty si vážně hloupější než jsem si myslel... mě argumenty skutečně došly, ale věř mi, že i kdybych tu argumentoval celý týden, tak ty budeš jenom slepě zahleděný a nic neuznáš... otevři oči!!! a začni uvažovat jako dospělý člověk! ;) a k tomu ti dopomáhej Bůh!!! :kol-98:

a teď zpět k tématu... ;)

Editováno: , autor: vorlajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po 300m,ved som ti to napísal a stačí ak ti ide dlhšie na voľnobeh a zaručene sa dostaneš aj na 99l,ale to nie je dlhodobá,ale skôr denná,ktorá sa po 2h kľudu nuluje.

A okamžitá,ale môže aj tá to prvé zošiapnutie plynu dávkuje fest a ak si k tomu pridáme vysoké ot motora,nakoľko je zaradený nízky prevodový stupeň,len si predstav kolko by si spotreboval keby si išiel na jednotke 100km a auto by muselo byť v takom zábere ako ked sa pohýhaš z miesta.Predsa potrebuješ dostať do pohybu 1,5 tony .

No to je fakt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to víš, tohle jsou věci, který mi blbci, jezdící v blbých chrochtákách nikdy nepochopíme a letci s ultrasuperhyper nejlepším motorem pod sluncem, jménem 1.8 téesí, jsoucí pro ně modlou, nás to budou muset někdy naučit...

Vis Luke...treba tady ten prispevek je o tom jak se vyjadrujes o tomto motoru a opravdu se ti musim omluvit, protoze o jeden radek niz psal vorlajz o spotrebe a ne ty.

Akorat mam dojem ze Vam obema vadi ze se tady proste pise a vychvaluje 1.8TSi a ne ty vase motory, problem bude asi v tom ze ste si spletli tema...tady to tema je totiz o 1.8TSi tak musite take cekat ze ho tady budem vsichni vychvalovat...ale jak uz jsem tady mnohokrat napsal, at si jezdi kazdy v cem chce, ale pis si o tom ve svem tematu :p :p :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...