Mates_XIV Vloženo 26. Září 2008 Sdílet Vloženo 26. Září 2008 Koukám objevily se tady konecne poradny materialy. Nebudu se radsi ptat na zdroj. Kdybyste necemu nerozumneli tak se zeptejte. Todle je uplne na prvni generaci motoru 1,8. Ty co se davaji do OII uz jsou druha a nemaji treba to odvetrani z vika hlavy valcu. V podstate veci je to, ale spravnea shodne. Nemcina neni nijak slozita uz jsem louskal i horsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 27. Září 2008 Sdílet Vloženo 27. Září 2008 Koukam ze o tom motoru uz neco vis. Nechces se s tim podelit s kolegy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bassaqq Vloženo 28. Září 2008 Sdílet Vloženo 28. Září 2008 je tu někdo kdo řídil jak OII RS tak 1.8 T(F)SI, aby zhodnotil, jestli je opravdu takovej rozdíl mezi RSem v jízdních vlastnostech, sešlápnutí plynu atd? pořád se nemůžu rozhodnout...obyč oktává se mi s tím světlým interierem líbí o dost víc nez RSa a i ten motor je úspornější jak RS a do 160ti jsou rozdíly ve zrychlení docela malý...díky za postřehy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 28. Září 2008 Sdílet Vloženo 28. Září 2008 Tak jsem se vratil z dovolene v Chorvatsku a mam tu nejake poznatky....Cesta tam spotreba 7,0l .... 80% cesty po dalnici 140/h. Cesta zpet ta sama trasa za 7,6 - je to preci jen vice do kopce, ale zase jsem mel o 15/hod vetsi prumernou rychlost Nevim jestli je to dobre nebo ne, ale ja jsem celkem spokojen a hezky jsem si zaridil, na dalnici se s tim krasne zrychluje i z tech 140-ti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 28. Září 2008 Sdílet Vloženo 28. Září 2008 no, RS bych snad volil jenom z důvodu jiného vzhledu... na běžné ježdění je tak jednavosma až až ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 28. Září 2008 Sdílet Vloženo 28. Září 2008 Spotreba pekna a prumerka taky... Jak jinak bylo v Chorvatsku, nebyla tam zima.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 28. Září 2008 Sdílet Vloženo 28. Září 2008 Jo, Vorlajs ma pravdu. Rozdil hlavne ve vzhedu a pro bezne jezdeni je to vykonne az moc. Samo ze RS 2,0 TFSI je lepsi motorizace, ale za jakou cenu.... Pomer cena a vykon a kroutak. :prc: ma lepsi 1,8 TSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 28. Září 2008 Sdílet Vloženo 28. Září 2008 Spotreba pekna a prumerka taky... Jak jinak bylo v Chorvatsku, nebyla tam zima.. Jj taky si myslim, bylo slunecno ale foukal velky vitr, tak jsme to prolezeli u bazenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bassaqq Vloženo 29. Září 2008 Sdílet Vloženo 29. Září 2008 no já si právě taky říkám...ta 1.8 se fakt povedla, slusnej kroutak a hlavne ta spotreba si myslim bude o dost lepsi...a navic na natural 95, ten bych do RS asi nelil...jo jeste otazecka, jakej se vam zda ten svetlej interier? myslite ze se bude spinit? me vzhledove uplne nadchnul a interier je o 200 procent hezci, ale jestli to neni na ukor prakticnosti (spineni) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 29. Září 2008 Sdílet Vloženo 29. Září 2008 ty vole to sou doatazy... špinit se to bude stejně jako tmavej.. protože jestli něco ušpiníš, tak na to fakt nemá vliv barva ... samozřejmě horší to asi bude s čištěním! ale já osobně bych se toho vůbec nebal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 29. Září 2008 Sdílet Vloženo 29. Září 2008 Pokud se ti libi svetly interier tak do nej bez, ja pokud nebudu mit dalsi auto RS, tak jdu urco do svetleho interieru. Jak psal vorlajz oboje se spini stejne akorat ze na svetlem to pujde vice videt! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 29. Září 2008 Sdílet Vloženo 29. Září 2008 Cernej se spini taky, tomu proste nezabranis, ale zalezi co v tom chces vozit pokud mas deti, tak bych radsi volil cernej interier, ale vytepovat se da vlastne vsechno. Co se tyka motorizace, v RSu jsem sedel ale neridil, pocitove to ma asi lepsi vlastnosti, ale zalezi co budes potrebovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 29. Září 2008 Sdílet Vloženo 29. Září 2008 Udrzba svetleho interieru je makacka a hlavne porod. Klidne se te zeptam za 6 mesicu az si to koupis co na to rikas.... No proste vopruz. Svetly interier je moooooc krasny ale ta udrzba.... Mne na tmavy staci vlchky hadrik a fleky nejsou, to u svetleho udelas jenom jednou a uz to z toho nedostanes... :p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 29. Září 2008 Sdílet Vloženo 29. Září 2008 já bych to řekl takhle, když budeš mít tmavý introš, tak budeš mít světlý fleky, a když budeš mít světlý introš, tak tmavý fleky... je to prostě úplně jedno, co si tam dáš! dej na vzhled... ... jinak děti ti auto nezadělaj... záleží na tom, co jim v autě dovolíš... já dovolím jenom rohlík, to se vysaje... nanuk už jde hůř! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 29. Září 2008 Sdílet Vloženo 29. Září 2008 Staci abys jednou spechal nechal jim boticky a okopou ti sedadla...velice kraaasne Zaslapanej rohlik v dolnich kobereckach taky neni nic moc...ale je fakt ze to je o tom co jim dovolis....kazdopadne myslim ze to nepatri sem ale nekam uplne jinam. Zpatky k motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 29. Září 2008 Sdílet Vloženo 29. Září 2008 Já tvrdím, že úchyty na dětskou sedačku dělají na špatné straně. Dítě si sebe samo začne uvědomovat až v cca 5 letech tak do té doby by mohli jezdit v kufru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 30. Září 2008 Sdílet Vloženo 30. Září 2008 Skusim ty moje dvojcata dat do kufru a uvidim co na to manzelka. S oduvodnenim at mi nezaspini sedadla.... :p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 30. Září 2008 Sdílet Vloženo 30. Září 2008 No je vidět, že netoužíš po harmonickém manželství..... To musíš zdůvodnit zvýšenou bezpečnostní... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 30. Září 2008 Sdílet Vloženo 30. Září 2008 Srovnání 1.8TSI vz 2.0TFSI vidím asi takhle.Dynamykou je RS bezpochyby lepší-pocit ze zrychlení je nádherný.RS má lepší podvozek, je ale tvrdší a mě třeba po 400km začala obvykle protestovat páteř.Záleží jak dlouhý cesty chceš nebo musíš jezdit v tahu a jak jsi na tom zdravotně.Jak píše kolega Vorlajz v normálním provozu se ten rozdíl moc nevyužije, jen někdy při předjíždění a hlavně při nájezdech na dálnici.1.8 má určitě navrch v zimě, když jsou sněhový jazyky-na vyšším podvozku je projíždí bez drhnutí spodku a taky krouťák RS je na čestvém sněhu spíše na škodu než k užitku.S RS jsi samozřejmě větší frajer pokud hodnotíš i tento úhel pohledu.Finanční stránku věci si mušíš zhodnotit sám.Já jsem si domů zvolil 1.8 protože mi nikdo u RS nechtěl dát normální respektivě zvýšený podvozek bez ztráty záruky na vůz.Podvozek je pro mě důležitější než motor a i 1.8 jede velmi dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 30. Září 2008 Sdílet Vloženo 30. Září 2008 Ma pravdu predceda... :p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 30. Září 2008 Sdílet Vloženo 30. Září 2008 ale 4x4 ... to je v zimě vůbec nejlepší!!! nějaký sněhový jazyky... hihi.... ale zpět k tématu... já bych bral dneska 1.8 TSI... teda kdybych volil mezi RS a normál oktou... a dal bych si paket pro špatný cesty! a výbavu LaK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 30. Září 2008 Sdílet Vloženo 30. Září 2008 S tím palivem máš pravdu. Ale třeba bude 2,0 TSi a ta už nebude vyžadovat 98 jako TFSi. Co se týče akcelerace a dynamiky je 147 kW od 118 znat. Na rozjezdech je to pocitove o dosl lepsi. Na maximalce je to hodne znat. 1,8 uz od 180 leze pomaleji. Vmax je s 2,0 taky daleko vys. Ja osobne bych sel do 2,0. RS na 18 je to uz docela uskakany, ale ja osobně jsem obetoval taky komfor na ukor stability podvozku. 1,8 bych videl jako nejlepsi motor co se ted dava do OII ale 2,0 je proste rychlejsi.Jde o to jaky ma clovek priority. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 30. Září 2008 Sdílet Vloženo 30. Září 2008 Vorliku muzem se domluvit a namontovat do tveho otesanka nejake turbicko .... at mas nejaky vykon na ty snehove jazyky....... :prc: Ps: Jak jsi dopadl s tou reklamaci na kapotu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bassaqq Vloženo 30. Září 2008 Sdílet Vloženo 30. Září 2008 (editace) ten světlý interiér obsahuje i kůži, nebo to je jen čalounění? no auto by nebylo nikam na služební cesty ani cestování...takovej ten garážovej mazel na kterýho se člověk těší celý týden, že ho o víkendu pořádně protáhne zase další požadavek je, aby když budu chtít, umělo jet i úsporněji (cca 8 l/100 kombinace dálnice, okresky, vesnice)...v tom je zase super 1.8...takže když chce člověk opravdu silný zažitek, je ten dvoulitr opravdu o poznání lepší? jo a ještě je možný subjektivně zhodnotit místa na kolena u středovýho panelu? u naší O1 Facelift je to bída (jsem vyšší postavy) a ve felicii jsem se mohl víc rozvalit... Editováno: 30. Září 2008, autor: bassaqq Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 30. Září 2008 Sdílet Vloženo 30. Září 2008 no kapotu budu reklamovat až pojedu na olej... teď při mytí jsem našel další flek a 2 kazy... + jednu malou promáčklinku... budou ze mě mít radost, ale já jim nic nedaruju! hehe ... ale zpět k motoru... řekl bych to takhle... když budu mít peněz dost... tak si koupím 2.0 TFSI... prostě je to silnější motor, pojede to líp... ale na druhou stranu... 160 koní není taky málo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.