Přejít na obsah

Světla pro denní svícení


MartinRS

Doporučené příspěvky

No 15A na malú poistku je dosť, pri dvoch 55W žiarovkách a napätí 13,8V tadial tečie cca 8A.

Skús jednu vec. vyber tie piny z poistkovky a napichni ich na poistku len tak volne ako by boli v poistkovej skrinke a svieť a chyť jeden. podla mna to bude vysoký prechodový odpor medzi pinom a poistkou...piny sú origo škoda alebo lacaky?

Dořešil někdo ten problém s roztejkáním pojistky? Mám totiž další auto u kterýho se roztekla pojistka, dost dlouho to fungovalo bez problémů a najednou se roztekla a když se dá nová tak se rozteče za chvíli. Nenapadá někoho co by to mohlo dělat??? Pojistka je tam malá 15A, spoje pájený, konektory nakrimpovaný jako origo. A je to zapojený na mlhovky kvůli xenům.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No 15A na malú poistku je dosť, pri dvoch 55W žiarovkách a napätí 13,8V tadial tečie cca 8A.

Skús jednu vec. vyber tie piny z poistkovky a napichni ich na poistku len tak volne ako by boli v poistkovej skrinke a svieť a chyť jeden. podla mna to bude vysoký prechodový odpor medzi pinom a poistkou...piny sú origo škoda alebo lacaky?

Dořešil někdo ten problém s roztejkáním pojistky? Mám totiž další auto u kterýho se roztekla pojistka, dost dlouho to fungovalo bez problémů a najednou se roztekla a když se dá nová tak se rozteče za chvíli. Nenapadá někoho co by to mohlo dělat??? Pojistka je tam malá 15A, spoje pájený, konektory nakrimpovaný jako origo. A je to zapojený na mlhovky kvůli xenům.

Přesně toto jsem radil včera Stihačce, aby to zkusil dát bez pouzdra. Je klidně možné, že to pouzdro je jen do 10A - to se prodává snad nejběžněji. Ty zalitý pouzdra na pojistku si můžou udělat vůli na kontaktech a člověk to ani nepozná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No 15A na malú poistku je dosť, pri dvoch 55W žiarovkách a napätí 13,8V tadial tečie cca 8A.

Skús jednu vec. vyber tie piny z poistkovky a napichni ich na poistku len tak volne ako by boli v poistkovej skrinke a svieť a chyť jeden. podla mna to bude vysoký prechodový odpor medzi pinom a poistkou...piny sú origo škoda alebo lacaky?

Dořešil někdo ten problém s roztejkáním pojistky? Mám totiž další auto u kterýho se roztekla pojistka, dost dlouho to fungovalo bez problémů a najednou se roztekla a když se dá nová tak se rozteče za chvíli. Nenapadá někoho co by to mohlo dělat??? Pojistka je tam malá 15A, spoje pájený, konektory nakrimpovaný jako origo. A je to zapojený na mlhovky kvůli xenům.

Přesně toto jsem radil včera Stihačce, aby to zkusil dát bez pouzdra. Je klidně možné, že to pouzdro je jen do 10A - to se prodává snad nejběžněji. Ty zalitý pouzdra na pojistku si můžou udělat vůli na kontaktech a člověk to ani nepozná.

Dík, začnu tím že to všechno dám na velkou pojistku a uvidí se co to bude dělat, ale je prostě divný že to víc jak měsíc fungovalo v pohodě a najednou se roztejkaj pojistky jak nic. Jinak piny jsou origo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim všechny dlouho jsem myslel jak to udělat a tak se podělím jak to dopadlo u mne......

neholduji přídavným modulům pro denní světla z důvodu toho že jsou nedokonalé a některé nekvalitní......ověřeno praxí,přehřívání relátek a podobně.......

našel jsem na přepínači světel kontakt který je sepnutý v klidové poloze a na něm je spínamé +12V od světel přes klíček...

ve funkci světel vás nic neomezí jen to že pří vypnutých světlech se automaticky zapnou mlhová světla při zapnutí klíčku pokud světla zapnete na parkovací nebo potkávací tak mlhová/denní se vypnou......

dokonce tato funkce je ve schematech popsána a je určena pro denni světla.......

je to zcela bez nákladů a starostí......udělá se propojka na konektoru zapínání světel PIN 8 šedo/žlutá se propojí s neobsazeným PINEM 6

Je to jednoduché a nemusí se nic rozebrat jen známou metodou vysunout přepínač světel použít jeden ISO pin a 5cm vodiče.....

Super věc dneska namontováno a paráda dobrá práce lollollol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No 15A na malú poistku je dosť, pri dvoch 55W žiarovkách a napätí 13,8V tadial tečie cca 8A.

Skús jednu vec. vyber tie piny z poistkovky a napichni ich na poistku len tak volne ako by boli v poistkovej skrinke a svieť a chyť jeden. podla mna to bude vysoký prechodový odpor medzi pinom a poistkou...piny sú origo škoda alebo lacaky?

Dořešil někdo ten problém s roztejkáním pojistky? Mám totiž další auto u kterýho se roztekla pojistka, dost dlouho to fungovalo bez problémů a najednou se roztekla a když se dá nová tak se rozteče za chvíli. Nenapadá někoho co by to mohlo dělat??? Pojistka je tam malá 15A, spoje pájený, konektory nakrimpovaný jako origo. A je to zapojený na mlhovky kvůli xenům.

Přesně toto jsem radil včera Stihačce, aby to zkusil dát bez pouzdra. Je klidně možné, že to pouzdro je jen do 10A - to se prodává snad nejběžněji. Ty zalitý pouzdra na pojistku si můžou udělat vůli na kontaktech a člověk to ani nepozná.

Dík, začnu tím že to všechno dám na velkou pojistku a uvidí se co to bude dělat, ale je prostě divný že to víc jak měsíc fungovalo v pohodě a najednou se roztejkaj pojistky jak nic. Jinak piny jsou origo.

Konečně jsem si řekl, že si to taky zapojím, ale když se nyní vyskytl tento problém tam do toho zatím nejdu. Tak to prosím rychle vyřešte, protože jinak je to naprosto super! Tak se prosím snažte. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No 15A na malú poistku je dosť, pri dvoch 55W žiarovkách a napätí 13,8V tadial tečie cca 8A.

Skús jednu vec. vyber tie piny z poistkovky a napichni ich na poistku len tak volne ako by boli v poistkovej skrinke a svieť a chyť jeden. podla mna to bude vysoký prechodový odpor medzi pinom a poistkou...piny sú origo škoda alebo lacaky?

Dořešil někdo ten problém s roztejkáním pojistky? Mám totiž další auto u kterýho se roztekla pojistka, dost dlouho to fungovalo bez problémů a najednou se roztekla a když se dá nová tak se rozteče za chvíli. Nenapadá někoho co by to mohlo dělat??? Pojistka je tam malá 15A, spoje pájený, konektory nakrimpovaný jako origo. A je to zapojený na mlhovky kvůli xenům.

Přesně toto jsem radil včera Stihačce, aby to zkusil dát bez pouzdra. Je klidně možné, že to pouzdro je jen do 10A - to se prodává snad nejběžněji. Ty zalitý pouzdra na pojistku si můžou udělat vůli na kontaktech a člověk to ani nepozná.

Dík, začnu tím že to všechno dám na velkou pojistku a uvidí se co to bude dělat, ale je prostě divný že to víc jak měsíc fungovalo v pohodě a najednou se roztejkaj pojistky jak nic. Jinak piny jsou origo.

Konečně jsem si řekl, že si to taky zapojím, ale když se nyní vyskytl tento problém tam do toho zatím nejdu. Tak to prosím rychle vyřešte, protože jinak je to naprosto super! Tak se prosím snažte. :)

Zo skusenosti viem, ze problem s roztekanim poistiek sa prejavi "nahle", pretoze kym prechodovy odpor (oxidacia, vypalene kontakty) dosiahne taku hodnotu, ze to zacne tavit poistku, chvilku to trva.

Takze najlepsie bude asi vymenit poistkove puzdro za silnejsie, alebo staci za nove. Lebo tie opotrebovane kontakty uz nikdy nedas do stavu ako nove, pripadne sa to vyskytne strasne rychlo znova.

A este cosi ma napadlo. Ked sa pouziju tie 35W ziarovky, tak sa to nemusi prejavit, je to predsa len o tretinu nizsi prikon.

Editováno: , autor: olisoft
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja len nechápem čo chcete meniť poistkové púzdra atď keď v ORIGO POISTKOVEJ SKRINI máte určo niekolko volných pozícií na ORIGO dutinky ktoré keď napájkujete musia vydržať a nesmú sa zahrievať.

Napr ventilátor na kúrení keď dáte na 4tý stupeň odoberá cca 20A a taví sa poistka? nie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vážení přátelé,

nápad Martina se mi líbí, ale pořád mi vrtá hlavou jedna věc, proč když už víme že pin6 na spínači světel dává v klidovém stavu proud nepřipojíme na pin4 který ovládá přímo klopená, tedy tlumená světla, která odpovídají předpisu. Zřejmně v tom něco je protože jinak byste to tu už dávno napsali, ale mě by zajímalo co?

aby ti svítily klopené, musel by jsi propojit pin 3 se zelenožlutým v pojistkovce

No ja som to skusal presne ako "castor-x" pise a funguje to presne ako to tu vsetci popisuju. Teda bez toho zltozeleneho dratu. Navyse do obvodu pripravujem modul ktory aktivuje rele ked bude bezat motor (bude snimat otacky), cize svetla budu svietit az ked bezi motor.

K tomu vsetkymi popisovanemu zltozelenemu... u mna ten zltozeleny aktivuje stierace :kuk:

Takze zaujima ma ma ci to takto moze ostat zapojene... prepojeny PIN 4 a 6 na ovladaci svetiel.

Dakujem za odpovede.

Editováno: , autor: Marcello
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vážení přátelé,

nápad Martina se mi líbí, ale pořád mi vrtá hlavou jedna věc, proč když už víme že pin6 na spínači světel dává v klidovém stavu proud nepřipojíme na pin4 který ovládá přímo klopená, tedy tlumená světla, která odpovídají předpisu. Zřejmně v tom něco je protože jinak byste to tu už dávno napsali, ale mě by zajímalo co?

aby ti svítily klopené, musel by jsi propojit pin 3 se zelenožlutým v pojistkovce

No ja som to skusal presne ako "castor-x" pise a funguje to presne ako to tu vsetci popisuju. Teda bez toho zltozeleneho dratu. Navyse do obvodu pripravujem modul ktory aktivuje rele ked bude bezat motor (bude snimat otacky), cize svetla budu svietit az ked bezi motor.

K tomu vsetkymi popisovanemu zltozelenemu... u mna ten zltozeleny aktivuje stierace :kuk:

Takze zaujima ma ma ci to takto moze ostat zapojene... prepojeny PIN 4 a 6 na ovladaci svetiel.

Dakujem za odpovede.

mělo tam být žlutozelený ;) , jde o to, že když to propojíš rovnou na ovladači světel, tak budeš moct přepnout i na dálkový, což není učelem, proto je to napojené na žlutozelený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No 15A na malú poistku je dosť, pri dvoch 55W žiarovkách a napätí 13,8V tadial tečie cca 8A.

Skús jednu vec. vyber tie piny z poistkovky a napichni ich na poistku len tak volne ako by boli v poistkovej skrinke a svieť a chyť jeden. podla mna to bude vysoký prechodový odpor medzi pinom a poistkou...piny sú origo škoda alebo lacaky?

Dořešil někdo ten problém s roztejkáním pojistky? Mám totiž další auto u kterýho se roztekla pojistka, dost dlouho to fungovalo bez problémů a najednou se roztekla a když se dá nová tak se rozteče za chvíli. Nenapadá někoho co by to mohlo dělat??? Pojistka je tam malá 15A, spoje pájený, konektory nakrimpovaný jako origo. A je to zapojený na mlhovky kvůli xenům.

Přesně toto jsem radil včera Stihačce, aby to zkusil dát bez pouzdra. Je klidně možné, že to pouzdro je jen do 10A - to se prodává snad nejběžněji. Ty zalitý pouzdra na pojistku si můžou udělat vůli na kontaktech a člověk to ani nepozná.

Dík, začnu tím že to všechno dám na velkou pojistku a uvidí se co to bude dělat, ale je prostě divný že to víc jak měsíc fungovalo v pohodě a najednou se roztejkaj pojistky jak nic. Jinak piny jsou origo.

Konečně jsem si řekl, že si to taky zapojím, ale když se nyní vyskytl tento problém tam do toho zatím nejdu. Tak to prosím rychle vyřešte, protože jinak je to naprosto super! Tak se prosím snažte. :)

Nazdárek tak teď čumim ce se děje stěma pojistkama já mám v mlhovkách xenony a ty mají menší odběr myslim že 35W sice nevím jak je to při startování xenonů (jestli je tam vědší odběr) no uvidíme dělal jsem to kámošovi a ten tam má obyč žárovky tak se holt uvidí. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to rolbar: A to vadi ked sa to da prepnut na dialkove ? Dokonca mi aj kontrolka na palubke svieti ze mi idu stretavacky. Ak je len v tomto problem tak potom nieje co riesit.

Mimochodom ja ten spravny zltozeleny fakt neviem najst... v poistkovke som ho nenasiel a na tom velkom rele mi to ako som pisal aktivuje stierace.

Editováno: , autor: Marcello
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to rolbar: A to vadi ked sa to da prepnut na dialkove ? Dokonca mi aj kontrolka na palubke svieti ze mi idu stretavacky. Ak je len v tomto problem tak potom nieje co riesit.

Mimochodom ja ten spravny zltozeleny fakt neviem najst... v poistkovke som ho nenasiel a na tom velkom rele mi to ako som pisal aktivuje stierace.

v tom zapojení, když to bude na dálky by problém být neměl, já to zapojuju na žlutozelený, protože je to tak v DP na denní světla z výroby.

Žluto zelený najdeš v 2x v pojistkovce, kousek za pojistkovkou je svorka a pak jde už jen jeden do přepínače pod volantem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to rolbar: A to vadi ked sa to da prepnut na dialkove ? Dokonca mi aj kontrolka na palubke svieti ze mi idu stretavacky. Ak je len v tomto problem tak potom nieje co riesit.

Mimochodom ja ten spravny zltozeleny fakt neviem najst... v poistkovke som ho nenasiel a na tom velkom rele mi to ako som pisal aktivuje stierace.

v tom zapojení, když to bude na dálky by problém být neměl, já to zapojuju na žlutozelený, protože je to tak v DP na denní světla z výroby.

Žluto zelený najdeš v 2x v pojistkovce, kousek za pojistkovkou je svorka a pak jde už jen jeden do přepínače pod volantem.

Mam DP, mozem poprosit v ktorej to najdem ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to rolbar: A to vadi ked sa to da prepnut na dialkove ? Dokonca mi aj kontrolka na palubke svieti ze mi idu stretavacky. Ak je len v tomto problem tak potom nieje co riesit.

Mimochodom ja ten spravny zltozeleny fakt neviem najst... v poistkovke som ho nenasiel a na tom velkom rele mi to ako som pisal aktivuje stierace.

v tom zapojení, když to bude na dálky by problém být neměl, já to zapojuju na žlutozelený, protože je to tak v DP na denní světla z výroby.

Žluto zelený najdeš v 2x v pojistkovce, kousek za pojistkovkou je svorka a pak jde už jen jeden do přepínače pod volantem.

Apropo ked prepnes na dialkove co sa stane ? Ostanu svietit stretavacky ? Kontrolka na pristrojovke ti svieti ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to rolbar: A to vadi ked sa to da prepnut na dialkove ? Dokonca mi aj kontrolka na palubke svieti ze mi idu stretavacky. Ak je len v tomto problem tak potom nieje co riesit.

Mimochodom ja ten spravny zltozeleny fakt neviem najst... v poistkovke som ho nenasiel a na tom velkom rele mi to ako som pisal aktivuje stierace.

v tom zapojení, když to bude na dálky by problém být neměl, já to zapojuju na žlutozelený, protože je to tak v DP na denní světla z výroby.

Žluto zelený najdeš v 2x v pojistkovce, kousek za pojistkovkou je svorka a pak jde už jen jeden do přepínače pod volantem.

Apropo ked prepnes na dialkove co sa stane ? Ostanu svietit stretavacky ? Kontrolka na pristrojovke ti svieti ?

Při tomto zapojení je ovladač pod volantem mimo provoz a svítí jen klopené(nebo mlhy).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to rolbar: A to vadi ked sa to da prepnut na dialkove ? Dokonca mi aj kontrolka na palubke svieti ze mi idu stretavacky. Ak je len v tomto problem tak potom nieje co riesit.

Mimochodom ja ten spravny zltozeleny fakt neviem najst... v poistkovke som ho nenasiel a na tom velkom rele mi to ako som pisal aktivuje stierace.

v tom zapojení, když to bude na dálky by problém být neměl, já to zapojuju na žlutozelený, protože je to tak v DP na denní světla z výroby.

Žluto zelený najdeš v 2x v pojistkovce, kousek za pojistkovkou je svorka a pak jde už jen jeden do přepínače pod volantem.

Mam DP, mozem poprosit v ktorej to najdem ?

v každém MR je jedno schéma na denní světla, defakto jsou všechná schémata stejná. Např. 1996 - 1999 schéma č. 20 - Světla pro denní provoz od ledna 1997

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to rolbar: A to vadi ked sa to da prepnut na dialkove ? Dokonca mi aj kontrolka na palubke svieti ze mi idu stretavacky. Ak je len v tomto problem tak potom nieje co riesit.

Mimochodom ja ten spravny zltozeleny fakt neviem najst... v poistkovke som ho nenasiel a na tom velkom rele mi to ako som pisal aktivuje stierace.

v tom zapojení, když to bude na dálky by problém být neměl, já to zapojuju na žlutozelený, protože je to tak v DP na denní světla z výroby.

Žluto zelený najdeš v 2x v pojistkovce, kousek za pojistkovkou je svorka a pak jde už jen jeden do přepínače pod volantem.

Apropo ked prepnes na dialkove co sa stane ? Ostanu svietit stretavacky ? Kontrolka na pristrojovke ti svieti ?

Při tomto zapojení je ovladač pod volantem mimo provoz a svítí jen klopené(nebo mlhy).

Upřesním, že jde jen světelná houkačka, natvrdo přepnout na dálková nejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, poctivě jsme si vše přečetl a měl bych trošku jinej nápad. Jen teorie nevím jestli to jde.

Velký oděr při svícení mají myslím všechny vnitřní svítíka (palubka, ovladače, ...) které jsou před den zbytečné. Ale všechny jsou napojeny na jeden reostat (rozzáření / ztlumení) vnitřího osvětlení.

Nejde nějak na něm dodělat polohu která toto všechno nikoli jen ztlumí ale i vypne? třeba nějak zaizolovat krajní polohu reostatu a při úplném ztlumení na ovladači se interiér zhasne.

Jinak při mé nulové znalosti el. ještě jeden dotaz, kdy je větší odběr proudu při ztlumeném vnitřním osvětlení nebo při plném, nebo je stejný?

Pokud je to velká blbost omlouvám se. Díky Karel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, poctivě jsme si vše přečetl a měl bych trošku jinej nápad. Jen teorie nevím jestli to jde.

Velký oděr při svícení mají myslím všechny vnitřní svítíka (palubka, ovladače, ...) které jsou před den zbytečné. Ale všechny jsou napojeny na jeden reostat (rozzáření / ztlumení) vnitřího osvětlení.

Nejde nějak na něm dodělat polohu která toto všechno nikoli jen ztlumí ale i vypne? třeba nějak zaizolovat krajní polohu reostatu a při úplném ztlumení na ovladači se interiér zhasne.

Jinak při mé nulové znalosti el. ještě jeden dotaz, kdy je větší odběr proudu při ztlumeném vnitřním osvětlení nebo při plném, nebo je stejný?

Pokud je to velká blbost omlouvám se. Díky Karel

Pri zapojeni, o ktery tady jde, by prave nemelo svitit nic jinyho nez ty mlhovky, v mym pripade tlumeny. Nesviti ani palubka, ani zadni obrysovky, ani kontrolka, proste jen ty svetla vepredu.

K tvy druhy otazce - podle me je spotreba pri ztlumenem vnitrim osvetlenim mensi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, poctivě jsme si vše přečetl a měl bych trošku jinej nápad. Jen teorie nevím jestli to jde.

Velký oděr při svícení mají myslím všechny vnitřní svítíka (palubka, ovladače, ...) které jsou před den zbytečné. Ale všechny jsou napojeny na jeden reostat (rozzáření / ztlumení) vnitřího osvětlení.

Nejde nějak na něm dodělat polohu která toto všechno nikoli jen ztlumí ale i vypne? třeba nějak zaizolovat krajní polohu reostatu a při úplném ztlumení na ovladači se interiér zhasne.

Jinak při mé nulové znalosti el. ještě jeden dotaz, kdy je větší odběr proudu při ztlumeném vnitřním osvětlení nebo při plném, nebo je stejný?

Pokud je to velká blbost omlouvám se. Díky Karel

tie vnutorne zizatka maju v porovnani s ostatnymi zdrojmi svetla malu spotrebu. nie su to ziarovky ale led diody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vše... co se týká svícení mlhovkama jako denní svícení....

1, jako nápad je to docela dobrý.... Hlavně rychlí a témněř za nulu nákladů...

2, ovšem to má i dost pro ti ... Když už někdo chce namontovat denní svícení ..tak montuji jen origo škoda.. už jsem jich namontoval asi 15 a zatím žádná reklamace... což si myslím,že spolehlivé je... Ale jiné moduly nebrat....

3,Co se zde řešilo... mlhovky... za bélého dne... No může to být docela problém u policie čr....

4, měnit žárovky za menší watáš.... no sice řešení s důvodu obavy proti předehřátí... což zase je problém když už nastane nějaká ta mlha tak tyto žárovky jsou trochu na prd.. (tady u nás bývá opravdu velká mlha,takže zde musejí být všechny vozy vybaveny světly do mlhy... i třeba se žárovkami s menší Watáži.... že martine... :)

5,to ,že žárovky mohou zničit teplem světlomet tu není nic nového... i xenony dostávaj zabrat....

Můj názor... mám v autě xenony... tak at svítí ve dne v noci.. 1,to vydá dobře,2 jezdím svižně a xenony ve zpětném zrcátku stále fungujou před vozy které se tak pletou pomalu po silnici.... :p

Další věc je ta,že už jsem se naučil za ten rok ...nebo jak to dlouho platí... ,jak nastartuji tak zapínám světla... často auto mněním a když jedu v autě co má denní svícení ,tak stejně světla zapínám.... takže pro mně to moc cenu nemá ...

Další věc je to ,že semtam chci mít auto nastartované a světla zaplé zádný nechci....A nejaký dodatečný spínač a ještě pojistku ...No tak to nevím....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vše... co se týká svícení mlhovkama jako denní svícení....

1, jako nápad je to docela dobrý.... Hlavně rychlí a témněř za nulu nákladů...

2, ovšem to má i dost pro ti ... Když už někdo chce namontovat denní svícení ..tak montuji jen origo škoda.. už jsem jich namontoval asi 15 a zatím žádná reklamace... což si myslím,že spolehlivé je... Ale jiné moduly nebrat....

3,Co se zde řešilo... mlhovky... za bélého dne... No může to být docela problém u policie čr....

4, měnit žárovky za menší watáš.... no sice řešení s důvodu obavy proti předehřátí... což zase je problém když už nastane nějaká ta mlha tak tyto žárovky jsou trochu na prd.. (tady u nás bývá opravdu velká mlha,takže zde musejí být všechny vozy vybaveny světly do mlhy... i třeba se žárovkami s menší Watáži.... že martine... :)

5,to ,že žárovky mohou zničit teplem světlomet tu není nic nového... i xenony dostávaj zabrat....

Můj názor... mám v autě xenony... tak at svítí ve dne v noci.. 1,to vydá dobře,2 jezdím svižně a xenony ve zpětném zrcátku stále fungujou před vozy které se tak pletou pomalu po silnici.... :p

Další věc je ta,že už jsem se naučil za ten rok ...nebo jak to dlouho platí... ,jak nastartuji tak zapínám světla... často auto mněním a když jedu v autě co má denní svícení ,tak stejně světla zapínám.... takže pro mně to moc cenu nemá ...

Další věc je to ,že semtam chci mít auto nastartované a světla zaplé zádný nechci....A nejaký dodatečný spínač a ještě pojistku ...No tak to nevím....

........no to je jasné vždyt je to volba pro každého Petře.....namontoval jsem už také dost denního svícení v podobě origo modulů viz někteří tady z nás (vás)a už někdy více max škoda který jsem dělal ale je to otázka času.....kdy se začnou sr........

v podstatě to co jsem zjistil a podělil se o info jde udělat na velké světla a podobně xenon H4......atd bez modulů......:-)))))

potkávám dost okt takto upravených na mlhy:-)))))a donedávna petr taky jezdil na mlhy přes den když měl H4 tak nevím:-)))))))))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vše... co se týká svícení mlhovkama jako denní svícení....

1, jako nápad je to docela dobrý.... Hlavně rychlí a témněř za nulu nákladů...

2, ovšem to má i dost pro ti ... Když už někdo chce namontovat denní svícení ..tak montuji jen origo škoda.. už jsem jich namontoval asi 15 a zatím žádná reklamace... což si myslím,že spolehlivé je... Ale jiné moduly nebrat....

3,Co se zde řešilo... mlhovky... za bélého dne... No může to být docela problém u policie čr....

4, měnit žárovky za menší watáš.... no sice řešení s důvodu obavy proti předehřátí... což zase je problém když už nastane nějaká ta mlha tak tyto žárovky jsou trochu na prd.. (tady u nás bývá opravdu velká mlha,takže zde musejí být všechny vozy vybaveny světly do mlhy... i třeba se žárovkami s menší Watáži.... že martine... :)

5,to ,že žárovky mohou zničit teplem světlomet tu není nic nového... i xenony dostávaj zabrat....

Můj názor... mám v autě xenony... tak at svítí ve dne v noci.. 1,to vydá dobře,2 jezdím svižně a xenony ve zpětném zrcátku stále fungujou před vozy které se tak pletou pomalu po silnici.... :p

Další věc je ta,že už jsem se naučil za ten rok ...nebo jak to dlouho platí... ,jak nastartuji tak zapínám světla... často auto mněním a když jedu v autě co má denní svícení ,tak stejně světla zapínám.... takže pro mně to moc cenu nemá ...

Další věc je to ,že semtam chci mít auto nastartované a světla zaplé zádný nechci....A nejaký dodatečný spínač a ještě pojistku ...No tak to nevím....

........no to je jasné vždyt je to volba pro každého Petře.....namontoval jsem už také dost denního svícení v podobě origo modulů viz někteří tady z nás (vás)a už někdy více max škoda který jsem dělal ale je to otázka času.....kdy se začnou sr........

v podstatě to co jsem zjistil a podělil se o info jde udělat na velké světla a podobně xenon H4......atd bez modulů......:-)))))

potkávám dost okt takto upravených na mlhy:-)))))a donedávna petr taky jezdil na mlhy přes den když měl H4 tak nevím:-)))))))))

No ..taky jsem to tu napsal ,že jenom ty origo jsou docela good.....

Na xenony bych to radči nepouštel... to snad už ty mlhy...

Jo tenkrát jsem očas na mlhy jezdil... (proč píšeš ,že nevíš ,když víš... ) ale taky mně policajti buzerovaly ...proč jak...

Samozřejmně je to na každém .....jak si to kdo udělá ..takové to má....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vše... co se týká svícení mlhovkama jako denní svícení....

1, jako nápad je to docela dobrý.... Hlavně rychlí a témněř za nulu nákladů...

2, ovšem to má i dost pro ti ... Když už někdo chce namontovat denní svícení ..tak montuji jen origo škoda.. už jsem jich namontoval asi 15 a zatím žádná reklamace... což si myslím,že spolehlivé je... Ale jiné moduly nebrat....

3,Co se zde řešilo... mlhovky... za bélého dne... No může to být docela problém u policie čr....

4, měnit žárovky za menší watáš.... no sice řešení s důvodu obavy proti předehřátí... což zase je problém když už nastane nějaká ta mlha tak tyto žárovky jsou trochu na prd.. (tady u nás bývá opravdu velká mlha,takže zde musejí být všechny vozy vybaveny světly do mlhy... i třeba se žárovkami s menší Watáži.... že martine... :)

5,to ,že žárovky mohou zničit teplem světlomet tu není nic nového... i xenony dostávaj zabrat....

Můj názor... mám v autě xenony... tak at svítí ve dne v noci.. 1,to vydá dobře,2 jezdím svižně a xenony ve zpětném zrcátku stále fungujou před vozy které se tak pletou pomalu po silnici.... :p

Další věc je ta,že už jsem se naučil za ten rok ...nebo jak to dlouho platí... ,jak nastartuji tak zapínám světla... často auto mněním a když jedu v autě co má denní svícení ,tak stejně světla zapínám.... takže pro mně to moc cenu nemá ...

Další věc je to ,že semtam chci mít auto nastartované a světla zaplé zádný nechci....A nejaký dodatečný spínač a ještě pojistku ...No tak to nevím....

........no to je jasné vždyt je to volba pro každého Petře.....namontoval jsem už také dost denního svícení v podobě origo modulů viz někteří tady z nás (vás)a už někdy více max škoda který jsem dělal ale je to otázka času.....kdy se začnou sr........

v podstatě to co jsem zjistil a podělil se o info jde udělat na velké světla a podobně xenon H4......atd bez modulů......:-)))))

potkávám dost okt takto upravených na mlhy:-)))))a donedávna petr taky jezdil na mlhy přes den když měl H4 tak nevím:-)))))))))

No ..taky jsem to tu napsal ,že jenom ty origo jsou docela good.....

Na xenony bych to radči nepouštel... to snad už ty mlhy...

Jo tenkrát jsem očas na mlhy jezdil... (proč píšeš ,že nevíš ,když víš... ) ale taky mně policajti buzerovaly ...proč jak...

Samozřejmně je to na každém .....jak si to kdo udělá ..takové to má....

já to testuji a zatím v poho pčr nic :-))))a mám člověka který s tím jezdí denně a několikrát ho pčr kontrolovala a vše v poho.....:-))))ta uprava je kvůli spotřebě né že šetřím xenony a podobně je mě to šumák a to už se me posr.....:-))))

mlhy jsem psal proto že si na ně jezdil a myslim že v poho žádný problem.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...