MELLO Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 Tak mám za sebou největší prohlídku 125tis.km ( správně jsem měl jít ve 120tis ale trochu jsem to natáhl) na mojí FRS. Rozvody včetně vodní pumpy a gufera na klice, všechny filtry včetně palivového, oba silentbloky v ramenou + geometrie, výměna chladící kapaliny. A to vše za nádherných 12tis. Kč Čekal jsem mnohem víc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
houmr Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 to si bol v origo skoda servise ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MELLO Posted June 5, 2007 Author Share Posted June 5, 2007 Jasně, origo škoda servis, ale můj osobní mechanik... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabka2004 Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 velmi prijemna cena, ked zaratam cenu materialu a prace tak 12t vobec nieje vela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marvin Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Je dobré mít vlatního mechanika, že ? Jestli tě to naštve, tak mě po 120 tkm rozvody + výmana všech filtrů vyšly tak na 5 tKč Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokane Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 zdravím,chci se zeptat co obnáší servisní prohlídka při 120000 km na fabii 1,4 16V 74 Kw a kolik vás to stálo.Dále jestli nemůžete doporučit nějaký dobrý servis v okolí Krnova,nebo Bruntálu.Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wittmann Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 Prohlídka po 120 000 = prohlídka po 60 tisících + u vznětového motoru (kromě PDi) výměna řemene a převodní kladky prohlídka po 60 000 = prohlídka po 30 000 + výměna filtru, výměna čističe paliva, svíček a kontrola řemene alternátoru prohlídka po 30 000 = roční prohlídka + kontrola seřízení světel, kontrola hladiny oleje v převodovce, odvodnění čističe paliva, kontrola nátěru spodku vozu, výměna filtru topení, kontrola ozubeného řemene, (poprvé v 90 000, pak každých 30 000) roční prohlídku už se mi popisovat nechce (je to seznam přes stránku) . Spočívá to ve vizuální kontrola všeho možného. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabka2004 Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 Prohlídka po 120 000 = prohlídka po 60 tisících + u vznětového motoru (kromě PDi) výměna řemene a převodní kladkyprohlídka po 60 000 = prohlídka po 30 000 + výměna filtru, výměna čističe paliva, svíček a kontrola řemene alternátoru prohlídka po 30 000 = roční prohlídka + kontrola seřízení světel, kontrola hladiny oleje v převodovce, odvodnění čističe paliva, kontrola nátěru spodku vozu, výměna filtru topení, kontrola ozubeného řemene, (poprvé v 90 000, pak každých 30 000) roční prohlídku už se mi popisovat nechce (je to seznam přes stránku) . Spočívá to ve vizuální kontrola všeho možného. sa Ti cudujem ze sa Ti to chce rozpisovat, ked to ma uvedene v servisnej knizke, na stranke skodovky atd atd atd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mira Posted December 27, 2007 Share Posted December 27, 2007 Zajímá mě kdo z vás to už má za sebou v origo servisu škoda,co mu dělali a kolik je to cca stálo.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiceOne Posted December 27, 2007 Share Posted December 27, 2007 Dela se to stejne jako pri 60000km + dle stari. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mira Posted December 28, 2007 Share Posted December 28, 2007 mě strašili že to tam bude muset být tak aspoň 5hodin,že toho budou dělat moc...jinak mě při 105000t.km..dělali dost,to by teď nemuseli:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Termiks Posted December 29, 2007 Share Posted December 29, 2007 Mno me to stalo cca 14 papiru, nevim presne kolik musel bych se podivat. Ale nechaval sem si menit rozvody na moje vlastni prani. Jinak klasika... olej, svicky, vzduch. filtr, pyl. filtr, kontrola vsech kapalin, kontrola a mazani zamku a ruzny drobnosti okolo ktery si snad ani neuctovali... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiceOne Posted December 29, 2007 Share Posted December 29, 2007 mě strašili že to tam bude muset být tak aspoň 5hodin,že toho budou dělat moc...jinak mě při 105000t.km..dělali dost,to by teď nemuseli:-) Soupis toho co se ma delat mas v servisni knizce. Nenech se natahnout. Jasne muze se objevit neco co bude potreba vymenit nad plan (brzdy, tlumice,...), jenze to dopredu nemuzou vedet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mira Posted December 29, 2007 Share Posted December 29, 2007 Mno me to stalo cca 14 papiru, nevim presne kolik musel bych se podivat. Ale nechaval sem si menit rozvody na moje vlastni prani. Jinak klasika... olej, svicky, vzduch. filtr, pyl. filtr, kontrola vsech kapalin, kontrola a mazani zamku a ruzny drobnosti okolo ktery si snad ani neuctovali... hmhm....jenže na 1.2htp není řemen..tak proč měnit... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Termiks Posted December 29, 2007 Share Posted December 29, 2007 Tak o to to budeš mít levnější, já mam 1,4 a tam řemen je... Jinak ta sada stála 5500 plus něco práce, tak to si můžeš odečíst od ceny. A ta práce asi byla dost.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jar_da Posted December 29, 2007 Share Posted December 29, 2007 hmhm....jenže na 1.2htp není řemen..tak proč měnit... bych se na servis vykašlal, nech si vyměnit palivový filtr, vyčistit klapku a pokud máš dva roky brzdovku tak vyměnit, nechal bych vyměnit olej v převodovce, zbytek si udělej sám, vzduchovej a palivovej filtr si vyměníš sám, olej ti na počkání vymění u pumpy - dodáš si svůj vlastní včetně filtru, svíčky taky sám a smáznout interval si nech v servisu nebo až pojedu kolem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pava Posted December 30, 2007 Share Posted December 30, 2007 hmhm....jenže na 1.2htp není řemen..tak proč měnit... Minulý týden jsem to se známým dělá vedoucího dílny ve škodovce probíral. Má taky HTP najeto o něco málo méně než ty a taky říkal, že rozvody preventivně vymění, řetěz, kola a napínáky. Jak uvedl, pár rozsypaných rozvodů už na těchto motorech viděl. Až se to stane, tak si ten motor můžeš postavit do zahrádky místo trpaslíka, protože se tam nedá nic měnit, mění se celý polomotor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaJe Posted December 30, 2007 Share Posted December 30, 2007 Minulý týden jsem to se známým dělá vedoucího dílny ve škodovce probíral. Má taky HTP najeto o něco málo méně než ty a taky říkal, že rozvody preventivně vymění, řetěz, kola a napínáky. Jak uvedl, pár rozsypaných rozvodů už na těchto motorech viděl. Až se to stane, tak si ten motor můžeš postavit do zahrádky místo trpaslíka, protože se tam nedá nic měnit, mění se celý polomotor. A to má být hlavní výhodou řezězu to, že se nemusí tak často měnit jako řemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wassermann Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 A to má být hlavní výhodou řezězu to, že se nemusí tak často měnit jako řemen. ...nemluvě o proklamované doživotní životnosti u motorů 1,2 HTP Jenže někdo na něm za život najede 50t km a někdo by si pod tím představoval 500t km... A teď babo raď, co si představovali motoráři při vývoji HTPeček... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jar_da Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 Minulý týden jsem to se známým dělá vedoucího dílny ve škodovce probíral. Má taky HTP najeto o něco málo méně než ty a taky říkal, že rozvody preventivně vymění, řetěz, kola a napínáky. Jak uvedl, pár rozsypaných rozvodů už na těchto motorech viděl. Až se to stane, tak si ten motor můžeš postavit do zahrádky místo trpaslíka, protože se tam nedá nic měnit, mění se celý polomotor. já bych se nenechal tak vybláznit, ty rozsypaný motory mohly být zaviněné spíš závadou, kolik měly najeto km? třeba taky šlo o ty krátký napínáky, mám najeto 165tis km a motor zatím šlape v pohodě, samozřejmě jsem zjišťoval info a preventivní výměně řetězu a napínáků, psal jsem dost lidem, kteří se zabývají motory a rada? spíš než řetěz bude dobré vyměnit napínáky - lyžiny po kterých se řetěz klouže, řetězu se nemá co stát, výměnu plánuju podle rad okolo 200.000km, takže pak uvidím rozdíl v opotřebení. Tento názor zastává i Cimbu od kterého mám chip a se kterým jsem také konzultoval. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jar_da Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 ...nemluvě o proklamované doživotní životnosti u motorů 1,2 HTP Jenže někdo na něm za život najede 50t km a někdo by si pod tím představoval 500t km... A teď babo raď, co si představovali motoráři při vývoji HTPeček... psal jsem do škodovky a ta odpoveď nestojí ani za zveřejnění, nicméně asi jsem ten kdo má na HTP najeto nejvíc, takže počítám v létě bude 200tis km a rozdělám to pro zvědavost a pokud bude potřeba vyměním, zatím do toho nešahám. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiGeRZ Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 Nedavno som bol na akcii a viezol nas taxik HTP 12V a mal najazdenych 365000km....pri cca 300000km mu menili motor ten stary zevraj zacal papat strasne olej.... Mi vravel ze do toho stareho dolievali len olej inak slapal stale...ale istota je istota a radsej ho vymenil. A to je Taxik v ktorom sa prestriedalo vela mladych zivych ludiii. Viete si predstavit ze ho vubec nesetrili takze si myslim ze ten motor neni az taky zly....ale toto je uz troska OT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mira Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 JaKr:co ty by jsi se stavoval...trávím teď dost času kousek od tebe...sem se tak na půl nastěhoval do Pardubic...ten rozvoďák nechám být...páč při 60t.mě to dělali na záruku protože tam byla krátká ta vodící lišta...no uvidím.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jar_da Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 JaKr:co ty by jsi se stavoval...trávím teď dost času kousek od tebe...sem se tak na půl nastěhoval do Pardubic...ten rozvoďák nechám být...páč při 60t.mě to dělali na záruku protože tam byla krátká ta vodící lišta...no uvidím.. jasný, v pondělí pojedu zrovna do kolína Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.